gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

straks= volgende week, of bij de geboorte van de baby....dat bedoede ik.......

2. spikkeltje

oke ik kan ook niet meer typen, de hitte stijgt naar me hoofd....tasten alles aan....en nu kraam ik onzin uit.

Laris: is het beetje te doen op je werk met deze warmte??

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Whahaha Spikkel, ja ik ben zeker nieuwsgierig!
    En aangezien we hier allemaal dames hebben die elkaar graag in spanning laten bij bepaalde momenten acht ik; daar gaan we weer :p

Volgende week de echo, spannend hoor!

Op het werk is het goed te doen. Staat behoorlijk wat wind op het raam, dus lucht lekker door!

4. spikkeltje

hahahah.. maar was niet mijn bedoeling om jullie in spanning te laten.....zal de hitte wel zijn...

volgende week donderdag 10.15...Misschien wel 10.25 (als uitloop is) toen is J op de wereld gekomen op 31 mei... dus wel appart dan... hahaha

wind is dan wel even lekker....

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spikkel ik vind het super spannend, die echo! :D
    Hoe voel je je verder? Bloom hoe gaat het met jou en je bekken?

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    JuJu;
    Bekken gaat redelijk, het lijkt wat stabieler te worden. Niet in de zin van bekken meer stabiel, maar de klachten. Niet zoveel heftige pijnuitschieters.
    Leuk dagboek! Heb er van Boef eentje van Anne Geddes, maar die is maar voor de helft ingevuld... Ben er dus nu maar niet aan begonnen...

Larissa;
    Haha, lekker nieuwsgierig! :)
    Omdat ik spikkels nummer heb, snapte ik gelijk wat ze bedoelde, maar anders had ik het ook niet geweten!

Ego;
    Lig lekker in de tuin! Boef op bed en ik op de tuinset, in de schaduw, met een lekker windje! :)

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wauw, super bijzonder!!! :)

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Als ik nog niet heb gegeten is mijn buikje plat. Zodra ik ook maar iets kleins naar binnen werk, krijg ik een grotere darmenbuik dan die van JuJu!!! Wacht maar, morgen na de pannenkoeken :p

@Bloom: fijn dat je klachten lijken te stabiliseren.
    Hoe gaat het met werk? Volledig over op administratieve taken nu, en geen nachtdiensten meer toch?

@Spikkel: ik had m ook door, maar denk dat Laris gewoon heeeeeeeel nieuwsgierig is naar hoeveel ukkies jij in je buik hebt!!!

@Hier: heb geen pompje... dat wordt blazen......... hopelijk vindt Mini het badje leuk. stond al druk naar de doos te wijzen :)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha lekker zo enthousiast :D Waarschijnlijk wil hij wel even helpen blazen ook. Druif heeft gisteren (met uberserieus gezicht) geholpen met het sproeien van de tuin :D:D:D

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Blaashulp is gezellig. Mummel pakte ookal een stuk bad om in haar mond te stoppen onder het mom van "Doet mama ook, is vast ergens goed voor" ;)

Pppff noem je dat een buik Juju? :p Nee, voorlopig telt je buik echt nog niet als zwanger, hoor ;)

Hier zelfde als mini, sochtends mooi plat maar in de loop van de dag wordt het vaak minder charmant. Ach, who cares...

Mmm hier ook lekker onder het afdak op de lounge set :cool:. Mummeltje is even slapen weer.
    Vanmorgen wezen shoppen. Nog 2 spaghettig rompertjes voor Mummel, legging en hele schattige teenslippers. Onder het mom van, ze heeft er niets aan maar het ziet er wel cool uit. Kreeg al meteen een compliment een paar uur later bij de groenteboer :p
    En natuurlijk mijn birkenstocks. Moet nog wel ff wennen aan die voorgevormde stukken, hoor ;)

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha we zullen het zien morgen :D

12. spikkeltje

Juju: mag niet klagen vergeleken met de vorige zwangerschap. Smorgens beetje misselijk, kokhalsen . S avonds hondsberoerd. Maar vergeleken met vorig jaar steld dit niks voor. Maar erg moe. Darmen van slag, wel zin eten, maar na paar happen zit ik vol. Geen theezakjes meer. Hahaha

Laris: idd bijzonder. Ben benieuwd of ik een bekende gyn krijg, weet de namen nog van een paar. Staat op een tv scherm in welke kamer wie zit en bij de bali, krijg je een papier en een kamer nr en de papier doe je in een bakje bij de juiste deur.

Zo nu even eten maken........

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Birkenstocks; goedzo loki!! Ze zijn eerst even wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je ze niet meer uit. Ik heb zelfs 4 paar (schaam! Maar ik heb 1 paar gekregen van een vriendin die het toch niks vond en 1 paar is al 4 jaar oud denk ik, dan mag het wel he ;)) Andere leuke slippertjes pas ik niet met mijn brede voeten dus bijna de hele zomer birkenstocks aan.

Loki; wat lief dat mummel heeft geholpen met het badje.

JuJu; ik zie inderdaad een klein bolletje. Ik moest trouwens wel lachen om je foto op FB, samen met druif in de zandbak. Ik moest druifje wel even zoeken, haha verstopt tussen de benen van mama :)

Bloom; fijn dat de het wat beter gaat met je bekkenpijn. De rust doet je dus duidelijk goed. Lekker genoten van het liggen in de tuin?

Uk; en is mini al in het badje geweest? Wat vond hij er van?

Larissa; ook weer klaar met werken? Lekker genieten van het weekend.

Spikkel; volgende week weer sporten dus. Het is nu ook veel te warm. Rustig aan doen. J ook weer lekker buiten geweest vandaag?

Hier; net terug van school, wat een lange dag. Nu even heerlijk niks doen en dadelijk lekker bbq'en bij s-ouders.
    Ik had niet gedacht dat ik zou klagen maar dat doe ik toch even. Gisteren even een broek gepast die vorig jaar echt heerlijk zat maar kon hem nu niet eens dicht. Hij zit zelfs te strak bij mijn benen, pffff. En mijn buik lijkt nu wel weer een ballon is zo opgeblazen en zo voelt hij ook. Einde klaagmodus!

Zin in morgen!! Lekker pannenkoekjes eten en gezellig kletsen in het zonnetje (of lekker in de schaduw misschien beter).

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tijd voorrrrr... en zwangerschapsbroek/rok!!!
    Mijn advies: koop hem maar lekker vroeg.. want je bent BLIJ als je die gaat dragen en zo heb je er veel meer plezier van :D

En advies 2: positieoutlet.nl :)

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

haha helemaal mee eens! met 11w kon ik geen enkele broek meer aan, terwijl mijn buikje pas echt zichtbaar werd (klein beetje dan) met 19-20 weken. maar oh wat was het heerlijk om positiebroeken te dragen!!! voelde me best lullig om met 11w die dingen al te halen want vond het eigenlijk nog onzin omdat er niks te zien was, maar echt waar: DOEN!

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

eens! hebben een erg snelle service :)

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja en koopjes :D:D:D
    *balen, schoentjes zijn er niet :(*

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja Nieke echt positiekleding gaan halen, zit héérlijk :) En door die band lijkt het buikje ook meteen een bolletje ipv een extra vetrol :D.

Ja ik moet echt nog even wennen aan de birkenstocks maar dat had ik toen met de crocs ook en die zou ik ook voor geen goud willen missen dus we houden vol :D.
    Haha 4 paar! Allemaal kleurtjes of verschillende types?

Zoo net nog lekker stukje wezen fietsen, even naar opa en oma en terug. Heerlijk dit weer en lang licht *was het maar het hele jaar zomer*.
    Ben ook zoooo blij dat Mummel eindelijk dr zomeroutfits aan kan, was de wintercollectie echt zat :p.
    *Zit nu in dubio wat ze morgen aan moet ;);)*

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had 3 broeken van de C&A, prijstechnisch heel netjes en zagen er eigenlijk best leuk uit!
    Ook 1 heel leuk rokje van Noppies (ja het begon toen al ;)) die heb ik nu nog geregeld aan! :D

Edit:
    Shirtjes vond ik die van prenatal eigen merk wel heel fijn, trouwens.

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Nieke; je mag best even klagen hoor! Is ook lastig als je je broeken niet meer past. Maar wat de andere meiden ook zeggen; lekker overstappen op positiekleding!
    Ik heb het even terug gezocht en ik had vanaf week 15 ofzo vaker een legging met een jurkje aan en daarna ook echt positiebroeken enzo.

@ kindjes in een badje buiten; nog niks voor Kyara, omdat ze niet zelfstandig kan zitten, maar wat een heerlijke verhalen van jullie kindjes!!! :)

@ buikje; ik zei continu, maar op goede dagen kan ik 's ochtends ook wel aardig strak beginnen. Helaas begint het dan op te zetten zodra ik wat eet...

Meiden, heb super veel zin in morgen, wij zijn er om 11.30 uur! :D

Liefs,
    Laris

Deel Deze Pagina