39 weken zwanger, wie ook?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Dais77, Jun 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

Nov 22, 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dag meiden,

Vandaag ben ik 39 weken zwanger. Net als de vorige zwangerschap heb ik in het ziekenhuis gelegen met 33 weken. Ik had weeen. Longrijping en remmers hebben geholpen. Vorige keer bevallen met 39 weken. Nu voel ik niets. Heb geen tekenen ofzo.

Wie wil er hier met mij kletsen? Ik vind het nog leuk om zwanger te zijn maar ook wel fijn om te bevallen. Dubbel gevoel dus.

Vorige keer heeft seks geholpen, de volgende dag ben ik bevallen haha.

2. Marije1981

Marije1981 Actief lid

Jun 21, 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Hoi, ik ben er ook wel aan toe om te bevallen, ben het behoorlijk zat! Voor mij dus geen dubbel gevoel ;)

Mijn eerste meisje kwam bij 41 weken (volgens mijn eigen rekensom zelfs 41+2) maar ik hoop dat deze baby zich eerder meldt! Morgen ofzo?
    Of nu? :d

Heb je vanaf 33 weken in het ziekenhuis gelegen?

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik ben nog geen 39 weken maar ik heb het al aardig gehad! Ik heb me toch een last van de warmte pfff

De vorige keer heb ik een ananas +hart gegeten en ben de dag erna bevallen, dus dat kun je nog proberen ;) ehm toen was ik 39 wk 5 dgn

4. Marije1981

Marije1981 Actief lid

Jun 21, 2008
    105
    0
    0
    Zwolle
    Ja ik trek de hitte ook niet meer..
    En wil ook echt alles proberen nu, had voor mijn vriend een boodschappenlijstje gemaakt met daarop : bananen, druiven EN een verse ananas!

Was hij al het fruit vergeten te kopen :D

Maar ja, 5 juni is ook een mooie datum.

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Het is denk ik ook de combi van hitte en nog een peuter hebben ;)

6. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

Oct 10, 2010
    90
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben morgen 39 weken zwanger en van mij mag ie komen hoor! Sinds een week of 2 hou ik ook ontzettend veel vocht vast vooral in de voetjes (nou ja het waren voetjes...inmiddels voeten)...en daardoor kan ik vaak bijna niet lopen. Verveel me dan ook enorm! Maar ik ben nu sinds een paar dagen aan een scrapbook begonnen (wist niet eens dat ik creatief was haha) dus zo maar de dagen nog doorkomen! Wat doen jullie allemaal nog op een dag?

7. laslo

laslo Lid

Jan 21, 2009
    18
    0
    0
    hier ook bijna 39 weken zwanger, en ook een peuter rond hebben lopen. Heb het ook helemaal gehad, ook met dit weer, van mij mag hij wel komen.

8. Dais77

Dais77 Actief lid

Nov 22, 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hoi meiden,

Heb seks geprobeerd vandaag..ben nog zwanger. Geen wee te bekennen. Vorige keer ging ik een paar uren later bevallen. Jammer.

ik zwel zo op, mijn huid glimt en staat strak. AUW!!

Iemand nog meer tips behalve de ananas en seks?

Ik vond het heel makkelijk gaan allemaal maar nu....zucht...

Nee hoor heb maar 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Toen de medicatie 48 uren had ingewerkt mocht ik na 2 dagen naar huis. Daar moest ik het vier weken rustig aan doen. Vanaf week 37 mocht ik weer doen wat ik wou. Heerlijk.

9. Marije1981

Marije1981 Actief lid

Jun 21, 2008
    105
    0
    0
    Zwolle
    Bijna allemaal ook nog een kleintje rondlopen dus..

Ik vind het ook echt zwaarder deze keer! Je bukt toch meer he.

Ik heb vandaag ook ananas en sex geprobeerd, ik heb wel heel veel harde buiken gehad en een beetje rugpijn nu, dus wie weet ;) maar ik verwacht er niet te veel van..

Lizzy, lekker ja dat vocht vasthouden, van die oma voetjes :D

dat je enkels over je schoen heenhangen .. nog even volhouden meiden!!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Hahaha, hier ook al ananas en sex gehad vandaag, maar behalve paar harde buiken nog geen teken van actie :) Zit morgen op 39 weken. Ook hier een kleintje van twee en een beetje rondrennen, maar gelukkig zorgt mijn man in het weekend veel voor hem, zodat ik iets minder hoef te tillen en bukken. Doe het meeste nog zoals de afgelopen weken, mar wel een iets rustiger tempo. De hele zware boodschappen nu met de auto ipv te voet.

11. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

Dec 8, 2010
    123
    0
    0
    hoiii
    ik ben vandaag 39 weken en 2 dagen zwanger ( zaterdag)
    kwam toevallig het topic tegen haha

ben klaar wakker kom net van bed af maar is veelste warm dus zit nu maar weer in de kamer eerlijk aan een glas ginger ale Lekker koud hihi

Meer mensen met slaap problemen ?

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Ik kan al een tijdje niet meer zo lekker liggen, omdat mijn heupen na een uurtje of twee echt pijn gaan doen en dan begint het gedraai (wat ook al niet meet zo makkelijk gaat met zo'n flinke pens) Ik heb dat mijn vorige zwangerschap niet gehad, omdat ik toen door zwangerschapsvergiftiging een heel klein kindje had en dus ook een veel bescheidener buikje :)
    Verder maken maagzuur en restless legs het ook niet makkelijk. Hahaha, wat voel ik me nu een zeurpiet!

13. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    hier bijna 39 weken en geen tekenen.... en met deze hitte is het niet leuk. hier ook een kleine erbij lopen van 3 jaar. mijn voeten zijn echt enorm, ook benen, lijk wel een olifant.
    na een nacht slapen trekt het vocht weg, maar na 10 minuten lopen ben ik weer terug bij af. au!
    zo lang zal het niet meer duren. maar wanneer....
    x

14. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

Oct 10, 2010
    90
    0
    0
    Ja idd lang zal het niet meer duren, maar wanneer! Ik slaap ook slecht wordt om de 1,5 uur wakker en val pas na 12 uur in slaap...vervolgens alweer rond 7 uur uit bed omdat mijn lijf zo stijf is en zeer doet....maar dan duurd de dag zoooo lang...

Maar lees dat veel van jullie nog een kleine hebben rondlopen dat heb ik dan weer niet...lijkt me best zwaar

Ben ook erg blij dat het vandaag wat minder warm is!

15. Mama101

Mama101 Lid

Mar 16, 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan jullie de hand schudden.. lijk inmiddels op een "kamerolifantje" met die dikke enkels en handen! En zeker een peutertje dat ook nog aandacht en verzorging nodig heeft is zo op het laatst wel zwaar. Mijn man helpt wel in het weekend, maar die lijkt ook wel zwanger :S is ook veel moe en eet de hele dag door en doet toch de dingen in huis en met de kleine anders dan ik.. en dan kan ik me daar nogal aan gaan irriteren.. (hormonen??) het is ook nooit goed he :p

16. Dais77

Dais77 Actief lid

Nov 22, 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Gisteren een uur lang erge pijn in mijn buik en rug gehad maar het zakte weer af. Jammer had het zo gehoopt. Ik hoop ook op vandaag. Ik was gisteren zo opgezwollen. Vandaag valt het mee. Maar ik ben moe...slapen is lastig nu.

5 juni is een mooie datum toch?

17. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

Oct 10, 2010
    90
    0
    0
    @mama101 Ja dat herken ik wel...wil het liefst alles nog zelf doen want mijn mannetje doet het ook net even anders. En daar kan ik me ook zo aan irriteren hahaha....willen ze lief zijn, is het nog niet goed...

@Dais77 5 juni is inderdaad een mooie datum, dus kom maar kleintjes!

18. laslo

laslo Lid

Jan 21, 2009
    18
    0
    0
    @ mama101, hier ook heel herkenbaar, we zullen het op de hormonen gooien hihi...

19. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb ook last van irritaties,en die man van mij moet nu zoveel werken dat veel op mij neerkomt, kan er af en toe niet meer tegen! MIjn mannetje is ook nog eens de afgelopen week super ziek geweest met 39/40 koorts, dus idd lekker klagen maar het valt niet mee!

20. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

Oct 10, 2010
    90
    0
    0
    Dat is niet leuk dat ie uitgerekend nu zoveel moet werken, zou ik ook niet blij mee zijn...

Die van mij heeft geen vakantiedagen meer, krijgt ie pas weer over een paar maanden, ben ik ook niet blij mee. Had liever gehad dat ie straks als de kleine er is 2 weken vrij kon krijgen.

Zag net in mijn straat dat er slingers en ballonnen werden opgehangen vanwege een geboorte en wat ben ik jaloers! zucht...

Share This Page