Gestopt met de pil juli 2010, en nu ZWANGER!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ghurabaa, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hey meiden!

Hoe gaat het met jullie???

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Sja.. nog steeds zwanger :p

Laatste loodjes hier, hoop dat de baby snel komt!!

Hoe gaat het met jou?

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Inmiddels al een week bevallen van een gezonde zoon.
    Hoe gaat het met jou?

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ sammie: Ooh echt?? Gefeliciteerd meid! Wauuuw je hebt eindelijk je kleintje in je armen kunnen nemen! Hoe gaat het met jullie? ne hoe is de bevalling gegaan? Ik hoop dat jullie het goed maken..

@ mlien: Jij moet nog even geduld hebben ;) De laatste loodjes wegen het zwaarst maar als je zo zit te wachten duren ze denk ik ook het langst! haha, of niet?

Hier alles goed met de zwangerschap, al heb ik zelf veel last van bi. Werk sinds 3 weken kortere dagen, maar daardoor kreeg ik vandaag te horen dat ik een dag minder MOET gaan werken :mad: Omdat ik officieel op contract maar 3 dagen werk, ookal werk ik zolang ik er werk al 4 dagen.. Nou ben daar dus heel boos over, want over weken ga ik met verlof en deze beslissing heeft gelijk gevolgen voor mijn zwangerschapsuitkering straks. Dus ik weet even niet wat ik moet doen.
    Ben vooral kwaad omdat het werken eignelijk helemaal niet gaat en ik alleen maar doorzet voor hun en mezelf wel 20x op een dag toezeg "kom op nog weekjes". En nu dit, nou zo zie je maar weer.. Weet het ff allemaal niet meer :(

5. AHzondag

gaat hier allemaalgoed. we hebben denk ik het erge wennen wel gehad. het is alleen zo zielig al die krampjes.
    de bevalling is erggg snel gegaan. zou zondags worden ingeleid doordat ik te weinig vruchtwater had en zaterdags hebben ze me gestript had al 2cm en zondags 3cm, toen hebben ze de vliezen gebroken en binnen een uur zat ik op 10cm en 26min later lag hij op mijn buik!

heel naar dat ze er nu mee komen op je werk.

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Laatste loodjes zijn voor mij eigenlijk niet eens heel erg zwaar, voel me nog wel goed. Het vervelende is gewoon het lange wachten, zit nu al zo lang thuis en ik verveel me gewoon. Ik wil voor ons kindje kunnen zorgen!!

Hoe is het in je huis Ghurabaa, schiet dat wel lekker op??

Vervelend zeg die situatie op het werk, had ook al gelezen in het andere topic wat je gemaakt had. Hier kun je de vraag aan het UWV-webteam stellen: Stel je vraag aan het UWV webcareteam - Zwangerschapspagina Misschien dat er wel gekeken wordt naar een gemiddeld salaris. Snap natuurlijk van uit je werk dat ze lastig zitten, maar het is wel een beetje een k*tstreek. En als ze het doorzetten zou ik ook vrij hard zijn en aangeven dat jij al wekenlang op het topje van je tenen loopt voor hun en dat je dan misschien nog wat minder uren gaat werken. Je moet toch aan jezelf denken hoor meid!

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Sammie: Wauw wat is dat snel gegaan zeg! Heb je dat als prettig ervaren? (klinkt als een stomme vraag maar ken ook iemand die 2x is bevallen waarvan de 2e keer ook heel snel, en zij vond dat helemaal niet fijn..) Maar wat heerlijk dat je van je kleine man kan genieten nu! Heb je een foto?? :D

@ Mlien: Gelukkig dat je het nog niet zat bent! Maar kan me goed voorstellen dat het lange wachten nu wel genoeg is. En dat je je thuis nu verveeld: wil je ruilen? Haha.. Ik zou me graag de hele dag thuis vervelen, ben het werken zo zat en al HELEMAAAAL na wat ze vandaag weer hebben geflikt.. Bah! Ga het UWV eens vragen..

8. AHzondag

Moet zeggen dat ik het ook niet fijn vond hoor. Ik had ineens pers weeen en dat wist ik niet. Zei tegen mijn man dit hou ik echt geen 8uur vol haha.. Was al aan het mee persen zonder dat ik het door had.

Hoop voor je dat je nog wel met plezier naar je werk gaat.
    Hoe gaat met jou en je baby.

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Mlien: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!! Hoe gaat het met jullie?

Hier alles goed. Vandaag 30 weken zwanger, het gaat nu echt opschieten zeg.. Vind het wel spannend, nu zijn jullie alledrie ook al bevallen haha.. de dag dat ik ook 'moet' komt steeds dichterbij! Maar vooralsnog ben ik niet bang voor de bevalling. laat het maar gewoon over me heen komen..

Hoe gaat het met jullie en de kleine mannen??

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier gaat alles echt helemaal super!! Wat een tevreden mannetje hebben wij op de wereld gezet! Ben volop aan het genieten, daarom ook wat weinig tijd om te forummen ;)

Bij jou de laatste loodjes Ghurabaa! Geniet er nog maar even van!! (hoewel ik gisteren van het shoppen ook wel genoten heb, eindelijk weer normale kleren! ;))

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hahaha ja! Ik begin het steeds zwaarder te vinden (ijzer te kort, heel veel harde buiken bij echt letterlijk alles wat ik doe, maagzuur, bekkenpijn). Ik begin te begrijpen waarom veel vrouwen het zat worden zo aan het einde van de zwangerschap! haha.. We zijn nu bezig de babykamer aan het klaar maken, en moet zeggen dat ik nou wel vind dat het mag opschieten haha.. Ik wil nou wel eens zien wie me telkens zo loopt te schoppen :D

Had je een prettige bevalling gehad?

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Voor zover je van een prettige bevalling kan spreken was dat het zeker ;) Heb wel lang voorweeën gehad (2 dagen) maar toen het eindelijk door ging zetten en ik de vk liet komen had ik al 7 cm, dus het was toch ook niet voor niks allemaal! Heb gelukkig ook geen hechtingen gehad, had wel wat scheurtjes, maar dat is uit zichzelf genezen!

13. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Mag me nu eindelijk hier aansluiten :) Helemaal blij!!

Groetjes

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Gefeliciteerd Happygrump!!! Zal je wel alvast vertellen dat het topic niet erg levendig meer is hoor, ondertussen zijn er dan ook al 2 bevallen!

Deel Deze Pagina