Gestopt met de pil juli 2010, en nu ZWANGER!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ghurabaa, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hey zwangere dames,

Hoe is het met jullie? Hier alles wel ok. Nog steeds elke dag doodmoe en misselijk. Gister bloed overgegeven, vond ik want minder nodig maar ach, nemen we ook maar voor lief he?! ;)

@ Noorbrabant: Jij hebt ook 10 januari je intakegesprek gehad he? En nou dacht ik in een topic te lezen dat je ook woensdag de 19e de eerste echo hebt? Zou wel grappig zijn zeg, ik ook namelijk ;)
    Hoeveelste augustus ben je ook alweer uitgerekend??

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Hier gaat het ook niet toppie :S mijn hormonen gaan echt met me op de loop. Zou wel hard willen huilen en schreeuwen maar dat lukt me gewoon niet. De hoofdpijn is ook altijd aanwezig, niet altijd even erg maar is er wel.
    En ben ook gewoon zo lusteloos en moe, heb ook echt zo een zin in de zomer en de energie van de zon nodig.
    Nou tot krabbels meiden!

xxx

3. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    sorry was deze topic helemaal vergeten:):):), sorry!!! hier gaat het nu wat beter, hoop dat het griep is geweest met al dat overgeven(ben nog niet helemaal fit maar goed). ja klopt ik heb afgelopen maandag ook mijn intake bij de VK gehad. een koffertje vol met leuke tijdschriften, folders, proefmonstertjes enz gehad. de dag erna al bloed laten prikken en een afspraak gemaakt voor een echo. die heb ik woensdag de 19e ja:)Dleuk zelfde dag als jou!!!)om kwart voor 8 's avonds, en jij? we hadden die avond eerst een afspraak met de VK om naar het hartje te luisteren maar ja toen konden we ook voor een echo gaan die avond dus dan kiezen we natuurlijk voor de echo en maken we wel een andere afspraak voor naar het hartje te luisteren. ik ben zo benieuwd!!! ben niet meer zo bang als voordat ik naar de VK ging want de VK heeft me best wel gerust gesteld, ze zei als je zo misselijk bent weet ik wel dat het echt goed zit. maar ja dat weet je natuurlijk nooit!!! als ik de echo heb ben ik 9 weken en 1 dag en jij 11 weken? xxx

4. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    balen dat je zo'n hoofdpijn hebt!!! tja merk nu ook dat zwanger zijn niet altijd genieten is(tenminste bij mij niet). hoop dat het snel beter met je gaat!!!xxx

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Spannend!! Dus allebei onze eerste echo volgende week woensdag, gelukkig vliegt het weekend altijd zo voorbij en is het dus ook snel woensdag ;) Ik heb om 11.00 uur een afspraak. Ik had bij de intake gevraagd of ze nu nog niet naar het hartje gingen luisteren, toen zei ze tegen mij dat ze dat volgende week bij de echo pas kunnen doen. Dus ben benieuwd, misschien doen ze het dus allebei.. Ik ben dan 10w6d, dus ongeveer 11 weekjes ja..

@ Emjoyllive: Balen dat je er zo doorheen zit. Ik ben ook doodop hoor. In het begin las ik dat zwanger zijn zwaar is, maar ik dacht "dat zien we dan wel". Nou daar ben ik al heeeeeel snel achter gekomen! Hahaha.. Vind vooral de vermoeidheid het vervelendst, want die zit me echt de hele dag in de weg.

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Omdat mijn man en ik elkaar de hele week vrijwel niet gezien of gesproken hebben (hij had deze week dienst van 14.00 uur tot 22.00 uur, en dan als hij thuis kwam sliep ik natuurlijk al lang ;)) gaan we zo saampjes naar de bioscoop en daarna wat eten. We gaan naar Rapunzel 3D :D hihi, heb er mega zin in!! xxxx

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Heee meiden, hier weer berichtje van mij. Gisteren ochtend was ik op mijn werk en dacht ik echt blind te worden aan mijn rechter oog. Ik zag niks meer aleen maar flitsen. Dus ik tegen me collega gezegd en ik ben ff gaan zitten. Later toen het weer ging ben ik gewoon verder gegaan en ineens viel de migraine als een deken bovenop me. Moest gelijk spugen en trok wit weg, toen maar naar huis gegaan en 1,5 uur laten voelde ik me weer prima. En aan het einde van de dag was het weer 10x niks. Ben zo bang dat ik door me migraine in de ziektewet kom. Want ik functioneer er gewoon niet door. Vandaag gaat het wel redelijk moet vanavond op verjaardag heb ik echt zin in. Maar ben zo bang dat het straks weer toe slaat.
    SORRY voor mijn gezeur maar word er zo hopeloos van en man lief ook dus wil het ff met jullie delen.

Heb ook leuk nieuws, onze buurvrouw zei zo net dat ze ook zwanger is. 14 weken :) helaas gaan zo verhuizen willen het liefst een vrijstaande woning met veel tuin. Vind ik wel jammer hoor had wel leuk geweest allebei een kindje en dan ook maar een maand schillen in leeftijd.
    Het vervelende aan onze wijk is dat het huur en koop huizen zijn. Wij hebben een koophuis maar de buren huren het dus. Dat betekent dat er vaak een verloop blijft van nieuwe mensen zo bouw je nooit echt een band op. En nu heb ik goede buren ma stel dat het dan anders word wil ik echt nog niet aan denken anders krijg ik zeker spontaan hoofdpijn haha beetje zelfspot is ook wel eens goed.

Had gisteren kleren besteld bij Wehkamp en whoehoe het was vandaag binnen heb me 1ste zwangerschapsbroek gekocht en het zit echt heeeeeerlijk.

Nou meiden ik ga weer eens stoppen anders moeten jullie zoveel lezen! Fijn weekend en hou jullie taai ondanks alles klachten!

Liefs x enjoyllive!

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Ghurabaa: Veel plezier vanavond geniet er maar lekker van want dat verdien je!

xxx

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoi allemaal,

ik praat mee op een juni topic waar enjoylive ook zit en zei dat hier allemaal mama's zijn die een eerste kindje verwachten, nou wij ook!

ik ben samantha en ben 23 jaar, wij zijn 3juni uitgerekend en krijgen een jongen!

9. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    heel veel plezier meis samen met je mannetje!!! xxx

10. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    snap goed meis dat je er effe doorheen zit!!! en je vriend heeft het er natuurlijk ook moeilijk mee. die ziet dat het niet goed met je gaat. had mijn vriend toen ik zo ziek was ook. hij was zo lief voor me!!! hoop dat je niet veel last meer van migraine aanvallen krijgt! ik heb ook een zwangerschapsbroek bij de wehkamp besteld om aan te doen naar het werk(wij moeten een zwarte broek aan)en die was van c&a en was maar 22,95 dacht ik. kijk ik op de rekening staat er 17,95. niet duur dus en hij zit perfect en kan heel veel buik in:D dus een mooie meegroeibroek hihi. ben vandaag weer een keer alleen de ochtend ziek geweest, wat voelde ik me goed zeg!!! ga nu lekker douchen en bankhangen!!! fijn weekend meis!!!xxx

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, welkom! gezellig!!! leuk zeg een jongen!!! en 3 juni haha ik ben 6 juni jarig:p. wie weet komt ie op mijn verjaardag! jullie zijn allemaal al zo ver, bij mij zie je nog niks:p. xxx

12. AHzondag

nou je ziet bij mij wel dat er een buik zit, maar vindt het zelf nog wel meevallen als ik soms kijk hope andere meiden eruit zien.
    met 8 weken had ik al een zwangerschapsbroek aan haha.
    niet door me buik maar gewoon door me darmen!

wij hebben eigenlijk alles al! teminste babykamer, kinderwagen, wieg, box, en wipper. verder zijn we nu de kleine dingen aan het aanschaffen zoals lakens, dekentjes en kleding.
    moet trouwens nog een badje, maar moet een badcommode hebben, omdat ik wat onstabiel sta.

13. Lot27

Lot27 Lid

8 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammie: ik heb ook nog een klein bescheiden buikje. als ik kijk naar anderen lijkt het alsof mijn buikgroei nogal achter loopt:(. nouja vind het ook niet zo erg want er komt nog buik genoeg bij en hoop eigenlijk niet mega groot te worden hihi.
    hoe gaat het met de anderen meiden? ghurabaa: balen dat je zo moe en misselijk bent, het gaat echt een keer over hoor!
    ik had ook nooit gedacht dat zwanger zijn best wat van je vergt, maarja we krijgen er wat moois voor terug! mijn kwaaltjes bestaan voornamelijk uit bandenpijn en steekjes/krampjes. ik hoop dat het daar bij blijft, dan is het allemaal goed te doen!

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Sammie: Heeej leuk dat je hier ook mee komt kletsen. Het leuke is dat het maar een klein clubje is dus goed bij te houden allemaal!

@ All: Hier ook nog niet echt een buik, maar ja ben ook 10 kilo kwijt en kom niet aan dus ja wat wil je haha. Gelukkig ligt de kleine meid wel op schema dus alles wat ik eet gaat gewoon rechtstreeks naar haar! Wel heb ik dus sinds gister een zwangerschapsbroek, had hem gister aan op verjaardag maar het zit echt heerlijk. Ondanks dat ik nog niet echt een buik heb, staan me eigen broeken toch ook niet meer netjes want me buik is wel veranderd van vorm zegmaar.

Hebben jullie vandaag nog plannen? Ik heb net beetje huishouden gedaan. Straks ff lekker wandelen met me liefie want wat is het heerlijk weer!
    Fijne dag meiden!
    xxx

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hey meiden.

Sammie: Leuk dat je mee komt kletsen! Leuk dat je ook 23 bent en zwanger bent van de eerste, nu zijn we met z'n vieren even oud haha..

@ all: Wanneer hebben jullie een acho met geslachtbepaling gedaan? Volgens mij allemaal voor 20 weken echo of niet?
    Ik zei het gister tegen mijn man, dat we voor 25 euro ook zelf een echo kunnen laten maken om al eerder te weten wat het wordt. Maar hier zegt het echo bureau pas vanaf 17 weken een geslachtbepaling te doen, dus mijn man vind het onzin om niet die 3 weken te wachten haha..

Hebben jullie het wel gedaan? En zo ja, met hoeveel weken en hoeveel moesten jullie betalen?

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Ghurabaa: Wij moesten idd 25 euro betalen en hebben het gedaan met 16 weken en 5 dagen geloof ik. En het was echt duidelijk zichtbaar. En mocht je kindje nou echt niet goed willen gaan liggen dan mag je terug komen en dat kost je dan niks.
    Mijn vriend kon gewoon echt niet meer wachten dat merkte ik aan alles en 3 weken is dan toch nog lang hoor en je hebt toch weer extra foto :D. Maar ik was toch overtuigd van een jongen dus voor mij hoefde het niet direct eerder maar krijgen toch een meisje hihi dus zat er goed naast!
    Hopelijk zeggen ze vrijdag ook bij de 20 wkn echo dat het een meisje word anders hebben we een probleem! Maar ik zou het zeker doen, dan kun je lekker gaan shoppen en de naam bepalen wij zouden het zo weer doen!

Fijne dag xxx

17. AHzondag

@all, wij hebbe vanaf 17weken de echop gedaan, hier deden ze het ook pas vanaf 17weken. wij wisten het al hadden het met 15weken bij de gyn al gezien dat het een jongen was. ons gevoel klopte helemaal. ik wist het gewoon zeker het is een jongen en we waren ook helemaal niet verrast eerder van zie je wel! ik vond zelf de 3 weken erg lang duren als ik me bedenk dat we de 20weken echo afgelopen donderdag hadden en wij in eind december het al wisten. wij hebben het vooral gedaan voor de dvd die je hier erbij kreeg en de foto's natuurlijk! koste geloof ik 37 euro met dvd, zonder dvd 30.

enjoylive, mijn broeken zaten met 8 weken al niet meer, dus ben toen meteen maar aan de zwkl gegaan.

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Wat gaan jullie nu kijken? Hier, boer zoekt vrouw :D! En daarna lekker douchen en me bedje in. Morgen komt een vriendin met der dochtertje van 1 op bezoek en om 16:30 moet ik naar de kraker.

Fijne avond voor jullie allemaal!

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Wat denk je gisteren heerlijke dag gehad en jawel hoor nu weer onhoudbare migraine ! Word er echt moedeloos van!
    Dus zo maar weer naar me bed en de laptop aan de kant leggen.

Have a nice day!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Aangezien ik vandaag weer eens thuis zit van het werk omdat ik me amper van mijn bed naar de bank kan verplaatsen heb ik maar eens de moeite genomen om weer eens een buikfotootje te maken... en die moet gespammed worden! ;) dus bij deze, met 19w6d!

Bekijk bijlage 122649

En wij hadden geslachtsbepaling met 15 weken en 6 dagen en was prima te zien! :D

Deel Deze Pagina