Ja maandje terug ongeveer echt gemeen he? Hahaha moet er ook niet te vaak komen. Eens denken... op terras zitten met dit mooie weer en high tea-en?
@all; Het feestje was erg gezellig, we gingen om 5 uur (in de nacht) naar bed en we moesten om 9 uur alweer opstaan omdat we beloofd hadden met mn oma naar de dierentuin te gaan, dus nog geen 4 uur geslapen! haha, wij lagen dus gister al om half 9 in ben .. Bij mij op t werk is allemaal gekl**t met de contract uren van mij, heb er nu 30 op contract (werk er wekelijks ongeveer 36 a 40) en wouden ze mij ingaan korten naar 23 , heb gezegt dat ik het daar niet mee eens ben, nu mag ik mn 30 uur houden, maar moet ik nog 3 en half uur in gaan vallen, was zoooo boos.. Nou ja, ik BEN nog steeds kei kwaad! Maar goed, beter iets dan niets.. @Sugar; Hoe is het met je opa? Hoe is het met je webshop? @Frou; Hoe is het nu met je oma? @Noordbrabant; Moet jij og weer naar de gyn of niet?
@Femme Ik weet niet. Zal morgen mijn vader weer eens bellen of ie wat meer gehoord heeft. Webshop gaat goed wist niet dat het zoveel werk ging worden pfff. Lief dat je het vraagt! Wow 5 uur haha. Ik om 3 uur nieuwe tijd. Nou ook irritant lijkt me dat zeg. Je werkt omdat je centjes wilt verdienen en dan doen ze dit! Kan me voorstellen dat je kwaad bent hoor. Knuffel!
@Iedereen Hoe is het met jullie? vandaag wat minder hier. Heb zo ontzettend last van een snelle hartslag. Zaterdag had ik het ook al en vandaag was het extreem en raakte licht in paniek hoelang ik er verder over na ging denken. Het kwam echt uit het niets. Ik had zo'n 3 kwartier gewandeld met mijn hond maar dan gewoon heel langzaam, kwam thuis en ging zitten en opeens kwam het! Bah voelde me daarna echt niet lekker worden en heb een paracetamol ingenomen toen zakte het weer. Zaterdag toen ik naar mijn vriendin ging ook onderweg tijdens auto rijden echt een rot gevoel gewoon! Ik kan mijn tepels ook niet meer uit staan ze doen zo zeer ook al als er een klein tikje tegen aan komt kan ik wel gillen! Wie hebben er tips tegen een snelle hartslag?
Whahaha gaan ze toch aan de koffie? hapjes vinden ze wel lekker Ken jij trouwens de ijssalon Florance in Nederweert? die is nu weer open en wij gaan daar wel eens heen en kun je ook thee compleet of koffie compleet nemen doe ik ook wel eens is lekker! Misschien een tip? ze zijn ook nog eens nummer 1 ijssalon geworden dit keer
hey meis, wat rot van die contracturen zeg! scheelt nogal 30 of 23 uur! ga je er flink in salaris op achteruit! gelukkig mag je je 30 uur nu houden! heb vandaag weer de uitslag gehad van het bloedprikken vanmorgen en het staat nu op 43. het zakt nu echt heel erg lanzaam. zakt net niet de helft. vandaag de laatste pil van mijn strip en dan hoop ik dat ik van de week ongi word!!! ben benieuwd!!! hopen dat dan het hcg ook meteen op 0 staat daarna. wanneer moet jij weer naar de gyn? xxx
wat toevallig, ik zeg net tegen mijn vriend dat mijn hartslag weer omhoog schiet en ik lees daarna je berichtje! heel gek! weet niet wat je eraan kan doen. ik heb dat vaker en slik daar ook medicijnen voor. die zijn ook voor mijn te hoge bloeddruk. niet teveel aan denken want dan wordt het erger, tenminste heb ik. rustig ademen werkt ook vaak. xxx
Balen zeg dat je HCG langzaam gaat had ik niet verwacht ik dacht nou zal het wel snel gaan. Hoop zo dat je ongesteld word!! Duimen draaien nog steeds voor je. Toevallig joh... ook alweer last van? gelukkig heb je medicijnen, helpen ze bij je? Vind het echt irritant worden dacht gaat wel weg maar sinds vandaag bah bah! Ja heb ik ook had ik vanmiddag had gauw de tv aan gedaan en muziek opgezet om afleiding te zoeken dat lukt opzich wel. Ademen ga ik juist onregelmatig doen. Hopen dat dit niet weer voorkomt anders word ik gek.
Woops zei het verkeerd... Florence heten ze! Bij een thee compleet krijg je een smaak thee naar wens (hebben veel smaken) is biologisch maar hele lekkere thee. Je krijgt er een soort bonbon bij een heel mini ijsje zo schattig en nog van alles (ook een soort high-tea) alleen niet zo duur en niet zo kei veel maar net genoeg is yummie! Je kan ook een thee of koffie compleet nemen waarbij je meer krijgt alleen dan betaal je wat meer hihi.
Hey meiden.. Ik ben vandaag weer een lekker dagje vrij.. Ben sinds de klok vooruit is gegaan helemaal van slag...ik slaap slecht en heb geen idee van tijd.. Voorheen had ik daar nooit zo last van maar mensen in mijn omgeving klagen over hetzelfde. Zit er al iemand weer tegen zijn NOD aan? Dan ga ik weer hard duimen.. @Noordbrabant...Hoop dat je snel ongesteld wordt...! @Lastbelly...hoe is het met jou? Heb je al zekerheid over wat hij gedaan heeft?
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook zo'n moeite met opstaan nu het weer langer licht is 's ochtends? Joy geniet lekker van je dagje vrij. Het zonnetje doet hier weer aardig z'n best. Is het trouwens nog gelukt met je Angelsound? Noordbrabant wat balen dat je HCG daling nu weer wat minder snel gaat. Hopen dat je snel ongi wordt en dat het laatst beetje HCG bij de volgende controle helemaal verdwenen is. Femme nogal logisch dat je kwaad bent! Het is toch raar dat ze je 30 uur contract gaan inkorten naar 23, terwijl je in de praktijk 36 a 40 uur werkt. Wat fijn trouwens dat je nu een maand eerder bij de gyn terrecht kunt. Wanneer is je afspraak? Lastbelly, meisje toch ik heb hier echt geen woorden voor. Dat hij dit achter je rug om doet gaat al veels te ver, maar er dan ook nog over liegen :x Een hartkatheterisatie wordt via de lies uitgevoerd en niet via de balzak! Heel veel sterkte meid. Dit doet natuurlijk heel veel met je relatie. Dikke knuffel! Sugar is je vriend gisteren nog langs het ziekenhuis geweest? Heb je alleen last van een versnelde hartslag of ook nog andere klachten. Ik heb een periode last gehad van hyperventilatie. Dit begon bij mij met een versnelde hartslag en tintelingen in mijn linkerarm. Ik heb fysio gehad, die mij leerde hoe ik op dat moment moest ademhalen en gelukkig is het toen vanzelf weer over gegaan. Het kan bij jou natuurlijk ook door stress komen, je hebt een drukke periode achter de rug.. Hoe is het nu met je opa? Frou hoe is het met je oma? Hopelijk knapt ze weer een beetje op. Veel sterkte voor jou en je familie. Elja, Frou en Justme hebben jullie al een ei gespot?
@flowers: ik denk dat m'n eisprong gisteren geweest is. Deze ronde wederom geen testjes gebruikt, dat geeft rust, maar ik weet dus niet precies wanneer en wat. Maar we klussen vanaf dag 11 om de dag, dus theoretisch gezien zou het ei niet te missen moeten zijn Hoe gaat het met jou? Kun je het al iets meer bevatten dat je zwanger bent? En heb je al een afspraak gemaakt bij een verloskundige?
Elja wij hebben vorige ronde ook om de dag geklust. Ik ga weer volop voor je duimen! 29 april heb ik mijn 1e echo en intake bij de verloskundige. Dus nog precies een maand wachten. Hoop echt zo dat alles goed blijft gaan. Zaterdag had ik met mijn zusje afgesproken om te gaan winkelen. We zaten bij mij thuis nog wat te kletsen toen de vakantie ter sprake kwam. Ze zei dat ze nog geen vakantieplannen hadden, omdat ze tegen die tijd niet meer mocht vliegen. Dus ik vroeg haar met een licht vermoeden waarom dan niet. Waarop zij zei dat je na 6 maanden zwangerschap niet meer mag vliegen en dat ze nu 9 weken zwanger is Tja toen kon ik het natuurlijk ook niet meer voor me houden. Zal ik jou dan ook eens wat vertellen...ik ben ook zwanger! Echt zo grappig dat we dus beiden bezig waren zonder het van elkaar te weten. Jullie raden dus wel wat het gespreksonderwerp van de dag was Het leek ons wel een leuk idee om het samen aan mijn ouders te vertellen. Zij was van plan dit de volgende dag te gaan doen en gelukkig vond mijn man dit ook een leuk idee. We hebben 2 rompertjes met I love Oma en I love Opa gekocht en deze afgelopen zondag aan ze gegeven met de boodschap dat ze het tegelijk moesten uitpakken. Mijn vader was ietsie sneller met uitpakken en las de tekst zonder het nog helemaal door te hebben. Mijn moeder begon gelijk te stralen en vloog ons in de armen. Ze zijn echt super blij en trots
Hoi lieve meiden! Bedankt voor jullie berichten! Om jullie even op de hoogte te brengen; ik heb hem ermee geconfronteerd, maar hij zegt bij hoog en laag dat hij echt niet gesteriliseerd is. Ik heb gezegd dat ik nergens een geval kan vinden van hartkatheterisatie via de balzak, maar dat het altijd via lies of pols gebeurd. Lies is bij hem al eens gedaan en op diezelfde plek kan het dan niet volgens hem, ivm littekenweefsel. Hij wil deze week wel sperma laten onderzoeken en vervolgens over een paar maanden wel weer.... (na sterilisatie ben je eerst nog wel vruchtbaar, geloof tot 16 zaadlozingen) Als nou tegen die tijd blijkt dat hij totaal geen levend zaadje meer heeft, dan kan het niets anders zijn dan sterilisatie natuurlijk. Pffff denk er nog steeds veel over. Ben zelfs op t punt om het ziekenhuis te bellen voor navraag, maar die geven natuurlijk niet zomaar patienteninformatie vrij Wil het gewoon zeker weten.
Lieverd wat fijn dat je hier weer te zien. Jammer dat je nog steeds niet weet wat voor behandeling hij gehad heeft. Blijf het maar een vaag verhaal van hem vinden. Heeft hij je van te voren niet ingelicht over de hartkatheterisatie? Meestal is er namelijk sprake van een dagopname of zelfs 2.. Lijkt me ook dat hij dan nog een controle afspraak heeft bij zijn arts. Misschien kun je hem voorstellen met hem mee te gaan. Vroeg of laat komt de waarheid toch boven water. Het is alleen jammer dat dit ten koste van jou en jullie relatie gaat. Nogmaals heel veel sterkte!!
@all; Ik ben vandaag licht ongi geworden. Het zet nog niet echt door, dit is dan toch alweer dag 1??? Zat wel helder rood bloed bij namelijk, niet veel, maar wel wat.... Moet de 13e april naar de gyn, voor degene die het vroeg.. @Noordbrabant; Gelukkig zakt het nu wel! Hoop voor je dat naar je ongi, je weer op 0 staat! Hoe lang ga je de pil nu gebruiken? @Flowers; Wat leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn!
Dag Dames, Mijn oma ligt nog steeds in het ziekenhuis, aanstaande maandag gaat ze, als het goed gaat, naar een revalidatiecentrum. Dus dat is wel fijn. Vandaag had ze het weer heel erg benauwd, hoorde ik van mijn moeder. Ga morgen maar weer eens bij haar kijken in het ziekenhuis. Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik ook bij haar op bezoek, en toen vroeg ze aan ons: heb je nog geen verlangen naar een kind (ze zit al zo lang te vissen daarnaar), want ik moest niet te lang wachten als we dat wilden, want als het zo lang zou duren als bij mijn moeder... (12 jaar deden mijn ouders over mij) dus we hebben haar maar verteld dat we ervoor bezig zijn. Ze ging meteen rechtop in bed zitten, en was zo blij. Net een ovu-testje gedaan. Er is al een licht 2e streepje te zien, dus gaan straks maar aan de klus! Lastbelly: vervelend dat ie ontkent, het vertrouwen is helemaal weg he, nu? Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom jij niets afwist van die hartkatheterisatie. Gaan jullie hier nog uitkomen samen denk je? @Flowers: wat leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn! Lijkt me echt heel leuk, hoop nog steeds op een zwangerschap samen met zusje en/of schoonzusje. (als het maar snel is, haha)
@flowers: aha, bij jullie was het dus raak na klussen om de dag? Hopelijk werkt dat deze ronde bij ons ook! Wat superleuk dat je zus ook zwanger is en dat jullie het op deze manier aan je ouders hebben verteld. Is het voor haar ook de eerste? @lastbelly: tja, het blijft een vreemd verhaal natuurlijk. Ik wil ook niet te hard oordelen, want ik ken uiteraard je hele geschiedenis niet. Maar zoiets kan ik me in mijn relatie niet voorstellen, dus ik vind het erg moeilijk te begrijpen wat er allemaal gebeurt. Ik vind het onwijs vervelend voor je en wens je sterkte. @frou: fijn dat je oma zo blij reageerde op het nieuws dat jullie bezig zijn met zwanger worden. Is het al bekend hoe lang ze in het revalidatiecentrum moet blijven? Succes met klussen deze ronde, fijn dat je al een 2e lichte streepje hebt ondekt! @femme: jeej meis, je 2e ongi! Ik zie in je banner dat dit na 94 dagen was, hopelijk zet deze dalende lijn zich voort. Al hoop ik natuurlijk heel erg dat de 3e ronde raak is bij jullie!!!