Sorry ik had eerst moeten lezen, zie dat je stamppot andijvie op hebt.. lekker zeg!!! Ik heb inderdaad de laatste dagen ook wat meer last van mijn banden en af en toe inderdaad zo'n zwaar gevoel in mn buik. Was vanmiddag ook aan het werk en het was echt retedruk en toen had ik dus ook een paar keer een harde buik, maar af en toe ook een pijnlijke, dat is ff wat minder zeg!!
Hoe voelt een harde buik.. sja... ik zoek het ff op op internet kan het zelf niet goed beschrijven! "De spieren van je baarmoeder trekken dan korte tijd samen, alsof je kramp hebt. Dit doet geen pijn, maar het voelt ook niet erg prettig. Het begint boven aan je buik en trekt dan langzaam, als een korte, warme golf naar beneden. Na enige tijd voel je dat je baarmoeder zich weer ontspant." Eigenlijk als een soort kramp dus.. alleen dan normaal gesproken zonder pijn!
@ Mlien: Wouwwwww wat een super mooie buik zeg echt prachtig! Nu ik je theorie lees over harde buiken betwijfel ik of ik het wel echt had. Want zoals het daar staat voeld het bij mij niet. Mijn buik word gewoon heel erg hard zegmaar. Nou meiden ik ben gtst kijken en daarna de film Never been kissed een echte meiden film I LOVE IT! xxx
Thnx! Maar ik denk als jouw buik zo keihard werd dat dat toch een harde buik is hoor! Je baarmoeder komt natuurlijk nog maar net boven je navel uit dus het is nu nog niet je hele buik die helemaal hard wordt, maar puur het onderste gedeelte (bij mij dan iig!).
@ All: Joehoe waar zijn jullie allemaal? Het is hier laatste tijd zo rustig! Vanmorgen weer gewerkt na mijn week rust en gelukkig ging het goed heb nog geen hoofdpijn. Straks spullen weg brengen naar de zeelandhallen ( komt jullie misschien wel bekent voor ) Sta namelijk het hele weekend samen met een vriendin op een snuffelmarkt in een kraam. Dus word druk weekendje, morgen om 8:00 daar zijn tot 17:00 en zondag van 9:30 tot 17:00! Hopelijk verkopen we lekker en halen we het kraam geld eruit hihi! Vanavond eten we hier aardappel anders en jullie? Heb vanavond een heerlijk avondje met mijn ventje samen. Vind ik zo fijn lekker samen bankhangen, tv kijken, chippie eten, douchen enz enz ! Fijn weekend meiden!
Het is hier zeker een beetje doods!! Vandaag lekker de kinderwagen en de box opgehaald en geweldige dekentjes gescoord voor het wiegje! De kinderwagen is echt SUPERMOOI! heb er al een rondje mee door het huis gereden hihi, het verlangen is zo groot naar ons wondertje!.. Maarja.. moet nog maar even lekker blijven zitten hoor!! Ben nu helemaal kapot omdat ik blijkbaar weer teveel gedaan heb vandaag, maar moet vanavond ook nog weg, dusja.. we gaan wel weer gewoon door! Fijn weekend iedereen!
Leuk dat je de kinderwagen hebt gehaalt. Hier ook de hele dag druk met het huishouden. Manlief is werken en ben dus druk met de was het bed keuken haha Helaas kan ik niet alles afmaken baal ik zo van! Heb nu pijn in mijn heup en bil, hen ischias en als ik te veel doe dan heb ik meteen last
Ja dat niet teveel doen dat ken ik ondertussen wel, puur door de pijn in mijn bekken daarna.. en helaas heb ik dus gisteren zoveel gedaan dat ik vanochtend ook wakker werd met pijn... Ach... dan maar een dagje luilakken he!
nou na dat ik dus had gedaan wat ik wilde ben ik er gister avond flink voor gestraft kon niet meer lopen van de pijn. mijn man kwam thuis en wilde de deur open doen, kreeg een enorme felle steek en daar lag ik op mijn kont haha.. dus hij komt binnen en kijkt me aan en zegt schud alleen maar en tilt me op en zegt niet te veel doen he! maar wel lief van je hoor! toch fijn zo man... ben er nu achter dat de kleine heel druk is voel hem nu echt bijna de hele dag.
Ik voel hem ook elke dag hoor! Met de echo lag hij ook continu te draaien en te schoppen, was echt hilarisch, de echoptiste was continu alles kwijt, hihi! Hij gaat nu ook goed hard schoppen en dat vind ik wel leuk! Manlief heeft alleen nog niet het geduld om op een trap te wachten dus hij heeft het nog niet gevoeld..
nee, die van mij ook niet. hij verwacht dat hij het meteen voelt langer dan een 1min houdt hij zijn hand niet op mijn buik
Hey meiden... Wat een leuk idee Ghurabaa... Ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben en was volkomen verrast want had geen symptomen.... Nu zijn er wel verschillende maar dat hoort erbij.. Vind het alleen wel heel eng allemaal omdat ik vorig jaar een MK heb gehad... De familie weet het inmiddels...( juist na de MK wisten ze dat we door zouden gaan met proberen dus was het net zo makkelijk om het ze te vertellen) Hoe is het inmiddels met jullie allemaal? De meeste ken ik nog van ons vorige topic.. Wij hebben 8-2 onze eerst echo en dan zou ik bijna 7 weken zwanger moeten zijn dus dan hopen we hartactie te zien.. We krijgen deze echo ivm onze voorgeschiedenis...kan de dagen wel vooruit kijken..
Gefeliciteerd Joy!!! Leuk dat je er bij komt!! Nu inderdaad snel hopen dat die eerste weken zo wegtikken en dat je daarna lekker kan gaan genieten van dat wondertje in je buik!! Update: Precies gisteren heeft mijn man onze stoere jongen kunnen voelen trappen!! Haha, precies toen ik er hier wat over geplaatst had. Het was tijdens het avondeten en er waren vrienden bij, hij zat naast me en ik voelde toch wel erg hard getrap in mn buik. Toch zijn hand maar gepakt en ja hoor een paar harde trappen tegen zijn hand! Ietwat jammer dat er vrienden bij waren, maar wel een geweldige ervaring om te kunnen delen!
Nou welkom bij de club meid Hoop dat de tijd tot de echo een beetje vlug voorbij gaat, en dat alles goed is uiteraard Hier alles goed. Donderdagavond weer mega beroerd geweest, bleef maar overgeven, werd er gewoon 's nachts wakker voor (kon gelukkig nog wel net mijn hoofd uit het bed hangen, maar daarna dus wel vrolijk op de knietjes om het weer op te ruimen, bah bah).. Van mijn moeder een heel schattig knuffeltje gehad, een konijntje. Merk aan mijn ouders en vooral mijn moeder dat ze het steeds leuker gaat vinden dat ze oma wordt. Ze wil nu ook heel graag 1 dag in de week oppassen, zie haar er al helemaal naar uitkijken hihi.. Maar voor mij is dat nog zo ver weg. Ik leef met de dag en merk ook dat ik zoveel negatieve verhalen heb gelezen hier op de site dat het ook maar goed is dat ik niet te ver vooruit kijk. Zo zie je ook maar met dat meisje die overleden is (26 jaar, 3 maanden terug bevallen).. Zucht, zet je weer even met beide benen op de grond terug in de realiteit.. Nou verder heb ik trouwens morgen een sollicitatiegesprek! Ik had gesolliciteerd voor een vaste functie (doe nu zwangerschapsvervanging) bij mijn eigen locatie (leidinggevende had me hier zelf voor gevraagd) maar toen ik haar er eerlijk bij vertelde dat ik zwanger ben vertrok haar gezicht, heel verassend ben ik dus ook niet aangenomen.. (was er best ff boos over).. Maargoed, dus gesolliciteerd bij een andere locatie, en morgen mag ik op gesprek komen. Ik weet niet of mijn leidinggevende tijdens het geven van de referentie al heeft verteld dat ik zwanger ben (zou niet mogen maar zie dat mens het zo doen) maar twijfel of ik het morgen zou benoemen. Ze mogen er niet naar vragen, en wil het eigenlijk ook niet zelf zeggen omdat ik bang ben dat ik om DIE reden dan weer niet aangenomen wordt. Maar ikzelf als mens ben altijd voor eerlijkheid en openheid en het is niks voor mij om dit voor me te houden.. Wat zouden jullie doen?
@ Joy: Gefeliciteerd meid @ All: Hoi meiden, heb niet terug gelezen hoor loop 3 dagen achter hihi! Hier een goed weekend gehad en goed verkocht op de snuffelmarkt. Heb ook inkopen voor onze dochter gedaan echt geen geld die 2de hands kleertjes en er dan nog uitzien als nieuw me mond viel open. Voor nog geen 20 euro heb ik 4 zakken vol met Name it, noppies, lief, prenatal, hema! Verder vandaag niet wezen werken de migraine kwam vanacht weer heerlijk opzetten. Maar mag niet klagen want heb 4 goede dagen gehad! Hopelijk met jullie ook alles goed, en met de wondertjes in jullie buik! Mijn man lief heeft ook weinig geduld, maar al wel gevoeld en ook zien schoppen! Zo grappig als je buik heen en weer gaat net of er een molletje onder je huid kruipt hihi! Liefs enjoyllive