Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wel leuk hoor! al dat kleine spul! ik hou het maar bij 1tje tegelijkertijd, is ook heel leuk!

2. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justme: vervelend joh, van je konijn. Wel fijn dat je zijn/haar laatste dag thuis was. En wat onhandig van je lichaam dat er weer wat nieuws is deze ronde met dat bruinverlies. Ik zie dat je NOD over 2 dagen is, toch spannend!

@noordbrabant: sterkte met herstel en het een plekje geven.

@femme: is je huis weer helemaal op orde?

@sugar: alvast sterkte bij de gyn!

@joy: kan me voorstellen dat je nog niet helemaal voluit durft te genieten, maar we gaan er met z'n allen vanuit dat het dit keer goed gaat hoor!

@all: ik had m'n eisprong donderdag verwacht, maar ovutesten bleven negatief. Gisteren tijdens wedstrijd had ik eipijn aan de linkerkant (erg onhandig trouwens, was best irritant tijdens het spelen). Ovutest gaf gisteren een heel licht streepje aan. Vandaag nog steeds een heel licht streepje. Betekent dit dat mijn eisprong nu is geweest? Ik weet niet of ik nu op m'n lichaam of op die ovutesten moet vertrouwen. In ieder geval woensdag, vrijdag en vanmiddag geklust...

3. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis denk dat je ei nog moet komen, goed doorklussen en testen dus!!!xxx

4. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja! ik was blij dat ze er weer uit waren! Hoe irritant! Haha ik ging naar de bios met een vriendin, had een rokje aan, moest ik over die steiger heen.. Mijn vriend lag helemaal in een deuk :D (ik deed heel voorzichtig zodat ik niet vies werd :$;) ) haha
    Maar idd het is nu wel weer een stuk opgeknapt en het ruikt wel nieuw :D

5. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Elja; Ja het is weer helemaal klaar! Morgen nog wat poetsen:D

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @justme66 @Noordbrabant1981
    Awwwww :( moet gelijk aan de mijne denken weer. Heb ongeveer 8 konijnen gehad in mijn hele leven allemaal gestorven aan een ander verhaal of weggelopen.

Ik heb een Albino gehad met rode oogjes, een vlaamse reus (van m'n zus toen gekregen) een dwerg, een voskonijntje (die was zo knuffelig en heel tam) en toen ik baby was had mijn mam er ook 1 dat was er één met zwarte oortjes en zwarte snuit en wat voor 1 dat was.. weet ik niet meer. En 2 normale en 1tje weet ik dus ook al niet meer wat het was.

Het is inderdaad moeilijk dan zie je er 1 je zou hem willen hebben maar het verdriet van je ander konijntje ligt dan nog zo hoog bij je. Bij mij duurde het ook altijd voordat ik een nieuwe nam.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    tja ik kon de verleiding niet weerstaan :)

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    er hupt al weer zo'n fluffig dingetje rond hier.... 6 weekjes oud en erg nieuwsgierig!

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme
    jeeeeeej bijna schoon huisje lekker zeg een nieuwe frisse start!

@Elja81
    dankjewel lieverd!!

de test streep moet donkerder zijn dan de controlestreep (of ongeveer even donker) heb ik maar 1x gehad en dacht dat ie nog niet geweest was maar dat was ie toen wel een paar rondes terug. Kijk anders maar in mijn fotoalbum :) Als je eipijn hebt dan is hij nog aan het groeien en komt hij wel bijna (kan uren duren nog) en wanneer de pijn minder wordt is hij geweest, ik herken het al zonder te testen (als ik hem die ene keer voel)

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    ja??? aaaawww lief lief lief! Zijn mijn favo dieren konijnen :D mag ik hem/haar knuffelen? hihihi wat voor één? heeft hij/zij al een naam?

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nog geen naam, zijn we nog over aan het nadenken, is een wat groter konijn dan een dwerg, straks dus ander hok kopen!

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Justme...
    Gecondoleerd met je konijn en hoe krom...gefeliciteerd met je nieuwe konijn..
    Skattig he..6 weekjes oud.
    Wel je benen bij elkaar houden he!

@Noordbrabant..
    Jee zeg wat een gedoe in het ziekenhuis maar wel fijn dat je het nu achter je kan laten.
    Neem wel de tijd om het een plaatsje te geven.
    En tuurlijk komt jou volgende x ook wel!
    Ik ben het voorbeeld maar vind het wel doodeng.
    Elk symptoom die een ander als een klacht ziet vind ik super..
    Bij de vorige keer had ik helemaal geen klachten dus vind die al een stuk positiever.

@Femme..
    Wat fijn dat je huis weer helemaal aan kant is..
    En dat het nu allemaal verholpen is.

@Sugar...
    Is je ei gesprongen?
    Zit je nu weer op het wachtbankje?
    Kan je een NOD lijst plaatsen...
    Dan weet ik voor wie ik moet duimen.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar we hebben 8-2 onze eerste echo..
    Dan zou ik bijna 7 weken zwanger moeten zijn dus dan zouden we hartactie moeten zien

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh leuk joy!! is nog even wachten maar die tijd kom je hier wel door!!

nijntje heeft een klein beschut plekje gekregen in zijn hokje, daar zit ie nu nog in! zo maar eens het hokje openzetten, kijken of ie de wereld wil verkennen

14. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, wat schattig zo'n klein konijntje van 6 weken oud. Veel plezier met dat frummeltje!

Ik had net een mega positieve ovutest (laatste teststrip die ik had), dus die eipijn van vrijdagavond was waarschijnlijk dan inderdaad het groeien van het eitje. Die pijn duurde trouwens maar zo'n 2 uur... Vanavond maar weer klussen en ik denk morgen voor de zekerheid ook. En daarna weer op het wachtbankje!

Fijne zondag nog meiden!

15. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ah een klein fluffig ding hihi. die gaat lekker alles onderzoeken haha. lekker verf van de muur af knagen(deed die van ons)enz. geniet ervan meid!!!xxx

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ja eigenlijk gek he? elke zwangerschap is weer anders. duim voor je dat het goed blijft gaan want jullie hebben het verdiend(iedereen hier natuurlijk)! ik heb het idee dat een zwnagerschap bij anderen veel sneller gaat. als je zelf zwanger bent kijk je echt uit naar elke week dat je verder bent. komt dat je er dan zo mee bezig bent. 8 februari duurt ook niet zo lang meer! al lijkt het voor jou natuurlijk nog heel ver weg hihi. xxx

17. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    foto foto foto!!!!!!!! hahahahahaha!!!!!! ik wil mee genieten!!!!!

18. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
  19. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Justme; Leuk:D Heb je een foto:D?

@Noordbrabant; Die van jou is ook kei schattig :D:D

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nog geen foto, komt nog! hij zit weer op zijn beschutte plekje, kijken of hij daar nog wegkomt..... vast wel!

nu lekker pannekoeken eten, jummie!!!

Deel Deze Pagina