Februari 2011 (opmerkelijk) Femme Noordbrabant1981 NOD lijst Februari 2011 1 Lillie 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sugarblossom 11 12 13 14 Elja81 15 16 17 Flowers 18 Frou81 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 Justme66 29 30 31 Zwanger - Ongesteld - Negatieve test - Twijfel - Miskraam of vmk - Cyclus van slag - NOD
he bah suger, das niet wat we willen he! sterkte meid en hopen dat het zh je kan helpen! de acupunctuur is voor het zwanger worden, zit nu vlak voor mijn ei en elke beetjes helpen he!
Ik ben vorig jaar ook geweest, ik vind het echt 1 groot feest en het leukste is hoe alle mensen op gratis dingen af rennen Echt hilarisch gewoon Maar ik laat nog weten hoe het dit jaar was!
hahaha! Geweldig! Die van mij geeft niks om de stofzuiger. Die vind het allemaal wel best, zolang je maar niet in de buurt komt met dat ding!
Even een foto, hij's niet zo heel duidelijk maar dat was de enige nog op de computer! Hierbij onze Bo! Hij kijkt trouwens wel een beetje raar
hey meiden vandaag heeft de gyn gebeld om te vragen hoe het was. vloei af en toe nog en hij zei dat het volgende week toch wel over zou moeten zijn. vertelde dat ik afgelopen zondag een zwangerschapstest had gedaan om te kijken hoever het hcg geakt was maar volgens mij vond die dat maar raar. ik vroeg of ik als er nog hcg in mijn lichaam zat ik wel een eisprong kon krijgen. hij zei dat het eigenlijk wel al uit mijn lijf had moeten zijn maar dat die test waarschijnlijk heel erg gevoelig is en dat dat kleine beetje hcg al een vrij dikke streep geeft. over een week moet ik weer een test doen en als ie dan nog postief is moet ik naar het ziekenhuis om te kijken hoe de hcg waarde in mijn bloed is. ben bang dat er dadelijk iets niet goed is. en god weet wat ze dan allemaal gana doen. hopenn dus dat het volgende week en omowitte test is!!! hij zegt dat mijn cyclus met een klein beetje hcg waarde wel op gang kan komen. baalde wel dat mijn gyn met zwangerschapsverlof is. een vrouw kun je toch beter uitleggen hoe of wat je bedoeld. fijn weekend alvast iedereen!!! ik ben zaterdag ook weer lekker vrij!!!!!!!!!xxx
@All....Bij de VK was het goed. Heb een soort van intake gesprek gehad maar aangezien we die vorig jaar ook al hadden was het meer een update van de gegevens en veel besproken over mijn onzekerheden en angsten en daarom hebben we met 9 weken weer een echo. @Femme...Van Menstruan heb ik gehoord..ik duim voor je dat het werkt.. @Sugarblossom...balen zeg meid...ben erg benieuwd wat het zh nu voor je gaat doen Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn zoon is idd zwaar verliefd en heeft een lief kaartje uitgezocht en daarin geschreven....Ik vind je lief en een fijne valentijnsdag en een dikke xxx hahah zo skattig @Justme...Hoop dat de naalden werken...hoe lang blijven ze er in zitten?
@Noodbrabant...wat raar dat hij zo vreemd reageerde op een zwangerschapstest...dat heb ik toen als advies van de VK gekregen dus kan niet onbekend zijn. Ik hoop dat je cyclus gauw weer op orde is en maak je niet te druk dat je hcg er al uit had moeten zijn.. Bij sommige duurt het wel weken en bij andere gaat het sneller.. @All Nog 1 dag werken en dan heb ik weer weekend.. Heerlijk.... ik hoop op veel zon want ben toe aan de lente.. Zaterdag even naar de markt om tulpen en bolletjes te kopen/halen ( mijn zwager is bloemist dus ideaal...betaal nooit en heb altijd verse bloemen) En morgenavond hebben we een verjaardag in een zaaltje dus wordt vast gezellig met mijn schoonfamilie. Fijn weekend vast meiden!
@sugar: vervelend meis dat je ongi bent geworden, hopelijk kan het ziekenhuis iets voor je betekenen! @femme: veel plezier bij de huishoudbeurs/9maandenbeurs! Of ben je gisteren geweest, sorry heb het even niet goed onthouden... Hoop dat dr. Vogel gaat helpen. @noordbrabant: hopen op een omowitte test dan binnenkort, dan kun je weer verder. @joy: fijn dat je weer een echo krijgt bij 9 weken. En wat schattig dat valentijnskaartje van je zoon, hihi! @justme: succes met de acupunctuur, ben benieuwd. Ik vind het steeds spannender worden nu... Ik merk eigenlijk niks aan m'n lichaam. Behalve gisteren onwijs veel 'spierpijn' in m'n liezen. Dat heb ik ook wel eens na het klussen, haha, maar onze laatste klussessie was afgelopen zondag, dus lijkt me niet dat je daar dan op donderdag opeens spierpijn van krijgt. Ook niet gesport of zo, dus weet niet waar het van komt. Vanavond lekker met z'n 2-tjes thuis, heerlijk! Morgen wedstrijd en met vrienden afgesproken en zondag gaan we op kraamvisite. Fijn weekend alvast allemaal.
@Femme: misschien zien we elkaar wel op de 9maandenbeurs / huishoudbeurs, zonder dat we het in de gaten hebben, haha. Ik heb nog steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik, links. ach, volgende week weten we meer, nietwaar?
Wat onzettend balen meid! Je ging er al een beetje van uit, maar toch hoop je stiekem dat die duivels wegblijven. Dikke knuffel! Heb je de gyn al gebeld voor de cyclus analyse?
Noordbrabant toch nog netjes van je gyn dat hij even belde (of had je een telefonisch consult?). Probeer positief te blijven meisje en niet te ver vooruit te denken. Volgende week ga je gewoon weer een testje doen en hopelijk is ie dan stralend wit. Probeer niet te veel te piekeren. xx Joy wat fijn dat je met 9 weken weer een echo krijgt. Veel plezier vanavond op de verjaardag! Elja jouw NOD komt nu ook in zicht. Helaas zit er niks anders op dan afwachten Veel plezier dit weekend! Frou wij zitten net achter elkaar met onze NOD. Ik heb nergens last van, dus ben benieuwd.