gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Dames de meeting komt langzaam dichterbij. Nog maar ongeveer een maandje. Wordt het dan niet eens tijd om concreet te beslissen dat we naar Hey pannenkoek gaan! (volgens mij is iedereen het hiermee eens, toch?) en wie er allemaal mee gaan?
    En we moeten dan dus reserveren.

Ik ben er bij! Hoe laat spraken we af? Half 12?

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

nienke. Volgens mij wilde bloom reserveren

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Operatie is niet leuk maar als er geen kwaadaardig weefsel meer is straks is dat weleen extra bevestiging... Mijn duimen draaien voor jullie...
    Spanneeeeend! Het komt nu toch dichtbij!! Ik weet ook nog niet wat ik bij jou gok, ik denk 1 jongetje... *ga het straks maar eens invullen...*
    Ik ben ook voor reserveren!

Spikkel:
    Klussúh! En als het even kan morgen ook nog (bij mij kwam het ei varierend 1 dag of 2 dagen na de positiefste test). ;)

Ik kon vanavond nog even uitgebreider, moet er nu van tussen!

4. spikkeltje

tnx loki:D hahaha. Net gesport, mag eerst nu een uur nog niks doen..

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zo nog even ego;

Vanmorgen weer bij de dermatoloog geweest en de bulten die Mummeltje ineens had zijn galbulten... Dit is geen reactie op de zalf maar een reactie op een allergie (voeding). Omdat ze er GELUKKIG geen last van heeft was hij voor niets aan doen en goed op gaan letten hoe en wat met eten. Deze bulten komen vrij snel op nadat ze iets gegeten/gedronken heeft waar ze dus op reageert.
    Met de zalf gewoon doorgaan, was te kort om er iets over te zeggen of deze zalf aan gaat slaan of niet. We gaan dus gewoon door met smeren en nu flink in de gaten houden hoe ze reageert op welke voeding ed...

Mijn meisje vandaag in stoere hotpants, hoe hip ben je dan? :D *Love*

6. spikkeltje

mooie kleertjes heeft ze aan loki.
    Oh.. jee allergie op eten.. dus nu uitzoeken waarvan....naar

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    Mijn gevoel zegt 1 jongetje, maar in jouw geval kunnen twee natuurlijk ook heel goed!
    Moet je moeder na haar operatie zeker weten nog de bestralingen? Want als ze dan schoon is, is dit toch niet helemaal noodzakelijk, of doen ze dit uit voorzorg vanwege de agressiviteit van de tumor?

Larissa;
    2-3 dagen werken... Moeilijk!
    Het ligt er maar net aan welke waarde je hecht aan wat ruimer zitten. Je moet natuurlijk ook naar de toekomst kijken als er 2 kindjes naar school toe moeten, kleding nodig hebben, een fiets, een computer enz.
    Als dit je straks misschien zo mooi aangeboden wordt, is het zonde om te laten schieten, zou ik denken. Maar je moet zelf wel echt 3 dagen willen werken!

Spikkel;
    Oehoe, spannend!! Lekker duidelijk zo'n test! Morgen én overmorgen aan de slag zou ik zeggen!

Loki;
    Hoe is het nu met Mummels eczeem?

Uk;
    Administratie gelukt? Lekker laat nog, maar soms werkt dat wel het beste!

JuJu;
    Wat een ellende bij je buren zeg... Hopelijk komen ze er een beetje uit! Lief dat je ze steunt!

Ego;
    Iemand vroeg laatst ook hoe het met mijn moeder ging:
    Het gaat naar omstandigheden goed. Ze had vorige week wel weer een dip. Er leek niets aan de hand, geen koorts, schone longen, geen verhoogde ontstekingswaarden, maar mijn moeder kent haar lichaam beter dan alle onderzoeken vaak uitwijzen, dus is ze gestart met een kuur en knapte ze na een dag alweer op, na 4 dagen geleurd te hebben voor die kuur en alleen maar zieker te worden....
    Dat heeft ze onderhand wel geleerd, signalen van haar lichaam serieues nemen!
    Voor de rest heeft ze ups en downs, maar over het algemeen gaat het goed met haar. Ze rijdt rond met haar scootmobiel, gaat op stap met de rollator en sport twee keer in de week, ik ben trots op haar! :)

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    O, Loki, je postte net wanneer ik aan het schrijven was!

Jeetje, galbulten... Da's nogal een reactie! Heb je zelf al enig idee waar het aan gelegen kan hebben? Had ze iets bijzonders op? (of jij vanwege de bv)
    Wat een onwijs stoer setje zeg! Ben normaal helemaal niet van de hotpants, maar bij kleintjes vind ik het echt wel leuk!

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Nieke; Spannend de operatie voor je moeder.
    En oeh zo spannend ook jullie echo. Het is bijna zover!!

@Loki; Stoere Mummel!
    Vervelend van de allergie. Galbulten kunnen ook zo jeuken..... Hopelijk ben je er snel achter waar het van komt. Aardbeien hoor je vaak of softijs. Maar zal vast nog wel van veel meer dingen kunnen komen.

@Spikkel; Weer uitgeleefd in de sportschool dus. Nu lekker bijkomen.
    En vanavond en morgen klussen!!

@Bloom; Jeetje 4 dagen zeuren om een kuur. Wordt je ook niet blij van. Gelukkig gaat het over het algemeen goed met je moeder.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik dacht echt aan de zalf maar de bulten kwamen ook op plaatsen waar geen zalf gebruikt is en dat kon niet, volgens de arts.

Ik ga nu een schema maken wat we eten en hoe het exceem is, misschien halen we er iets uit...

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ineens schiet me te binnen dat ze zaterdag voor de eerste keer leverpastei op brood gehad heeft... Kan weinig over allergische reacties daarop vinden maar vooralsnog lijkt dat het enige wat echt anders is dan ze gewend is van de afgelopen maanden.
    Ik hou nu alles per dag bij wat we beide eten...

Ik ben ook allemaal aan het denken wat het eczeem getriggerd kan hebben en waar we rond die tijd mee zijn begonnen. Heb nu in mijn hoofd dat we toen geregeld potjes zijn gaan geven ipv vers (dat at ze veel beter en ieder hapje vond ik meegenomen met zo'n pietlutje..). Moeilijk moeilijk...

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm Loki lastig zeg.. Hopelijk vind je snel een oorzaak!

Bloom fijn dat het beter gaat met je moeder. En fijn dat je zo trots op haar bent :)

13. spikkeltje

Loki: misschien zit er iets in waar ze niet tegen kan.

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik kan me niet voorstellen dat het door een potje komt, leverpastei lijkt me dan logischer. Hopelijk ben je er snel achter!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    LIef trouwens dat jullie dat zeggen van die steun aan de buurvrouw en buurman, maar dat zie ik echt anders zelf. IK maak me grote zorgen over hun kleintje.. Gisteravond weer een sms dat ze slaande (letterlijk..) ruzie hadden, dat zij met iemand mocht praten etc etc. Dat vind ik heel erg, zo was het al voor ze zwanger was en ik heb meerdere mensen tijdens de zwangerschap horen concluderen (ook vrienden van ze): "dat kindje heeft niet echt een rustige omgeving straks ha-ha" (en dan dat haha een beetje mispeinzend).
    Dus ik ben er niet eens zozeer voor hun, ik hoop dat ze de boel wat stabiel kunnen krijgen zodat hun kindje een goede jeugd krijgt.
    Erg he, dat ik daarover oordeel en het probeer te beinvloeden. Ik ben altijd erg van leven en laten leven maar ik vind ik dit erg lastig hoor :(

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Was het nog gezellig gisteren trouwens Spikkel? :D

*zo nu ga ik stoppen met tegen mezelf praten, avocado op brood smeren voor Druif en een activiteit voor de middag verzinnen*

17. spikkeltje

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Zit je aan tafel te studeren, zie je een spin!! Ahhhh.... Overwin je je angst en wilt hem pakken, rent hij heel hard weg. Waar is hij nu?? En waar moet ik nu gaan zitten? Niet in de buurt van de tafel. Dus dan maar ongemakkelijk op de bank gaan zitten met mijn pen en papier.

19. spikkeltje

juju: jee wat erg van de buren..dat zo ruzie hebben. Dat is zeker niet goed voor het kind. Hoop dat ze inderdaad een stabiele omgeving creëren voor het kind. Anders ja hoe erg ook, kun je beter uit elkaar gaan. Beter voor alle partijen. Kinderen lijden er het meest onder. bah.

20. spikkeltje

hahah je bent toch niet bang voor een spin? hahaha...

Deel Deze Pagina