@ All: Vandaag een goede dag echt wonderbaarlijk ik geniet dubbel op. Ben naar sieraden/paranormaal beurs geweest. En een man heeft me behandeld met een bergkristal. Hiermee ging hij over mijn hoofd de steen was helemaal koud en het bijzondere was die kleine begon echt hard te schoppen. Na de behandeling was mijn hoofd net een kachel en dat wat vanwege het kwaad in me zegmaar ( snappen jullie me nog ) Nu heb ik zo een steen meegenomen en een ametist ook een soort steen( die is speciaal tegen migraine ) Deze moet ik bij me dragen en daardoor zou de hoofdpijn ook vele malen minder kunnen worden. Dus ben benieuwd, maar na die soort healing voel ik me de hele dag al heerlijk ! Ik ga nu gtst terug kijken van gisteren, dan douchen en me bed in want heb een drukke dag achter de rug. Wij hebben trouwens deze kinderwagen. De quinny buzz 3 zwarte editie. Erg makkelijk in te klappen ook kun je de maxi cosi erop klikken, en vind het ook leuk dat je kindje in de buggy naar je toe kan zitten.
@ Ghurabaa: Pas wel op met een ligte kleur dat het erg besmettelijk is. Wij vonden het ook mooi maar voor je het weet is het vuil en dat is zonde. @ All: Welke kinderstoel nemen jullie? Fijne avond meiden xxx!
Kinderstoel.. ja das een moeilijke!! Wij hebben nu besloten om daarmee te wachten tot de kleine wat ouder is. In het begin kunnen ze toch in de meeste stoelen nog niet zitten. We vinden de Bloom Fresco heel erg mooi (zou ook wel vanaf het begin kunnen) maar hij is wat log en onhandig als je hem in de winkel probeert te verplaatsen. De Stokke is natuurlijk ook een praktische stoel vanwege het meegroeien maar manlief vind deze stoel niet echt mooi en dat telt natuurlijk ook mee. De Nuna Zaaz vinden we ook allebei erg mooi. Maarja zoals ik hierboven al typ wachten we er gewoon mee totdat de kleine er oud genoeg voor is en dan gaan we ons verder oriënteren!
@ Mlien: De bloom fresco hebben 2 vriendinnen van mij en allebei niet tevreden. Je kindje zit er heel slecht in en als het een klein kindje is zoals bij 1 van mijn vriendinne die kon er echt pas na 8 maanden beetje in zitten. Maar dan nog zelfs met een fleece plaid er achter opgerold. En hij zit niet stevig en recht aan het ruggetje vinden hun. En 1 meisje werkt ook op kdv en daar raden ze hem ook af vanaf dat die op de markt is. De trip trap daarin tegen word heeeeeeeel vaak aangeraden. Dus je moet maar even zien want je zelf natuurlijk ook prettig vind. De nuna vind ik ook erg mooi en ziet er handig uit maar kun je die ook inklappen om weg te zetten volgens mij niet he?! Greetz x
Volgens mij is de Nuna inderdaad ook een 'vaste' stoel, zoals de bloom en de stokke ja. In ieder geval goed om de commentaren over de Bloom te lezen, vond hem namelijk toch ook al wel wat prijzig. Jij al enig idee waar je voorkeur naar uitgaat?
dank je meis!!! jij alweer zolang zwanger!!! wat gaat het snel he!!! hoop dat ik het ook een keer weer mee mag maken!!!xxx
Bah.. even van me af zeuren hier!!! Ik heb gewoon de hele week helemaal niks gedaan, ik was/ben ontzettend moe en had helemaal nergens puf voor, heb dus ook helemaal niet gewerkt deze week! Ben woensdag even naar de huisarts geweest en het enige wat hij natuurlijk voor me kon doen was bloed afnemen. Heb dus bloed laten prikken en zit nog op de uitslag te wachten, ben benieuwd. Nu had ik vandaag een iets betere dag, dus vandaag samen met manlief de boodschapjes voor de hele week gedaan en daarna het hele huis (55m2, dus niet zo groot hoor ) even lekker gesopt en gestofzuigd. Ben hier 1 uurtje mee bezig geweest.... en nu... Nu ben ik helemaal op!! Ik kan niet meer op mijn benen staan zoveel pijn heb ik aan mijn bekken (zelfs met bekkenband om) en ik ben gelijk weer dood en dood moe.... bah bah bah! Gewoon heel de week nog geen centje pijn aan mijn bekken gehad en nu weer amper kunnen staan/lopen. Sorry voor het zeikberichtje, maar wilde het er gewoon even lekker uitgooien!
@ Enjoyllive: Wij willen toch ook voor de Quinny Buzz 3 gaan. Ik vind de lichte kleur mooier maar inderdaad een besmettelijke kleur, voorwaarde is dus ook dat de stof van de wandelzit in de wasmachine kan. In eerste instantie wilde ik ook zwart maar dat werd me afgeraden omdat dat erg warm is in de zomer.. Hier gaat verder alles goed. Merk (net als jij Mlien) zoooo veel verschil of ik het gewerkt of niet. Ik ben nu ook wel moe, maar na een werkdag ben ik echt gewoon dood en dood op. Dan kan ik niks meer.. Vandaag dus genoten van mijn dagje vrij, morgen ook nog lekker vrij, heerlijk.. Mijn man zei gister ineens dat hij toch wel met 17 weken een pretecho wil laten maken, jeeeeeeeeeeeeeej!!! Dus ga morgen een afspraak maken..
@ Mlien: Geeft helemaal niks laat je hier maar lekker gaan doen ik ook altijd ! En wat leuk morgen je 20 wkn echo ben benieuwd. Wij hebben net gedaan of we het geslacht niet wisten haha we waren bang om te horen te krijgen het word toch een jongetje! Trouwens knap hoor dat je toch je huishouden en boodschapjes hebt gedaan, uit mijn handen kwam vandaag niks! Heb echt geluierd voelde me net zo een vatsige tokkie haha ! Succes morgen en let us know! @ Ghurabaa: Ja zwart is wel warm maar je zet je kindje toch nooit in de volle zon. En hoe warm zijn de zomers nou hier denk ik dan. En dan nog wanneer het s middags warm is ligt je kindje toch te slapen want het slaapt dan nog super veel. Dus laat je niet om praten hoor als je zwart wilt. @ Ghurabaa: Jeeeeej, nu snel een afspraak maken dan kan hij er niet meer onder uit ! Ook ik ben wel snel moe en heb aan het einde van de dag last van mijn onder rug. Ze zeggen dat je na de 1ste 3 maanden energie krijgt voor een heel elftal nou ik zou niet weten waar het bij mij zit ! Straks weer Boer zoekt vrouw kijken, daarvoor douchen lekker samen met me liefie. Heerlijk als iemand je rug insopt....... X Enjoyllive......
Trouwens meiden, hebben jullie al buikfoto's gemaakt? Jullie zijn alledrie ongeveer even ver, dus ben wel erg benieuwd.. Bij mij valt nog niet veel te zien, echt een darmenbuikje. In de avond valt er wel vaak meer te zien maar vind dat niet zo mee tellen haha
enjoylive, wij hebben ook toevallig net gedoucht haha. heb ook helemaal niks gedaan vandaag, de was alleen maja dat doe je zittend. verder lekker op de bank gehangen! zwarte kinderwagen moet je gewoone cht zelf weten, onze is ook zwart met oranje hebt er niet eens aan gedacht dat het warm kon zijn. hoe vaak zal je naar buiten gaan met 30 graden en dan ligt de kleine toch in een romper.
Mijn buikfoto staat in dit topic op pagina 8! Blote buikfoto alleen nog niet, hij is nog niet zo mooi rond, is wat puntig hier en daar En wij hebben straks lekker een KNALrode wagen... manlief zijn keuze, maar ik hou ook wel van een kleurtje!
@ Mlien: Gelukkig nog steeds een jongen en alles goed ! @ Sammie: Je hebt juist een hele mooie buik vind ik! Zal snel eens een buik foto maken van nu en hem dan plaatsen! @ All: Ze komen vandaag het kamertje bezorgen ! Verder komt mijn broer op visite met zijn vriendin en die blijven ook eten lekker stampot met andijvie! Fijne dag allemaal! xxx
Hihi, ik heb me gisteren en vandaag helemaal laten gaan aan baby spulletjes en zooi en kleertjes..... HEERLIJK! Wel jammer dat er steeds minder overblijft om te kopen @Enjoy: leuk dat je kamertje vandaag komt!!! Zag dat je nog steeds hoofdpijn hebt enzo op hyves?.. vervelend hoor!
ja vervelend enjoylive, dat je weer hoofdpijn hebt! moet wel zeggen dat ik me soms heel erg druk maak over wat ik allemaal nog moet hebben, maar denk dat ik het grooste gedeelte al hebt.
@ All: Vandaag weer een top dag, ben bij de kraker geweest en zat een stuk minder vast dan anders. Nou we houden de hoop erin zeker na hoe het vandaag gaat. Ik heb af en toe last van trekkende buik banden echt een zeurend rot gevoel. En heb geloof ik gisteren ook voor het eerst een harde buik gehad ook niet bepaald lekker. Kan ook niet meer lekker op me buik slapen. Haha wat is er nog wel leuk aan zwanger zijn zou je denken. Nou ben dol op de schopjes die ik krijg, en de spulletjes die ik allemaal aan kan schaffen voor onze dochter ! Hebben jullie nog leuke online sites om dingetjes te bestellen?! Straks lekker stampot andijvie maken mzzzzz heb er al zin in! Fijne avond voor jullie allemaal!