@ Joy: Ja we willen heeel graag weten wat het is Speciaal daarvoor deze echo gepland, zo benieuwd.. (ook al maakt het ons niks uit..) Zie in je handtekening dat jullie het ook graag willen weten ? Hoe voel je je verder? Veel overgeven. misselijk, moe? Ik ben blij dat ik het eerste trimester achter de rug heb, heb ineens weer bakken energie en eetlust! haha.. En voel sinds een halve week de beebie in mijn buik, zo geweldig.. Hopelijk is het voor iedereen hier heeeeeeel snel raak!!
Lekker joh Femme genieten jij! Mijn ouders gaan ook mee, weet ik sinds vanmiddag erg leuk!! Die komen vrijdagavond en gaan zondagavond weer naar huis. Wij gaan naar sulzfeld in Duitsland (daar zijn vriend en ik geweest in 2005 en hebben hetzelfde huisje geboekt) is 4 en een half uur rijden.
weet nog niet echt wat hierzo, nog steeds dezelfde symptomen. net een testje gewaagd maar die was neg. was ook niet met ochtend urine dus heb nog hoop. heb nieuwe testen besteld dus daar nog maar eens mee testen. verder wachten we rustig af......
@Justme66 Oke meis echt vervelend die onzekerheid! Hopelijk krijg je gauw je testen binnen en wie weet test je wel heel laat positief. Alles kan! @Iedereen Gaat bankhangen en Secret Story Live kijken, vind het een leuk programma! Fijne avond nog meiden X
@Ghurabaa Wij willen ook graag weten wat het wordt en onze kids zijn nog nieuwsgieriger vandaar onze keus om er speciaal een echo voor te laten maken die al gedaan wordt met 17 weken. Ik voel me verder goed..ik knuffel wel elke avond na het avondeten met de toiletpot en na de tijd blijf ik misselijk en ben wel sneller moe maar zolang ik symptomen heb weet ik dat het goed zit( psychisch he) Zal wel blij zijn als het eerste trimester voorbij is want kan nu nog niet echt genieten...ben nog te angstig. Hoe is het verder met jou...? Nog op huizenjacht?
Hey lieverds, ben ik weer even. ben deze week gestart op een nieuw werkplek, en dat hakt er in, zodat ik 's avonds als ik thuiskom KAPOT ben. Ook weinig geklust deze keer, maar wel om de dag de laatste dagen. Vandaag nog een keertje en morgen. En dan hopen dat het genoeg is geweest... Dikke knuffel voor jullie allemaal, ik leef met jullie mee...
@Frou81 Wat leuk. Bevalt het werk en je nieuwe collega's een beetje? Lekker jezelf eraan toegeven. Ik heb ook maar 3x geklust dit keer hopelijk ook voldoende! Dikke knuffel terug
@Iedereen Wat is jullie NOD eigenlijk? ik heb mijn NOD over 3 dagen al! @Justme66 en?? heb je goed nieuws?
Hey meiden! Veel gekletst hier weer! Be nu voor t laatst online en zal er pas dinsdag of woensdag weer zijn! Fijn weekend en een fijne carnaval voor degene die gaan! (Baal wel dat k nu niet kan carnavallen, maar goed! haha!) Liefs, Femme!
hier uit niemandsland, niet de gewenste kant maar ja alles beter dan onzekerheid he! vol goede moed op naar de volgende ronde!
@Justme...Balen meid...als je overtijd bent hoop je toch alsnog een 2de streep te krijgen! Op naar de nieuwe ronde! @Sugar...Ik duim voor je...wat vloog de maand snel voorbij of lag dat aan mij? Ga je testen of wacht je af? @Femme...Als je dit leest ben je alweer terug maar iig veel plezier meid! @All Hier lekker rustig weekendje gehad...zelfs te lui om te koken dus we hebben lekker surinaams gegeten bij de oma van mijn vriend.. Aangezien ik bijna alles er alweer uitgespuugd heb kreeg ik van zijn Oma nog bakjes mee met surinaams eten dus dat ga ik zo lekker opwarmen en alsnog opeten.. Ik moet nog 3 dagen werken en dan ga ik volgend weekend lekker met mijn zus een weekend naar Egmond aan Zee.. En zaterdag lekker winkelen in Alkmaar ( Schijn je leuk te kunnen winkelen..iemand ervaring) Ik heb er zin aan. Fijne avond nog meiden!
hey meiden, ik zal de komende tijd wel meelezen maar niet veel posten. heb vandaag de uitslag gekregen van het bloedprikken en het is wel weer wat gezakt maar het HCG staat nog steeds op 210. ze hebben vandaag twee buisjes bloed geprikt. 1 ging naar het lab in eigen ziekenhuis en het andere buisje is naar het umc radboud in nijmegen gegaan. een andere gyn belde voor de uitslag(de mijne is op vakantie)en ze vertelde dat ik maandag weer bloed moet laten prikken en als het umc vind dat ik medicijnen moet krijgen word ik gebeld en moet ik waarschijnlijk deze week al terug komen naar het ziekenhuis. als het umc dat niet nodig vind hoor ik deze week dus niks. ik mag nu niet zwanger worden nu ze bezig zijn met de onderzoeken en als ik medicijnen krijg dan mag ik als ik gestopt ben met die medicijnen 3 tot 6 maanden niet zwanger worden. ik heb gevragen welke medicijnen dat waren en ze vertelde dat dat methotrexaat is en ik vroeg is dat dat medicijn waarmee je daarna 3 tot 6 maanden niet zwanger mag worden en ze zei ja dat is dat medicijn. mooi kut dus. ik had voorgesteld om een maand aan de pil te gaan en eerst vond ze dat geen goed idee maar toen ik zei dat ik dan wist wanneer ik ongesteld zou worden en dat dat voor mij gewoon fijner was nu ik toch niet zwanger mag worden zei ze: ja eigenlijk is dat wel een goed idee ja. dus nu ga ik morgen de dokter bellen voor een afspraak en ga ik weer aan de pil. en als ik pech heb en die medicijnen moet slikken moet ik misschien wel heel lang aan de pil. daarom zal ik hier niet veel zijn omdat dat me gewoon pijn zal doen. hoop dat jullie het begrijpen. xxx