gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Haai

LArissa: mooi meisje. Wat speelt ze lekker!! Heerlijk he!
    Zomermeeting: zal eens kijken wanneer het hier schikt. Vakantie moet ook nog geboekt worden.

Kapper: ja helaas word de kapper door ons wel rijk. Maar hoef maar de helft te betalen hoor. vaste klant. Soms ook voor mezelf doet ze er wat af..
    Ik wilde het rekken tot eind mei, maar zag er gewoon niet meer uit

Bloom: ojee wat naar van je buurvrouw. Me schoonzusje ook gehad. week na de bevalling met koorts opgenomen. Dus baby ook mee..

Loki: ai..toch wel jammer.

Hier: vandaag even bij ikea geluncht, heb nog even een spiegeltje meegenomen voor onder de plank bij de commode. Kan J zich zelf zien wanneer ik hem verschoon. Hoop dat het werkt het stil liggen dan. zal ook wel tijdelijk zijn. Maar goed.

Daarna naar de kinderboerderij.. en toen naar huis

Even weer flink gesport. vandaag op de loopband 50 minuten.
    ja ja er is resultaat, ben al 1 cm kwijt boven de navel en 1 cm onder de navel:D:D Nog 2 weken en dan is het de laatste keer en dan ga ik gewoon door. MAar ga dan op maandagochtend, woensdagochtend en zaterdagochtend.. Kan J smorgens voor 2 uurtjes naar me vader. En heb ik de avonden weer voor ons samen.En diegene die ik liever heb bij sporten, is alleen overdag er. alleen op woensdagavond ook. Maar verder niet. En vind wel fijn dat ze me steunt!!

ZO nog even wat dingetjes schoonmaken voor morgen en dan snurken

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als dat spiegeltje werkt ga ik er ook 1 halen Spikkel :p
    Mummel kan ook geen minuut stil liggen en ik blijf dingen aangeven om haar even zoet te houden.

Wel super sweet is dat ze de hele tijd wil gaan staan en mama dan een grote knuffel geeft, hihihi.

Ppff bijna bedtijd alweer, morgen nog 1 dagje en dan een dagje vrij gelukkig (vind het na 2 dagen al wel weer zat, eigenlijk ;)).

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zo, 12.30 gebeld naar spreekuur vk, 12.45 daar, 13.00 weer thuis en een echo gehad! :)

Alles goed en zoals te verwachten was de voorwandplacenta de boosdoener!

Vorige week lag deze waarschijnlijk nog niet helemaal aan de voorkant, waardoor ik nog wel wat had gevoeld en door het dikke stootkussen nu dus niets meer...

Echt bizar om je kindje dan ineens zo groot te zien! Een hartje dat klopte, een handje dat zwaaide en een lichaampje dat goed bewoog, wat wil een mama nog meer zien?

Ik belde en legde mijn verhaal uit. Hij zei, als je voor 13.00 hier kunt zijn, luisteren we even naar het hartje en ben je weer gerustgesteld. Dus ik meteen Boef in de auto gezet en weggereden. Daar aangekomen meteen op de tafel en zette hij het echo-apparaat ipv de doppler op mijn buik!
    Lieve man! Hij heeft ook de 20weken echo van Boef gedaan! Hopelijk hebben we hem straks weer, want hij legt echt heel veel uit altijd!

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Uk;
    Mini heeft inderdaad heel mooi haar!! Mijn zus heeft ook zo'n kindje met een lekkere bos met krullen. Maar juist doordat zij regelmatig met haar naar de kapper ging, werd de bos alleen maar mooier!
    Ben wel een klein beetje jaloers op zijn mooi bos hoor! Boef heeft leuk haar, maar zo stijl als maar kan en met weet ik hoeveel kruinen. Precies als zijn papa. Ikzelf had vroeger tegen krullen aan, dus hopelijk krijgt nummer 2 dan mijn haarstijl!

Loki;
    'Jammer' dat het geen lucky shot was, nu eerst rustig je gesprek bij de gyn maar afwachten en proberen de verleidingen te weerstaan! ;)

Larissa;
    Super fijn van de mooie echo van degene die zwanger is! ;). Lekker vaag ja, maar wel netjes dat je het zo stilhoudt!

Spikkel;
    Je boekt vooruitgang! Heb jij ooit wel eens gehoord van trainen in warmtecabines? Dat schijnt ook enorm goed te helpen bij omvangvermindering!

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wat ontzettend fijn dat je zo snel terecht kon Bloom, gelukkig weer gerustgesteld. En leuk dat boefje zwaaide!!

Qua haar, ja ik moet echt binnenkort met Mini naar de kapper maar ik ben er zo bang voor dat het straks nergens meer op lijkt! Die prachtige blonde krullen...

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Spikkel, wat goed van de verloren centimeters! Je boekt dus meteen resultaat, geweldig :)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haaaaaj!
    temoeomtereagerenmaarikbedoelhetgoedenikleesmee!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Fijn Bloom!! Lief dta je een echo kreeg; altijd leuker/werkelijker!

Hier 7 mei het gesprek, dus zwanger voor die tijd gaat zoiezo al niet meer lukken, haha! ;)
    Ongi is iig serieus, auw! Eerste echte ongi na de KS... Maar fijn dat we weer werken, iig ;).

Morgen lekker dagje vrij! Even shoppen voor hopelijk een bolero bij haar verjaardagssetje en een bolero en legging bij ander jurkje..

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zie dat je lekker actief bent in het shoptopic Loki :D Zat ff te kijken en meteen zelf ook weer klikvingers gekregen ;)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha ja heb zielsverwanten gevonden ;) (of mede gestoorden, net hoe je het noemen wilt..)
    Maar ik blijf uiteraard trouw aan jullie, hoor :p

11. spikkeltje

Loki: spiegeltje werkt. J ligt lekker te lachen en te wijzen en ik kan rustig hem verschonen, zonder hem in de hout greep te hebben.

Bloom: fijn dat je ook zo snel terecht kon.

Loki: spannend!! Succes!

Hier:
    Vandaag verjaardag van man. Alweer 28 lentes jong. Vanmorgen eerst lekker zwemmen en toen kwamen de vakantiegangers al hadden gisteravond de soep al gemaakt. Dus hoefden die alleen nog even op het vuur hebben. De vakantiegangers moesten we wakker houden, anders kwamen ze in het verkeerde ritme.

Resultaat. Ja ja er is al wat. Het meeste probleem is bij mijn heupen.. Maar goed ik heb sowieso de bouw: brede heupen, brede schouders En dan tussen in smal. Ik zie me niet altijd graag in de spiegel, ben toch onzeker over me lijf. Ik heb nu wel zoiets van ik heb een kind gebaart dus een buik mag ik hebben.. Ik wie ik ben. Mmmmmmmmmtja.. blijft moeilijk.. Ach komt wel goed...

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd Spikkel!

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd met Hubby Spikkel :)
    Jezelf accepteren zoals je bent is niet altijd makkelijk... Maar dingen waar je weinig aan kunt veranderen (brede heupen/schouders) zul je toch moeten accepteren... Hoop dat je dat lukt, want dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

Ik heb sinds mijn puberjaren een probleem gehad met mijn borsten.. Maatje A kwam er en heb lang hoop gehad op ''iets meer'' maar helaas. Toen ik merkte dat er genoeg jongens waren die dat blijkbaar minder boeide ging de ergernis en onzekerheid langzaam weg. En nu denk ik; misschien niet groot, maar ze doen wat ze moeten doen, wat is er dan belangrijker? Zou nu dus nog geen vergroting meer willen al kreeg ik er geld bij!

Hopelijk vind jij ook iets waardoor je denkt; lekker onbelangrijk!! :)

14. spikkeltje

Me man vind me mooi! en toch vraag ik: ben ik niet te dik?Nee zegt hij. En dan is het weer goed. Maar er zijn ook mensen in de omgeving die vaak zeggen dat ik dik ben. Ik vind dat ik fors/stevig ben. Dik is iemand die op 2 stoelen moet zitten. Amper voort kan bewegen etc..(vind ik)

Ik ben wie ik ben, ik ben uniek.....

Maar het gaat goed komen. 15 kilo er af en of ik nou straks zwanger mocht zijn of na de zwangerschap, ik blijf sporten in de zwangerschap en ik g er gewoon voor!! En ook met jullie gaat he me lukken....:D:D af en toe een bemoedigingen...

tnx meiden voor felixitaties!!

15. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    #155 Mama Larissa, 26 apr 2012
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012
    @ Bloom; ow wat heerlijk om te horen dat Boefje2 het zo goed doet in mama’s buik! En ja, wat een verschil met de vorige echo dan he?! Heel lief dat je een echo kreeg ipv alleen het hartje luisteren. Weer een voorliggende placenta dus? Heb je daar meer kans op als dit bij nr1 ook zo was?

@ Loki; geen Lucky shot dus? Jammer! Maare, ook wel fijn om te weten dat je lichaam ‘het weer doet’. 7 mei gesprek, spannend!

Shop mama’s topic ga ik maar niet heen, moet van man lief echt weer even op ons geld letten…
    Zielsverwantenofmedegestoorde,1potnat,whahaha!

Mummelt die steeds wil gaan staan om te knuffelen, klinkt super cute!

Cup A is niet groot, maar past wel bij jouw lijf. Ik ben inmiddels weer terug bij de cup B die ik voor mijn zwangerschap ook had, maar dan een stuk slapper helaas… Laat die volle borsten tijdens zwangerschap en BV periode maar weer komen, dit vind ik echt niks. En daarna zeg ik tegen een vergroting geen ‘nee’, cup B past voor mijn gevoel niet bij de rest van mijn bouw…

@ JuJu; Druif, Oempa Loempa, ik vind het allebei wel schattig! En ja, het zitten geeft een ander beeld van je kindje, maar het staan ook. Als ik haar nu zo druk over de grond zie gaan van links naar rechts in de kamer, dan denk ik; wauw, ik ben zo trots op mijn mooie, lieve meisje en wat wordt ze groot!!!

Primatochdatjealleenmeeleestenevennietreageert,doenweallemaalweleens!

@ Spikkel; spiegeltje voor tijdens het verschonen, zodat J stil gaat liggen? Laat me weten als het werkt, hier is Kyara ook altijd mega druk in de weer met haar beentjes en ‘sit ups’.

*edit; het werkt lees ik, misschien ga ik er binnenkort ook maar een aanschaffen dan*

Je boekt goede resultaten met het sporten zo te lezen, wat fijn!!! En niemand is perfect hoor, gelukkig maar (wordt zo saai…) 15kg eraf is een hele opgave, maar het gaat je lukken.

@ Uk; logisch dat je ‘bang’ bent voor de kapper. Mini heeft prachtig haar!!!

@ hier; ik blijf afvallen (niet veel en erg langzaam, maar toch!) Doe er geen moeite voor, alleen af en toe 1 of 2 balans dagen tussendoor. Zie nu een gewicht op de weegschaal wat ik echt 4 jaar geleden voor het laatst heb gezien. Nog steeds aan de zware kant voor mij lengte (ik ben 1.83m en ik woog gister 79.5kg ) maar ik ben wel trots op mezelf! Ik zit al jaren op 80+kg, dus dit is voor mij echt bijzonder (zeker gezien het feit dat ik 19kg was aangekomen tijdens mijn zwangerschap).

Lekker 3 dagen vrij geweest, morgen weer aan het werk en dan weer 4 dagen vrij, joepie!!!

Slaap lekker straks meiden.

Liefs,
    Laris

16. spikkeltje

super laris:D
    Heerlijk straks 4 dagen vrij. Ik 2 weken..Ook wel even lekker, kan ik even weer mezelf op order brengen. hahaha

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Spikkel: Nog gefeli met de verjaardag van je man! Leuke dag gehad?
    Ik heb ook brede heupen en brede schouders, maar vooral een brede ribbenkast. Nu ik de kilootjes er weer af heb ziet het er gewoon echt niet meer uit. taille is smal en ribben steken uit :$ (tis ook nooit goed he :p)
    @Buik: volledig mee eens, we hebben een kind gebaard, die buik mag er zijn! Maar toch erger ik me er aan. Waarom kan de rest er wel af maar die buik niet? moet-van-de-chocolade-afblijven...

@Loki: mooi gezegd! streep dat hierboven maar door dan ;)
    Denk dat we allemaal wel iets hebben wat we zouden willen veranderen, maar als ik vraag aan mijn man wat hij anders aan mij zou willen zien krijg ik standaard het antwoord "je grote teen" met een grijns. Niks mis met mijn tenen trouwens, maar hij vindt het een onzinvraag ;)
    Het cupmaatje dat is blijven rondhangen na de zwangerschap vindt hij niet erg, maar ik heb dan ook echt een "borstenman". Gelukkig maar, want ik heb geen kont. Had graag een soort "bijzettafeltje" willen hebben, of in ieder geval iets om mijn spijkerbroeken mee te vullen maar het is er niet ;)

hij zou het ook niet moeten wagen om Ja te zeggen, toch? :$

en zo is het maar net!

GOOOOOOOOOOOO SPIKKEL!!!!!!!!

@Larissa: je slappe Bcupje wordt weer steviger hoor! een jaar geleden hingen ze bij mij halverwege mijn navel maar tegenwoordig lijkt het al weer ergens op, don't worry!

Fijn dat het afvallen door blijft gaan. Langzamer is blijvend. Crashen werkt toch niet ;) Je mag ook terecht trots op jezelf zijn hoor! Wil je er nu nog veel af?

@Hier: verdorie, morgen laatste kans om paspoort te regelen voor Mini. Helemaal vergeten! Oops...

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaloers!! Ik heb morgen en zondag vrij de reat werken t/m woensdag :(. En heb het zo druk *verjaardag-stres* aaaahhhh!!!

19. spikkeltje

theezakjes problemen hier;) hahaha Ik heb ook me B weer terug, maar toch anders, maar al weel weer steviger dan half jaar terug. Had in de zwangerschap D...Kon geen leuke bh's krijgen en voedingbh's...Straks ga ik er goed voor shoppen.

Idd uk het is nooit goed.. Nee maar soms maakt het me wel onzeker, me loopje zit ook al niet mee. Me voet begint weer wat naar binnen te trekken en dan ga ik weer wat mank lopen..aiii

Dan krijgt hij een mep hahahah.. Nee ik weet dat hij eerlijk is tegen me. Als hij echt iets niet leuk vind dan geeft hij daarin wel zijn mening...

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Gelukkig houdt elke man weer van iets anders. Ken ook wel mannen die van een XXL maatje ("lekker iets om vast te pakken-type") houden hoor! En mannen die het liefst met een XXS ("ik wil een supermodel-type") aan de arm lopen.

Nou, maatje M vind ik prima, en geloof dat manlief dat ook vindt ;)
    Eigenlijk onvoorstelbaar hoe een lichaam zo uit kan rekken en weer terug kan veren.
    Momenteel klaagt vriendlief dat ik te dun word, maar mijn gewicht is sinds het najaar vrij stabiel, schommelt tussen 59 en 61 maar mijn lichaam verandert wel heel erg. Meer spieren denk ik, mijn bovenarmen zijn mega voor mijn doen - wat wil je met Mini die nog constant getild moet worden!

Deel Deze Pagina