Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto's van je neefje en nichtje, sugarblossom! Grappig met die kleuraccenten.

Joy: gek dat we de vorige ronde onze NOD op dezelfde dag hadden en nu zo ver uit elkaar liggen... Ben benieuwd of je cyclus nu inderdaad 26 dagen gaat worden.

Ghurabaa: beterschap!

Hier gaat het gelukkig weer wat beter, keelpijn is bijna weg! Vanmiddag wedstrijd gevolleybald en nu lekker thuis op de bank. M'n vriend is er helaas niet vanavond, maar ik vermaak me in m'n eentje ook wel. Ik weet niet meer wie dat zei van die serie Babyboom?? Maar dat kijk ik nu via uitzending gemist. Is een leuke serie vind ik.

Fijne avond!

2. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja klopt!! een collega van mij doet dat!! echt gaaf!!! Leuke foto's! :D

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja 6 maanden... anders doet mijn HA niks:x.. maar goed.. we wachten het af ;)
    hahaha! Ja klopt! dat heb ik nu ook als ik moet tennissen en veel gegeten heb, dat zit echt in de weg!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    beetje jammer dat je HA pas bij 6 mnd iets doet, is er geen kinderwens spreekuur bij jou in de buurt waar je terecht kan?? soms kan het helpen als je ff je HA passeert (soms niet hoor, maar dat kan je zelf het beste aanvoelen)

super mooie foto's! tja, wat een fotograaf met goeie apparatuur enzo kan doen he..... zo'n belly foto klinkt wel gaaf, als ik zover ben ook maar eens over nadenken!

ik draag nu ook telkens inlegkruisje, dat bruine gedoe is ook niet fijn in de kleren :x net lekker gegeten en nu fijn met kopje thee op de bank. mijn vriendje vindt met heel veel wishfull thinking dat mijn borsten groter zijn :D:D:D:D echt wishfull thinking hoor!!

5. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Sugarblossem: Wat een superrrrrrrrrr gave foto's!

@ All: Het vrijgezellen feestje was erg gezellig. Ben nu net half uurtje thuis en kon het niet laten om nog ff op zp te komen.
    Heb heerlijk gewokt ben tonnetje rond van al het eten hihi! Ben nu ook super moe en ga zo lekker naar mijn bedje toe!
    Morgen lekker dagje samen met mijn ventje HEERLIJK ben ik aan toe. Soms heb je dat gewoon even nodig he.

Fijn weekend nog allemaal! Groetjes x

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Bedankt voor de berichtjes van die foto's! Zijn zeker hele mooie ^.^ ben vanavond bij m'n ouders geweest en nu weer lekker thuis!

@Joy2111
    Ik heb vanmorgen ook een test gedaan alleen om te kijken of hij al geweest is en hij was nog niet geweest! Dikke test streep die knalt eruit dus we kunnen nog even hihi :D en is mijn eisprong nu een dag later als verwacht. Dan denk ik dat zaterdag 30 oktober mijn NOD is. Haha valt weer in het weekend mijn NOD zie ik. Ik denk dat jouw cyclus dan korter is en de mijne is dan 28 denk ik maar weet niet zeker.

@Femme
    Aaaargh! Huisartsen he? :( Wat gaaf dat zij dat ook doet met die foto's.. echt te gek :D

@Ghurabaa
    Hoe is het meissie? voel je je al iets beter vandaag?

@elja81
    Jaaa he? dat vond ik ook met die kleur accenten :) Jeeeej gelukkig is je keelpijn wat minder! Ik heb wel eens van babyboom gehoord.. wanneer komt dat? Ik heb het verder nog nooit gevolgd.

@Justme66
    Ik zou het ook willen! Eerst eens kijken wat de prijzen zijn haha en wie het goedkoper kan doen denk ik, maar zou het zeker wel echt doen als ik zover ben en dan met naam is ook leuk! Haha grappig 'wishfull thinking' trouwens??.. heeft je vriend misschien geen voor gevoelens? hihihi :D

@Enjoyllive
    Klink erg gezellig bij jou joh! Enjoy morgen saampjes met elkaar!

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Ik ga bankhangen met m'n lieffie enzv. Ik wens jullie een mooie avond en weekend! xxxx

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nou, zoals te zien aan mijn banner ben ik de volgende ronde in gegaan. vandaag echt ongi geworden.beetje dubbel, aan de ene kant opgelucht dat ik verder kan, maar toch jammer dat ik niet zwanger ben. hoewel ik na 2x bloeding over een zwangerschap geen goed gevoel had.

mannetje heeft me heerlijk ontbijt op bed gegeven, errug lief van hem! moet maar vaker overtijd zijn ;) zo even heerlijk douchen en dan lekker buiten wandelen, zonnetje schijnt hier heerlijk!

9. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Justme66 jammer dat je ongi bent geworden. Maar je hebt nu wel duidelijkheid, dat onzekere gevoel is ook niks. Op naar de volgende ronde.

Sugarblossom wat een prachtige foto's! Een vriendin van mij heeft ook een keer een fotoshoot van haar zoontje laten maken. Daar zaten ook van die zwart wit foto's met kleuraccenten tussen, vind dat echt zo mooi.

Joy2111 goed dat je met de ovutesten bent begonnen, nu weet je tenminste zeker wanneer je eisprong is geweest. We gaan duimen voor je.

Ik heb gisteren ook weer een ovutest gedaan en er was weer maar 1 streepje te zien. Gisteren wel geklust. Eens zien wat de test vandaag zegt.

Wie gebruikt of heeft de ovu dipsticks van Zwanger&kids gebruikt? Klopt het dat je alleen een 2e streep krijgt te zien wanneer je vruchtbaar bent? Ik lees namelijk weleens dat er de dagen voorafgaand aan de eisprong een lichte 2e streep te zien is, maar dit heb ik dus niet :(

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik heb afgelopen ronde ook de ovu testen van Z&K gebruikt, maar had 2 mooie streepjes rond mijn ei. 1 streepje is volgens mij neg.... .nog ff doortesten dus!

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @justme66
    Meis! Wat jammer zeg ;) het kan best zijn dat er wel iets zat en dat het is afgebroken zoals bij mij. Ik voel me weer kots misselijk na die boterham van vandaag brbrbrbrrrrrr :x heb echt nog het gevoel alsof er bij mij nog steeds wat zit en snap die klachten van mij niet meer.

12. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Sugarblossom; Dat is minder leuk dat je nog steeds zo misselijk bent!! Misschien toch even langs de HA?

@all; Vandaag lekker uitgeslapen en zo met de hond wandelen! 8) 't is hier heerlijk weer! Fijne dag allemaal!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers

Ik heb de ovulatietesten van Zwanger&Kids een paar keer gebruikt.

Is je test streep bijna zo fel als de controle streep dan kan het zijn dat hij al komt maar dat is niet zeker (bij mij kwam die dan nog niet) Dag erna zie je dat de test streep feller is dan de controle streep en dat geeft aan = Positief je eisprong komt eraan tussen de 24-48 uur.. zo ging dat bij mij.

Ik teste vanmorgen een dikke vette knalstreep en feller dan de controle streep. ;) We hebben gister nacht geklust dus dat komt goed uit. Ben nu benieuwd wanneer die eisprong komt en ga gewoon door met klussen (om de dag) :p Jij ook veel klus plezier en voor diegene die ook hun eisprong krijgen! Mooi zeg dat ook van je vriendin met die foto's! :)

@Iedereen
    Ik ga om 12:00 naar opa's verjaardag hij is 90 geworden weet ik nu net pas hihi! 2 uurtjes rijden nog en dan zijn we er. Fijne dag allemaal!!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme
    Ik zit ook steeds te twijfelen om te gaan maar ze zei al dat ze nog niks kon doen en ik toen nog moest afwachten. Ik denk dat ze nog steeds niks kan doen. Het enigste optie is inwendige echo om te zien of het een vmk is geweest (denk ik) ;)

15. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @elja81...Ja ik keek er ook al zo van op dat mijn ei zoveel eerder was maar als ik er dan 14 dagen bij optel kom ik uitop 30 okt.
    Nu hopen dat het idd klopt maar ben wel erg blij met die ovutesten want anders hadden we mijn ei deze maand gemist denk ik.

@sugarblossom... oh leuk dat onze NOD zo dicht bij elkaar ligt zeg.

@Flowers... ik heb deze maand de testen van Z&K en ze bevallen mij goed.
    Dag 10 geen streepje, dag 11 licht streepje en dag 12 knaltest dus ik heb ook niet elke dag een streepje gehad hoor.
    Maar kan ook aan de concentratie van je urine liggen..

@Justme..fijn in ieder geval dat je nu zekerheid hebt al was het nog veel fijner als het toch optie 3 was geweest.
    Maar nu weet je iig waar je aan toe bent..op naar de volgende ronde

16. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom...gefeliciteerd met je opa!
    Ik denk niet dat een inwendige echo iets zou kunnen uitwijzen maar je kan er natuurlijk altijd om vragen.

@all...we hebben hier een luie zondag..
    Mijn zoon en ik lopen nog in pyama rond en dat bevalt me wel goed.
    Huis is weer helemaal aan kant dus ik mag van mezelf nu ook lekker lui zijn.:D
    Vanavond verjaardag van mijn schoonzus en dan morgen weer aan het werk..:(
    Morgenavond ga ik gezellig met mijn zus en schoonzussen naar de huishoudbeurs in Hengelo dus das ook altijd gezellig en dom lachen..
    Pffff ga me toch maar eens douchen en aankleden denk ik anders wordt het vandaag niet meer wat.

Fijne zondag meiden!

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    zondagen zijn er voor om lui te zijn!! ben ik ook dan meestal. maar met dit mooie weer zijn we lekker gaan wandelen. eigenlijk hadden we in de tuin gemoeten, maar ja..... komt later wel! misschien deze week nog dagje vrij nemen ervoor, ook wel lekker. na een weekend slecht slapen is een kort weekje wel fijn. morgen maar eens kijken hoe de planning deze week is.

18. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb rond 18.00 uur weer een testje gedaan...

Heb manlief gelijk mee naar boven gesleurd :D

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Haha grappig zeg! Dankjewel!! Denk je dat het niet helpt? hihi denk eigenlijk dat ze ook niks kunnen doen. Veel plezier morgen bij de huishoud beurs!!

@Iedereen
    Terug van opa's verjaardag, het was gezellig! Nu lekker thuis zijn en niks doen ben echt moe nu ZzzzZZZzz.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @flowers, inderdaad klustijd!! :D:D:D das tenminste een testje die het elke maand doet ;):D:D nog een paar keer voor de zekerheid en dan begint het lange wachten weer.....

@sugerblossom, slaap lekker!!

ga ook vroeg op stok, door alle stress slecht geslapen en dus wat bij te slapen komende nacht!

Deel Deze Pagina