Had ik trouwens al verteld dat mijn vriendinnetje de trouwringenmevrouw had opgebeld of onze ophaalafspraak verzet kon worden ivm vrijgezellenfeest
EN 5 dagen! Tssss.... *bijt op nagels* Maarre, neeeeeeee ff alleen voor mezelf. ben een muts en vergeet altijd wanneer t was whahaha en dan moet ik weer in mn telefoon (FF-app) kijken. Hier is makkelijker want hier kom ik elke dag.
Haha ok dus dat shoppen was ook een manier om jouw dag iig vrij te plannen zodat ze konden doen wat ze wilden? Zooooooooo.... goed uitgedacht allemaal!
Ja echt goed uitgedacht.. mij ontfrutselt waar ik de ringen heb gekocht, tijdens de treinreis mijn zusje die smsjes stuurde zodat ik ze niet zou ontglippen op het station.. ik heb respect
Hmm zit het topic van de cyclus waar ik zwanger werd van Druif door te lezen.. Vanaf mijn laatste ongi (wat was ik verdrietig.. wilde dat ik me een berichtje kon sturen dat alles goed zou komen), tot de eisprong, grapjes over een oudennieuw baby, tot de positieve test, tot de positieve tests van Bloom en Uk (al helemaal vergeten dat jullie gelijk hebben getest). En wat hadden we ooit een groot groepje! Granta Reintje85 Macmazsy SweetMiekie Lief Butterfly22 JuJu Tutsje Nieke84 Uk2011 Doritoo Marv Bloom DeLi priscillaq Navlis Moontjee Jojogirl88 MamaLarissa Jos1981 Linnie82 Simone81 Fynn Marcha Loki09 Jinne1982 Dat was me een meeting geweest..!!
Jeetje dat was een lijst! Maar gelukkig dat we nu wat compacter zijn wat mij betreft Is het gelukt larissa? Ben ook wel benieuwd naar je pendel! Hier; straks heerlijk een uur gewandeld met mummel op mijn rug door de duinen en iver het strand in de bondolino voor de eerste keer; gibg geweldig en mummel vond het ook super!! Nu lekker douchen en zo te bed. Zeelucht maakt slaperig
@ Loki; klinkt als een heerlijke wandeling met Mummel @ JuJu; best emo om zoveel tijd later dingen weer terug te lezen he. Ik heb mijn posts vanaf mijn posi ovu test tot iets na posi zwangerschapstest opgeslagen en uitgeprint. Zit nu in een soort scratch boek waar ik ook de lege laatste pil strip in heb bewaard. Vind ik wel erg leuk om later aan Kyara te kunnen laten zien (ik ben raar ja, ik weet het ) Verder wat mij betreft helemaal prima dat we nu een stuk compacter zijn. Ik hou van dit groepje zoals het is Wat jij trouwens zegt over dat je jezelf van toen zou willen gerust stellen, dat herken ik wel. Maar dan verder terug. Ik ben op de basis- en middelbare school heel erg gepest en heb super lang gedacht dat ik nooit een jongen zou vinden die mij als vriendin zou willen. Nu ben ik getrouwd met een knappe vent en hebben we een geweldige dochter *trots* Van je zus en vriendinnen moet je het maar hebben trouwens, sneaky dames. Gelukkig wel op een positieve manier en voor een goed doel Jurk en testhaar; zien!!! Wachten sucks LOL Heerlijk, weer 2 nieuwe baby's in je straat erbij dit jaar, volgend jaar bij jullie! @ Uk; handig zo'n app! Maar hier je NOD delen is ook leuk, haha! @ DeLi; Griekenland, wat heerlijk zeg! Laatste vakantie samen, hoe speciaal! MvM lelijke tas, volgens mij heb ik die ook gehad. Best zonde van het geld, want volgens mij vindt iedereen 'm lelijk, haha. Badcape is veel leuker! Hier ook toe aan mooier, warmer weer, ben dit echt zat! Straks is het alweer herst... Op de manier zoals wij hebben gependeld wordt er alleen duidelijk hoeveel kindjes je krijgt en welk geslacht, niet op welke termijn ze komen... Wij hebben op Koninginnedag (2006 geloof ik) gependeld bij elkaar en bij onszelf. Steeds kwam er hetzelfde uit, bij alle 3. Ik heb nog zooooooooooooo vaak daarna bij mezelf gependeld en ook toen kwam ik steeds op 2 meiden uit. Heb het ook wel eens bij vriendjes gedaan, maar daar kwam niet altijd hetzelfde uit. Pas bij Jef gedaan en bij hem wel 2 meiden. Ach, wel zullen zien! Over een aantal weekjes de pret echo van mijn vriendin, ben ik erg benieuwd naar! @ autostoeltje; het is de Maxi Cosi Tobi geworden en Kyara heeft er al in gezeten tijdens het rijden. Ze kijkt haar ogen uit en lijkt er erg goed in te zitten. Hij staat wel standje slaap (stukje onderuit gezakt) omdat ze dus nog niet helemaal goed kan zitten en die vrouw van de Babydump raadde dit sowieso aan bij de overstap van stoel 0 naar stoel 1. Wij zijn er happy mee! Trusten meiden, morgen weer een dagje werken hier en dan lekker weekend. Liefs, Laris
Zie nu je bericht pas: Fijn dat je geslaagd bent! Tobi staat erg goed bekend. Leuk van dat pendelen. Check eens, klopt het ook met de kruimen theorie?? (kruin bij 1e kindje in het midden = zelfde geslacht kruin uit het midden is ander geslacht) Zo bedje in, truste!
Geen idee, nog nooit van gehoord, haha! Misschien kun jij volgende week eens bij Kyara kijken op haar bolletje Ik heb trouwens een aft in mijn mond, auwie Nou, ga nu echt slapen! Liefs meiden
@JuJu, wat doe je me aan? Ben ook aan het neuzen gegaan... Ging ronde 4 in, update van de nodlijst toen ik ongi was geworden: Word er wel een beetje emo van, al die depri berichtjes van ons allemaal in ronde 6 (ik in ronde 4, liep 2 rondes achter) wanneer we ongi werden. Zit hier gewoon te grienen bij sommige dames... nu wetende dat het nu pas raak is bij DeLi en Nieke, en al die tijd mee blijven lezen/schrijven/en vooral meeleven met ons. Onvoorstelbaar, wat jullie moeten hebben doorstaan Okay nu zit ik echt te janken.....
*pinkt weer een traantje weg* Bloom en ikke op t zelfde moment aan het testen en op t zelfde moment posten dat we zwanger zijn. ZO GAAF sentimentele muts ben ik ook, zucht... eigenlijk zo vreemd. als je onze posts doorleest van de eerste week van mei, lees je al die kwaaltjes en weet je gewoon dat "ze" zwanger zijn, maar we hebben het zelf echt niet door... zuchttttttttt........ ik mis het getrappel in mijn buik... @bloom: voelt het netzo als bij Boef? @spikkel: en jij, voel jij je 'anders' ? @JuJu: wanneer ga jij nou eens testen? ik las in het oude topic dat je een pendel had voor 2012 waar je toen (2009/10) van schrok weet je nog voor welke maand die was? @hier: ik duik mn bedje in, morgen om 6:30 er weer uit. slaap lekker!
Larissa: Ha de pendel klopt dus! Kan die vriendin ook mij even pendelen soms Die posts uitprinten en verzamelen is nog best wel een idee.. maar goed ik heb al een zwangerschapsfotoboek, en een zwangerschapsdagboek, en een kraambezoekboek.. anders kom ik helemaal zo hysterisch over Tobi is een goede stoel! Druif zat ook helemaal relaxt. zit hij uberhaupt nu. Lekker rondkijken.. heerlijk Loki: Wat fijn dat rugdragen! Ik krijg het hier maar niet onder de knie met mijn doek en de beco is echt voor mijn vriend. MEt de Meitai gaat het wel redelijk, maar mijn doek is zo moo-hooi! Gisteren dus maar weer op de buik gebonden, en gewandeld met de buren (ja die ene depressieve) zodat ik de kinderwagen kon duwen en de buurman de buurvrouw (we waren een aparte stoet kan ik wel zeggen) DeLi: Griekenland klinkt heerlijk! En de laatste vakantie met zijn tweetjes: die blijft je altijd bij (bij ons was dat weggeregend worden in Zweden, Griekenland is een betere keuze ) Uk: Ik vond het juist prachtig.. al die wanhopige banners zien.. wetende dat sommigen nog een lange weg te gaan hebben maar in ale onderschriften nu een banner met een baby op komst of al eentje in een ledikant.. ik kreeg daar juist een heel warm gevoel bij Ik zal die pendel weer eens opzoeken.. Groep: Ja ik schrok gewoon, was allang vergeten dat er zoveel meiden meeschreven. Maar goed dat het nu wat kleiner (en gezelliger) is. Overigens was dit toen ook al de 'harde kern' Geruststellen: Soms lijken de problemen zo groot.. en is relativeren zo moeilijk. Ik kan me nog zo indenken hoe ik me toen voelde.. mijn droom voor een kindje leek zo ver weg.. Nu denk ik: mens stel je niet aan. Gewoon (zomaar ) zwanger geworden, misschien niet super snel maar ook niet super lang.. al die stress die ik toen ervaarde maakt dat ik er gewoon tegen op keek om voor een tweede kindje te gaan. ZOnde.. (denk ik nu) Ego: Nou ik had wel verwacht dat hier een aantal dames aan het F5-en waren hoor, Ben ik verdorie zwanger zit hier niemand te gillen