gestopt met de pil in september 2009. Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spikkeltje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

uk: dan doneer ik gratis wat van mij aan jou;) hoeft je manneke niet te klagen..

Ik heb maatje L, soms XL. Groter niet, alleen jassen neem voornamelijk winterjassen, neem ik wel groter aangezien je vaker dikke kleding aan hebt

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Dank je! Graag wat kont als het kan!!!

Ik heb van broeken maat M (38) en bovenkleding maat L (42-44).
    Baal er altijd flink van wanneer ik een jurkje ofzo wil kopen. Ik koop dan maat L omdat het anders van boven te strak zit, maar dan lijkt het nergens op rond mijn kont.
    Broeken ook een en al drama hier. Boord is maat 38 en kont zelf maat 34-36 ofzo, ik vul mijn broeken niet :( Ben een strijkplank van achteren :cool:

Commentaar van mijn zusje toen ik zwanger was en flink wat aankwam (vooral kont in het begin!): "zo, nu ben je voor en achter eindelijk in balans!" :D

Aja... we moeten wat te klagen houden he ;)

Ik wil minder buik en meer kont!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Eens. Stom eigenlijk he? Mensen kunnen ook zo gemeen zijn tegen elkaar.
    Spikkel die kilo's gaan wel lukken! En mensen die tegen jou zeggen dat je dik bent mogen hun opmerkingen fijn bij zich houden. Ik vind dat zo bijzonder, dat het kennelijk normaal is om elkaar ongevraagd af te kraken :( Houd daar helemaal niet van. Fijn dat je ventje wél gewoon blij met je is (en eens met Uk: houzoutocheenswatanderszeggen ;))

Ahh borstendrama.. ik ken het. Voor mijn zwangerschap een prachtige volle D-cup die ik wel eens vervloekte omdat ik blouses nooit dicht kreeg, tijdens mijn zwangerschap en volledige-bv-periode een volle E-cup (het went, ik zie nu foto's en denk :$ wat doen die memmen op dat magere lijfje) en inmiddels een kleine D over gehouden. Voordeel: de stevigheid komt terug. Ik struikel niet meer over mijn eigen tepels als ik bh-loos rondloop zoals een half jaar geleden in ieder geval ;)
    Fijn dat het afvallen zo goed gaat zonder al teveel moeite. Het is wat he, vrouwen en de weegschaal :) Je kunt trots zijn op je resultaat! Als ik het goed heb is jouw gewicht nogal een ding voor je (verleden?) dus super fijn dat je goed in je vel zit.

Lukt mij ook niet :(

ik ook niet! Totaal plat van achteren. Mijn zusje heeft hele mooie billen geerft (ok dit staat misschien raar maar goed van je zusje mag je dat zeggen toch?) en ik twee platte hammetjes. NIet eerlijk *boehoe*
    PS Ze pest me er ook altijd mee ;)

Ja he, als ik foto's zie van mezelf op het laatst.. wat een buik!!! EN waar is ie nu :( (okay, niet helemaal weg haha :cool:)

Hier ook, grappig wij wegen evenveel (ik woog voor mijn zwnagerschap 64, en nu krap aan 60). Overigens is dat tillen van mini verleden tijd als ik FB zo zag! mooie vent hoor.. en wat knap dat hij loopt! *zal Druif nog eens naar zijn planning vragen ;)*
    Bloom had ik al gereageerd op je goede echo? In ieder geval super fijn dat alles goed was! Je 20-weken echo is bijna (had je die al op de lijst gezet eigenlijk? .. :p flauw *sorry*). Hopelijk bij dezelfde lieve meneer!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ah je kunt veel zeggen maar niet dat ik niet mijn best heb gedaan :D

Uk: HIer een ID-kaart voor Druif.. is het nog gelukt met aanvragen?

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Vriendlief pakte vanmorgen de auto mee dus ik heb hem gesommeerd dat ie om 3u thuis moet zijn zodat we vandaag nog naar het gemeentehuis kunnen ;)

Zie ik net op de website van het gemeentehuis dat ze tot 14:00 open zijn. Ik bellen voor een afspraak, krijg een norse receptioniste "dan had u maar eerder moeten zijn hoor, we zitten helemaal vol"

ID kaart duurt niet zo lang toch? Dan volgende week maar een keer voor een ID kaart...

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik weet het niet meer zo goed.. Druif kreeg een spuitluier in de draagzak toen ik daar stond dus ik was enigzinds afgeleid ;)

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, grapjas, JuJu! Die 20-weken echo staat er nu duidelijk op! :)
    Jaaa, we zijn al bijna weer zover! Zó bijzonder!

Maten;
    Boven 42, beneden 40. Brede schouders, geen kont, wel buik, ook voor de eerste zwangerschap. Maar daarna dus erger en niet meer weg te krijgen... (oké, deed er ook niet heel veel aan...)
    Cup C voor zwangerschap, in 1ste zwangerschap cup E en nu weer gewoon cup C, nog steeds! Zijn bij mij nooit heel stevig geweest. Cup B zou ik wat beter voor mijn lichaam vinden, dus als iemand mij ooit nog eens een borstverkleining aanbiedt, zou ik daar best wel op in willen gaan!
    En tja... Ook al is iedereen goed zoals hij/zij is, iedereen heeft wel wat aan te merken...
    Ik vraag ook regelmatig aan bloomman of ie me niet te dik vindt... Hij vindt me prima zo, maar als ik mezelf te dik vind, weet ik wat ik eraan moet doen zegt ie dan altijd. En daar heeft ie gelijk in, want ik kan af en toe echt geen maat houden!

Spikkel;
    Nog gefeliciteerd! Vergat het gisteren helemaal...

Larissa;
    Goed van je gewicht en lekker dat je er niet zoveel voor hoeft te doen!

Loki;
    Net wanneer het niet uit lijkt te komen, moet je veel werken... Nog maar een weekje meid!

Uk;
    Vandaag was toch de laatste kans? Maar het kon volgende week dus ook nog?
    Mini loopt dus los?? Heb ik nu wat gemist?

Ego;
    Vanmorgen gewerkt en nu met knallende koppijn op de bank... :(

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Koppijn is niet leuk :(

En mini los => zie filmpje op FB :D

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Filmpje gezien, gaaf!

Koppijn is over, na 2 paracetemol en een half uurtje liggen! :)

Hij zou bijna weer terugkomen, nadat de post kwam...

2 boetes van in totaal €230,-!! :$
    Bloomman met de auto van de zaak, 2x in de bebouwde kom te hard gereden, hoe dom! :x

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Autsj..

Zal ff de lijst weer zoeken. Niet voor je echo (hihi) maar de datum van de ringen is aangepast en er is een nieuwe bijgekomen voor de notaris. Lekker belangrijk maar ach, sta ik ook eens op de lijst :D

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD Mei
    13/5 Spikkeltje

Afspraken:
    01/05: Nieke 1ste echo!
    02/05: DeLi verloskundige controle
    04/05: Mummeltje wordt een dreumes!
    06/05: Mummel's feest
    07/05: Loki09 gesprek gyn volgende zwangerschap & Mummeltje dermatoloog
    08/05: Bloom 20-weken echo
    09/05: Nieke jarig (28)
    15/05: Spikkeltje CB, prikjes // Bloom verloskundige
    18/05: Loki09 weekendje Zeeland & JuJu testhaar bruiloft
    23/05: DeLi 20 weken echo
    25/05: JuJu trouwringen ophalen
    26/05: MEETING!
    29/05: Larissa CB
    31/05: Hiep hiep hoera J is dan 1 jaar
    08/06: JuJu notaris
    09/06: JuJu saunadagje
    11/06: Larissa op vakantie!
    18/06: Larissa terug van vakantie...
    21/06: JuJu trouwlocatie versieren
    22/06: Kyara wordt een dreumes! & JuJu trouwen!
    23/06: Kyara's big birthday party!!!
    04/08: Loki09 op vakantie

Zwanger
    Bloom (jan '12 positief getest) 21-09-2012
    DeLi (feb '12 positief getest) 09-10-2012
    Nieke (apr '12 positief getest) 11-12-2012??

Bevallen
    Marcha: 26/08/2010 Justin Ryan (2690gr, 47cm)
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif" (3760gr, 51cm)
    Bloom: 09/01/2011 "Boef" (4096gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini"
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)

Vlinders
    Loki09 (feb '10 11+1w, aug '10 10+4w)
    Spikkeltje (nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Bloom: (denkt zelf meisje)
    Jongen: JuJu, Larissa, Marcha, Nieke, DeLi
    Meisje: Spikkeltje, Loki09, Uk2011

Poll DeLi: (denkt zelf )
    Jongen:
    Meisje: Larissa, JuJu, Loki09, Spikkeltje, Nieke, Marcha, Uk2011, Bloom

Poll Nieke: (denkt zelf )
    Jongen: JuJu, Bloom
    Meisje: Spikkeltje, Larissa, Uk2011

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Whahaha, testhaar! Dat heet proefkapsel, hihi!
    Moet denken aan testikelhaar als ik het zo zie staan... Slaat nergens op, maar soms heb ik van die acties... :)

13. spikkeltje

Bloom: kunnen we de handen schudden. Man kreeg een heel leuk kado van de baas woensdag. Ook een boete maar dan meer dan die boete van jou mannetje... ben laaiend geweest..Zeg zo vaak hou nou aan je snelheid... Hij moet altijd even harder rijden dan toegestaan.
    Nu had hij zijn woord ook al klaar. Hij moest een dopr verderop zijn en stipt half 8 aanwezig, anders kon hij het terrein niet meer op. Maar hij zat eerst een hele stuk achter een trekker, dus uiteindelijk kon hij die in halen en toen was er een "opa"die 40 reed waar je 60 mag en toen trapte hij flink op de gaspedaal om in te halen en om even tijd te winnen en ja woppa....flits..Dus daar gaat de mooie centjes:( Nou ja hij heeft zijn preek gehad van me. En zelf was hij ook flink chaggie er onder.. EIgen schuld dikke bult!!

Nu eten maken, wilde even snel op bloommans boete reageren...

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

jupps Mini heeft de smaak te pakken :)

@Bloom: boetes zijn naar :(

@JuJu: Ik sta er ook niet op hoor :p

@Testhaar: hihi

@Hier: niks te melden...

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kei goed van Mini! Echt leuk!

Hier wel wat billen, compensatie zodat het niet 2 latten zijn :p.

Haha, testhaar ;) (dat herken ik Bloom, ik zie ook ooit dingen dat ik denk HUH? maar dan staat er heel wat anders. -waar het hart van vol zit, zeggen ze dan-).

16. spikkeltje

Mag ik jullie wat vragen?

Een oud klasgenootje van me, die ik volgde op hyves en fb met haar zwangerschap en vaak even krabbelde etc. gaat het heel slecht.
    Ze had vele bloedingen vaak opgenomenmet spoed enz. Ze moest nog 7 weken. Maar kindje was te klein en werd gemeten op zwangerschapsduur 30 weken. Net triest bericht gekregen dat de baby met keizersnede is gehaald en door de bloedingen (waarschijnlijk) ook zuurstif gebrek gehad. De hersenactiviteit is er eigenlijks niet. Ze hebben de baby al moeten reanimeren en de laatste bericht van een uur geleden heeft de baby 5 tot 10 % kans op overleven, mocht de baby het halen, is het nog afwachten hoe de baby er uit komt.
    Ik wil hun iets zeggen, maar weet niet wat. Wilde al een knuffel poppetje geven, maar die vind ik niet gepast...

Klein gedichtje of paar woordjes...wat zouden jullie doen??

17. spikkeltje

Heb gewoon: heel veel sterkte!! gezegd!

Pff dubbel nieuws. Ons gezamnelijk klasgenootje is ook vandaag bevallen van een gezonde zoon!!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ligt dicht bij elkaar dan Spikkel :(

Testhaar; ik kwam niet op proefkapsel en eigenlijk vind ik dit beter klinken (ik noem een perforator ook stug gatenmaker en een schaar regelmatig knipper)

19. spikkeltje

inderdaad juju.

Wat jullie zeggen loki en bloom, heb ik ook weleens. Lees je een woord vluchtig en dan denk je wat raar heb ik dat goed gelezen en lees je nog een keer en dan moet ik toch zelf wel lachen waarom ik het nou verkeerd las. haha

Vandaag weer gesport dag 8, nog 4 te gaan..tijd gaat steeds sneller...

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Loki je steekt me aan.. net online geshopt voor Druif (voor komende winter al weer.. hij is al klaar voor zomer..)
    -> 4 broeken (Da-Da, 3pommes, Dirkje, Noppies)
    -> 4 longsleeves (BlaBlaBla, 3pommes, Petrol)
    -> muts en sjaal van Dirkje
    -> zwembroekje en vissershoedje (ok.. dat is zomer :D)
    van Babyface

Wel spannend, aantal onbekende merken in ben benieuwd hoe het valt (ben een beetje zoekende, was makkelijker toen hij kleiner was)

Deel Deze Pagina