nee, sugar. weet nog steeds niks. wel weer zo'n vaag gevoel in mijn buik. doet me denken aan ongipijn, maar is toch anders...
@Noordbrabant; Had gezegt dat ik vrij moest hebben, ze vroegen wel waarom maar k zei dat ik daaar liever niet over wilde praten.. @Sugar; Gelukkig voor je is alles goed! @all; Nou, ik ben bij de HA geweest, heb een doorverwijzing gekregen, en ik kan pas 16 mei (!!!!!) terecht bij de gyn.. Heb nog gevraagd of het eerder kon, maar dat kon echt niet omdat ze ook plaats vrij moeten houden voor de zwangere dames, heel begrijpelijk natuurlijk.. maarja..
@Noordbrabant..Meid wat fijn dat het eindelijk eens goed daalt! En dat je nu weet wat het was en je uit de onzekerheid bent! Ik duim dat het snel daalt en dat je het dan een plaatsje kan geven en dan weer positief en met frisse moed opnieuw begint. @Sugar..Fijn dat ze niets ernstigs hebben kunnen vinden zeg...dat zal vast een opluchting zijn. Tis wel goed gezegd door de gyn dat je niet zo vroeg moet testen maar is makkelijker gezegd dan gedaan! Maar er is dus geen enkele reden waarom je niet kan zwanger blijven,
Ja he is ook fijn!! Vriend zegt er niet gek veel over maar helpt wel heel lief mee met alle onderzoeken dat is wel fijn dat ie achter me staat! Ik hoop ook dat ik minder nerveus ben de volgende keer ik denk het bijna wel. Maar als er 30 man voor me is dan ga ik echt geen bloed prikken dan maar een keer apart er naar toe en dan dezelfde tijd als de verleden keer maar even doen. Vakantie komt wel goed! *Dikke kus terug*
@Femme...Jee zeg balen dat je dan pas terecht kan.. Kan je niet naar een ander ziekenhuis die eerder plek heeft... Ben je eindelijk iets wijzer waarom je geen cyclus hebt moet je nog zo lang wachten voor je weet hoe en wat.. Flowers en Frou...Ik duim me hier een ongeluk dus dat moet wel beloond worden hoor..( bij voorkeur door jullie allebei) En ongiekrampen zegt niets..die had ik ook! Meiden ik zeg lopen op je handen en mss er eens een kurk indoen?? @Noordbrabant....JE zeurt helemaal niet! We zijn juist allemaal op dit forum om van elkaar te leren en te steunen en onze verhalen kwijt te kunnen! @All...Ik heb al weekend! Heb 3 enorm drukke dagen gehad en ga vanaf vanaaf lekker rustig aan doen en heb eens geen plannen voor het weekend..
@Joy2111 Ja was wel even kwaad ik snap wel wat ze bedoeld maar ze had het beter niet kunnen zeggen omdat het dan bij mij over komt als (wat jij zegt) makkelijk gezegd dan gedaan. Ik volg mijn gevoel gewoon als ik vind dat ik dat wil of denkt dat ik het wel aan kan doe ik het gewoon en anders niet. Die vorige ronde heb ik het niet gedaan omdat ik het niet aan kon en voordat de gynaecoloog zei was ik al van plan om dit keer ook geen testen te gaan gebruiken zit ook hard te twijfelen om ovulatie testen te gebruiken heb er geloof ik niet veel. Paar keer hiervoor ook al gedacht het niet te doen maar dan word ik toch weer op het idee gezet om het wel te doen, aldus mijn gevoel is denk ik belangrijker Ik denk dat ik bij die gene hoort met gewoon 4x pech hebben. Heb wat zitten Googlen en krijg ook verhalen te lezen dat mensen gewoon pech hebben denk dat het bij mij dus ook het geval is maar dat neemt nog niet mijn gevoel af van dat ik geen verdriet heb omdat ik weet dat ik wel pril zwanger ben geweest en die heftige menstruatie's achter de rug heb.
@Femme zijn je collega's er verder niet op ingegaan? dat scheelt weer! 16 mei dat meen je echt niet!!!! Nou maar snel naar 16 mei jammer zeg
Zo zeg pfff zit nu pas op dag 8 en heb mega buik/ovulatie pijn en heb heel veel rekbaar slijm nu al!! Gister merkte ik het al een beetje... is dat niet veels te vroeg??
@sugar..Kan zijn dat je een vroeg ei hebt.. Zou op tijd beginnen met klussen... @Frou en Flowers....Iemand al goed nieuws?
Hier nog geen nieuws.. Heb met manlief afgesproken dat als ik het weekend nog niet ongi ben een test ga doen.
Volgens de calculator afgelopen woensdag. Maar weet het dus niet zeker omdat ik geen ovu testen heb gebruikt en ik m'n eisprong ook niet gevoelt heb..
Ook hier nog geen nieuws. Ga ook pas zondag testen als ik niet ongi wordt. Zag net, op weg naar huis, een ooievaar (TEKEN???!!!!!) boven de weg op een lantaarnpaal zitten. Wat bijzonder!
Hihi @Frou dat had ik laatst ook. Ik liep met mijn hond te wandelen en kwam ik paardenhoeven afdrukken tegen rond mijn NOD en dacht misschien toch nog een beetje geluk? @Flowers spannend mijn ongi kwam ook een dag later als normaal maar zo te zien ben jij nog steeds niet ongesteld. Duim voor je en de andere! @Joy2111 ja denk het wel zeker dat hij al vroeg komt. Hebben maar voor de zekerheid geklust want je weet maar nooit @Iedereen dit was mijn laatste berichtje. Morgen ochtend op vakantie en maandag zal ik alles terug lezen Moet straks onze tassen nog inpakken, heb wel alles al klaar gelegd en gestreken en gewassen dus dat kan er zo allemaal in. Secret Story kijken en dan richting bed we gaan erop tijd uit want we moeten onze hond nog naar mijn schoonouders brengen. Ik wens jullie alvast een mooi weekend!! Tot snel X
hier heeft de gyn vanaaf gebeld maar hij werkt op donderdag vanuit thuis en hij kon niet in het systeem van het ziekenhuis komen door een netwerkstoring. nu krijg ik morgen de uitslag van nijmegen te horen. zal niet veel afwijken van de uitslag eigen ziekenhuis denk ik. vorige week heb ik geen uitslag van nijmegen gehad dus weet het niet. is gewoon weer afwachten. laat morgen wel iets weten! xxx