Gestopt met de pil juli 2010, en nu ZWANGER!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ghurabaa, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ga ook zeker niet teveel luiers inslaan hoor, maar ik dacht gewoon 3 pakken, 2 pakken de kleinste maat en 1 pak een grotere maat, allergische reacties gaan we voor het gemak maar even niet vanuit ;)

Indalen heb ik de vlos nog niet over gehoord dus denk het nog niet, maar ik heb gelukkig een vrij lang bovenlichaam dus de kleine zit af en toe wel wat in de weg dat ik niet lekker zit, maar als ik hem dan aan de kant duw heb ik daar ook geen last meer van :p

Zou fijn zijn als jouw uk ook even gaat draaien!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ja hoop dat ze maandag zal vertellen dat hij goed ligt!

nee wij gaan ook niet uit van allergieen anders zit ik mooi met me zwitsal haha

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hoe vaak moet jij op controle dan? Ik moet nu nog een keer na 3 weken, daarna om de 2 weken, na week 37 om de week....

4. AHzondag

ik moet nu om de 2 weken tot 36 weken geloof ik en dan elke week.

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    De luiers zijn gekocht... het is officieel... Ik heb mijn complete baby uitzet in huis....

Zucht... nu nog wachten, wachten, wachten! :p

6. AHzondag

Hahaha... idd wachten wachten wachten!!!

Wij moeten ook luiers gaan kopen, maar wil daar echt mee wachten totdat we een leuke aanbieding zien.

Morgen naar de vk in het ziekenhuis, ben benieuwd hoe de kleine man ligt. Volgens mij wel met zijn hoofd naar beneden.
    heb snachts heel erg last van mijn onderbuik en rig steken in de lies, alsof ik weer ongesteld moet worden. Morgen maar eens melden.

Wij zijn er ook uit welke voeding we gaan geven. Heb heel lang erover zitten nadenken en uiteindelijk heb ik mijn man 3keuzes gegeven en het is Friso geworden.
    nu nog even een bewaarbox halen en een pak Friso.

Mlien, ben jij ook zo moe?

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Doodmoe ja! Is echt iets van de laatste week, ben 's avonds helemaal op! (en dat terwijl ik 's ochtends echt niet voor half 11 mijn nest uit ben!)

Ben eigenlijk de hele zwangerschap al wel moe, maar het is nu nog wel weer een treetje erger geworden. Is wel erg vervelend in de weekenden aangezien wij bijna elk weekend wel weg zijn!

Wel vervelend dat je last hebt van krampjes enzo, ik heb de laatste dagen ook echt enorm last van mijn rug, ook best wel vervelend!

K'heb de luiers nu bij de Jumbo gekocht, 3 pakken voor 25 euro, vond de aanbieding wel mooi genoeg! :)

Zometeen lekker lasagne eten.. mmmm!!

8. AHzondag

ik ben nog vermoeider dan ik was in de eerste 3 maanden.
    ik slaap ook wel slecht moet vaak plassen in de nacht door het vocht vast houden. kan niet meer lekker liggen.
    ach kunnen we vast wennen aan de slapeloze nachten!

heb die krampen niet de hele tijd gelukkig maar vooral als we net in bed liggen.

was idd wel een mooie aanbieding van de jumbo...

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    's nachts slapen is inderdaad een waar drama, inderdaad een paar keer per nacht plassen en daarna gewoon niet meer in slaap kunnen vallen.. heel vervelend! Gelukkig houd ik nog geen vocht vast, hoop ook dat dat niet al teveel gaat gebeuren. Ik kan gelukkig nog wel redelijk liggen doordat mijn buik nog redelijk bescheiden blijft :)

Heb jij ook 's nachts last van kuitkrampen?.. zooo irritant!

10. AHzondag

kuit krampen vallen hier gelukkig mee!
    mijn buik valt ook wel mee, maar merk dat het nu toch allemaal wel wat zwaarder en wat meer in de weg zit. als ik op mijn zij lig begint meneer me vaak te schoppen.

ben ook altijd vroeg wakker, kan gewoon niet meer slapen het gevolg dat ik zo suf ben en op de bank ga hangen..

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hey dames!

Mlien wat leuk dat je luiers hebt gekocht!!! Mijn man vraagt me al weken of we echt niet die ene mooie aanbieding mee zouden nemen, maar ik vind het nog zo vroeg voor luiers! hihi. Misschien als de babykamer af is en ik een mooi luiermandje heb gescoord..
    En wat leuk dat jullie al een naam vast hebben! *jaloers* Ik vind het zoooo moeilijk! Voor een jongen hadden we allebei al heel snel een naam, maar voor een meisje wist ik al dat het zoeken geblazen zou worden, en dat is dus ook zo! :D Ik heb wel 1 naam in gedachten die ik gewoon heel mooi en speciaal vind, maar heb nog niet dat definitieve "JA ZO HEET ZE"-gevoel naar waar ik op zoek ben, hadden jullie dat wel?

Ik ben laatste dagen ook erg moe. Ben ook steeds vroeger wakker (later als 09.00 uur kan ik haast niet meer 'uitslapen'). Madame is een bezig bij'tje, schopt sommige dagen echt zowat de hele dag en nacht door..

Ohja, we zijn zaterdag dus naar babypark geweest en hebben een mooie kinderwagen gescoord! Het is deze geworden:

Met de grootste keuze uit kinderwagens, Quinny Buzz 3 Naturals Mavis | Babypark

We hebben 'm van mijn ouders gekregen, wat een geld zeg! Mijn hemel.. We willen wel heel graag zuinig met de wagen omgaan want we hopen hem voor meerdere kinderen te gebruiken.
    We hebben er ook deze luiertas bij gekocht:
    Quinny Bag Light Sand | Babypark

Lekker ruim en hij pas bij de wagen, dus ben er helemaal blij mee! Als aanbieding kregen we er gratis een campingbedje en een wipstoeltje bij, dus dat was wel mooi meegenomen!
    Verder het badje en toebehoren gekocht, verder niet zo veel eigenlijk want Babypark is duuuuur!!

Maargoed, ga maar eens even de was doen en ontbijten, want dat had ik nog niet gedaan! Fijne dag dames!!

OOhja, wat ik wel leuk vind om te weten :D Hoeveel kinderen zouden jullie willen hebben (als jullie het voor het zeggen hadden)

12. AHzondag

ja babypark is duur. wij zoeken ook altijd eerst op internet waar iets wat kost.

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Is lastig ja een goeie naam, bij ons heeft de naam ook wel moeten 'groeien' hoor voordat we er helemaal zeker van waren, en dan nog heb ik af en toe mijn twijfels!

Lekker zeg dat je de wagen gekocht hebt!! Is inderdaad echt allemaal duur die 'babyzooi'. Wij hebben onze wagen ook van mijn schoonouders gekregen! :) Wel leuk van het gratis campingbedje en wipstoeltje! Gratis is altijd leuk he ;)

Ik heb gisteravond gezondigd mensen..... ik heb een rosé'tje op, ik kon het niet meer laten!.. En hij was me toch lekker!

Vandaag ben ik echt hondsmoe en continu buikkrampen dus ik ga het lekker rustig aandoen!

14. AHzondag

Wij hadden 4namen voor een jongen, twee vielen er heel snel af weet ze niet eens meer haha. Die andere twee hebben we echt een paar keer hard op gezegd en gekeken wat leuk stond toen waren we er wel snel overuit moet ik zeggen. Meisjes namen hadden we al, maar hadden niet het idee dat die nodig waren haha

Leuke kinderwagen! Wij hebben onze box en kinderwagen gehad van mijn schoonouders!

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik heb wel het idee dat ik steeds meer ga wennen aan de meisjesnaam die ik in me hoofd hebt. Alleen hoe vaker ik hem genoemd heb hoe meer mijn man het idee had 'nee dit is m toch niet'. Moeeeeeeee! Haha.. We hadden vooraf afgesproken dat hij de jongensnaam mocht kiezen en ik de meisjesnaam, maar wil alleen een naam die hij ook mooi vind.. Dus we wachten nog even af. Gelukkig waren we het over de kinderwagen wel gelijk eens! Qua luiertas wilde ik ook wel een ietswat vrolijkere van Pip Studio bijvoorbeeld (knalroze) maar mijn man zei terecht dat hij er ook mee over straat moet, en dat wilde ik hem dan weer niet aandoen. Ben nu wel erg blij met deze! :D

Nu ga ik ECHT ontbijten, want heb ik nog steeds niet gedaan.. (sorrie beebie)

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Auw.. alles doet zeer hier :(

Mijn buik doet aan alle kanten zeer, denk groeipijn en best veel harde buiken en mijn rug voelt ook alsof er een vrachtwagen overheen is gereden...

't is dat het er bij hoort maar prettig is anders!!

Hoe is het met/bij jullie?

17. AHzondag

haha.. herken het gevoel mlien!
    het begint nu allemaal ongemakkelijk te worden!

slapen op rug en zij zijn allebei een hel maja moet toch wat!
    mijn heup doet zeer, rug en buik (klagen klagen) hahaha

verder gaat hier alles wel goed. kleine laat zich goed voelen en ligt nog steeds in een stuit! de vk dacht dat hij gedraaidt was maar toen we gingen luisteren bleek het toch niet zo te zijn. Meneer heeft punt billen haha.. nog twee weken te gaan en hoop dat hij dan gedraaid is bij de volgende afspraak.

we gaan hem zelf nu maar weer volgen met de angelsound.

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Is zeker te hopen dat die kleine nog vanzelf draait!! Mijn kleine man is steeds met zijn knieën tegen mn ribben aan het draaien en doen, af en toe moet ik hem echt ff wegduwen hihi.

Met slapen gelukkig niet echt veel last nog, behalve dan dat als ik omdraai dat ik gelijk een wat pijnlijke harde buik heb dus lig veel in 1 houding maarja..

Geniet verder wel echt van mijn mooie bolle buik hoor! :D

19. AHzondag

ik ook wel hoor.
    maar moet zeggen dat ik toch ook wel graag bevallen wil zijn en mijn mannetje in mijn armen wil hebben. heb wel genoeg van al die hormonen!

maar als hij dan weer lekker trappelt geniet ik er natuurlijk van!
    ach we zullen wel zien, maak me er niet te druk om. draaien kan tot 36 weken nog.

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb net de box opgezet! :D

Hij staat echt heel mooi, gelijk kleed en knuffels er in gedaan...

Volgens mij kan ik nu echt alleen nog maar afwachten.. boehoeee :(

En de kleine man laat eindelijk iets van zich voelen terwijl ik dit zit te tikken, had hem eigenlijk nog bijna niet gevoeld vandaag, zat me al niet zo lekker, maar hij is weer wakker! :D

Deel Deze Pagina