Haha, Nieke, zit je inmiddels al bovenop de kast? O, nee... Daar komen spinnen ook! Of juist... JuJu; Lastig met je buren... Snap het wel... Als je ziet dat het ergens fout loopt en er is een kindje in het spel... Moeilijk... Spikkel; Gezellig dus? Loki: Iets uit potje kan natuurlijk de trigger geweest zijn, maar als het een mengsel was, moet je alles eigenlijk apart een keer geven om er zeker van te zijn. Leverpastei klinkt trouwens ook aannemelijk. Ego; Voor de zoveelste keer met hoofdpijn op de bank... Heb er de laatste weken echt veel last van. Heb wat ingenomen en Boef is lief aan het spelen gelukkig!
wist je dat je ongeveer 9 spinnen in het jaar eet, in je slaap uiteraard Bloom: ja hoor heb hem zover gekregen hahahaha. hij was te moe zei hij... maar het is me gelukt hahahaha
Bah Spikkel wat vies. Hopelijk ben ik niet één van die personen die dat doet... Bloom; beterschap met je hoofdpijn. Nee ik zit niet op de kast maar wel ver weg van de spin. Is zo vervelend dat die beesten weg kruipen en je niet weet waarheen ze gaan. JuJu; verschrikkelijk van je buren. Ik hoop dat ze er samen uit gaan komen. Niet echt een goede basis voor een kind en zeker niet nu ze zo veel extra problemen erbij hebben. Wat een schattige druif in de zandbak!
het schijnt dat iedereen dat doet hahaha...maar nee niet smakelijk.... maar ja het is ook de vraag of het echt zo is. je slaapt immers.. dus...
Spinnen? Mijn huis is spinvrij. *plaat blijft voor hoofd* Spikkel: Spannund.. vanavond nog even wellicht en dan aftellen naar je NOD! Loki hoe gaat het met de galbulten van mummel? Bloom beterschap meid! Druif ligt even een before-diner-nap te doen, uitgeteld van zandbak spelen
Leuk JuJu-bijna-man belde net op met het voorstel ergens te gaan eten met zijn drietjes. Dus als Druif straks uit zijn coma is hup de stad in en lekker gaan eten. Twijfelen nog een beetje wat en waar (tapa's?) maar wordt vast leuk
@Larissa: wat fijn dat het financieel toch wel zou lukken met 2 dagen per week! Maar als jij de 3e dag van die collega over zou kunnen nemen zou het wel ideaal zijn natuurlijk. @Nieke: laat op bed, vroeg er weer uit. That's life Er zitten gewoon te weinig uren in een dag! Zal een zware maand worden voor je moeder, maar hopelijk is er straks niks meer te vinden qua slechte cellen. Dat zou geweldig zijn! Nog een weekje geduld!! Spin whahaha zo herkenbaar, ik zit het liefst dan in een andere kamer maar dan zie ik niet of ie misschien de trap op klimt hihi @Spikkel: eerste ei meteen goed benutten meis Dag 16 = ei natuurlijk!! @Meeting: Hey Pannenkoek, prima. Ik ben er bij!! 11:30 is ook prima, dan kan Mini nog wat slapen in de auto, tenminste als hij J. niet te interessant vindt onderweg @Loki: galbulten, jeetje wat heftig! Allergie op een bepaald E nummer misschien? Maar wat een prachtig meisje is het toch, zo leuk met die legging en zelfde mouwtjes! @Bloom: administratie gelukt, moest nog een hele rits formulieren invullen voor werk. contract, pensioen etc. Fijn dat het 'goed' gaat met je moeder! Ook erg goed dat ze de tekenen zelf goed herkent, zo ben je een heftige ontsteking voor! Terecht trots hoor! Hoe is het nu met je hoofdpijn, al wat weggezakt? @JuJu: kan me je zorgen voorstellen hoor. Wellicht kan je het bij het CB neerleggen zodat zij eens wat 'doorvragen' ? Of je moet al zo'n band hebben met de buurvrouw dat je het met haar zelf wilt bespreken? Aan de andere kant is het 'jouw taak' niet, maar ik snap dat je er mee zit. Lekker uit eten vanavond, geniet!
uk: ja dat dacht ik ook.. Had zaterdagavond dezelfde pijntje in me onderbuik, zondag ook en gisteren ook maar ik kon niet eerder naar de winkel voor test. Dus gisteren gedaan. en woppa. We zullen nu gewoon afwachten, weet niet of het vanavond hem word nog. Maar goed ik weet gewoon dat die pijntje wel steeds is wat ik dacht. Alleen vorig maand misschien toch niet goed benut haha. Dus ik leer me lichaam nu ook beter kennen, zo had ik het nooit voor J
Dat is ook wel weer fijn J! Uk ik zou dat nooit aan het CB voorleggen, dat vind ik gewoon een stap te ver (zolang ze het jochie met rust laten). En eigenlijk wil ik er ook niet ingezogen worden. Pff Ego: Lekker gegeten En Druif heeft ook gesmuld! (vooral van mamas gamba's )
O jakkie!! En heb je 'm inmiddels nog gevonden? Ik ben ook een schijtert als het om spinnen gaat hoor. Zeker die hele dikke zwarte. Brrrrr. Hoop dat je 'm tegenkomt als je vriend gewoon thuis is.
@Bloom; Sterkte met je hoofdpijn. @Loki: Kan het ook iets zijn van bijvoorbeeld een crème o.i.d.? @Juju; Wat een rot situatie bij jouw buren zeg!! Hopelijk krijgen ze alles snel weer op de rit. Dit is niks voor zo'n kleintje. Heerlijk Druif in de zandbak. Verrassing van manlief en heerlijk gegeten dus! @Spikkel; Ik wil er NIET over nadenken. Brrrrr Vannacht dus een nachtmerrie over spinnen die zo m'n mond inlopen. Jak. @Nieke; Nog een paar dagen tot de echo!! Zooo spannend! @Ego; Zoooooo ontzettend moe. Moest vannacht om 4 uur zo nodig plassen, het deed gewoon pijn! Daarna kon ik niet meer slapen, dus was gesloopt vandaag. Zometeen maar eens op tijd naar bed.
Hebben jullie een leuk idee? Vriendlief is volgende week jarig. Hij weet niks te vragen en is geen fan van rommeltjes e.d. Hebben jullie leuk ideetjes om een dagje iets te doen of iets speciaals te geven of doen?
Weekendje weg ben ik altijd wel fan van, in het kader van *nukanhetnog* Evt met een spa-iets als je man dat leuk vindt (de mijne niet.. )
Nationale spinnenavond . Ik ben toch niet de enige die ze niet eng vind? Thuis sta ik ook al alleen (vriendlief is als de dood, zo schattig ). Ik ben eventjes kort vanavond. Hele avond bezig geweest met het 12 maanden fotolijst en jawel, op 1 foto na, is hij af... Ook een andere 6 vaks-lijst invulling gegeven (zwanger, geboren, 3mnd, 6mnd, 9mnd, 11mnd). Nu broodjes smeren, was op hangen, douchen en bedje in. Morgen weer vroeg op *jammert*
loki: ik vind ze ook niet eng hoor. Deli: ik zie je mooie banner 16 weken wauwie.. richting de 20 weken de echo..nice