gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    PS ik draag ze dus nog niet he, dat dat duidelijk is :)

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Sowieso 2 broeken niet meer. Knoop wil wel dicht maar fijn is het niet. En had zondag al positiebroek van zolder gehaald, maar dat sloberd nog...Nu een andere gewone broek aan, maar net bij het eten de knoop maar los gedaan.. dus ja denk dat buikje toch begint te groeien. Natuurlijk me darmen, die verschoven etc worden.. maar dan nog...

Ga vrijdagavond shoppen, tot die tijd zit ik hier maden te kweken...(grapje)
    Rokje die ik aan in oktober weer aan kon, lukt me ook niet meer.;(
    Zal ook wel door de warmte komen, je zwelt altijd wel wat op...

3. spikkeltje

dus de kids vandaag in badje gweest.. heerlijk.. J heeft zondag in zijn blote body/billen rond gestruid door de tuin en badje. Vandaag waren de neefjes even hier en zij hadden het zwembad vol zand gedaan, dus j maar even niet. Ach wil iets grotere bad hebben, kan ik er ook bij. We hebben zo'n hele grote, maar toen paste het nog in de achtertuin nu niet meer. Kan naast het huis wel ,maar hebben nog geen struiken of iets dat we verscholen zitten. nu kan iedereen mee loeren...

Nou g nog even buiten zitten.. lees later even alles goed bij. het is ihier erg warm....Op j zijn kamer is het nu 26 graden. Dus hij heeft nu alleen rompertje aan. Raam open en gordijnen open. Kijk straks wel even weer.. hoe hij er bij ligt....Zodra ik naar beneden ga doe ik de deur ook even open......

4. spikkeltje

Mooie foto lariS!!

Juju dus flink aan de shop!! leuk

Loki, ja doe rustig aan, moet wel met dit weer...pfffff klaag... het is ook nooit goed.. hahaha.. lig bijna elke avond op tijd er in...

Alleen weet niet of ik deze week nog moet gaan sporten...zou vrijdag weer, maar heb het al zo warm...Denk dat ik in juni weer ga. volgende week komt er ook niks van.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh dat belooft wat.. ;)
    *propt zichzelf gewoon in trouwjurk*

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaaaaa! Goed nieuws voor Nieke's mama, jippie!! Dat is een taart zéker waard!!

Je hebt groot gelijk Juju, nu loop je er tegen 1 aan en anders is er straks niets te vinden.

Wat heerlijk Bloom je mannetje lekker poelie'en met dit weer! Als de voorspellingen kloppen en het weer houdt aan dan ga ik vrijdag ook badje opzetten! Heb je foto's?
    Hihi ja er zijn ongetwijfeld ook hele pittige jongetjes :D Mummel is nu nogal snel gepikeerd als het niet gaat zoals mevrouw dat wenst en gaat dan nephuilen. Ook heeft ze zich al een paar keer voorover op de grond gestort uit boosheid. Ik loop dan gewoon weg, negatieve aandacht is ook aandacht ;). Klein drakenmeisje van me :D

Lekker jij ook al met water gespeeld Spikkel. Vrijdag lekker shoppen. Krijgen we misschien zaterdag een nieuwe outfit te zien?? ;)

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Nieke; jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej voor goed nieuws van je mama!!! Super meis, ben heel blij voor jullie!!! Zeker een goed moment om een heerlijk stukje taart te eten :D

En vetjes kweken, ja, dat deed ik ook (al had ik ze daarvoor ook al, haha!) Foto!!!

@ JuJu; darmenbuikje heb ik nu ook vaak genoeg ;) Helaas weer erg veel last van mijn spastische darm afgelopen weken, dus lijk regelmatig 3 maanden zwanger... Opzich wel een voordeel voor straks als ik echt zwanger bent, dan valt het niet zo snel op!

Fijn van je nieuwe broek, als je zoiets tegenkomt kun je het beter inderdaad gelijk kopen!

@ Spikkel; gewoon je knoop los doen als dat beter voelt hoor, darmen zitten in de weg!

J ook al zo lekker aan het genieten van het mooie weer, top!

Fijne avond meiden en DeLi, hoe laat is morgen je echo? Veel plezier!

Liefs,
    Laris

8. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Whahaha, zie het al helemaal voor me! Kyara is opzich nog vrij rustig, maar heel soms is ze ook wel een vinnetje hoor. Dat belooft wat :p Ben zo benieuwd om zaterdag de meiden naast elkaar te zien! Op de foto lijkt Mummel helemaal niet kleiner / dunner dan Kyara (vind ik)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Volgens de routeplanner is het 108 km en rijden we er 1 uur en 23 minuten op. Hier rond 09.50 aanrijden?

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Is hier nooit echt anders geweest hoor, als ze haar zin niet krijgt dan maakt ze dat graag duidelijk ;). Maar nu weet ik veel beter wanneer er iets is en wanneer het haar gewoon niet zint ;).
    We hebben gewoon een hittepetitje, haha!

Mummel is niet heel klein, vooral rank. Met haar nichtje (net zo oud als Kyara, paar dagen verschil) scheeld het wel echt veel qua aanzicht, die is nu 9,5/10 kg. Als ze samen bij oma zijn en er komt bezoek dan is het standaard of: "J is wel een forse baby he?" of "Is S echt ouder??" Alsof we zelf niet weten wanneer onze kinderen geboren zijn :p.
    Laatst noemde iemand J zelfs dik, vond dat wel erg gemeen en heb maar snel gezegd dat Mummel meer afwijkt van de curve dan J. Mama stond er bij, leuk om te horen over je eigen dochter, zeker als je al jaren met een gewichtsprobleem kampt :(.... Vond het erg grof...

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mensen zijn soms gemeen :(
    Hier wordt ook regelmatig vol drama ter aarde gestort hoor ;)

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oke gelukkig, whahahaha :p

Mijn mama zegt steeds dat ze in Mummel zoveel herkent van mij vroeger. Ik weet eigenlijk niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn :p (ik gooide mijn hoofd nog tegen de muur toen ik 13 was en niet naar een feestje mocht :)).

Ach, ik hou wel van wat pit :D

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    Tuurlijk, pit is best leuk! Moet er stiekem zelfs een beetje om lachen als Boef zo doet. Best trots dat hij zich niet zomaar wat laat gebeuren!
    Maar soms is het gewoon niet leuk, om met een krijsend, rood aanlopend, met armen en benen spartelend kind door de etos te moeten omdat hij juist níet de ontharingscreme vast mag houden...
    Ik noem maar wat! :)

Mensen die zeggen dat kindjes dik zijn, zijn stom en meisjes die hun hoofd tegen de muur aangooien omdat ze iets niet mogen vind ik wel lachwekkend! :p

JuJu;
    Beter te vroeg dan te laat met inkopen! Je hebt wel geluk dat je precies dezelfde tijd zwanger bent als bij Druif!

Spikkel;
    Ieuw, je weet dat ik erg visueel ingesteld ben hè... heb dus direct een madenkweekbeeld voor mijn ogen... ;)
    Lekker shoppen vrijdag!

Nieke;
    Wat een geweldig goed nieuws meid!! Tjonge, wat zal dat een opluchting geweest zijn! Was de taart lekker?

Larissa;
    Weet je inmiddels al wat meer over je contract? Of had je dat al een keer verteld...?
    Leuke foto van je meisje! Lekker vrolijk dametje!

Ego;
    Boef vond het badje toch niet zo... Hij heeft er even ingezeten en voor de rest met op z'n knietjes ernaast en heeft hij zich vermaakt met balletjes erin en eruit te halen. Oja, en met het grind in de vijver gooien, bovenop de schildpadden...
    Heel schattig; ik smeerde hem op de commode in met zonnebrand en begon bij zijn beentjes. Toen ik zijn rugje aan het insmeren was, pakte hij de fles en veegde wat creme van het dopje af en begon dat met zijn vingertje op zijn beentjes te smeren, hoe schattig! :)
    Merk echt dat hij steeds slimmer begint te worden. Begrijpt steeds meer dingen en ziet oorzaak en gevolg.
    Stond vanmiddag aardappels te schillen en zijn bakje waar wat fruit ingezeten had stond leeg op zijn tafeltje. Komt ie ermee aangekropen, trekt zich op aan mijn benen en geeft het lege bakje aan mij. Met andere woorden, mama, stop er maar wat in! Jammer dat rauwe aardappels niet zo lekker smaken. Heb toen maar een stukje appel voor hem geschild, vond het zo sneu, hij kwam speciaal wat halen, omdat hij dacht dat ik fruit aan het schillen was! :)

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    NOD Mei
    25/5 Loki09 (zonder kansen :p)

NOD Juni
    7/6 Uk2011 (mirena)

Afspraken:
    23/05: DeLi 20 weken echo
    25/05: JuJu trouwringen ophalen
    26/05: MEETING!
    28/05: JuJu Grote Nieuws vertellen aan (s-)ouders
    29/05: Larissa CB
    30/05: JuJu MvM -> starten met plassen!
    31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar & spikkeltje echo!
    11/06: Larissa op vakantie! // Loki09 Mummeltje Dermatoloog // Nieke verloskundige
    18/06: Larissa terug van vakantie... // Loki09 Gyn voorbereidend gesprek zwangerschap
    20/06: JuJu 1e echo & intake verloskundige
    21/06: JuJu trouwlocatie versieren
    22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen!
    23/06: Kyara's big birthday party!!!
    29/06: Loki09 weekendje weg
    20/07: Bloom start vakantie en verlof!
    01/08: Spikkeltje CB prikjes & laatste plas dag MvM
    04/08: Loki09 op vakantie t/m 15/08
    12/08: Spikkeltje jarig
    22/08: Bloom jarig, 26!
    25/08: Spikkeltje op vakantie
    30/08: DeLi Zwangerschap fotoshoot
    10/09: DeLi 1e Dag verlof
    10/10: Mini CB

Zwanger
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012
    Nieke (apr '12 positief getest) 12-12-2012
    Spikkeltje (mei '12 positief getest) 13-01-2013??
    JuJu (mei '12 positief getest) 27-01-2013??

Bevallen
    Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm)
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Bloom: (denkt zelf meisje)
    Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi
    Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011

Poll DeLi: (heeft zelf al iets gezien, maar zegt nog niet wat)
    Jongen:
    Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom

Poll Nieke: (denkt zelf; twijfelt nog teveel om dit in te vullen)
    Jongen: JuJu, Bloom, Loki09
    Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011

Poll Spikkel: (denkt ga toch voor een meisje)
    Jongen: JuJu, Uk2011, Loki09, Nieke, Bloom
    Meisje: Larissa

Poll Juju: (denkt zelf: een meid :))
    Jongen:Nieke
    Meisje: Larissa, Spikkeltje, Loki09, Bloom

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ooh geweldig bloom dat is schattig!!! Hoe geef jij appel? Ik vind dat zo'n eng hard ding ;)
    Hoe gaat het met het lopen van Boef?

Hihi ja iets niet vast mogen houden is grote paniek.
    Gister bij de tandarts had ze haar rietsjes beker maar na verloop ging hij op de kop de maxicosi in dus ik pakte hem af en dat vond Mummel natuurlijk niet leuk dus die ging panisch doen. Heel de wachtkamer kijken maar ik heb vol gehouden :D. Wat vinden ze me dan een gemene mama, ik zag de gruwel ogen *zoekt de evil smilie*.

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Loki; Leuke foto's van Mummel. Zag ook al een leuke reportage voorbij komen op fb.

@Spikkel; Vervelend dat het sporten niet zo lekker ging.
    Je kan evt. een elastiekje tussen de sluiting doen van je broeken!

@Nieke; Leuk toch dat je buikje gaat groeien. Bij mij was het smalle er ook snel af, maar bleef wel heel lang een beetje hetzelfde. Pas nu gaat het echt een buik worden.
    Wat een super goed nieuws voor je moeder zeg!!
    Geniet morgen van je vrije dag.
    Was de taart nog lekker of heb je ijstaart op?

@Juju; Niet teveel eten, dan past je jurk nog wel. ;)

@Bloom; Hoezo denk jij nu ineens een jongen? In de poll zet je meisje.... Je kan het natuurlijk nog even snel aanpassen als dit echt is wat je denkt. :D

@Foto; Heb vorige week al foto gemaakt, maar komt er steeds niet van om deze om de computer te zetten. Zaterdag dan maar in real life?!

@Larissa; Leuke foto van jullie meisje! Ook die in de auto is cute!

@Bedankt voor jullie berichtjes voor morgen. De echo is pas aan het einde van de dag, dus jullie hoeven echt niet de hele dag te F5-en. ;)

@Warmte; Het is hier lekker uit te houden hoor. Mag van mij wel iets warmer. Dichtbij de kust scheelt het echt veel met het binnenland!

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kyara zag er trouwens uber schattig uit in de box met haar noppies jurkje :D

Ik begin ook enorm te twijfelen of het nuet toch een jongen is deli!! Nog 1 nachtje slapen!!
    Succes morgen!

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    En vandaag precies op de helft, joehoe!!!

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Geweldige dreumes verhalen!
    En wat een lieve boef van jou Bloom, slim ook!

Ik blijf bij een meisje DeLi. Goed om te weten dat we alleen eind van de middag hoeven te F5en :p

Hier was het echt warm vandaag en in de tuin nog meer (ligt op het zuid-oosten). Wel genieten hoor!

Thanks Loki, vind het ook een erg leuk tuniekje :D

Dames, wie van jullie heeft voor mij 1 zegeltje van de dagje-uit spaar actie van de C-1000? Actie was tot vandaag en ik kom 1 zegeltje tekort :( Hopelijk kan iemand mij blij maken en mag ik 1 zegeltje hebben.

Liefs,
    Laris

Slaap lekker!

20. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom: wat schattig van boef! Goed dat hij nu al weet dat hij zich in moet smeren, haha.

Larissa: ik heb denk ik wel een zegeltje, neem hem zaterdag mee. Gaan jullie een dag je weg?

Deli: eind van de middag echo, ben benieuwd.
    Buikje, ben ook benieuwd. Maar had jij ook al dat je broeken rond deze tijd strak zaten? Denk dat ik veel zomerbroeken al niet pas, stand even modeshow voor mezelf houden.

Loki: ik zie mummel al in de wachtkamer zitten. Consequent zijn is denk ik inderdaad heel belangrijk, dan maar even een boze mummel.

Taart was heerlijk. Vandaag even lekker genieten van het mooie weer.

Deel Deze Pagina