Oooh.. .wat ben ik mooi paars!! Ik had het echt zó totaal NIET verwacht dat het zo snel raak zou kunnen zijn... echt raar... (zit je dan op je werk met al die vragen... had vanochtend ook geen test moeten doen )
NOD LIJST SEPTEMBER 1. 2. 3. 4. 5. 6. Enjoyllive 7. Ghurabaa 8. 9. 10. 11. Flowers 12. 13. Ingelke74 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. Laika 26. 27. 28. Ilona 29. 30. * Nog geen nieuws * Ongesteld * Twijfeltest * Zwanger *
Oh wat spannend!!! gefeliciteerd!!! hoeveelste maand is dit? tweede? ik sta echt als laatste op de lijst, moet dus nog lang wachten. haha zag dat als ik deze ronde zwanger raak ik uitgeteld ben op mijn eigen verjaardag hahaha!!! hopen dat het dan deze ronde lukt dan heb ik rond mijn verjaardag een mooi cadeautje (als het goed blijft gaan dan). xxx
@ Ghuraba: Ja hoor je hebt me goed gezet. Erg leuk zo een lijst. @Mlien: Oh meis wat spannend Ik zal voor je duimen. @ All: Ik voel me vandaag al stukken beter heb alleen jeukende tepels ma ja zal wel tussen me oren zitten vrees ik. We weten snel meer! Vanavond heb ik avondienst dus ben ik er niet. Groetjes en fijne avond voor jullie allemaal
NOD LIJST SEPTEMBER 1. Mlien 2. 3. 4. 5. 6. Enjoyllive 7. Ghurabaa 8. 9. 10. 11. Flowers 12. 13. Ingelke74 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. Laika 26. 27. 28. Noordbraband1981 29. 30. * Nog geen nieuws * Ongesteld * Twijfeltest * Zwanger * Noordbrabant1981 op de lijst gezet en Mlien was er af gevallen dus ik heb je er weer op gezet!
@ Noordbrabant: Ik denk dat je jezelf op de 28e had ingevuld he? Het is wat overzichtelijker als we onze nicknames van ZP aanhouden want of ik al jullie echte namen kan onthouden weet ik niet Dus hoop niet dat je het erg vind dat ik je naam veranderd heb..
Jaa echt super meid! Als je het leuk vind (ik iig wel haha) kun je misschien een foto plaatsen van je test??
Hier is een foto van de test, hij lijkt nu echt op een tuurtest, maar kreeg hem er niet duidelijker op. Hij is nu opgedroogd en de streep is echt superduidelijk!! View attachment 98659 Kan het echt nog niet geloven!
Heb je vanmorgen al weer een test gemaakt? Hoop dat ie steeds duidelijker wordt! Is het niet zo dat als hij later donker wordt (omdat ie omdroogd) dat het dan niet meer betrouwbaar is? Of zag je het streepje echt binnen de vijf minuten?? Spannend hoor
@ Mlien: Wooo meis wat goed ik zie idd ook een streepje. Moest wel even goed kijken maar hij is er echt. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. @ All: Lekker dagje vrij hier. Net Gina uitgelaten is het hondje van een vriendin die heb ik te logeren voor een weekje. Verder lijk ik ongi klachten te voelen maar toch ook weer niet. Waarom zit een vrouwen lichaam zo ingewikkeld in elkaar haha. Hebben jullie verder nog plannen voor vandaag? Greetz Enjoyllive
Vandaag inderdaad weer een test gedaan en weer zo'n zelfde lijntje binnen 5 minuten... Nu heb ik vandaag alleen opeens ook wel gewoon bloedverlies en krampen en ellende, dus denk dat het dan toch misgegaan is in een vroeg stadium, is jammer maar het zal niet voor niks zo zijn! Helaas, maargoed we zijn nog maar zo kort bezig. Op naar de volgende ronde!
@ Mlien: Jeetje jo wat vervelend. Denk je echt dat het je onegsteldheid is? Misschien morgenvroeg nog een testje doen voor de zekerheid. Als je een licht streepje blijft zien zou ik in ieder geval de moed nog niet opgeven.. Zullen we je gewoon op paars houden?
@ Enjoyllive: Ik hoop niet dat je ongi wordt! Het is echt zo dat het allebei zo dicht bij elkaar ligt. Hoewel ik wel moet zeggen, dat vorige maand toen ik ook tegen mijn NOD kwam en krampen kreeg ik wel gewoon echt zeker wist dat ik ongesteld zou worden. (en dat was helaas ook zo). Nou hou ons op de hoogte! Ik kan over 5 dagen testen. Denk dat ik ga proberen om gewoon af te wachten of ik 7 september ongi word en zo niet ga ik testen. Denk dat als ik al dagen van de voren ga testen en telkens negatief krijg dat het alleen maar teleurstellender is als ilk na zoveel testen weer ongi wordt. Dus ik ga proberen minimal tot NOD te wachten
Ik voel trouwens nog niks, dus denk niet dat het raak is.. Had alleen tijdens mijn eisprong een zwaar gevoel in mijn onderbuik wat ik tijdens de pil nooit heb gehad, maar dat kan gewoon iets zijn wat bij een normale cyclus (zonder pil) hoort. Dus ga gewoon afwachten
Ghurabaa: Ik voelde ook helemaal niks hoor!! En toch was het heel ff raak Maar wel raar dat je nu ook opeens die dingen in je lijf voelt he! Ik heb gewoon een week lang pijn gehad rondom mijn eisprong! En ik doe zaterdag nog een testje voor de zekerheid, maar met deze hoeveelheid bloed durf ik eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat het niks word deze maand helaas... Maar dan blijven we tot zaterdag wel op paars staan
@ mlien: Wat balen meis. Maar goed kan het geen bloed zijn van de innesteling hoor je ook wel eens he! Misschien moet je pas testen wanneer je echt bv 3 weken over tijd bent om teleurstelling te voorkomen, maar dat zou ik denk ik zelf ook niet kunnen hoor. En heel gek dat het toch even zo is geweest maar dan is er toch iets niet goed geweest en moet je maar zo denken dat het goed is dat je lichaam het dan afstoot. En je weet ook dat je wel vruchtbaar bent toch! Wij zijn er voor je hoor. @ Ghuraba: Ik heb gisteren gestest met mijn stomme kop ik had zo een drang niet normaal, maar natuurlijk niks te zien! ik vind het zo lastig weer aangezien we natuurlijk al 3 maanden bezig zijn geweest begin dit jaar. En heb me toen voorgenomen niet vroeg te testen. Ik wacht het maar af met dubbele gevoelens. Greetz
@allemaal: ben al twee dagen bezig met grote schoonmaak houden haha. de verbouwing is nu klaar en heb vakantie dus heb heel het huis even goed aan gepakt. volgende week nog een weekje vakantie, effe relaxen na twee weken verbouwen. morgen gaan we een weekendje weg maar neem mijn laptop mee haha voor als ik me 's avonds verveel en we genoeg geklust hebben . fijn weekend allemaal!!! xxx
had ik ook met mijn eisprong zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik. werd wel 15 dagen daarna ongi maar volgens mij moest ik echt een dag eerder ongi worden maar heeft het niet doorgezet(ik had die dag al echt ongipijn). xxx