Ja? Ik dacht dat dat meer een wat constantere buikpijn was, net zoals dat je af en aan menstruatiekrampen hebt. Ik had dat vooral in het begin van de zwangerschap maar heb nu haast nooit meer buikpijn, af en toe beetje zeurderig. Maar dit was echt op het moment dat ik niest 1 harde steek alsof ik mn hele baarmoeder had opgeblazen ofzo haha..
Het kan inderdaad ook wel continu aanwezig zijn hoor, dan is het alleen iets minder erg! Ik heb het heel vaak als ik snel uit de auto stap dat ik ineenklap van de pijn zegmaar, omdat je dan heel snel een beweging maakt waardoor je voor je gevoel als het ware iets 'verrekt' en dat schijnen dus je banden te zijn! Kan behoorlijk gemeen pijn doen!
Sjongejonge, wat is die kleine druk vanavond, volgens mij issie aan het dansen ofzo!!! Heerlijk zeg, ben ff aan het genieten!
nou mijne is de afgelopen 2dagen erg rustig ben ik niet gewend van hem. ach hij heeft ook zo zijn slaap nodig. bandenpijn kan idd soms felle steken geven en soms is het continu aanwezig. ik heb het vorige week heel erg gehad en nu eigenlijk niet meer. soms met be[paalde bewegingen enzo. moeten jullie ook zoveel plassen wordt er echt gek van. ben je net geweest moet je weer pfff. volgens mij drukt hij gewoon op mijn blaas. volgende week naar de gyn dis ben benieuwd, hoe groot hij nu weer is.
@ All: Vanavond werken en dan heerlijk vrij tot woensdag................ Zondag gaan man lief en ik lekker samen shoppen in Bergen op Zoom en daarna lekker uit eten. Is echt te lang geleden dat we samen weg zijn geweest. Verder weinig nieuws, migraine word gelukkig als maar minder. De kleine gaat steeds meer bewegen en Maikel kan het nu ook goed voelen en zien Verder denk ik eindelijk mijn luiertas te hebben gevonden. www.lovelydot.nl en dan staat tie gelijk bovenaan de pagina. Fel roze met groene stippen. Ben er echt helemaal weg van. Hebben jullie al een luiertas? Ook ik moet heel veel plassen, maar aangezien madam op me urineleiders ligt kan dat soms erg pijnlijk zijn. @ Ghurabaa: Dont worry, het is heel normaal. Ook ik maak me snel druk. Juni is voor mij ook nog veeeeeeel te ver weg. Ik ben zelf ontzettend bang dat het dood geboren word dat hoor je soms best vaak. Ik moet me ook echt rustig houden anders zou ik erin door draaien. Je wilt gewoon zooooo graag een gezond kindje. En ook ben ik zo benieuwd hoe ze eruit ziet, en op wie ze lijkt enz. Haha vrouwen, hebben altijd wel wat Goed zeg dat je het eerlijk verteld hebt. Zo zie je maar eerlijkheid word dus toch ook nog beloond op de wereld ! @ Mlien: Opticien is zeker afwisselend lijkt me ook erg leuk werk. Vooral om kinderen te zien stralen als ze een leuke brilletje hebben gevonden ! En wat doet je man? Fijn weekend meiden! x
Jeej ik heb net het wiegje binnen gehad!! Nu hebben we eigenlijk echt zo goed als alles al in huis voor de komst van die kleine boef! Heerlijk zeg! De link van je luiertas doet het niet enjoy, ben wel benieuwd! Ik heb een zwarte van Quinny, deze: http://www.babypark.nl/media/catalog/product/q/b/qbag_roundblack2.jpg Die is lekker groot en neutraal, waardoor hij ook goed bij onze ferrari-rode Stokke past! Mijn man is op het moment zelfs aan het solliciteren, hij zit helaas sinds november thuis zonder baan. Begint ondertussen wel wat stressvol te worden, maar we blijven goede hoop houden dat hij binnenkort wat vind. Hij is nu al zo vaak afgewezen met de reden dat hij zo ontzettend spontaan en enthousiast is, maar toch te weinig werkervaring heeft, is echt enorm balen.... Maar we houden hoop hoor! En ik ga zo denk ik het wiegje eens in elkaar knutselen! @All: Wat doen jullie voor werk??
mijn man heeft bijna een jaar thuis gezeten. gelukkig werkt hij nu maar hij had ook steeds te weinig werkervaring, maar ergens moet je dat toch beginnen. Little Company Shoulder Bag Today | Tassen | Baby-Dump wij hebben deze tas. manlief vond hem leuk en ik ook, maar wilde hem laten kiezen aangezien hij er ook mee moet lopen. enjoy, volgens mij is het een gewone maat hoor. te klein is ook niet handig, zeker niet als je ook flesvoeding op ten duur mee moet gaan nemen en ook kleertjes enzo.
@ All: Hier een leuk weekend gehad. Zaterdag avond samen uit eten, en zondag heerlijk geshopt. Badjasje voor de kleine, slof sokjes, shirtje, kledinghangertjes ! Vanavond gaan we het kamertje schilderen en de commode in elkaar zetten heb er helemaal zin in! Kan ik eindelijke alle gekochte spulletjes opbergen! Want het is nu zo een rommeltje in het kamertje. Verder weinig nieuws, er komt zo een vriendin om de thee. Ff gezellie bij kletsen. Ennuh waar zijn jullie allemaal??????????? Fijne dag meiden xxx
ik heb ookw ienig nieuws. vanavond gaan we naar een voorlichtings avond van het ziekenhuis. kijken wat ze allemaal te vertellen hebben over het bevallen enzo. morgen naar de gyn en woensdag lekker uiteten met schoonzusje en haar vriend.
Hallo dames! @Enjoy; wat leuk dat je vanavond lekker in je kamertje aan de slag kan! Heerlijk zeg. Ik heb vorige week het wiegje binnengekregen dus dat staat nu ook gelijk naast mijn bed te pronken, zo leuk allemaal. Geeft alleen wel heel erg dat besef dat het allemaal nog zo lang duurt! Verder een vrij druk weekend gehad en dat voel ik dan ook goed aan mijn lijf, heb op onverklaarbare wijze echt OVERAL spierpijn, zal wel weer overgaan, maar is wel vaag! Net ook nog eventjes wezen shoppen en heb 2 kruikenzakken en 2 shirtjes (voor de beeb!) gescoord. Het is zo heerlijk om te shoppen he! Het liefst zou ik al die winkels leegkopen! Manlief is net weer op een sollicitatie geweest en de man waarmee hij het gesprek had heeft al verteld dat hij het wel ziet zitten, nu komt er nog een vervolggesprek(je) met zijn 'rechterhand' deze week en als het goed is weten we dan meer, maar we hebben goeie hoop dat dit wel eens een hele goeie kans zou kunnen zijn! De uk is ook lekker beweeglijk trouwens de laatste dagen, vind het gewoon zo ontzettend leuk! Donderdag mag ik weer naar de vk op controle. Ik had hier op het forum pas trouwens ook gereageerd op een kopje 'gratis echo' van iemand die nog in opleiding is en nog moet oefenen. Nu ben ik de 21e uitgenodigd om voor de echo te komen, echt zo cool!! Nja.. dit was weer mijn veel te lange berichtje *wat moet ik anders doen..?*
@ Mlien: Gratis echo ............. hoe wat waar? Hopen dat je man aangenomen word zal voor jullie duimen. Is het dan niet zwaar met maar 1 inkomen? @ All: Kamertje gaat niet door. Kom net met me liefie terug van de HA. Tijdens het werk is er iets in zijn oog gekomen en heeft nu een schaafwond ( zoals ze dat noemen ) op zijn ooglid. En ze zagen uiteindelijk een grote zandkorrel die is er nu uit. Hij moet nu 24 uur met een lapje voor zijn oog lopen. Dus maar ff niet schilderen enz vanavond. Maar komt wel hebben nog tijd genoeg. Hier ff plaatje van de luiertas!
Hihi ja.. gratis echo, ik geloof dat het topic er 10 minuten opgestaan heeft en daarna was hij weg, geloof dat ze toen al genoeg reacties had! Maar ik moet dus naar Breda, maar dat is natuurlijk geen probleem! Balen van je man en zijn oog zeg! Gelukkig is het 'maar' een schaafwond. Mocht hij last blijven houden moet je even naar een goede opticien die kan kijken met fluor of zijn hoornvlies niet beschadigt is! (zoals ik het las ben je alleen langs de ha geweest en die zien wel eens iets over het hoofd) Dat van dat inkomen is lastig ja, hij had tot vorige maand wel ww uitkering en ik verdien goed, maar het moet inderdaad geen maanden meer duren! Echt een supergave tas trouwens!
Slapen jullie ook zo 'goed' 's nachts???.... En maar verbaasd zijn over dat ik steeds zo moe ben... pompidom.. ps. snap je dit berichtje niet... tis nu 3:12....
@ Enjoy: Jakkes echt mijn worst nightmare, iets in je oog! Gaat het goed met hem, ondanks de schaafwond? @ Mlien: Lucky you! Kijk ook zo uit naar de volgende echo, mja dat duurt nog zoooooo lang.. vraagje, luister je elke keer als je op controle gaat weer naar het hartje? Heb maanden de eerste controle en hoop dan voor het eerst het hartje te horen.. (bij de echo -met 11 weken- bleven ze zeggen dat ze het toen nog niet konden horen terwijl ik hier soms lees dat ze met 7 weken al een hartje hebben gehoord )
Ik had met 7weken ookal het hartje gehoord. We kregen ook een echo omdat we bij de gyn lopen. Maar het is indd zo dat niet alle hartjes gehoord kunnen worden rond die tijd
Ze wilde het niet eens proberen.. Maar hoop dan dat ze het maandag wel gaan doen. Weet anders ook niet waarom ik langs moet komen want heb ze weinig te vertellen haha. GEen idee wat zo'n controle afspraak inhoud..
Mijn controle afspraken houden in: Even een algemeen babbeltje over hoe het gaat hoe je je voelt en dergelijke, daarna vragen ze mijn gewicht en noteren dat. Vervolgens wordt mijn bloeddruk gecontroleerd en daarna moet ik even op de tafel gaan liggen, shirt omhoog en gaan ze voelen hoe groot mijn baarmoeder is. Daarna nog even hartje luisteren, ruimte voor vragen en klaar. Al met al zo'n 10 minuutjes, maar het is natuurlijk wel belangrijk dat ze de groei van je kleintje in de gaten houden en kijken of alles bij jou lichamelijk nog goed gaat
Mlien, even een vraagje waar zit je baarmoeder nu? wij zijn bijna even ver en mijn bm ligt al bij mijn ribben. moet straks suikerprikken en de gyn verwacht dat we een groot kindje krijgen. we krijgen over 3 weken onze eerste groei echo.
Ik moet morgen pas weer naar de vk, maar als ik het zelf zo voel zit de bovenrand nu precies gelijk met mijn navel, dus nog lang niet bij mijn ribben. Nu heb ik wel een vrij lang bovenlijf, maar hij is zeker niet zo groot als bij jou. Ben wel benieuwd of je suikerwaarden goed zijn dan! En anders gewoon een 10 ponder las ik op hyves?.. pffff... succes meid