gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even voor de mama's: ik neem wat speelgoed mee (lees:ballen, Druif is gek op ballen), doen jullie dat ook? Ik vind het zelf niet zo erg als er op gekwijld oid wordt door andere kindjes, weet niet of jullie dat een probleem vinden? Neem dus iig een bal mee en autootjes ofzo.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Waah Nieke gaat trouwen :D Daar heb ik straks gewoon overheen gelezen tijdens het doorscrollen op mijn werk :$.
    Niet heel romantisch gevraagd lees ik maar tsja, hoeveel mannen zijn dat nou eigenlijk wel? ;) Hier iig ook niet :p
    En snel al, super tof!

Hahaha Juju is al weer heerlijk aan het dromen.

F5 F5 F5 waar blíjf je Deli!!

Ohh ik ben trots! Was heerlijk met Mummel aan het knuffelen toen ze haar loopwagen in het vizier kreeg. Kroop erheen, stond op, en liep vervolgens tot het einde van de kamer :$. Heb vervolgens nog een keer of 10 de wagen omgedraaid en parmantig dat ze er dan achter aan liep!! Ook om de tafel heen enzo (mama mee draaien). Knappe meis!

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    DeLi;
    Ja, ik begin idd te twijfelen, kan de lijst nu niet maar aanpassen, maar ben heel benieuwd!!

Nieke;
    Gefeliciteerd zeg! Leuk!

Spikkel;
    Balen van de centjes, nog steeds niet? Ik heb er zelf ook altijd enorm de balen van als ze een dag later zijn, slaat mss nergens op maar het is míjn geld, klaar!

Larissa;
    Ook gebruik gemaakt van de zegels dus?
    Ik heb ze gisteravond ingewisseld voor kaartjes van het dierenpark waar Loki laatst is geweest. Gaan we maandag met beide opa's en oma's heen!

Loki;
    Dan kijken die mensen maar lekker, jij moet haar nog minstens 18 jaar in huis hebben en als ze nu al een loopje met je neemt...

JuJu;
    NY=GAAF
    Mijn teamleider zit er momenteel en had zo meegegaan als ik zolang zonder Boef kon... :)

Speeltjes;
    Neem Boef z'n gereedschap mee, kan hij jullie de hersens inslaan met zijn hamer! ;)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zal ook wat meenemen. Little people, ofzo? :p
    Ach, volgensmij komen al onze kindjes op het KDV (ohnee Boef niet, toch? En J ook niet maar die speelt wel met meerdere 'vreemde' andere kindjes natuurlijk) dus ik denk dat ze wel wat kwijlt, snot en zever gewend zijn ;).
    Soms vind ik het wel een vies idee (niet jullie kindjes hoor!) maar wat kun je er aan doen? Denk dat je juist het immuun/afweersysteem belemmerd als je daar echt rekening mee gaat houden....

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook met de C1000 zegels naar dierenpark geweest. Mijn mams heeft ook vast nog losse zegels (sterker nog, 6 losse kaarten waarvan we nog niet weten wat we er mee gaan doen :p) maar las dat je al voorzien was Nieke.
    Scheeld echt veel zo!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk Loki :D
    Hier zojuist de eerste stap schoentjes voor Druif besteld. Die ik had meegenomen van de beurs (oxxy eerste stap) zitten niet goed, hij zet zijn voetjes heel gek neer. Met blote voetjes loopt hij veel beter, maar buiten moet hij toch schoentjes aan (in de tuin niet natuurlijk, maar op het kdv bijvoorbeeld wel).
    Dus.. heb shoesme blauwe schoentjes gekocht, met veters zodat ze misschien wat steviger zitten. Ook weer eerste stap, dus helemaal flexibel. Mocht wel even €50 betalen :$
    Ach ja. Op voetjes moet je niet bezuinigen..

Bekijk bijlage 247334

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat komt er vandaag voor geld? Ding ik ook mee voor de prijzen? :p *Vast niet*

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Loki ik zal ook snotdoeken meenemen voor Druif ;) :D
    Ik neem bal mee (of 2) iets van autootje en wat boekjes denk ik. NIet dat hij ermee speelt, waarschijnlijk gaat hij stoelen schuiven en tafelkleed-trekken .. ;)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ooh die vind ik supr stoer!!

Ik vind meiden schoenen nog heel moeilijk. Vind roze zo definitief en dat moet passen bij de outfit (zucht :)) denk dus dat het hier vnl zilveren en grijzen schoentjes worden, hoogstens als ze er wat langer mee doet qua maat ook een extra roze paar (onder spijkerbroek en witte broek wel weer erg leuk, natuurlijk..).

Heb trouwens 2 witte bolero's korte mouw gescoord, jippie :D Altijd makkelijk voor over de singlet jurkjes.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Harde boekjes hoop ik? Mummel trekt óf de bladzijdes eruit, óf eet ze op :);)

Vandeweek bij de tandarts heeft ze 3 tijdschrijften vernield :). Terror Mummel.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    *Blijft maar F5én, hoe laat is/was de echo??*

Edit:
    Zucht nu moet ik nog 30 seconden wachten met plaatsen ook, zuur

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heel zuur. Ik ben ook benieuwd.. hoop dat alles goed was met mini-DeLi!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ehh boekjes met papieren bladzijden??? Wie heeft dát ooit bedacht ;)

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    Cool hè, als je ze ineens zo ziet lopen! Boef gaat er hier ook als een speer achteraan. Zo mooi met die kromme beentjes en die grote big smile op dat koppie!

Boef loopt trouwens achter alles en aan het handje, maar los ho maar... Ach, komt vanzelf!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    ** wacht nog 1 seconden voor het plaatsen van een bericht*
    *irriteer*

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ach Bloom, hier blijft iedereen maar roepen dat het 'zo snel gaat opeens' nou ik vind het reuze meevallen. Vanaf 10 maanden langs de bank, vanaf 12 maanden achter stoelen en loopwagens, eerste stapjes los met, wat was het? Een maand of 16. En nu loopt hij pas echt meters achter elkaar los. Dusse.. is geen peil op te trekken. Voor hetzelfde geld wordt Boef morgen wakker en besluit hij sprintjes te willen trekken en mag jij ook krom liggen om een paar goede schoenen ;) ;)

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Sorry, dat ik zo lang op me liet wachten. Ging niet eerder......
    De echo was helemaal goed!

En het is een ......:D

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Aaah DeLi!
    Zeg het maar!

19. Omelet

Omelet VIP lid