NOD Mei 24/5 Loki09 NOD Juni 7/6 Uk2011 (mirena) Afspraken: 23/05: DeLi 20 weken echo 25/05: JuJu trouwringen ophalen 26/05: MEETING! 28/05: JuJu Grote Nieuws vertellen aan (s-)ouders 29/05: Larissa CB 31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar & spikkeltje echo! 08/06: JuJu notaris 09/06: JuJu saunadagje 11/06: Larissa op vakantie! 18/06: Larissa terug van vakantie... 21/06: JuJu trouwlocatie versieren 22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen! 23/06: Kyara's big birthday party!!! 01/08: Spikkeltje CB prikjes & laatste plas dag MvM 04/08: Loki09 op vakantie 12/08: Spikkeltje jarig 25/08: Spikkeltje op vakantie 30/08: DeLi Zwangerschap fotoshoot 10/09: DeLi 1e Dag verlof 10/10: Mini CB Zwanger Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012?? Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013?? JuJu (mei '12 positief getest) 27-01-2013?? Bevallen Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm) JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Bloom: (denkt zelf meisje) Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011 Poll DeLi: (heeft zelf al iets gezien, maar zegt nog niet wat) Jongen: Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom Poll Nieke: (denkt zelf; twijfelt nog teveel om dit in te vullen) Jongen: JuJu, Bloom, Loki09 Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011 Poll Spikkel: (denkt ga toch voor een meisje) Jongen: JuJu, Uk2011 Meisje: Larissa Poll Juju: (denkt zelf: Vult ze na jullie poll in ) Jongen: Meisje: Larissa,spikkeltje
Asperges mag ik wel eten toch?? We gaan dit eten van de week, maar word weer beetje onzeker wat ik wel en niet mag eten of beter kan laten staan....
Oh jee de meiden de overhand?? Dat wordt nog wat Ik een zoontje dus, ik weet niet wat ik zelf denk eigenlijk? Maar zal nooit langer dan 16 weken een verassing blijven hahaha! Zo weer op weg naar huis, eerst nog even langs de mac. Heerlijk over het strand en de dijk gebuideld daar straks, dik 1,5 uur. Heerlijk
jummie de mac........eet smakelijk!! Jongetjes zijn leuk hoor je moet dan aan het idee wennen...want het is anders...
@Nieke; De weken gaan bij jou ook echt snel he?! Hoe voel jij je verder? En hoe gaat het met je mams? @Zwangeren; Ik vind het nog steeds zo bijzonder dat we nu weer met zoveel zwangeren zijn!! Zo leuk! Heb zin in de meeting, om jullie weer allemaal te zien. @Marcha; Hoe gaat het met jou? En kom jij zaterdag ook gezellig met ons meeten? @Spikkel; Jij dus ook al wat last van kwaaltjes.... Tis allemaal voor een goed doel moet je maar denken. Je hebt een drukke week voor de boeg. Zaterdag met gezellige dames op stap? Dat moet wel heel erg leuk zijn! En lekker schoenen aan doen die je lekker zitten!! Laarzen zijn veeeeeel te warm met dit weer. Krijg je alleen maar dikke en warme voeten van. @Spikkel & Asperges; Die eet ik ook gewoon. Zou eigenlijk niet weten waarom dat niet zou mogen. Als je er ei bij doet, moet je die alleen wel hard koken. @Meeting; Zin in!!!!! En ik kan nog een beetje uitslapen ook. Me like! @Bloom & Meeting; Half 12? Ik dacht ook 11 uur. Nou ja als er dan mensen te laat zijn, dan is het niet erg. hahaha Ik weet je achternaam nog wel. En anders als je zegt dat er gereserveerd is voor een heleboel dames en kids dan snappen ze het ook wel. @Crocs; Ik heb ze niet. In de plaats daarvan loop ik de hele zomer op Birkenstocks. @Juju; Je hoeft geen sorry voor je droogkloterij te zeggen. Vond het juist erg lachwekkend. En nee, ga mijn vermoeden nog niet met jullie delen. Ik deel alles met jullie, maar dit deel ik as. woensdag met jullie. Zoals jij ook je jurk niet voor de bruiloft met ons deelt ... @Loki; Wat hebben jullie mooi weer gehad dit weekend zeg! Heerlijk genoten aan zee. Super. Jammer weer naar huis.
@Nieuwe auto; Het is het nieuwe model van de Kia Picanto. Helemaal blij mee en onderstel van de kinderwagen past in de achterbak. Vandaag lekker geshopt, maar ben nu wel helemaal kapot. Ben lekker in m'n eentje gegaan. Wilde ff snel, maar uiteindelijk hele middag weg geweest. Resultaat 5 nieuwe shirts en een korte broek. Vriendlief zal weer blij met me zijn...... Verder voel ik me goed. Blijf wel moe, maar neem m'n rust ook veel te weinig! Nog steeds 's morgens rond een uur of 9 misselijk en ga soms voor de zekerheid maar even naar de wc, bang dat ik moet overgeven. Maar meestal blijft het gewoon binnen. Gelukkig. En veel pijn onderin mijn buik. Maar al met al hoor je mij niet klagen. Ik heb er last van, maar neem het allemaal voor lief! Alles voor m'n kleine Spruitje. Zit tegenwoordig snel vol van het avondeten. Hebben/hadden jullie dat ook? Ik vertrouw op jullie dat de buik vanzelf komt. Jullie stellen me wel gerust, want ik was al bang dat het misschien niet goed zat.
deli: oke... ach ja weet je de een zegt dit de anders zegt zus en weer zo... Dus beetje voorzichtig.. maar heb gelezen dat aspergers erg geod zijn voor vrouwen die zwanger zijn of zwanger willen worden ivm de foliumzuur.. Kwaaltjes: moe.. zooooooooo moe en misselijk. soms erg en soms weinig. En zin in zoetigheid: dus vanmiddag chocotaart gemaakt en je raad het al wel nu taart eten...had ik zo zin in..... Bij j had ik zin in de mac, en patat maar nu voornamelijk zoetigheid....yummie!!
oke die taart was geen goed idee... wahahaha ach nemen we het maar voor lief.... Jup drukke week op de planning!! Die dames ken jij ook dacht ik Deli hihihih Dus woensdag mogen we weten wat jullie krijgen....Ik zou versteld staan dat jullie een jongen krijgen... Aangezien we allemaal roze bij jullie hebben gestemd!!!
Fijn een nieuwe auto deli! En dat de kinderwagen er goed in kan is natuurlijk helemaal makkelijk, dat ga je gewoon veel nodig hebben! Leuk een banner Juju, je was nog ruim voor nod zie ik nu? Dat wist ik niet! En dan baal je van 2 dagen niet genoten? Veel dames wisten het zo ver voor nod geeneens Zooo, we zijn weer thuis. Ben muug . Ff computeren en dan dadelijk lekker bedje in. Morgen flink wassen, nasleep van vakantie zuigt Morgen foto's van Mummeltje @ mama's rug @ strand *Lievv*
NOD Mei 25/5 Loki09 (zonder kansen ) NOD Juni 7/6 Uk2011 (mirena) Afspraken: 23/05: DeLi 20 weken echo 25/05: JuJu trouwringen ophalen 26/05: MEETING! 28/05: JuJu Grote Nieuws vertellen aan (s-)ouders 29/05: Larissa CB 31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar & spikkeltje echo! 08/06: JuJu notaris 09/06: JuJu saunadagje 11/06: Larissa op vakantie! // Loki09 Mummeltje Dermatoloog 18/06: Larissa terug van vakantie... // Loki09 Gyn voorbereidend gesprek zwangerschap 21/06: JuJu trouwlocatie versieren 22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen! 23/06: Kyara's big birthday party!!! 01/08: Spikkeltje CB prikjes & laatste plas dag MvM 04/08: Loki09 op vakantie t/m 15/08 12/08: Spikkeltje jarig 25/08: Spikkeltje op vakantie 30/08: DeLi Zwangerschap fotoshoot 10/09: DeLi 1e Dag verlof 10/10: Mini CB Zwanger Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012 DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012 Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012?? Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013?? JuJu (mei '12 positief getest) 27-01-2013?? Bevallen Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm) JuJu81: 04/01/2011 "Druif" Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm) Vlinders Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w) Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!! Poll Bloom: (denkt zelf meisje) Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011 Poll DeLi: (heeft zelf al iets gezien, maar zegt nog niet wat) Jongen: Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom Poll Nieke: (denkt zelf; twijfelt nog teveel om dit in te vullen) Jongen: JuJu, Bloom, Loki09 Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011 Poll Spikkel: (denkt ga toch voor een meisje) Jongen: JuJu, Uk2011, Loki09 Meisje: Larissa Poll Juju: (denkt zelf: Vult ze na jullie poll in ) Jongen: Meisje: Larissa, Spikkeltje, Loki09
@Bloom: JuJu mag wel 2 dagen over de datum gaan, maar da's niet op Mini's verjaardag. die kwam nog iets later @Lijst: 5 van de 9 dames zijn gewoon zwanger hier he... onvoorstelbaar. Vind het zo gaaf!! @Bloom: achternaam: check! @Asperges: waarom niet? @Loki: jongetjes zijn heel erg leuk! @Crocs: vind ik irritant om op te lopen. Blijf steeds met mn teennagels in die gaatjes hangen (AU) @Birkenstocks: misschien is dat wel een idee, maar kan er niet tegen om wat tussen mn tenen te hebben. Nevermind @Sandalen met van dat klittenband, heeeeeeeeeerlijk! @DeLi: ai nog steeds af en toe misselijk. Lastig is dat. Gelukkig blijft t vaak wel binnen Ik begon de dag standaard met crackers die ik naast mijn bed had liggen, hielp heel goed! En de hele dag door gemberthee in het begin, of een klein slokje melk tegen het maagzuur aan het eind vd zwangerschap. Logisch dat je nu sneller vol zit. Het wordt vast nog erger want die kleine moet de ruimte hebben en je ingewanden zijn aan het 'wandelen'. Hopelijk blijft maagzuur je bespaard, was niet fijn aan... Nieuwe auto = fijn! @JuJu: dat kan je niet maken he, dat weet je!!! *kijkt verdrietig* @Spikkel: hele taart opgegeten? @JuJu: banner is mooi Maar wat heb je vroeg getest!!!!!!! @Loki: al weer klaar met de was en het uitpakken enzo? Wel lekker uitgerust hoop ik? @Hier: weinig nieuws. Ik ben een paar daagjes kindloos. ENG! *snik* en mama is verdrietig............. zucht... ik mis mijn Mini.