nou daar heb ik het nog wel over met de gyn haha ja, ik ben benieuwd! laat maar weten hoe het is gegaan bij de vk. moet zeggen dat jij wel een hele mooie buik hebt. heb ik op hyves gezien.
haha, ja het begint nu hard te gaan. had al een buik van mezelf maar nu komt hij goed naar voren! moet zeggen dat mijn jas ineens strakker gaat zitten had ik van de weeek nog geen last van! oja wij hebben in het ziekenhusi foto's van de bevalling gezien op zo'n voorlichtingsavond. manlief heeft er echt nachtmerries van hahaha... hij vindt het helemaal niks het idee dat het er straks zo even uitziet. ik heb al gezegd dan kijk je niet jou keus, maar dat bleed heeft hem wel wat gedaan haha.. ik heb bij mijn zussen de bevalling meegemaakt en vond het juist mooi.
Nu hopen we helemaal maar dat manlief wordt aangenomen want mijn contract wordt NIET verlengt en dan zit ik per 24 maart thuis, 11 weken voor de uitgerekende datum waardoor ik hoogstwaarschijnlijk ook geen volledig recht heb op volledig doorbetaald verlof.... *VLOEK* (om het netjes te houden...)
o mlien, wat naar zeg! heb je wel recht op ww, want volgens mij kan je via het uwv zwangerschapsverlof geld krijgen. (sorry dat ik het vraag maar wie van jullie had nou net eeen nieuwe baan)
Haai dames! Gisteren weer bij de verloskundige geweest en ons ukje was weer goed gegroeid! Alles was weer prima. Het ging allemaal heel erg snel dit keer omdat ze giga uitliep, dus weet nu niet precies de hoogte van mijn baarmoeder (sorry sammie ). Tis hier ook wel weer erg rustig hoor deze week...
maak niet uit hoor. heb van andere meiden al begrepen dat mijn bm hoogligt. maja we hebben het babyboek van mijn gezien en ja hijwas ook heel groot en zwaar. dus ja we zullen het wel zien ahaha
gelijk heb je! gewoon ziek melden als je niet meer kunt. gezondheid van de kleine gaat voor en dat van jezelf ook natuurlijk! wat een rotstreek dat hij zijn baan kwijt is, maar het gaat beter met de economie zeggen ze allemaal! gelukkig gaat hier alles nog wel goed, was gisteren ook wel saggie door bepaald soort nieuws! kan gewoon niet tegen dat alles zolang moet duren.
@Ghurabaa: Is ook balen van je vriend zeg! Voor jou ook wel vervelend dat je nu nog op deze locatie moet blijven! Mijn man is natuurlijk ook al een paar maandjes werkloos thuis, maar het is ook zo moeilijk om weer iets geschikts te vinden! Voor mezelf had ik wel af en toe het gevoel dat mijn contract niet verlengd zou worden, maar als ik er dan logisch over nadacht dan leek me dat erg sterk. Puur omdat ik me altijd keihard heb ingezet voor de zaak en echt altijd doorgewerkt heb als ik me niet lekker voelde of wat dan ook (tot vorige maand dan, toen ik voor een groot deel de ziektewet ben ingegaan). Maar zelfs toen heb ik nog een maand nadat ik dat aangegeven had fulltime gewerkt. Al met al is het gewoon een k*tstreek! Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij gaan vanavond met een grote groep poolen, is altijd wel gezellig!
Hallo allemaal ! So het werk weekend zit er hier weer op. Nu hoef ik pas woensdag ochtend weer HEERLIJK! Heb niet alles bij gelezen sorry Verder weinig nieuws hier, kamertje is dan geschilderd en commode staat in elkaar. Vandaag ff online geshopt bij HEMA is 15% korting dus jullie moeten ook maar eens kijken hihi! De stretch rompers van Hema Bio Cotton schijnen erg goed te zijn ! Vanavond ff om de grote boodschappen maar eerst eten, een lekkere maaltijd loempia mzzzz! De kleine meid trappeld in het rond lijkt iedere dag wel meer te worden hebben jullie dat ook? Heb ook al 2x zo wat mijn broek vol geplast. Want dan gaf ze ineens een schop tegen me blaas en ja or natte onderbroek. Heeft iemand anders daar ook last van? Meiden fijne avond! Liefs enjoyllive
nou hier nog geen last van haha, ja keertje maar dat was van het niezen en ik moest al heel nodig haha verder hier echt last van mijn rechter rib. kleintje zit ook aan die kant, gister nog gehoord met de angelsound. wel raar dat het hartje eerst altijd laag zat en nu zit hij al heel hoog, boven mijn navel.
Hier geen plasongelukjes gelukkig, maarja.. wel lektieten 's nachts Het getrappel van de kleine man wordt inderdaad steeds meer en harder! Voel hem vaak de hele dag door, vind het zo ontzettend heerlijk! Ben vandaag naar mijn werk gegaan voor een gesprek, hoefde niet te werken. Heb me nu volledig ziekgemeld, heb heel het weekend lopen piekeren over wat ik moest doen, maar dit is toch de beste keuze en nu heb ik gelijk rust. Misschien dat hij nog een etentje zou gaan organiseren om afscheid te nemen, hoop dat dat gebeurd, zou leuk zijn als afscheid! Verder zie ik er wel erg tegen op om nu sowieso tot half augustus/begin september thuis te zitten, tenminste, vooral tot aan juni, daarna zal ik het heerlijk vinden! En dan in september weer gaan solliciteren! Gelukkig is er altijd werk te vinden als opticien! Wat gaan jullie trouwens gebruiken als luieremmer? Ik heb van brabantia een goeie prullenbak in de woonkamer staan en mijn commode staat wegens ruimtegebrek ook in de woonkamer. Twijfel dus erg of ik een luieremmer ga kopen, of dat ik gewoon de luiers in een (luier)zakje knoop en bij het gewone afval doe. Die vuilniszak gaat toch elke 2/3 dagen weg in ondergrondse containers die hier staan.
wij hebben voor beneden een daipercamp of zoiets. is lucht dicht zeggen ze ben benieuwd. voor boven kopen we een gewone emmer en dan de luiers in een zakje. ik zal toch het meeste beneden zijn. moet zeggen dat het getrappel niet heel plezierig is hier, hij ligt met voeten naar beneden en trapt de hele dag daar ergens tegen aan en het voelt het echt heel naar. verder zit hij met zijn koppie al tegen mijn rib dus al met al de ongemakken beginnen al. maar kan wel genieten hoor vooral in bed.
Haha, hij is nu al zo groot dattie in de weg zit.. arme jij! Ik had dat dit weekend ook, hij was echt continu recht tegen mijn blaas aan het trappen en overal daar beneden heel laag, best irritant ja! Ik lag net op de bank en ik kon precies zien waar hij aan het trappen was, echt zo leuk!
haha, ben er niet echt blij mee. zit ook nog eens in een rolstoel dus voel het de hele dag. mijn buik heb ik nog niet zien bewegen, lijkt me zo gaaf!
Ik heb ook een luchtdichte luieremmer, hij was 30 euro maar nu nu 15. Ikzelf zou ht niet fris vinden om de luiers bij het andere afval te gooien. vooral borstvoedingspoep vind ik zoop een doordringende geur hebben, niet lekker om te ruiken als je tijdens het koken even de prullebak moet openen.. Hier gister voor t eerst het hartje gehoord!! Geweldig! Ze ging ook aan mijn buik voelen hoe hoog mijn baarmoeder lag, maar ze kon het nauwelijks voelen want ik had hele sterke buikspieren zei ze "Zo kom ik ze nooit tegen" zei ze zelfs haha. Zie het maar als compliment
Ik zou ze dan ook niet los bij het andere afval gooien hoor! Heb je speciale luierzakjes voor (geparfumeerd en al). In principe hoor je er dan ook niks van te ruiken. Ik denk dat ik het onzin vind om op 3 meter afstand van elkaar een luieremmer en een gewone prullenbak te hebben staan.....
@ Mlien: Ik geloof dat ik iets gemist heb. Ben je dan nu werkeloos? En waarom ben je weggegaan dan? Jeetje meis wel een dappere beslissing hoor moet je ma durven. @ All: Ik heb nog geen luieremmer weet echt absoluut niet welke ik moet nemen. Misschien neem ik er wel helemaal geen en neem ik de luiers gewoon mee naar beneden en gooi ze daar weg. En in jou gevoel Mlien zou ik zeker geen emmer aanschaffen hoor. Gewoon in zo een zakje doen en hup in de prullenbak. Je ruikt idd niks door die zakjes heen als het goed is, zelfde als met maandverband zakjes. Verder hier vandaag geen top dag. Zou eigenlijk hier en daar is moeten poesten maar voel me zo niet fit. Lijk wel koorts te hebben ofzo :S en beetje futloos! Ga zo denk ik mijn bed maar weer even in. xx
Ik heb net zo'n dag! Moest vanochtend zelfs vanonder de douche vandaan komen omdat ik op het punt stond flauw te vallen, heeft denk ik toch wel met mijn bloeddruk te maken, die schommelt nog al (vaak te laag). Maar ik heb helaas niet zelf de keuze gemaakt om te stoppen bij mijn huidige werkgever, mijn contract loopt tot eind maart en ik heb vorige week te horen gekregen dat deze niet verlengt wordt. Ik zat natuurlijk al voor een groot deel in de ziektewet, en de uurtjes die ik werkte dat ging al helemaal niet lekker, dus deze beslissing van hogerhand heeft mij doen beslissen om volledig in de ziektewet te gaan. Dus al met al wel jammer dat ik straks geen werk heb, maar misschien is het een mooie kans om een nieuwe start te maken!