Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elja wat onzettend balen meid! Kan me goed voorstellen dat die rode duivels je humeur hebben verpest. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Dikke knuffel!

Sugar jij bent de laatste tijd ook aan het kwakkelen met je gezondheid. Kruip maar lekker onder de wol. Hopelijk knap je snel weer op zodat je straks lekker van je vakantie kunt genieten.

Frou klinkt niet goed. Zou er misschien een zenuw klem zitten? Morgen maar snel naar de huisarts. Hoop dat je vanavond kunt slapen.

Femme fijn dat alles er op de echo goed uitzag. Wel balen dat je verder nog niks weet. Hopelijk kun je snel bij de gyn terecht.

Hier al de hele middag ongi krampen. Het is dat ik zo af en toe naar de wc moet, maar het liefst kijk ik niet ;)
    Heb vanmiddag nog even de werkplek van mijn collegaatje versierd. Die is die weekend 30 geworden en dat verdient een hoop slingers ;)

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @all
    Ik ben gisteravond laat weer terug gekomen van het weekend met mijn zus weg...we hebben het geweldig gehad en hebben heerlijk gewinkeld en een flinke strandwandeling gemaakt..echt weer eens quality time met mijn zus..
    Ik heb net even alles teruggelezen..zo zeg wat een pagina's te lezen.

@Sugar...Beterschap meid...Kiespijn doet zo gruwelijk veel pijn dus lekker onder de wol!

@Femme....Jee zeg die uitslag had ik niet verwacht...Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan..

@Elja...Balen meid! en vooral als je er niet op rekent komt het extra hard aan! Dikke knuff en vol goede moed weer op naar de volgende ronde!

@Noordbrabant...Hoe was het vandaag bij jou in het Ziekenhuis?

@Frou..Benen bij elkaar houden meid!
    Ik duim voor je!

Oh ja weet niet meer wie het vroeg maar ik ben 30 en kreeg vorig jaar het oproepje voor mijn uitstrijkje toen ik net zwanger was dus moet hem nog laten maken want heb er eigenlijk niet meer aangedacht na mijn MK..
    Dus die zal ik dan volgend jaar alsnog moeten laten doen.

@Ghurabaa...Wat leuk een meisje!!
    Raar he als je gevoel iets aangeeft...Ik weet nog dat ik bij mijn zoon zeker wist een meisje te krijgen en ik heel raar opkeek toen bleek dat het een jongen was..
    Ik denk nu dat ik een jongentje krijg..maar ja mijn gevoel klopt schijnbaar niet altijd

@Flowers..Wat is jou NOD dan?
    Ik duim voor je meid en ongiekrampen zeggen niets...geen bloed is altijd goed!

3. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hihi!!! lekker weer he!!! lekker genieten!!!xxx

4. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    dank je lieverd!!!xxx

5. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    in juni word ik 30;).xxx

6. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    duim voor je meis!!! en ook voor de rest die op het wachtbankje zit of naar het ziekenhuis moet enz enz!!!xxx

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    grappig om te weten alle leeftijden :D

@Flowers
    Jaaaa dan is het denk ik vergelijkbaar met Carrefour in Frankrijk :p

8. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis, wat een ***zooi voor je zeg!!! sorry maar baal echt voor je!!! en ja dat zul je net zien dat je bekenden tegen komt!!! ik werk in een winkel en elke keer dat ik in het ziekenhuis ben kom ik klanten tegen. gelukkig allemaal op de afdeling waar je moet bloed prikken op 1 na die kwam ik op de gynaecologieafdeling tegen:). een andere klant vroeg aan mij: ben je er weer?(na de miskraam ben ik lang thuis geweest)ik zo ja ik was ziek. zegt die klant die ik tegen was gekomen in het ziekenhuis heel zachtjes: oh daarom was je zeker op die afdeling. heb het maar verteld want ja wat moet je dan? hoop ook voor je dat ze hun mond dicht houden. xxx

9. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis, ben je toch even uit je bed? voel je je al wat beter na wat geslapen te hebben? je moet je mond eens proberen te spoelen met warmm water met zout erin. is goed voor je tandvlees en je verstandkies. beterschap!!!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Femme
    heb aan je gedacht vandaag. Ben blij dat het mee viel maar wat verschrikkelijk zeg dat ze je eierstokken niet konden vinden en je niet kan menstrueren. Het is wel goed dat ze je willen laten onderzoeken rondom je baarmoeder etc. Ik hoop op een goede afloop meis ik ben keihard aan het duimen voor je. Heel veel sterkte gewenst! We zijn er voor je. Laat je wat weten woensdag? Kop op lieverd!

Oops! en dan kom je 2 ouders tegen maar hopen dat ze niks door lullen!

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Elja
    ahh zo jammer weer! *Hele grote knuffel van mij*

12. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey, vandaag ging het weer lekker zeg in het ziekenhuis! kom ik daar aan de balie bij het bloedprikken. je moet dan je formulier inleveren en dan moet je weer even gaan zitten en daarna mag je bloedprikken als je aan de beurt bent. op mijn formulier had de gyn met de hand geschreven 1 buisje naar eigen lab en 1 buisje naar nijmegen. zegt dat vrouwtje: heb je dat er zelf op geschreven? ik zo: nee wat denk je zelf ga dat er toch niet zelf op zetten. toen begon ze dat ze het wel even na moest vragen aan de gyn dus ze moest weer gaan bellen. ben ik eindelijk aan de beurt voor het prikken staan ze met z'n tweeën te bedenken welke kleur buisjes ervoor nodig waren enz. ik zo: doen jullie dat nooit dan met HCG metingen bloed naar nijmegen sturen? zegt die bloed prikt: nee heb ik nog nooit meegemaakt. ik zo tegen mijn vriend: oke ik heb weer iets raars wat anderen nooit hebben. grrr. net voor 6 uur belde de gyn op maar had de uitslag nog niet binnen. heb morgen cursus en dan ben ik telefonisch niet bereikbaar. hij belt mij dan na 6 uur op voor de uitslag. ik vroeg waarom er bloed werd gestuurd naar nijmegen en hij zei dat ze in nijmegen een grafiek hebben ontworpen en alleen hun kunnen die waarden van HCG in de grafiek zetten dus vandaar dat er bloed daarheen moet. dan kunnen ze het beter onderzoeken denk ik. ben echt benieuwd. morgen weer de hele dag in de zenuwen natuurlijk. xxx

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Frou
    soms weet je niet waar het vandaan komt he? Had gister ook al zo iets van waarom ben ik nou misselijk en had al een beetje last van m'n tandvlees tot ik er vandaag achter kwam en wist dat het van m'n kies was. Maar hopen dat het gauw over gaat en dat het niet verder naar je lichaam trekt. Heel veel beterschap Frou!

14. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    balen meid!!! dikke knuf!!! zal je net zien dat je lekker aan het genieten bent en je dan zo'n domper krijgt!xxx

15. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    zit je nek goed vast? dat kan doortrekken naar je handen. en krijg je tintelende vingers. hopen dat je er snel vanaf bent!!xxx

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    nou inderdaad word er een beetje moe van. Maar heb dat al gauw in de winter al die rare kwaaltjes. Maar hopen inderdaad dat het gauw over gaat dat weekendje weg heb ik echt even nodig.

Aaaah wat gezellig hihi is leuk dat versieren als iemand jarig :D

Ik duim voor je dat je zwanger bent!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Wat gezellig!!!! Heb ook wel zin in een strandwandeling ;)

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Noordbrabant
    Balen zeg dat je ook nog iemand bij de gynaecoloog tegen kwam, zo zie je maar weer... nu maar hopen idd dat ze haar mond houd.

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Noordbrabant
    jaaaa maar ben net zo moe als dat ik ging slapen -.-'
    mijn ogen staan op half 7 net is net alsof iemand mij slaappillen heb gegeven. Ik ga dat zo eens proberen brrr wel vies zout water haha moet dan aan de zee denken als je je verslikt in dat zoute water :D P.S. heb nog een keer op je gestemd vandaag op de pc van mijn moeder (ander IP adres) hihi ^_^

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Noordbrabant
    Oh maar goed dat je het gevraagd heb want ik zou ook schrikken in jouw geval. Ze kunnen zo gauw onduidelijk zijn he? je schrikt dan ook al heel gauw als ze opeens vreemde dingen gaan doen. Wel raar dat ze zei van "heb je dat er zelf opgeschreven?" echt lomp zeg.

Heel veel succes morgen bij curcus! X

Share This Page