Ik vind het erg spannend, we hebben pas besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Dus nu hopen dat het in 1 keer raak is Ik kan niet wachten. Wie gaat er nog meer voor hun eerste kindje??
Hoi evelien055, wij gaan ook voor ons eerste kindje. We zitten nu al wel wat verder, dit is onze 4de ronde na een heel vroege miskraam in januari. We hopen nog steeds op goed nieuws! Liefs AnaB
Hoi. Ik zit ook in ronde vier en gaan voor de eerste. Spannend he. Wanneer ben je gestopt met anticonceptie evelien? Ik nu een half jaar. Geduld is belangrijk pffff. Anab ga jij vandaag testen?
Ahhh meiden ik wens jullie heel veel succes dit is zo`n leuke tijd.......geniet ervan en dat jullie maar snel zwanger mogen raken!
Wij gaan ook voor de eerste (althans ik, mijn vriend heeft al een zoontje!). We gaan voor onze eerste zit nu in ronde 5
Hoi Evelien, hier ook bezig in ronde 3, gaan voor de eerste! Vind het ook erg spannend maar ook heel leuk. Ik houd mijn temperatuur bij en zo kan ik heel goed zien wanneer mijn eisprong is geweest.. Heel veel Succes!
Hee Evelien!! Wij proberen ook zwanger te worden van ons eerste kindje. Sinds eind mei ben ik met de pil gestopt dus als ik een 'normale' cyclus' heb, verwacht ik deze week mijn eisprong. Hoop ook dat het in de eerste ronde raak is. Succes!!
Ik slik al 3 jaar de anticonceptiepil niet meer, kreeg er toen allemaal bijwerkingen bij, dus vandaar... Gewoon even afwachten... Spannend
Hoi allemaal, Ik ben 5 juni met de pil gestopt. 28 mei laatste pil vd strip. 4 juni weer begonnen met een nieuwe strip maar door de bijwerkingen die ik had vd pil besloten om toch alvast te stoppen waardoor ik hem de eerste 2 dgn van mijn nieuwe pilstrip heb geslikt en toen de prullenbak in gegooid. We zouden eigenlijk va volgende maand beginnen, maar een maandje eerder kan natuurlijk ook geen kwaad. Nu wachten tot mijn cyclus snel normaal is, gelukkig heb ik nu maar een half jaar de pil geslikt waardoor hij hopelijk snel weer normaal is! Iedereen veel succeS!
hoi meiden. wij gaan ook voor de eerste wij zitten alweer in ronde 10.succes met zwanger worden groetjes
heey meiden wij gaan ook voor ons 1e inmiddels al weer ronde 8 ik ben nu 2 dagen overtijd en 2 negatieve testen verder maar zo lang er geen bloed is houden we de moed ... iedereen suc6 met zwanger worden
Ook wij gaan voor ons eerste kindje, in februari besloten dat we er nu toch echt voor willen gaan, dus niet meer begonnen met een nieuwe pil strip. Helaas zitten wij nog steeds in de eerste ronde, inmiddels CD 98.... Iedereen heel veel succes met zwanger worden!!!
Het begint nu echt te kriebelen, kan echt niet wachten... nog anderhalve week geduld hebben... Dan kan ik eindelijk testen!
Wij zijn sinds mei begonnen, ook ons eerste kindje. Ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld en heb het idee dat ik een week geleden mn eisprong heb gehad, dus nog wat dagen wachten en dan eindelijk testen! Spannend!! Ben benieuwd naar jullie leeftijden? Mijn man en ik zijn bijna 2 jaar getrouwd, zijn allebei 24! Ik weet het, jong! Maar dolgelukkig!
Ik ben nu 5 x ongesteld geworden. Hoop voor jou dat het meteen lukt. Het is coor mij steeds een grote teleurstelling als ik ongesteld word!
Wij gaan ook een soort van voor de eerste Soort van klinkt misschien raar maar dat komt omdat wij nog niet uitrekenen, meten en temperaturen. We laten de natuur nog even op zijn beloop zeg maar. Een tijdje terug heb ik me echt twee maand vreselijk zwanger gevoeld, maar na echo was dat toch niet zo. Was toch wel een vreselijke domper, maar heb me groot gehouden en nu gaan we gewoon weer door. O ja slik al meer dan een jaar de pil niet meer, maar beneen tijd lang erg ziek geweest en kreeg in januari te horen dat ik weer veilig kinderen kon krijgen Hoop voor jullie dat jullie allemaal vlug mooi nieuws kunnen vertellen liefs catje
Ik en mijn vriend zijn allebei 27, toen we begonnen was ik 26. Ik heb een half jaar geleden mijn spiraal laten verwijderen. Ik wilde dat ik zo kon denken als jij Catje, maar meestal als ik iets besloten heb dat ik het wil, dan wil ik het ook! Laten we maar hopen voor ons allemaal dat Juni onze maand gaat worden!!
Whahahahahahahahahah Holadiee ja voor nu lukt dat nog en ik zie wel voor hoelang. Inderdaad hoop dat juni de maand wordt voor ons alle die zwanger willen worden