kopen jullie al zwitsal of andere baby producten?' zit er een huidbaarheidsdatum op, nee toch? Mlien, fijn dat je man de baan heeft dat zal wel weer stress schelen.
ik vandaag de eerste helft morgen de tweede helft. wilde mijn man niet alle winkels af laten struinen haha.. ik ga ook billendoekjes van etos gebruiken. maar ben nog niet uit welk merk babyvoeding.
@ Mlien: Superrrr zeg wat goed. En wat voor werk doet je man ook al weer? Oh ok vandaar, jeetje wel balen zeg van je werk. Maar idd misschien opend het nieuwe deuren. Maar zit je dan nu in de ziektewet tot maart en daarna dus zonder werk. Als je slim bent ga je wel de ww in of heb je daar nog geen recht op? @ All: Ik zou persoonlijk nog geen zwitsal of andere verzorgings spulletjes aanschaffen. Er zit niet echt een houdbaarheid op maar het kan wel beetje muf gaan ruiken als het lang staat. Ik wil beginnen met zwitsal als het goed is krijg ik van mijn mama en haar vriend oa een zwitsal pakket. Maar zal denk ik zelf heus wel eens iets van eigen merk aanschaffen hoor zwitsal is zo duur. En de goedkopere merken ruiken bijna hetzelfde. En hoeveel haar heeft een kindje bijna niks je spoeld meer door het riool hihi! XxX
Ziektewet = ziektewet, aangezien ik daar nu in zit blijf ik daar ook in, alleen betaald het uwv dan niet meer aan mijn baas, maar aan mij. Daarna krijg ik dus als het goed is gewoon mijn zwangerschapsverlof en daarna als al mijn klachten over zijn en ik kan me weer beter melden ga ik de ww in.
Nou zo snel zal het niet overdatum gaan en mijn shampoo staat ook een hele tijd in de kast en stinkt ook niet. Ik koop alleen als het in de aanbieding is en omdat het nu allemaal nieuw is, daarna ga ik wel over etos merk ruikt bijna hetzelfde.
@ Mlien: Dat is dan wel erg fijn heb je teminste nog inkomen ! @ Sammie: Ja idd nu je het zegt haha ik koop ook altijd meerdere shampoo tegelijk voor mezelf als andrelon in de aanbieding is haha en zoals je zegt dat stinkt ook niet. Helemaal niet aan gedacht! En ruikt etos het meest naar zwitsal? Want dan ga ik dat erna ook gebruiken? En welke billen doekjes doen jullie? Ik heb wel vernomen dat sommige goedkoop zijn ma dan trek je snel de doekjes stuk of ze zijn heel dun. Ik hoor veel goede verhalen over zwitsal en pampers doekjes! Ben met 1 oog de film coyoty ugly aan het kijke ( of hoe je da ook schrijft ) blijft een leuke film! xxx
Als het geeb rauw vlees is mag het wel. Ik vind etod wel heel erg erop lijken, maar rook ook vanmiddah bij kruidvat en die was ook wel lekker. Billen doekjes gaan wij etos proberen en anders kruidvat. Vind zwitsal en pampers echt verschrikkelijk duur. Weet van mijn zussen dat die wel oke waren. Maar heb wel een pakje van die andere twee merken.
Heb even op Corned Beef + Zwanger gegoogeld en kwam zelfs op de site van een verloskundige tegen dat het erg goed voor je is omdat er veel ijzer in zit! Ik ga zelf bijna over mijn nek als ik er aan denk maar ieder zijn voorkeur Doekjes heb ik eigenlijk alleen nog maar van zwitsal uit de felicitas zwangerdoos, net zo goed als dat ik ook nog geen luiers in huis heb. Vanwege de beperkte ruimte wil manlief daar liever nog even mee wachten en daar heb ik zelf ook niet echt problemen mee, hoewel ik nu wel steeds meer de acties in de gaten hou! Ben eigenlijk wel van plan om zeker in het begin wel de verzorgingsproducten van zwitsal te gebruiken, maakt het wat echter op een of andere manier . Doekjes mogen van mij ook prima een eigen merk zijn en luiers misschien op den duur ook wel, maar we zien vanzelf wel wat goed bevalt en wat niet! Ik heb Coyote ugly weer eens opgenomen, tijd genoeg om hem terug te kijken en waren genoeg andere dingen op tv waar ik mezelf mee kon vermaken vanavond (manlief werkt vaak 's avonds)
Waarom tik ik nou altijd van die lange berichten?!... (even snel een typtest (TICKEN typecursus - Test je typesnelheid. Meet je typesnelheid in 1 minuut. | TICKEN Typecursus) gedaan, aantal foutloze aanslagen per minuut: 535, wat gelijk staat aan 107 woorden per minuut.... ow.. misschien daarom?!) Sorry!
is alleen maar leuk lange berichten. ik reageer vaak van mijn tel en dan os het tikken, niet handig vandaar dat het wat korte berichten zijn.
@ Mlien: Dom dom had ik zelf ook wel kunnen doen googlen haha, maar toch bedankt. Dan ga ik dat maar veel eten heerlijk hihi! Ik heb ook alleen nog maar de doekjes uit de etos box. Want die van felicitas krijg je toch pas in maand 7? Hoe heb jij die gehaald, je krijgt dan toch bonnetjes over post? En luiers heb ik ook alleen uit de box, maar ga idd ook wel de aanbiedingen in de gaten houden. En wat je zegt zwitsal maakje je baby echt baby ook een aanraden die geurzakjes voor in de kast dan gaat die nieuwe lucht goed uit je kast en commode. @ Sammie: Ik denk al wat een korte berichtjes haha grapje ! @ All: Poe vandaag super vaak duizelig, en zie ook regelmatig van die zwarte en zilvere stipjes. Echt beetje eng hoor denk dat het mijn bloeddruk is wat denken jullie?! Ook slaat mijn hart wel wat vaker over dan normaal ! Om 17:00 naar de kraker is wel weer nodig heb ik het idee. Kleine meid is verder erg druk heb het idee dat ze meer wakker is dan slaapt Greetzzzz
ik heb inderdaad ook alleen de spullen uit de etos doos.vandaag nogal een roerende dag gehad. heb zo'n helse ondraaglijke pijn onder mijn rechter ribben dat ik vannacht naar de HAP gegaan ben. ik was ook continu aan het spugen van de pijn. eenmaal daar was mijn bloeddruk 160/100 dus kon gelijk door naar de afdeling gynaecologie omdat hij dacht dat ik een soort vergiftiging had. gelukkig bleken al mijn bloed en urinewaarden goed en we hebben ook gelijk naar de beeb gekeken en daar is gelukkig ook alles goed mee.nu ben ik dus weer thuis en de enige manier om geen pijn te hebben is door op mijn linkerzij te liggen continu. als ik me draai of even naar de wc moet ga ik gelijk weer door een hel, geen idee wat het is. hopelijk is het morgen minder en anders maar met de vk overleggen wat te doen, dit is echt vreselijk zo te moeten liggen!bij deze dus een lang berichtje vanaf mijn foon; zie je sammie... het kan dus wel (je doet er alleen zo vreselijk lang over, maar ja... ik heb alle tijd)
haha, mlien het kan idd maar je doet er lanhg over en dan weet ik niet meer wat ik wilde zeggen haha wat rot dat je zo ziek was, niet iets verkeerd gegeten? lag de baby niet gewoon hoog? die van mij zit continu tegen mijn rechter rib. gewoon veel rust houden en licht eten. waar koop je die geurzakjes van zwitsal? ik heb nu robijn in de kast en de commode hangen, ook erg lekker als de kast even open is geweest ruikt de hele kamer en gang ernaar. hier vandaag voor het eerst mijn buik zien bewegen, vondt het best freaky. met de kleine aan het spelen door steeds te duwen en te drukken op een plaats waar hij lag, gaf steeds harde duwtjes terug en ineens zag ik hem bewegen, echt gaaf! meteen manlief laten zien en die vond het ook echt stoer, maar wel vreemd. het zo leuk dat de baby nu reageert als ik hem lastig val
@ Mlien: Jeetje meis het zit niet mee. Maar weten ze dan helemaal niet waar het vandaan komt, of wat het is?! Ik ga misschien toch binnenkort maar is na de HA als ik me af en toe zo duizelig blijf voelen. Ben zo bang dat ik onwel word in de auto en dan een ongeluk krijg :S! xx
De baby ligt nog niet zo hoog nee, verder hadden ze geen idee omdat mijn bloedwaarden allemaal goed waren. Ik weet een ding en dat is dat ik nog nooit zo'n enorme pijn heb gehad in heel mijn leven... Hoop maar dat het vanzelf over gaat. Die zwitsal geurbuiltjes staan vaak gewoon bij de zwitsal producten, maar heb wel hier en daar gehoord dat de kraamzorg er geen fan van is. @Enjoy; is het bij jou niet je bloeddruk die erg laag is? Dat is wel iets wat rond deze termijn vaak voorkomt!
Heb je het miss aan je galblaas? Ik heb ook erge pijnen gehad net alsof mijn buik uit elkaar getrokken werd en dat een soort kramp. Bleek mijn galblaas te zijn. Zou het even vragen, want wat jij beschrijft lijkt erop en in de zwangerschap kunnen ze dat vaak niet goed zien of denken ze er niet aan. Vaak had ik pijn als ik chocola of iets vettigs had gegeten. Spuigen hoort daar ook bij!! Die robijn geurbijltjes laat ik erin hangen totdat ik alles gewassen heb. Daarna haal ik het eruit