Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Frou
    *knuffie terug!* Bedankt voor het geruststellen dan weet ik een beetje wat. Ik dacht dalijk doet die echo ding ook pijn ofzo maar gelukkig niet! Maar ik hoef geen spiraaltje... zou ik dan alsnog paracetamol in moeten nemen voor de echo?

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Nee, is niet nodig, maar misschien ontspan je er wat van... Echt waar, je hoeft niet bang te zijn...

3. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Januari (opmerkelijk)
    Noordbrabant1981
    Sugarblossom
    Joy2111

Februari 2011 (opmerkelijk)

Femme
    Noordbrabant1981

NOD lijst Februari 2011

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10 Sugarblossom
    11
    12
    13
    14 Elja81
    15
    16
    17
    18 Frou81
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28 Justme66
    29
    30
    31
    Zwanger - Ongesteld - Negatieve test - Twijfel test - Miskraam of vmk - Cyclus van slag - NOD

Ik heb mezelf even toegevoegd!

4. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Denk dat ik ook gisteren mijn eisprong heb gehad. Had een knaltest en aan het einde van de middag eipijn aan de linkerkant. Doe vanavond voor de zekerheid nog een testje.. Dat wordt dus weer duimen draaien op het wachtbankje :)

Heb trouwens al weekend. Wou nog de deur uitgaan, maar het ziet er buiten zo somber uit en die wind ;) Dus ga er nog even over nadenken ;) Ga nu even een tosti en een koffie verkeerd maken. Tot laters!

5. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Januari (opmerkelijk)
    Noordbrabant1981
    Sugarblossom
    Joy2111

Februari 2011 (opmerkelijk)

Femme
    Noordbrabant1981

NOD lijst Februari 2011

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10 Sugarblossom
    11
    12
    13
    14 Elja81
    15
    16
    17 Flowers
    18 Frou81
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28 Justme66
    29
    30
    31
    Zwanger - Ongesteld - Negatieve test - Twijfel test - Miskraam of vmk - Cyclus van slag - NOD

Heb mezelf even toegevoegd :)

6. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Hey Meiden,

Ben nog niet bij de DA geweest.. Ben nu op het werk en heb even pauze.. Pff.. wat een dag vandaag zeg! Kei druk! Zit allemaal stageverslagen door te lezen van mn stagiaire(s).. Wat een kl..T werk! haha!

Hoe is het verder? Sugar geen pijn meer gehad van je val?
    Noorbrabant hoe gaat het met jou ?

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Dankjewel!!!!!

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Femme
    Haha lekkers dan.. nog even en dan is het weekend! ;)

Gister het meeste last van gehad en vandaag weer wat minder, veel spierpijn ook na het slapen maar denk dat het de goede kant op gaat nu :)

@Iedereen
    M'n vriend komt zo al thuis en dan gaan we naar Breda voor m'n shop wat dingetjes kijken. V/d week niet meer geweest door ijzel enzo. Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe!

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Klinkt goed! Duimen gaan weer draaien vollop hier! :D

@Flowers @Elja81
    Okeee :p

10. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar...Een inwendige echo doet geen pijn hoor...
    Je ligt er alleen niet op je charmanst bij maar goed...je voelt er niets van.
    Je NOD komt alweer dichtbij zeg..

@All...Ik ga voor jullie duimen!! De NODs komen alweer dichtbij
    Gaan jullie dit weekend nog iets leuks doen?
    Ik sta morgenvroeg alweer om 8.30 op het voetbalveld..het seizoen is weer begonnen...Ik had het niet erg gevonden als mijn zoon een binnensport had gekozen..pff tis dan altijd nog zo koud.
    Verder hebben we hier weinig in de planning..
    Lekker rustig aan doen en uitkijken naar dinsdag want dan hebben we onze echo en zouden we een hartje moeten zien..
    Ik lig er s'nachts wel wakker van...vind het allemaal zo eng.
    Ik ga het liefst een winterslaap doen tot ik de 13 weken voorbij ben.

@Ghurabaa...Heb jij je nieuwe leidinggevende inmiddels al verteld dat je zwanger bent?

Fijn weekend Meiden

11. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @joy; Pff.. het voetbalveld om 8.30! Dan slaap ik nog :D! Succes! Hoop voor je dat dinsdag een geruststelling is! Dan snel op naar de 13 weken!
    Wij gaan morgenavond gourmetten met een paar collega's leuk leuk! En dan over 2 weken een teamuitje!

12. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    je kreeg zeker wel een dut van die stageverslagen lezen? pfff wat een rotwerk lijkt me. vind het echt zo sneu voor je dat je zo zit met je cyclus! naar een andere dokter gaan(bv als die van jou op vakantie is)gaat ook niet. tenminste ik heb dat ooit gedaan en toen begonnen ze dat ik dat met mijn eigen huisarts had moeten overleggen omdat ze dat zagen als een second opinion(hoe schrijf je zoiets haha). schoot ik dus niks mee op. hoop zo voor je dat de DA iets voor je heeft. misschien heeft de apotheek wel iets betere tips? hier gaat het redelijk. heb nog steeds pijn in mijn rug en volgens mij is mijn bloeddruk weer niet goed. ben erg duizelig en heb hoofdpijn. dadelijk maar even meten. maar misschien zijn het gewoon de hormonen. hoop zo dat de hcg snel uit mijn lijf is dan kan ik kijken of ik een eisprong heb. maar zou dan eigenlijk (zoals ik voor mijn zwangerschap altijd had) rond dag 11 een positieve ovu test moeten hebben en dat is ongeveer overmorgen maar als de hcg nog niet uit mijn lijf is kan ik ook geen ovu test doen omdat die dan de hcg aangeeft ipv een evt aankomende eisprong. erg irritant dus. vind het wel makkelijk als ik ongeveer weet wanneer ik ongi moet worden. misschien zit ik dadelijk wel met hetzelfde probleem als jou:(. dikke knuf!

13. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Noordbrabant...Je afscheiding in de gaten houden kan wel hoor..weet je iig wanneer je je ei kan verwachten.
    Heb je al weer een nieuwe zwangerschapstest gedaan om te kijken of je hcg weg is?

@All Vanochtend z'on beetje weg gewaaid op het veld..Jee zeg wat een wind..maar goed we zijn inmiddels al lang weer thuis.
    Vanavond vieren we de verjaardag van mijn stiefzoon ( hij wordt volgende week 13 maar is dan bij zijn moeder).
    Dus hapjes zijn allemaal weer klaar en nu ga ik ff lekker dutten op de bank voor vanavond alle familie en vrienden komen.
    Fijne dag meiden!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Dankje meis! Jeee dat is wel heftig voetballen voor je zoontje tegen de wind in. Gefeliciteerd met je stiefzoon ;) hele fijne avond!

@Noordbrabant
    Hoop zo dat het snel weg is je HCG dan kun je verder en wie weet krijg je wel een eisprong. Ben benieuwd overmorgen!!!

@Femme
    Veel plezier vanavond tijdens gourmetten :)

@Iedereen

Gister naar Breda geweest en Oud-beierland. Onderweg veel harde windstoten (gelukkig dat m'n vriend reed) maar vond nog best eng waaide zo hard! Van half 3 tot half 10 weggeweest nog stilstaand file gehad en anderhalf uur gezocht naar patat zaak wat een beetje tegen zat.. lekker slim hadden net zo goed naar huis kunnen rijden want dat was ook anderhalf uur ;) maar ja als je dat van tevoren wist hahaha. Met mijn arm gaat het goed bijna over gelukkig! Ga zo bakje kersen eten en bank hangen ben best moe. Fijne avond meiden!

15. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis, hoe is het met je? hoe voel je je? had vorige week wel veel afscheiding maar nu niet. hoop wel een eisprong te krijgen. ga morgen denk ik nog een test doen. bij jou was het na anderhalve week allemaal weg of niet? gister kreeg ik van moeders voor moeders een bloemenbon binnen van 5 euro, vond ik wel netjes. vanmiddag iemand gesproken die ook vorige week een miskraam heeft gehad. is echt heel fijn om met iemand te praten die het ook heeft meegemaakt. met jullie kan ik ook goed praten en live is het dan nog fijner om het er even met elkaar over te hebben!!! op weg naar huis in de auto kwamen de tranen weer even haha. xxx

16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @NB: fijn meis, dat je iemand hebt om in het echie mee te praten... En logisch toch, die tranen!

@Joy: was de verjaardag gezellig gisteren?

Wij waren gisteren bij mijn zusje en zwager. Lekker gegeten en spelletje gedaan. We zijn net thuis (is zo'n 15 km rijden), gaat mijn telefoon. Mijn zusje huilen en gieren (mijn zus is nogal een paniekkip). Mijn zwager was met zijn hand door het glas van de voordeur gegaan. Bloeden als een rund, maar nu komt het: mijn zwager is een hele grote vent, maar kan totaal niet tegen bloed. Hij gaat echt tegen de vlakte. Dat was dus ook gebeurd. Wij weer in de auto, daar naartoe gegaan. Gelukkig waren zijn ouders er ook al, diepe sneeën in zijn hand dus toch maar naar de 1e hulp. Hij daar weer tegen de vlakte, maar het is gelukkig gehecht, en nu gaat het weer goed met hem.
    PFFFFFFFFFF, was dus laat vannacht...

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    jeetje frou, dat was me het avondje wel voor je! blij dat het redelijk goed is afgelopen. tja, grote kerels he ;)

18. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Frou; Dat is heftig! Verder geen glas achter gebleven in zijn wonden??

19. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Ik hoop het niet voor je want dit is echt geen pretje!
    Hoop voor je dat je cylcus weer snel op gang komt!
    Stageverslagen lezen is idd rotwerk..! Maar het hoort erbij he!
    Ben nog niet bij de DA geweest, heb t namelijk echt kei druk nog, gisteren wezen gourmetten en we moeten zo ook weer uiteten.. Druk druk druk, maandag dinsdag en woensdag weer hele dagen werken en dan kan ik donderdag even naar de DA (Eindelijk!!)..
    Naar een andere HA gaan heeft hier idd ook niet echt veel zin.. dus ja, we doen het er maar mee.. Heb nu al zo lang moeten wachten, dus dat andere half jaar kan er ook nog wel bij..

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Noordbrabant...Ik voel me goed..op moe en zere boobs na eigenlijk geen klachten
    We hebben de dinsdag de 1ste echo en daar maak ik me best druk over...
    Bij mij was het idd het HCG na 1.5 week uit mijn lichaam en kreeg ik die maand ook weer een eisprong die ik gevonden heb door op mijn afscheiding te letten.

@All was gisteren een gezellige verjaardag... We lagen er om 2.30 in want toen ging de laatste familie weg.
    Vandaag hebben we dan ook een echte hangdag..
    Mijn vriend gaat vannacht met vrienden de Superbowl kijken..( Americain Football) dus mijn zoon slaapt vanavond gezellig bij mij in bed en vriend blijft bij een vriend slapen want dat duurt de hele nacht en zal vast veel alcohol door heen gaan.

Fijne dag meiden

Share This Page