@Sugar: hopen dat de pendel uitkomt dan!!! We gaan 2 muren in de keuken behangen met glasvezelbehang. Makkelijk te schilderen...
Dus toch maar een paar maanden aan de pil, denk dat ik dat zelf ook gedaan zou hebben, wat je zegt, even tot rust komen.. Ik hoop voor je dat je niet aan die medicijnen hoeft! Moet je dat uitstrijkje laten maken of heb je daar gewoon zelf een keuze in?
@Sugar; Idd, afwachten maar! Hoop voor je dat ze niks vinden! Maar t is wel fijn om te weten waar je aan toe bent! Hoop dat je pendel uit komt! @all; Wij hebben zo een verjaardag, heb er helemaal geen zin in, niemand uit onze vriendengroep gaat of is uitgenodigt.. Dus dan zitten we daar, beetje om ons heen te kijken .. Maar goed, t moet maar weer
als je 30 word krijg je daarvoor een uitnodiging. het is een bevolkingsonderzoek en je hoeft het niet te doen maar ik vind dat wel heel erg belangrijk want je kunt cellen hebben die baamoederhalskanker kunnen worden. en het enge is dat je die cellen kan ontwikkelen door sexueel contact. als je er op tijd bij bent is er dus niks aan de hand. maar las op internet waar je kon kijken voor meer info dat je dat beter pas een half jaar na je miskraam/bevalling kan laten doen. en ook beter niet kan doen als je zwanger bent want dat kan onjuiste uitslag geven. maandag maar weer even de dokter bellen dan. jij maandag ook veel succes!!!
@Iedereen ja zou alsnog mooi zijn als die pendel dan uit komt. Ben nu toch al lang aan het wachten dan kan dit er ook wel bij toch? Ben net terug van Duitsland we zijn daar naar een hele grote supermarkt geweest REAL,- heet die winkel en heb me Sangria meegenomen straks lekker wat van drinken hihi midden in de winter
@Frou81 Glasvezelbehang? haha daar heb ik nog nooit van gehoord! Zal vast mooi gaan worden. Hoe is het nog gegaan met behangen?
@Femme bah soms heb je er geen zin in he? Heb bijna elke week een verjaardag tot aan midden mei. 25 maart, 2 april, 7 april, 16 april met vriendinnen vieren want ik ben de 14e jarig en de 24e feest bij mij thuis voor familie ook voor mijn verjaardag gelijk en 30 jarig trouwdag van mijn ouders, mijn oom is ertussen door ook nog jarig, 15 mei nichtje (kindje van m'n zus ze wordt 1 jaar) neefje en nichtje jarig maar dan gaan wij een weekend naar Duinrell pffff hahaha
Frou is het gisteren nog gelukt met behangen? Glasvezelbehang is echt handig voor als je iets anders met je muur wilt doen, zonder dat het al te ingewikkeld wordt. Is je spiegelbeeld al een beetje bijgetrokken? Frou hoe was je verjaardag gisteren. Hebben jullie je toch nog een beetje vermaakt? Alvast veel succes morgen! Noordbrabant ik vind het heel verstandig van je dat je een pauze van 6 maanden inlast voor jezelf. Het is allemaal niet niks wat jullie de afgelopen tijd hebben meegemaakt. En zoals je zegt voor je het weet is dat half jaartje voorbij.. En dat bevolkingsonderzoek is idd belangrijk. Ik ken 2 meiden waarbij toen een afwijkende uitslag is geconstateerd. De afwijkende cellen zijn toen verwijderd. Sugar we gaan allemaal duimen dat je pendel uitkomt! Is REAL vergelijkbaar met Carrefour in Frankrijk? Ik kijk daar altijd m'n ogen uit, daar is de AH XL echt niks bij. Hebben jullie gisteren ook zo genoten van het heerlijke weer!? We hebben gisteren de achtertuin aangepakt en daarna ben ik met een vriendin en haar kids naar de bouwspeeltuin geweest. Lekker in het zonnetje bijkletsen en de kids hebben zich ook prima vermaakt. Aan het einde van de middag kwam m'n man me ophalen en zijn we naar m'n schoonouders gegaan. Daar lekker gegeten en 's avonds lekker thuis voor de tv.
Ja dan kun je idd maar even bellen.. Hoop dat ze niks vinden! Zulke onderzoeken zijn toch altijd weer spannend!
haha! Ben dus niet de enige met een overvolle agenda! Grappig dat jij je verjaardag ook 24 april viert! ik ook! Ben 23 april jarig! Wij hebben ook kei veel te doen, verjaardagen, kraamvisites (onze hele vriendengroep staat zo'n beetje op springen), feestjes, noem maar op.. pfff!
@Flowers Dankje!! Ik weet niet precies hoe Carrefour eruit ziet. Maar ze hebben veel spullen met levensmiddelen echt kei groot! Haha inderdaad want wij hebben hier ook een AH XL en die is niet zo groot als REAL,- Zo te zien heb je een leuke dag gehad gister en lekker genieten van de zon. Het was gister iets minder met wat sluierbewolking en vandaag nog iets slechter weer, is wel jammer!
Hey hey, nou, niet meer behangen vandaag. Vrienlief heeft gisteren de muren nog egaal gemaakt (wat dus eigenlijk niet echt nodig was, maar goed), en dat was nu nog te vochtig om er overheen te behangen... Baalde wel, want had vandaag willen behangen, woensdag willen schilderen, want dat ben ik vrij, en dan was dat klaar geweest voordat de tegels zaterdag gelegd worden... Nu moeten we moeilijk gaan doen met afplakken. Maar goed, zal wel goedkomen uiteindelijk. Nou, het aftellen naar mijn NOD is nu pas echt begonnen. Voel helemaal niks, geen zere boobs ofzo, echt helemaal niks, behalve dat ik echt HEEL erg moe ben. We wachten dus maar af. Mijn NOD is zaterdag, maar wil pas zondag testen als ik dan nog niet ongi ben. Wie zit er nog meer allemaal bij mij in de buurt qua NOD? Ik kreeg trouwens afgelopen week ook een brief van het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker met boekje erbij. Nog geen oproep, maar die zou er aankomen volgens de brief. Het enige wat ik dacht was: AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH, ik word 30!!!!!!
Ja, in Gelderland, vlak bij de grens, klein half uurtje rijden Haha, ja wij hebben ook kei veel verjaardagen! Pff af en toe denk ik wel; Kon ik vanavond maar even gewoon een rustig avondje hebben! haha! Maar goed, al die mensen komen ook altijd bij ons, dus kan niet maken om niet te gaan dan