Hey meiden De echo was helemaal goed.. Het hartje klopte duidelijk en het bewoog goed zichtbaar De kleine was ook goed gegroeid dus ik krijg er eindelijk vertrouwen in!! Ik ben ook 2 dagen vooruit gezet dus ik zal zo even mijn banner aanpassen. Ik ben nu 30-9 uitgerekend. @Justme...Meid ik duim dat het wegblijft! Handstand he! Voor alle meiden op de wachtbank..ik duim ook voor jullie!! Er zal nu toch wel weer eens roze moeten komen!
@ Joy: Meid wat goed! Nu kun je er hopelijk echt van gaan genieten! (heb blijkbaar verkeerd gelezen dat ik in de veronderstelling was dat je morgen een echo had).. Ik mag volgende week maandag weer, is toch weer spannend merk ik. Je hoopt zo dat alles goed is..
Joy ben zo blij voor je! En nu volop genieten van je zwangerschap en op naar de volgende echo. Ghurabaa als het goed is weten jullie dan maandag het geslacht, spannend! Dan kan het echte shoppen beginnen Hoe is het trouwens met jullie huizenjacht? Noordbrabant hoe gaat het met jou meisje? Heb je maandag nog bloed laten prikken en wanneer krijg je de uitslag? Sugar is het nog gelukt met de uitnodigingskaart? Jij bent vast de dagen aan het aftellen voor jullie mini vakantie..
Gisteren niet zo heel veel meer gedaan na mijn werk. Na het eten de boel in de vaatwasser gezet en daarna lekker op de bank. Volgens mij komt mijn ei in zicht. Heb een beetje zeurend gevoel, dus vanavond maar weer even klussen
@Joy2111 Wat een lieve banner heb je. Wat goed zeg Joy eindelijk weer wat zekerheid en kun je weer even ontspannen en wat beter slapen!! 30-9-2011 mooie datum GENIETEN!!
@Flowers Jaaa inderdaad hahaha ^_^ heb er zo'n zin in. Ik ga het nu afmaken de uitnodigingskaart. M'n zus heeft wat scrap elementen uitgezocht en nu moet ik wat aanpassen en alles goed plaatsen en tekst erop schrijven wat ze heeft doorgegeven. Wij Hebben het gister niet meer afgemaakt omdat het al 22:15 werd en moe waren geworden door dat staren enzo op die laptop. Dus eventjes afmaken zo Joepieee ei betekend nieuwe ronde nieuwe kansen en klussen geblazen!
@Flowers...Go girl ..aan de klus!! En erg belangerlijk..have fun! @Noordbrabant. Hoe is het met jou meid? Weet je al iets meer over die pillen? @Ghurabaa...Ohhh leuk maandag weer een echo..willen jullie weten wat het wordt? @Justme...EN EN EN EN ?? @Sugar...Scrappen vind ik ook zo leuk om te zien alleen ik ben totaal niet crea dus bij mij is dat erg frustrerend!
Hier vandaag weer een lange werkdag gehad en nu languit op de bank...morgen nog 3 uur werken en dan weekend....lekker op tijd deze week!
weet nog niet meis wat ze dadelijk gaan doen als maandag de uitslag binnen is. hij zei afgelopen maandag dat het op te lossen is met pilletjes maar wat voor pilletjes. xxx
dag dames, hier vindt mijn lijf het leuk om me te laten zweven tussen hoop en vrees....... slaap al dagen heel slecht en onrustig, mijn boobs zijn strak en reukvermogen sterk. maar vandaag bij de grote boodschap een heel klein beetje bruin/rood maar verder alleen bruin...... ga maar uit van aankomende ongi, dan valt alles mee! nu erg moe, dus fijn op de bank.
@Joy; Ben ook blij voor je! Gelukkig is alles goed! @Sugar; Wij gaan naar Engeland! Was de bedoeling om naar Tunesië te gaan, maar dat is nu niet zo handig met al die rare verhalen vanuit daar .. @Justme; Weet je al wat meer ?
Ik heb sinds vanmiddag 13.00 weekend... Vanaf volgende week gaat mijn nieuwe functie is en ga ik van 4 dagen naar 3 hele dagen werken..dan heb ik wel wat meer uur op een dag maar heb ik wel 2 dagen vrij in de week.. Morgen Carnaval op school en mijn zoon gaat als Superman. Hij heeft ook een heel mooi pak. @Justme...Ik duim nog steeds...daar al iets bekend??