Meiden. volgende week mooi weer!!!! Maar euhm.. jullie zouden er geen probleem van maken als ik op crocs kom.. misschien zijn jullie anti ofzo hahaha. nee maar anders zweet ik weg in me laarzen en op de crocs kan ik wel lekker lopen tot dat ik me nieuwe schoenen heb....
Spikkel; lekker aan doen wat fijn zit. En als dat crocs zijn prima toch. Ik heb ze nu ook aan Het duurt nog maar een weekje, gezellig. Loki rijden we weer samen?
Daarom...hihih.. ik loop er liefst de hele dag op. en ik mag er op lopen van de arts en schoenmaker, maar ook af en toe niet. Maar naar gelegenheden zoals een bruiloft zou ik het niet doen... Maar nu ik me nieuwe schoenen nog niet heb en denk niet dat ik ze woensdag kan halen..tenzij ze me maandag of dinsdag bellen...Maar goed zitten laarsen echt 3x niks met dit weer
Baal er nog steeds van, zat die dag volgens mij bij schoonouders. Enorm te balen iig. Maar deze keer zijn we erbij! 11u was het? Het is 1,5u rijden dus kunnen we rustig aan doen. Mini en J. Doen hopelijk hun ochtendslaapje in de auto, dan. zijn ze lekker uitgerust wanneer we aan komen.
Jup.. en j was erg hangerig om met hem in de trein te gaan..dachten tandjes...kwamen ze niet..... Om 9 uur zijn we bij jullie..
Crocs zijn prima spikkel. Ik loop er thuis altijd op. Nieke: ja gezellig . Zal thuis es ff opzoeken hoe lang het rujden is, we rijden op tijd aan want nog een x te laat is slecht voor onze reputatie Pff ik zou wel 'zomaar' 3 maanden zwanger willen zijn dat lijkt me super. Rotte tijd voorbij Vandaag lekker wezen shoppen in goes. Vind hef daar altijd zo leuk. 2 edc shirts gekocht. Waren ook super mooie boetiekjes voor babys met mooie merkjes maar (gelukkig?) nog net geen uitverkoop. Heb ook echt niets meer nodig deze zomer en voor vlgd jaar zomer wachg ik echt op de uitverkoop hoor! Morgen weer naar huis, jammer.. Hopelijk sochtends nog een eind buidelen langs de zee!
DeLi; Dat buikje komt vanzelf hoor, echt waar! Nu nog even genieten dat hij niet zo enorm is! Straks krijg je je eigen schoenen niet eens meer aan... Nee, snap best dat je een mooie buik wilt hebben, zodat iedereen daar vol bewondering naar kan kijken, maar dat komt echt! Leuk, een nieuwe auto! Spikkel; Kom jij maar lekker op je crocs hoor! Ik vind ze afgrijselijk, maar ze lopen inderdaad heerlijk, heb ze zelf ook nog regelmatig aan! Loki; En? Nog lekker uit kunnen waaien op het strand vanmorgen? Soms verlang ik daar ook onwijs naar! Uk; Je plantjes gaan goehoed! Larissa; Heel begrijpelijk hoor, jouw reacties! Je wilt gewoon niet meer wachten en vooral niet als er ineens zoveel zwangeren om je heen zijn! Meeting nr. 3; Zit op de iPad, dus moet even terug gaan kijken. Geloof dat ik wel wat data kan! Meeting as zaterdag!!!; Zin in! Maar had om 11.30u gereserveerd! Ego; Vandaag lekker helemaal niks op de planning! Boef heeft tot half 12 uitgeslapen. Gisteren op de verjaardag van m'n vader ging hij dus echt niet slapen. Hij lag uiteindelijk om 23u in z'n eigen bedje... Hij zal vanmiddag wel niet meer slapen, dus ik hoop dat ik papa straks zover kan krijgen dat ie achter de computer vandaan komt en een stukje met ons gaat wandelen!
BLoom: ja die corcs mogen best een leukere moddel hebben.. Maar ze lopen echt heerlijk....De laatste maanden van de zwangerschap op gelopen, ondat ik me veters niet meer kon strikken. buik zat in de weg...hihih en in deze dingen stap je gewoon in.. Bloomman: hup achter die pc weg en wandelen.. het is stralend weer hihihi
Deli: Ik ging met 24 weken mijn zwangerschapsdoos ophalen bij de etos, vroegen ze of het wel voor mij was dus weet wat he bedoelt! Maar komt goed!!
Ah 11:30 dan hoeven we helemaal niet te haasten als Spikkel hier al op 9:00 is Heb je onder jouw naam gereserveerd?
@DeLi: bij Mini had ik met 20 weken ook nog geen buik. Mensen dachten dat ik gewoon wat te veel snoepte Mijn broeken pasten al met 11w niet meer lekker maar het was gewoon amper te zien. Maar toch met 40 weken een ENORME buik gekregen, dus roep niet te hard hahaha want zo'n toeter is niet fijn. Gelukkig was het winter
Pfff wat een vragen .. Uhh ja het avondje was best gezellig, en nee niet verteld. Komend weekend (Pinksteren, maandag) vertellen we het onze ouders.Wilde het eigenlijk niet maar bedacht me dat er twee oma's iedere week door het huis struinen en ik geen MvM-flessen verborgen kan houden natuurlijk Echo wil ik de donderdag voor het trouwen (zeg maar dag ervoor). Enne 2 dagen over datum: ik zal er over nadenken Man-to-be wil het geslacht niet weten. Hmm het is helemaal niet leuk. Dit is misschien wel mijn laatste keer zwanger en ik besefte me vanochtend dat ik al bijna 2 dagen ervan niet genoten heb, gewoon omdat het nog niet helemaal is doorgedrongen. Gisteren ook gewoon rosbief op brood gedaan, zo suf? DeLi: Tnx Sorry voor de droogkloterij Spannend voor woensdag! Je gaat echt niet even je vermoeden met ons delen? Ben hier altijd gewoon, wel met mate en goed smeren, de zon in gegaan trouwens. Fijn van je autotje! En je buikje, dat ging bij mij met 22/23 weken opeens keihard! Spikkel: Jee een zandbak, die is hier groot favoriet. Enne, nee nog helemaal kwaaltjesloos hier KLinkt als veel leuke plannen! Crocs? Nee dat kan echt niet hoor. We moeten wel verplicht hip&happening zijn! Volgens mij hadden we 11.30 uur afgesproken toch? *leest van Bloom dat dat klopt, ze waren ook niet eerder open* Heb er ooooook zin in!!!!!
NOD Mei 24/5 Loki09 NOD Juni 7/6 Uk2011 (mirena) Afspraken: 23/05: DeLi 20 weken echo 25/05: JuJu trouwringen ophalen 26/05: MEETING! 28/05: JuJu Grote Nieuws vertellen aan (s-)ouders 29/05: Larissa CB 31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar & spikkeltje echo! 08/06: JuJu notaris 09/06: JuJu saunadagje 11/06: Larissa op vakantie! 18/06: Larissa terug van vakantie... 21/06: JuJu trouwlocatie versieren 22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen! 23/06: Kyara's big birthday party!!! 01/08: Spikkeltje CB prikjes & laatste plas dag MvM 04/08: Loki09 op vakantie 12/08: Spikkeltje jarig 25/08: Spikkeltje op vakantie 30/08: DeLi Zwangerschap fotoshoot 10/09: DeLi 1e Dag verlof 10/10: Mini CB Zwanger Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012?? Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013?? JuJu (mei '12 positief getest) 27-01-2013?? Bevallen Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm) JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Bloom: (denkt zelf meisje) Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011 Poll DeLi: (heeft zelf al iets gezien, maar zegt nog niet wat) Jongen: Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom Poll Nieke: (denkt zelf; twijfelt nog teveel om dit in te vullen) Jongen: JuJu, Bloom, Loki09 Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011 Poll Spikkel: (denkt zelf gemengde gevoelens nog) Jongen: JuJu, Uk2011 Meisje: Larissa Poll Juju: (denkt zelf: Vult ze na jullie poll in ) Jongen: Meisje:
Trouwens, er mag ook nog voor Spikkel gestemd worden! Zo, vlos nr opgezocht en morgen even bellen, mailtje naar MvM gedaan (en dat 13 DPO )
Ja, weten jullie m'n achternaam nog? JuJu; Ja, zoals je het beschrijft is het natuurlijk ook wel weer... Zwanger zijn en nog een kindje is een hele omslag en hoe gewenst het ook is, als het 'onverwacht' komt, zal het best even wennen zijn! Als ik de laptop onder het stof vandaan haal, zal ik alle polls weer een keer aanvullen! Net wezen wandelen, klein stukje, meer ging niet, maar het is zoooo lekker buiten! Nu lekker op de tui set aan het genieten!
NOD Mei 24/5 Loki09 NOD Juni 7/6 Uk2011 (mirena) Afspraken: 23/05: DeLi 20 weken echo 25/05: JuJu trouwringen ophalen 26/05: MEETING! 28/05: JuJu Grote Nieuws vertellen aan (s-)ouders 29/05: Larissa CB 31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar & spikkeltje echo! 08/06: JuJu notaris 09/06: JuJu saunadagje 11/06: Larissa op vakantie! 18/06: Larissa terug van vakantie... 21/06: JuJu trouwlocatie versieren 22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen! 23/06: Kyara's big birthday party!!! 01/08: Spikkeltje CB prikjes & laatste plas dag MvM 04/08: Loki09 op vakantie 12/08: Spikkeltje jarig 25/08: Spikkeltje op vakantie 30/08: DeLi Zwangerschap fotoshoot 10/09: DeLi 1e Dag verlof 10/10: Mini CB Zwanger Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012?? Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013?? JuJu (mei '12 positief getest) 27-01-2013?? Bevallen Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm) JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Bloom: (denkt zelf meisje) Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011 Poll DeLi: (heeft zelf al iets gezien, maar zegt nog niet wat) Jongen: Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom Poll Nieke: (denkt zelf; twijfelt nog teveel om dit in te vullen) Jongen: JuJu, Bloom, Loki09 Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011 Poll Spikkel: (denkt zelf gemengde gevoelens nog) Jongen: JuJu, Uk2011 Meisje: Larissa Poll Juju: (denkt zelf: Vult ze na jullie poll in ) Jongen: Meisje: Larissa Zo, ik stem echt alleen maar voor meisjes (behalve bij Bloom ) maar ik heb echt dit gevoel... Nu zijn we op de meeting met 4 jongens en 2 meiden, maar zijn al mijn voorspellingen goed, dan zijn we straks met 5 jongens en 6 meiden! En dan natuurlijk nog zien wat Loki en ik krijgen (heb zo het vermoeden dat in de toekomst de meiden echt ver de overhand gaan krijgen, haha!) Later meer Liefs, Laris
Jij nog een meid en Loki een jochie, lijkt me leuk (anders kan ze niet meer shoppen, dat zou wat zijn!)