Sugarblossom gefeliciteerd met je opa! Een hele leeftijd, op naar de 100 Joy2111 hier hebben we ook genoten van een luie zondag. Heb wel de douche schoongemaakt en de was gedaan, maar verder lekker rustig aan. Even opladen voor een nieuwe werkweek. Manlief is even de buurman wegbrengen. Ga nu even mijn vriendin bellen, even lekker bijkletsen. Fijne avond meiden!
@Flowers Wow ik denk wel dat hij nog feller kan worden hoor, even in de gaten houden ^.^ Ik begon ook pijn te voelen net toen we op de snelweg zaten en bijna thuis waren.. doet nu nog zeer aan de rechterkant onderin, hij is zeker aan het springen haha
@Flowers Dankjeeeweeeel!! Wat oud he? hihi hij moet inderdaad naar de 100 gaan. Alleen het gaat niet zo goed met opa helaas Mag blij zijn als ie de kerst nog haalt
.o0o. Oktober .o0o. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Justme66 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. Noordbrabant1981 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Sugarblossom 30. Joy2111 31. .o0o. November .o0o. 2. Ghurabaa, Flowers 13. Elja81 |ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!| Justme66 op rood helaas, Joy2111 verschoven naar 30 oktober..
@flowers..Go girl...daar moet je gebruik van maken!! Klus ze. @sugarblossom...was het gezellig? We komen net bij mijn schoonmoeder vandaan... weer heerlijke surinaamse soep gehad en was ook erg gezellig.
@all...weer een fijne werkweek allemaal. Zo maar eens lekker naar bed en nu gelijk slapen en geen geklus meer vanavond. @flowers..wel blijven doorgaan met testen he.. je weet nooit of die nog donkerder wordt!
bij mij waren de testen elke dag omo wit en ineens had ik een dag later een knaltest. de volgende dag had ik alweer een licht streepje. bij mij gaat het dus echt snel haha.xxx
Zo, net de dokter toch maar weer gebelt ( ben niet zo goed in afwachten namelijk) en ik mag ein-de-lijk komen!! Donderdag om 9.50uur moet ik er zijn (gelukkig bij de vrouwelijke HA) Hen sinds gister allemaal rommels en steken in mn onderbuik.. Vraagt die assistente ook nog; "Wil je zwanger worden? Omdat je met de pil gestopt bent??" mijn reactie; "Uhh.. nouja.. als dat zou kunnen..?" Moet zo om 11.30uur weer aan t werk, net lekker een heel stuk met de hond gewandeld! Fijne dag allemaal!
Joy2111 doe als ik zo thuis kom weer een testje.. Femme wat fijn dat je nu eindelijk een afspraak hebt bij de huisarts. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Het is weer maandag en dus het begin van een nieuwe werkweek. Wil zo uit m'n werk nog even snel de stad in. Heb namelijk leuke laarzen gezien. Heb sinds vanmorgen een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Rond 18.00 uur maar weer een testje doen..
Sugar heb gisteren nog een testje gedaan en de streep was donkerder dan de vorige keer. Gisteren voor de zekerheid maar weer geklust Mijn nichtje komt vanavond langs, even gezellig meiden onder elkaar. Manlief is toch druk en waarschijnlijk pas rond 21.00 uur thuis. Wil straks nog even langs de sportschool rijden om mijn abonnement op te zeggen. Ben sinds de zomervakantie niet meer geweest Nu nog bedenken wat ik wel wil gaan doen..
@sugarblossom.... Tis een soort kippenbouillon met groentes en kip en sahoen erin.. en natuurlijk met pepers..erg lekker. @flowers...vooral blijven doorgaan met testen en klussen natuurlijk. Ik heb sinds 2 dagen weer omo witte ovutesten dus nu wordt het weer afwachten. @femme... fijn dat je eindelijk eens terecht kan bij de HA. Hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Ik heb een aantal jaren terug medicijnen gehad om mijn ongie op te wekken en dat werkte super! @all vandaag weer een drukke werkdag er op zitten.. Sinds vanochtend voel ik een blaasontsteking opkomen... heeft antibiotica invloed op eventuele innesteling of uitslag van een ovu test? Heb er ook een soort ongie gevoel bij.:x.. heeft iemand dat wel eens gehad? Ben gelijk begonnen met antibiotica en het nare pijnlijke gevoel is weer weg. Gisteren gezellig met mijn schoonzussen en zus op stap geweest en dat was weer erg gezellig en lekker lachen. Vanavond ff makkelijk eten ( broodjes Doner halen bij de turk) en dan heerlijk languit op de bank.
@Flowers Oeh spannend!! Ongeveer over 12/13 dagen begint mijn NOD alweer. We zitten dicht in de buurt van elkaar zie ik! Haha Veel plezier met je nichtje!
@flowers en Sugarblossom...volgens mij zijn ons Nod's weer allemaal dicht bij elkaar. Worden weer spannende dagen.