Heb echt geen idee, heb nog nooit eerder zoiets gehad. Maar ik zit op dit moment wel even achter de computer (5 min ofzo) en de pijn wordt gelukkig niet meer zo heftig als het eerst steeds was. Hoop dat die stijgende lijn blijft voortzetten! Wel balen, had voor morgenochtend een afspraak bij de chiropractor omdat ik weer zo'n last van hoofdpijn heb, maar kon nu natuurlijk ook weer niet doorgaan!.. Ik wil nu!
Hey meiden! Even een tijdje niet meer online geweest, is alles goed met jullie? Mlien, wat goed dat je man is aangenomen!! zal een hele geruststelling zijn.. Hier alles ok, ga zo lekker met mijn man een weekendje weg naar Belgiƫ. Voor morgen hebben we 4 uurtjes geboekt in een privesauna met zwembad, sauna, Turkse stoombad, jacuzzi en alles er op en er aan: heeeeeeerlijk!! Kijk er zo naar uit.. Wat babyverzorging betreft wil ik ook zwitsal gebruiken. Ben nogal verslaafd aan bodylotion etc en heb zelf zowat een hele dogristerij thuis! Haha niet normaal hoeveel ik heb, vind dat zo heerlijk en na een vermoeide dag kan ik echt helemaal genieten van een lekkere scrub Denk dan ook dat ik van Zwitsal uiteindelijk de hele lijn heb thuisliggen, maar nu nog nix gekocht.. Heb alleen de billendoekjes uit de felicitasbox (vond ik trouwns een leuke box!) Denk dat ikzelf de billendoekjes van AHmerk ga gebruiken, ze ruiken heerlijk en zijn ook vochtiger als die van pampers waardoor ik ze veel fijner en sneller vind verschonen. pampers doekjes worden t sowieso niet, vind ze waardeloos! Wil wel gwn pampers luiers gebruiken, kruidvatmerk vind ik ook helemaal nix eerlijk gezegd.. Nou ik ga lekker m'n tasje inpakken, fijn weekend alvast dames!!!
@ All: Hier weer eens een berichtje van mij ! Weinig nieuws hier druk met werken en visites.... Maar dat laatste is wel weer gezellig heb zowat iedere dag een vriendin over de vloer want heb aantal dagen dat ik niet hoef te werken. Verder word het getrappel in me buik steeds harder en me je ziet me buik ook al goed golven en bewegen ! Met de hoofdpijn gaat het ook allemaal prima mag echt niet klagen. Nu alleen snot verkouden maar zal vast niet de enige zijn. Ook hebben we nu ons defenitieve geboorte kaartje. Moet zeggen dat er nu wel een last van me schouders valt. Dan hebben we dat maar gehad, want je weet nooit voor welke situatie je komt te staan. Ik ben toevallig ook lekker aan het shoppen op MP is het teminste niet zo duur. En vandaag nog ff stad in geweest en bij de hema nog kleertjes gekocht. Voor die gene die een meisje krijgen Noppies en Feetje zijn echt leuke merken! Hier mijn luiertas die ik gekocht heb vond die van LIEF toch niet zo mooi. Ben er helemaal happy mee. Groetjes enjoyllive! Bijgevoegde miniaturen
Zo... ga ik hier ook maar weer eens wat posten, je moet wat he om half 5 's nachts.... Jullie ook zo'n last met slapen? Ik word echt elke nacht structureel om 3 uur wakker om dan vervolgens niet eerder dan 7 uur weer terug in slaap te vallen.. das echt heel prettig, maar niet heus. Heel fijn moedertje natuur! Verder afgelopen week behoorlijk last gehad van mijn ribben en nog steeds wel wat, zal vast door het groeien komen. De afgelopen week wel lekker steeds op stap geweest (man zijn laatste week thuis) en we hebben een autootje voor mij gekocht!! Een Skoda Fabia, ben er echt helemaal blij mee, geeft mij toch wat vrijheid als manlief straks werken is! Merk nu trouwens echt dat ik in een soort van groeispurt kom, veel last van mijn banden en ook steeds vaker en sneller een harde buik, zere rug en ga zo maar door, jullie ook?
last van mijn ribben heb ik al een tijdje en dat slapen wordt er ook niet goed van! vindt het vooral zielig voor manlief die wordt gek van het gedraai. harde buiken heb dat geloof ik nog niet gehad wel is mijn buik gewoon hard en gespannen maar niet pijnlijk of met krampen ofzo. vindt ook wel dat hij deze week gegroeid is. leuk een nieuw autotje, is straks wel zo handig met de kleine.
@ All: Straks gezellie met een vriendin de stad in Ik vind de tijd helemaal niet snel gaan, heb echt zo een periode waarin het niet vooruit lijkt te gaan. Toch morgen al 25 weken soms is het besef er ook nog niet zo lijkt wel. Wil zo graag weten hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt enz. Morgen en zondag werken heb weer werk weekend. Verder slaap ik ook superrrrrrrrrrr slecht word er niet goed van. En als ik dan wakker lig ben ik alleen maar aan het denken wat ik nog moet kopen voor de babe en hoe ze eruit komt te zien enz enz. Fantaseren jullie daar ook al over? Groetjes van mij! Goed weekend allemaal!
Ja zeker wel. Zou zo graag willen weten op wie hij lijkt. Of hij mijn neus en zijn lippen heeft, dat is graag wat zou willen haha... Maja helaas moeten we daar nog 14 weken op wachten. Enjoy je kan ook een 3d echo doen he, kost alleen wel wat. Kwa spulletjes heb ik een lijst gemaakt en daar kan ik elke keer wat op afstrepen.
@ Sammie: Haha die afspraak staat al op 28 maart. Ik vind het zo jammer dat je ma echo krijgt tot week 20. Dus die doen we onszelf lekker cadeau ! Gaan jullie da ook doen? Wij betalen hier 60 euro dan krijgen we 2D en 3D foto's een dvd met gesproken uitleg van wat we zien en een cd met de foto's plus een cadeautje En doe mij maar mijn neus, lippen en oren en zijn ogen. Maar hoe dan ook perfect word ze toch wel..... Fijn weekend girls xxx
MEIDEN IK DENK DAT IK DE BABY VOEL!!!! Zaterdagavond lag ik op de bank en ik voelde een plopje. Dus ik ging er een beetje geconcentreerd op letten en ik voelde echt in mijn onderbuik gerommel. Was voor mij wel duidelijk dat het niet mijn darmen of maag was, heel gek gevoel.. En gisteravond op bed had ik m'n handen op m'n buik en toen voelde ik echt twee keer weer zo'n plopje en ik voelde duidelijk een soort 'gekroel' (is vast geen juist woord maar snappen jullie wat ik bedoel? ) Nu lig ik weer op bed en voel gewoon dat er iets onderin m'n buik aan het bewegen is, lijkt ook wel op luchtbelletjes ofzo.. Ben helemaal blij, kan er wel vanuit gaan dat het de baby is toch? Heb dit tot nu toe nog niet eerder gevoeld en nu al 3 dagen achter elkaar..
denk idd dat het je baby is hoor! je bent alweer 16 weken en ik voelde het toen ookal. je merk duidelijk verschil zoals jezelf al zegd. Ben heel blij voor je!!! geniet er maar lekker van! oja, wat ik wilde vragen voor meiden die wat verder zijn. is jullie baby ook wat rustiger? ik voel hem wel elke dag en vooral snachts, maar het zit me niet helemaal lekker. miss hoort het erbij. voel hem wel goed en soms ook hard maar af en toe is het heel zacht.
Gefeliciteerd Ghurabaa, gaaf is het he!! Wij zijn afgelopen maandag voor de (gratis) 3d echo geweest, zouden inderdaad ook foto's gemaakt worden en dvd hebben we meegekregen, maar meneer lag er helemaal verkeerd voor, ik heb 1 hele vage foto van een mondje maar daar houd het ook mee op helaas. Gelukkig mag ik nog een keer terug komen, maar die afspraak moet nog even gemaakt worden! Gisteren lekker mijn autootje opgehaald en heel de dag aan het scheuren geweest , manlief gaat natuurlijk dinsdag weer werken dus dan heb ik ook lekker mijn vrijheid gewoon! @Sammie; ik voel ons guppie ook niet zoveel meer de laatste week, vooral 's avonds als ik op de bank ga liggen wordt hij even lekker druk en vaak in de auto ook iets (als ik meerijd). Maar voel het ook niet meer zo 'continu'. Denk dat dat er bij hoort omdat de kleine toch wat minder ruimte begint te krijgen zo langzaamaan. Vanochtend ben ik zelfs nog even op mijn buik gaan liggen om wat reactie uit te lokken.. hihi!
Ja het is zeker gaaf! Verder voel ik me nu even diep ellendig. Heb sinds de zwangerschap last van mijn stoelgang en de laatste weken is het alleen maar erger geworden. Kan heel moeilijk naar de wc, het doet zoooo'n pijn! (forgive me for sharing ) Heb net echt huilend op de wc gezeten.. Heb wel gister Roosvicee Laxo gekocht, en gister een eerste glaasje genomen maar zover ik begreep duurt dat paar dagen voordat het werkt. Pfff, als dit al zo veel pijn doet hoe moet een bevalling dan in hemelsnaam voelen?? Verder kom ik nu tot niks, het regent ook de hele dag maar saai.. Moet de was nog opvouwen maar wil gewoon niet lopen want heb zo'n pijn.. *einde egobericht*
@ Ghurabaa: Nou meid het is zeker de weten jullie kindje. Ik voelde het ook heel vroeg en je merkt idd het verschil. Mooi or geniet er lekker van en het word steeds krachtiger en duidelijker @ Sammie: Je moet er proberen niet teveel op te letten. Het is heel normaal dat wanneer jij tot rust komt je het voeld en anders minder. Ik voelde haar bv vanmorgen en nu pas weer de net omdat ik nu klaar ben met werken snap. Als je het niet vertrouwd gewoon ff naar de verloskundige. xxx
Nou ik heb vanmiddag een paar goeie trappen gehad, dus het zit wel goed. Ben de laatste dagen wel heel rusteloos. Continu bezig met van alles en nog wat. Hebben jullie ookal zo'n zin om alles te wassen? Moet mezelf echt dwingen om het niet te doen wil dat eigenlijk pas rond 30 weken gaan doen. Slapen wordt hiet echt een probleem, moet 6x plassen in de nacht en manlief wordt helemaal gek. Hou ook vocht vast heb ik altijd al een beetje maar merk dat het nu wel meer is. Hebben jullie het ook soms zo benauwd en warm en die hartkloppingen, heb het niet elke dag hoor maar soms. Zo ik ben klaar met klagen haha...
Nog geen last dat ik alles wil gaan wassen, ik hou nogal van de geur van wasmiddel en ben bang dat het anders straks niet meer lekker ruikt en ik vind het zonde om alles 2x te gaan wassen. Ik wacht wel tot het straks lekker buiten kan drogen! Verder gaat het hier even iets beter wat betreft de kwaaltjes, mijn ribben hebben weer een klein beetje rust, maar wat heeft dat een pijn gedaan zeg afgelopen week! De kleine is hier toevallig vandaag ook lekker druk (ik heb een rustdagje, scheelt enorm!) dus lekker genieten!
Nog 100 dagen te gaan!! (in theorie dan ) Vandaag ben ik weer met stomheid geslagen door mijn werkgever, ik belde omdat het UWV bij mij aangegeven had dat ik nog niet volledig ziekgemeld stond, dit wilde ik even controleren dus ff een klein babbeltje gehad aan de telefoon.... Wat doet hij vervolgens: Vraagt hij of ik zaterdagmiddag niet even bij kan springen, want er zijn dan 2 collega's niet dus dan is hij samen met 1 vrouwtje wat morgen begint en dat zag hij niet zitten!!.. Hallo... ik ben toch volledig ziekgemeld??!!!... Maarja.. ik heb uiteraard nee gezegd, maar loop me hier wel weer druk om te maken, wat denkt hij nou zelf?
Mlien, je moet jezelf niet zo druk maken om je baas! laat hem maar lekker een bord voor zijn kop houden! zo weinig zin om je daar druk over te maken. hier, eindelijk vannacht goed geslapen uiteindelijk wint de vermoeidheid toch. helaas wel vroeg wakker en nu dus weer hardstikke moe!
@ Mlien: Ik heb idd ook van die warmte aanvallen maar niet altijd gepaard met hartkloppingen. Heb de hartkloppingen soms ook gewoon uit het niets. En wat raar van je baas zeg, en heel erg goed dat je nee hebt gezegd. @ Sammie: Uhmz nou toevallig zijn Maikel en een vriend van hem de kast nu in elkaar aan het zetten want alle onderdelen zijn binnen. En morgen ga ik de kast lekker inruimen maar wassen doe ik pas in mijn verlof want als ik dat nu ga doen doe ik het denk ik straks nog een keer haha. Het bedje staat nu ook heb net ff de klamboe er boven gehangen om te kijken hoe het staat en wouw wat ben ik trots ........ kan echt bijna niet meer wachten. Fijne avond meiden xxx
leuk is dat he! zo het kamertje inrichten. ik ga ook nog niks wassen, wacht daar wel even mee maar heb er wel zin in! wij hebben ook nog niet alles staan. de hele aankleding doe ik pas op het laatst omdat de knuffels zo stoffig worden
Zo, ik ga maar eens de blije doos ophalen, schijnt niet veel voor te stellen, maar alles wat je krijgt is mooi meegenomen he! Misschien gelijk nog even wat babykleertjes shoppen... hihi