Thnx Mlien en Sammie! Mijn werkdag zit er alweer bijna op. Ga zo lekker naar mijn ouders. Lekker op de bank neerploffen en genieten van mijn moeders eten. Fijne avond!
Welkom Flowers en eetsmakelijk haha.. Weten je ouders al dat je zwanger bent of heb je het nog aan niemand verteld?
Trouwens, deze week heeft mijn man ons meisje voor het eerst voelen schoppen!! Was zoo blij (en hij al helemaal!) Telkens als ze aan het schoppen was (wat ze al sinds 16 weken doet), stopte ze zodra hij zijn hand op mijn buik legde. Maar deze week was het eindelijk raak! Nu legt hij telkens zijn hand op mijn buik en heeft hij het al meerdere malen gevoeld, ben blij dat ik dit bijzondere nu met hem kan delen
Thnx Ghurabaa! We hebben het mijn ouders nog niet verteld. Wou eigenlijk wachten tot na de 1e echo, maar vrees dat ik dat niet kan volhouden. Het was gisteren namelijk al heel moeilijk. Alleen mijn beste vriendin weet dat ik zwanger ben. Zij was ook de enige die wist dat ik met de pil was gestopt. Zij heeft zelf al 3 kindjes, dus wel handig zo'n ervaringsdeskundige
Mlien heb je nog een "nuttig" gesprek met de arbo arts gehad? Lijkt mij inderdaad behoorlijk zinloos als je contract zo goed als verlopen is.. Ben je op zoek naar ander werk of ga je straks fulltime van je kindje genieten? Sammie wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Gelukkig ziet alles er nu weer goed uit. Lekker rustig aan doen en nog 10 weken genieten van jullie kleine mannetje in je buik. Ghurabaa wat leuk dat je man jullie meisje nu ook gevoelt heeft. Als je straks verder bent kan hij de bewegingen niet alleen voelen maar ook zien.
flowers, ik vindt het knap als je kan wachten. dat wilden wij ook, maar konden het niet voor ons houden. we waren idd geschrokken, maar nu gaat alles weer goed. Ghurabaa, fijn dat jullie kindje nu heb gevoelt samen. wordt alleen maar leuker!! en pijnlijker
Dat gesprek gisteren sloeg echt helemaal nergens op! Had al eerder een gesprek gehad met dezelfde persoon en ik stond nu binnen 3 minuten weer buiten. Hij zegt; je hebt aan je plicht voldaan, je bent hier, ik zie dat je nu helemaal niet meer werkt, is dat door vermeerdering pijnklachten? ik: ja. Hij weer; mooi dan maak ik een verslag op voor het UWV en de rekening gaat nog lekker naar je baas toe, fijne dag he!! Dusja, was heel erg voor niks dat bezoekje! Ik ben zeker van plan om weer te gaan werken na de zwangerschap, wel parttime hoor. Maar ik ga wel weer op zoek als de kleine er eenmaal is en als ik me er weer 'klaar' voor voel! Vannacht lag de kleine echt in de weg als ik op mijn rechterzij ging liggen, dan kon ik gelijk een paar keiharde trappen tegen mijn ribben krijgen... heel fijn!
Hey meiden! Hoe gaat het hier? Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschaps(jogging)broek gekocht Ooooh wat zit hij heerlijk! Wil hem nooit meer uit doen haha.. Ik ben vandaag precies 20-weekjes, joepie-ja-jee!! Wat gaat de tijd snel zeg, ongelooflijk.. Voor jullie (enjoyllive, Mlien en Sammie121) komt de bevalling al aardig in de buurt! Hebben jullie je al voorbereid (voor zover mogelijk) op de bevalling? Ik wou het boek "Veilig bevallen" van Beatrijs Smeulders kopen, of hebben jullie betere tips? En Flowers; inmiddels al het grote nieuws verteld?
Lekker zitten die broeken he!! Was ook zo blij met die van mij.. Heb mij nog niet voorbereid, denk ook dat dat bijna niet kan. Je weet niet je hoe reageert op de weeen en pijn. Hoop alleen dat de bevalling heel snel gaat haha.. Moet zeggen dat ik blij ben dat we eindelijk 30 weken zijn, wil zo graag ons kindje vast houden dus laat die laatste 10weken maar voorbij vliegen!!!
Zo... mijn eerste wasje hangt te drogen!! Zo schattig al die kleine kleertjes! hihi... Het begon gisteren opeens zo te kriebelen na de hele dag ontiegelijk veel harde buiken gehad te hebben.. en ja.. het is heerlijk weer om het buiten te laten drogen!
nou hier ligt alles al in de kast schoon en droog. commode helemaal in gedeeld en alle verzorgingsproducten hebben we in huis! alleen nog de badcommode aanschaffen en knuffels neerzetten, maar daar wacht ik nog mee anders is alles zo stoffig.
Haha, ik zag het op hyves ja van alle badproducten! Die had ik ook al gekocht in een aanbieding, lekker zo nu en dan zwitsal snuiven!
Ja meiden, 30 weken al! Het gaat echt opschieten.. Heb afgelopen maandag de 20-weken gehad en alles wat gelukkig goed! Wat totaal niet zenuwachtig maar een half uur voordat we deur uit zouden gaan kreeg ik het ineens enorm op m'n heupen! Je zal toch maar ineens horen dat.. Maar gelukkig was alles goed en ons meisje is nog steeds een meisje!! (Ook fijn na al die schattige jurkjes die ik al heb aangeschaft ) Ze was ook mega bewegelijk, geweldig om te zien haha.. Heerlijk dat jullie de kleertjes en spulletjes allemaal al klaar hebben! Hier is deze week ook de babykamer opgehaald, maar we hebben het nog niet in elkaar gezet. We kunnen heeeel misschien verhuizen naar een eigen huisje, dus dat wachten we eerst even af. Als het niet doorgaat gaan we lekker hier de boel in elkaar zetten en kan ik eindelijk al mijn spulletjes en kleertjes opbergen A.s. zaterdag gaan we naar babypark voor o.a. de kinderwagen, heb er zo een zin in! Hoop dat ze een leuke aanbieding hebben.. Nou dames ben druk geweest vandaag, chronische pijn in mijn onderrug helaas.. Dus ga nu lekker op de bank hangen!! Fijne avond! P.S. Weten jullie allemaal de naam al, van jullie kindje??
ja wij hebben de naam in week 15 al vast gelegd haha.. de avond voor de echo bij de gyn wist ik het ineens dat het Wesley zou worden. we hebben het eigenlijk nooit echt over meisjes namen gehad! die wisten we wel maar we wisten zeker dat het een jongen zou worden haha.. moet wel zeggen dat alles hebben wel saai is! het enige wat we nu nog kunnen kopen is kleding maar ja daar heb je ook eens genoeg van.
De naam van onze boy staat ook al een aardig tijdje vast ja, maar ik houd hem liever nog even geheim! (meisjesnaam hadden we ook al vast staan vanaf het begin, dat zou Suze geworden zijn) @Ghurabaa: Mooi dat je 20 weken echo helemaal goed was!! Daarna gaat het echt hard met de weken vond ik, wanneer post je eens een buikfoto? let je wel op dat je korting krijgt als je voor de kinderwagen gaat???! Aangezien je bij prenatal en babydump nu stuntdagen hebt heb je een mooie onderhandelingspositie! Kleertjes ben ik eigenlijk ook wel op uitgekocht, je weet toch niet hoe alles valt! Vandaag nog wel even naar de Prenatal geweest, een mobile voor boven de box gekocht en nog wat speelgoed. En de easybase voor in mijn man zijn auto, in mijn auto zit al een familyfix (luxe is leuk ) Ga deze week ook de pampers kopen bij de Jumbo, is 3 pakken voor 25 euro dus vind ik wel een mooie aanbieding! En dan heb ik alles in huis! Vanochtend ben ik weer naar de verloskundige geweest en alles was weer goed, het koppie lag nog steeds/weer naar beneden dus hoop dattie zo blijft liggen! Deze week heeft hij nog wel een salto gemaakt want heb hem 1 dag echt heel de dag in mijn blaas voelen trappen, nu is het weer heerlijk heel de dag door gepor en geduw tegen mijn ribben Ben net gebeld door de kraamzorg en heb 14 april de intake, het begint allemaal dichtbij te komen!! Hebben jullie een beetje een gevoel over de bevalling?? Ik heb echt zelf het idee dat ons eigenwijsje iets te vroeg gaat komen, ergens eind mei ofzo.. weet ook niet waarom!
wij zijn ook bij prenatal geweest vandaag! eigenlijk niet veel gekocht alleen gekeken en bedacht wat we nog nodig hadden, maar we kwamen nergens meer op. dus heb ik een pyama gekocht met een draakje en de tekst ik bijt niet! verder zo'n ding voor aan de maxicosie met van die knuffels eraan. Mlien, luiers zou ik niet te veel van inslaan aangezien ze ook allergisch kunen zijn. wij gaan gewoon 2 aanbiedingen pakken en zien daarna wel verder. fijn dat de kleine man goed lag al. is hij ook al aan het indalen? ik heb ook het idee dat het een mei kindje wordt! volgens mij ligt die van mij nog steeds in een stuit voel van alles onder en boven bij mij rib eigenlijk alleen iets als een hoofd of kont weet het echt niet haha. beneden is het vooral getrappel maja dat kunnen ook zijn handen zijn! Ghurabaa, fijn dat je 20 weken echo goed was! nog fijner dat het nog steeds een meisje is hahaha... ik vondt het eigenlijk heel langzaam gaan de 20 tot de 30ste week haha