Gestopt met de pil juli 2010, en nu ZWANGER!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ghurabaa, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ik heb vandaag contact gehad met de verloskundige en ben een week op volle rust gezet mag ook niet werken. En moet naar een homeopaat toe om te kijken of mijn lichaam wel in goede balans is, dit op aanraden van der verloskundige. Ik kan 1 feb pas terecht maar als er iemand uitvalt mag ik als eerst gelukkig. Hopelijk helpt me weekje rust en zo niet dan zal het misschien nog een weekje worden. Ik baal wel ontzettend zeg want heb afgelopen november ook al in de ziektewet gezeten met gebroken voet. Ik weet het is overmacht maar je wilt het niet zo. En zeker niet omdat ik ook nog maar een jaar contract hebt ben vorige jaar Juli pas begonnen bij de stichting.
    Maar goed nu toch maar aan mezelf en ons kindje denken!

Ik heb msn D_deJonge_8@msn.com dus voor wie het leuk vind je mag me toevoegen!
    En voor wie hyves heeft: Via deze link kun je mij vinden op hyves :D http://enjoyllive.hyves.nl/?&pageid=8LRS80APNS4KGSO00

Fijne avond meiden! xxxx

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

enjoylive, balen voor je maar naar je lichaam luisteren is heel belangrijk. je hebter niks aan om kapot te zijn tegen de tijd dat je moet bevallen.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Lekker je rust nemen hoor! Luisteren naar de je lijf is toch het beste wat je op dit moment kan doen!!

Kheb je trouwens toegevoegd op hyves!!.. Vond het wel grappig om te zien dat de meeste van je vrienden denken dat het een jongetje wordt!! :D

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Ennuh op hyves niet over geslacht praten eej :D!

xx

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik kijk wel uit! :p

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Dat is je geraden ook :p!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wel leuk om eindelijk een gezicht te zien! Enne.. jij ook mondje dicht natuurlijk :p

8. AHzondag

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb je ook toegevoegd hoor Sammie... Wat heb jij al ontzettend veel kleertjes!!!

Ik heb nog lang niet zoveel en manlief wordt nu al gek van alles wat ik koop! :p

Welke maat heb jij nu vooral? Ik heb het meeste van Mexx in maat 50/56 (dus 1 maat) en ik geloof 2 truitjes in maat 50. Ik denk dat ik niet zoveel meer in 50 ga kopen, maar eerder in maat 56 aangezien ik eigenlijk geen klein kindje verwacht.. maarja, als het dan weer te vroeg komt kan het zijn dat je alleen maar te grote kleertjes hebt... vind het zo ontzettend lastig!! Hoe doen jullie dat??

10. AHzondag

nou moet zeggen dat ik het ook heel moeilijk vindt.
    heb vooral maat 56 en 62 van maat 50 heb ik 2 broekjes en 1pakje. heb wel veel maat 50/56 vooral van rompers.
    ja mijn man werkt in een kledingwinkel waar ook babykleding verkopen, nou moet hem echt zijn pasje gaan afpakken haha..

zou zelf niet al teveel maat 50 halen, als je wat te kort komt dan is het snel gehaald.
    koop jij veel lange of korte mouwen? heb over het algemeen alles lange mouw.

11. AHzondag

mlien, mooi trouwfoto's!

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Trouwfoto's zijn echt geweldig ja, was dan ook een geweldige dag!!

Tot nu toe heb ik alleen maar lange mouwen eigenlijk, lijkt me sowieso de eerste weken wel prettig ivm de temperatuur van uk! Korte mouwen zijn trouwens ook nog bijna niet te krijgen nu!

13. AHzondag

nee klopt, heb eentje bij h&m gekocht maar meer omdat je er ook nog iets onder kan doen.

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeey Joepie Jeeeeeeeeeeeeeey ik kan aankomen vrijdag naar de homeopaat ipv 1 februari er was iemand uit gevallen. Dus moet na de echo gelijk door, ben zo benieuwd hopelijk kunnen ze iets voor me betekenen. Vandaag redelijke dag nog maar 1 paracetamol op.
    Had om 14:00 een gesprek bij de stichting waar ik gastouderschap af ga nemen. Niet heel bijzonder gewoon beetje mijn uren door gesproken enz. Jullie nog wat gedaan vandaag?

En wat de kleertjes betreft mij is geadviseerd om maar 50/56 te nemen van rompers en idd 56 van kleding en beter te groot dan kun je het altijd omslaan. Maar echt zomer kleding mag je nog niet aandoen ivm de tempratuur van je kindje. Tegen mij zeiden ze gewoon soort longsleeve is niet te dik en niet te dun. En dan romper met lange mouwen want stel is het een warme zomerdag en je neemt ze mee naar buiten dan kunnen ze in der rompertje liggen want de armpjes schijnen nog niet in de zon te mogen.
    Wij hebben alleen nog maar rompers en pyjama, ben wel opzoek naar leuk geboorte pakje ik denk dat het iets word van noppies new born!

Fijne dag meiden x

15. AHzondag

ach we zien wel, heb wel rompers met lange mouw, maar ook met korte en zonder mouw.

16. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hey meiden..

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en alles zag en keurig uit! Ben zo erg blij en opgelucht. Vond het echt fantastisch om te zien, wat een wonder zeg. Hij/zij was heel druk aan het bewegen, echt schitterend. Het hartje hebben we ook mooi zien kloppen, ik kan me geluk niet op..

Voel me nu ook ineens op en top zwanger! Nu pas geloof ik het echt, haha.. Heerlijk.. Mijn man stond ook helemaal te glunderen tijdens de echo, zijn glimlach was niet weg te slaan de hele middag..

Nou helemaal toppie dus :D

@ Noordbrabant: Jij bent ook vandaag voor de echo geweest, ben heel benieuwd vertel vertel!!

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Gefeliciteerd Ghurabaa!! Is zo prachtig om te zien he! Ik kom ook elke keer weer helemaal emo daar vandaan haha

*jeej, ik mag maandag weer! ;)*

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Ghurabaa: Wouw meis wat geweldig, geeft idd een magisch en emotioneel gevoel. Ik kon het toen haast niet geloven en het moment vliegt voorbij. Wij vonden het ook zo gek dat die man dus alles in de hand heeft, hij zet dat apparaat uit en je kan weer naar huis ik had echt zoiets van naar huis niks ervan want jij heb de aparatuur om me kindje te zien hihi :D!
    Ma gelukkig was alles goed ben ik blij om :)!

@ All: Soooo ben ik dan maar eens wakker geworden zonder hoofdpijn :) hopelijk blijft het de hele dag zo!
    Er komt zo een vriendin om de koffie en daarna moet ik naar andere vriendin toe om een vrijgezellen feestje voor te bereiden voor weer een andere vriendin hihi al die vriendinnen :p!

Fijne dag meiden!

19. AHzondag

nou eerste echo vond ik wel bijzonder, maar we zagen eigenlijk weinig was toen 7 weken. nu elke echo is het zo mooi om te zien hij snel hij groeit. vindt het zelfs jammer dat het nog 3 weken duurt totdat ik hem weer zie!

fijn dat alles goed was!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ging uit nieuwsgierigheid weer eens even in het andere topic lezen van de meiden die nog aan het proberen zijn en kwam dit berichtje tegen van Noordbrabant1981:

hoi allemaal. de echo vandaag was niet goed. geen hartslag uitwendig en inwendig gevonden. er zat ook vocht achter het ruggetje dus was niet goed. kindje was gestopt met groeien bij 9 wk en 1 dag. vandaag dus. hoop dat jullie het snappen als ik een tijdje niet kom of reageer.morgen komt de verloskundige en dan moet ik gaan nadenken over of ik het weg laat halen of het los laat komen. weet niet wat ik moet doen. x

Wat verschrikkelijk zeg.. ben er gewoon even stil van! Als je dit leest (noordbrabant) wil ik je heel veel sterkte toewensen!!

Deel Deze Pagina