heb het gewoon maar even in het pendeltopic gezet omdat ik niet meer wist hoe dat ik een pendelaanvraag kon sturen naar alle pendelaars tegelijk dus wie zou er voor mij willen pendelen mvg lenny lenny tullemans 21-05-1985
Ik hoop dat je medependelaars je een beetje kunnen helpen Bedankt voor je pendel alvast! Ikzelf pendel spijtig genoeg niet
Hey Lenny ik wil het voor jou wel eens proberen. Niet met Pendelen. Dat doe ik niet, maar misschien kan ik het wel uit mijn kaarten krijgen.. Laat maar iets weten als je het wil proberen. Liefs Toekan
Hoi Toekan, Wat leuk, wist niet dat dat ook kon? Zou je dat voor mij misschien willen doen... En zo ja hoe gaat dat dan!! Jeetje wat een vraagjes.. Liefs
Hey Lenny, Eerst en vooral bedankt voor je pendel, ik wil het ook wel eens proberen voor jou. Doe het zo snel ik kan En laat natuurlijk ook weten dat je pendel klopte of niet Groetjes
@ Zenna, ik zie dat jij pendelt? Zou je eventueel voor mij willen pendelen? Zie nergen een topic van je, maar heb je vaste tijden? @ Toekan, voor jou eigenlijk dezelfde vraag... Zou je voor mij ook eens willen kijken met kaarten, en zo ja, hoe werkt dat? Welke vraag/vragen moet/moeten beantwoord worden?
volledige naam en geboortedatum + vraag. Ik pendel eerst (om me zo te oefenen) en controleer dan met de kaarten. Als het goed was, kom ik met de kaarten ook twee keer een 'ja' uit. Is een beetje om te controleren of ik de pendel zelf niet beïnvloed.