@ All: Vanmorgen helaas niet kunnen gaan werken ivm migraine. Maar ja heb er al zo een 2 tot 3 weken geen last van gehad dus mag niet klagen. Vanmiddag naar vk geweest. Alles was goed met Luna ! En met mama ook, bloeddruk, HB en was weer 3,5 kilo aangekomen dus in totaal nu 6 kilo. Ik heb de blijde doos ook gisteren opgehaald had mail in me inbox dat ik erom mocht. Vind hem ook niet super spectaculiar maar alles is idd meegenomen. Wel leuk bier voor papa haha! @ Sammie: Je krijgt idd rond maand 6 7 een mailtje dat je erom mag! Hier een foto van mijn buik vandaag gemaakt!
mooie buik hoor! ben benieuwd wanneer ik hem krijg ben nu toch al zes maanden mooi dat alles goed was! wij hebben flink opgeruimd en schoon gemaakt, kreeg ineens zo'n zin in, man was er wat minder blij mee haha maar het is mooi en netjes weer in huis ik heb ook urine weg gebracht en blijk een blaasonsteking te hebben, voelde het blijkbaar goed aan!
Mooie buik hoor Enjoy! Vind het wel leuk om te zien dat jij in kleding in ieder geval een wat rondere buik hebt! Ik heb meer een puntbuik, zeker in mijn kleding! @Ghurabaa: Bij jou al een beginnende buik te zien??! Hierbij dus mijn blote buik, ben nog steeds geen grammetje aangekomen sinds begin.. : Bekijk bijlage 134702 Verder voel ik me vandaag echt helemaal niet lekker, enorme koppijn, continu harde buiken. Ook al 2 dagen wat roze afscheiding wat me niet helemaal lekker zit ... maarja.. nog maar ff aankijken, hoop dat het morgen weer beter gaat.
ik zou even je vk bellen als het niet vertrouwd! mooie buik hoor. heb geen punt buik maar ben echt zwanger van een jongen hahaha... vandaag bij de gyn geweest alles is goed met de kleine. hij ligt mooi op schema en is wel lang maar niet dik, gelukkig! hij heeft een groei echo gedaan en alles was netjes binnen de curve en hijz it nu opp 27w3dagen kwa ontwikkeling. nou is precies mooi. verder was met mij alles goed, alleen baal van de blaasonsteking.
Nou gelukkig dat je kleine man mooi op schema ligt! Ik wacht het nog wel ff af, waarschijnlijk zal het wel weer overwaaien, heb het al wel eerder gehad. Anders meld ik het gewoon aanstaande donderdag, dan heb ik weer een afspraak bij de vk. Dit is de laatste keer met 4 weken ertussen, moet hierna naar de 3 weken controles! Balen van je blaasontsteking joh!
Mooie buiken dames! Mijn buik is nog niet zo ver, maar al wel duidelijk te zien dat ik zwanger ben (en niet meer dat "zou je niet eens naar de sportschool gaan?"-buikje.. Ik heb gisteren zooooo'n buikpijn gehad in de avond! Het kwam en ging echt om de 2 min. en het deed verschrikkelijk pijn! Het lag gelukkig vrij hoog in mijn buik dus denk niet dat het de baby was maar mijn darmen ofzo (alhoewel, liggen die zo hoog?). Nou goed, was kotsmisselijk en de pijn was zo erg dat ik er op een gegeven moment gewoon echt van moest huilen.. (ook omdat ik bang was dat het toch de baby was).. Hebben jullie dat wel eens gehad? Vanmorgen heb ik 2x weer een beetje dezelfde buikpijn gehad maar niet meer zo erg als gisteravond.. Verder geen bloed oid gelukkig..
Harde buiken mógen in principe geen pijn doen, geeft alleen een wat 'oncomfortabel' gevoel. Ik heb ook wel een paar dagen behoorlijk last van buikpijn gehad, misschien toch de beeb die wat ruimte aan het maken is voor zichzelf? Echt al bijna en jullie weten ook wat het wordt, spannend hoor!!
Het is hier weer stil de laatste dagen! Vanochtend weer naar de vk geweest en alles was helemaal perfect, ook ijzer geprikt en dat was 7.4 ook helemaal goed dus. Beebje is hier de laatste dagen lekker in de weer, het koppie ligt beneden en heb dus voetjes tegen mn ribben aan heel de dag door, soms schrik ik gewoon zo'n harde trap krijg ik dan. (vind het stiekem wel leuk hoor! ) @Ghurabaa: ist een jongetje of een meis???!!!! Ik wil het weten!!
Hey meiden... We krijgen een meisje!!!! Ik had het zoooooo niet verwacht!!! Ik dacht echt zeker te weten dat het een jongetje was, dus moet nog even m'n gedachten bijstellen maar vind het helemaal super! De echo was ook heel leuk, ze zat lekker op haar duimpje te zuigen Gelukkig geen harde buik meer gehad. Wel nog gigantisch last van opstipatie, echt niet normaal die pijn... Vandaag op t werk weer huilend op het toilet gezeten.. Gelukkig gister van de huisarts lactulose gekregen, hopelijk werkt het snel!!
leuk een meid!!! gefeliciteerd. moeilijke stoelgang hoort er bij denkt dat wij allemaal er wel last van hebben. hier nog steeds een blaasontsteking vandaag urine weggebracht en dacht echt dat het over was, maar helaas nieuwe kuur gehad en moet morgen weer inleveren dan gaan ze het op de kweek zetten. ben benieuwd wat eruit komt. volgens mij heb ik deze week ook wel last van harde buiken. mijn buik wordt heel hard en staat gespannen doet ook wel een beetje pijn.
@Ghurabaa: leuk zeg een meisje!!! Lekker alles roze kopen, hihi!! @Sammie: denk inderdaad dat het harde buiken zijn, ik heb er nu ook vaker last van, maar kan gelukkig geen kwaad. En ja die obstipatie... denk dat we het allemaal wel kennen. Ik heb sowieso een prikkelbare darm dus tob al jaren met mn stoelgang en das niet altijd even prettig, maarja... shit happens? (af en toe dan )
hey meiden, lang niks gehoord hier! ik weet niet of ik al had vertelt dat ik vorig weekend in het ziekenhuis heb gelegen. zo nee dan vertel ik het zo ja hoef dit niet te lezen haha ik had zaterdag bloedverlies en ben toen meteen naar het ziekenhuis gegaan daar aan de ctg gelegen bleek ik regelmatige harde buiken te hebben. heb het niet eens gevoeld, pas toen zij zeiden dat het was voelde ik ze. ik heb een een echo gehad en gelukkig zag alles er goed uit. kleine man werd al 1400gr geschat! ik moest wel blijven want ze konden niet vinden waar ik het bloed verlies van had. heb toen nog regelmatige harde buiken gehad en meerdere ctg's. ze waren bang dat het over zou gaan in weeen. ik kreeg bedrust en nog een inwendige echo. gelukkig was er niks veranderd. maandag waren de harde buiken zo goed als weg en het bloed ook. was een heel raar weekend. moet wel zeggen dat ik nu een stuk meer zorgen maak bij elke harde buik en pijn die ik heb. zo bang dat het weer gebeurd. heb nu steeds het gevoel dat er iets uit mijn vagina wil heel raar. soort drukkend en stekend gevoel. morgen moeten we weer naard egyn en ga het gelijk vragen wat het is. heb wel gelezen dat het indalen van de baby kan zijn, maar is dat niet een beetje vroeg?
Inderdaad behoorlijk stil geweest hier! Je moet dan ook wel behoorlijk geschrokken geweest zijn he Sammie! Gelukkig is de kleine man nog wel lekker blijven zitten! Hier gaat het wel goed, heerlijk weekend gehad en ik kan zo genieten van dat heerlijke weer buiten!! Vanmiddag weer naar de bedrijfsarts terwijl mijn contract over 2 dagen afloopt... schiet ook lekker op, net of ik niets beters te doen heb
mlien, nou dat heeft lekker veel nut idd! vandaag bij de gyn geweest en gelukkig was alles weer goed. baarmoedermond zit dicht en kan gewoon weer doen wat ik deed, alleen wel wat rustiger aan.
Hallo meiden, Ik kom jullie clubje versterken Na 5 dagen overtijd te zijn, heb ik me gisteren gewaagd aan een testje. Toen ik na een minuutje weer ging kijken, kon ik mijn ogen niet geloven. Ik ben zwanger ! Onze dag kon dus niet meer stuk. Vind het nog wel heel onwerkelijk allemaal. Hier hebben we 8 maanden naar toe geleefd en nu is het zover. Zal me even kort voorstellen. Ik ben Flowers, 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje Op dit moment ben ik fulltime werkzaam als office manager. Zie dat jullie allemaal al aardig op weg zijn en heb ook al een aantal mooie buikfoto's gezien.