Haha fijn dat je me er even op wijst dat t goor is Dan zie ik er al helemaal tegen op! Ga vanmiddag de stad in met vriendlief en een ander stel Dus zal er is naar gaan kijken!
@Sugarblossom; Haha dat is wel grappig, zoiets zou ik nou ook gedaan hebben @ all; Bedankt! voor jullie medeleven
@Ghurabaa Ben blij dat het weer goed gaat met je en dat het op je werk wat leuker er aan toe gaat! Ja vond het echt niet leuk bij Van Haren. Mijn vader was er ook bij die stond al zo van vraag nou je geld terug je gaat toch niet nog langer staan wachten? hij had wel gelijk! Ik was ook nog zo van nou nog 5 minuten dan zeg ik er ook wat van maar toen konden ze het echt niet vinden, wel goed dat ik m'n geld terug kreeg want anders was het oorlog geweest daar! Ook in de etalage lagen ze niet haha was er echt klaar mee met die winkel.
@ghurabaa...gefeliciteerd met je 1/2 jaar huwelijk!! Zijn er nog restantjes over van het eten...want het water loopt me in de mond!
@all... hier hebben we drukke dagen achter de rug. Vrijdag avond de verjaardag van mijn zoon erg gezellig maar je bent er altijd zo druk mee en gisteren weer alles opruimen en nog even de stad ingeweest. Gisteravond ben ik wezen stappen met mijn zus en viendin en ik kom er nu weer meer achter dat ik ouder wordt want vond er weinig aan. De hele avond netjes cola gedronken...want je weet het natuurlijk nooit... Ik mag volgende week zaterdag testen en eerder had ik er een goed gevoel over maar nu niet meer.. We wachten wel weer af. Mijn zoon is nu een paar dagen bij zijn vader ivm herfstvakantie en komt woensdagmiddag weer thuis. Vandaag lekker bank hangen en lezen. Ik heb de hele serie van Twilight hier liggen en dat is lekker lezen. Fijne luie zondag meiden!
Hihi, gistermiddag was ik druk en had uiteindelijk geen zin meer om uitgebreid te koken, alleen vast de chana masala (kikkererwten) gemaakt omdat dat lekkerder is als het de dag daarvoor bereid is. Net het hele huis schoongemaakt, schoonouders komen morgen weer thuis. (Moet bekennen dat ik ze best gemist heb.. ) Ga nu beginnen aan de kip en de pompoen, dus wie wil kan alsnog aanschuiven!!
hier ook een lekkere luie zondag met filmpjes kijken en lezen!!! mijn vriend heeft gister alles al gepoetst dus ik kon op mijn enigste vrije dagje lekker chillen!xxx
@Joy2111 Ik hou ook meer van aan de bar zitten en lekker kletsen (hoef dan ook niet de hele avond op m'n benen te staan) ben nooit echt of vaak uitgeweest ben er niet zo weg van. Doe mij maar bar hangen haha Hoezo heb je het gevoel dat het niet raak is? misschien is het juist wel raak! Dat zou leuk zijn hoop het bij mij ook komende zaterdag of zondag en dat de duivels me niet komen bezoeken. Zo jammers dat je zoontje weg is, is het wel erg stil he? Ik zit komende week ook stilletjes thuis in Limburg. Mijn ouders zijn een weekje richting mijn zus in het westen van het land. Hoe is trouwens de verjaardag van je zoontje geweest? hebben jullie het leuk gehad?
@Ghurabaa Wat lekker pompoenen!! Weet niet hoe ik het moet maken.. mams heeft het vaker gemaakt maar ik heb het nog nooit gevraagt hoe ze dat nou deed.
@Iedereen Vandaag wezen wandelen met de hond was goed weer hier vandaag, blauwe lucht, zonnetje wat wil je nog meer Toen met vriendlief naar wat winkels geweest pfff wat ben ik kapot wezen douchen en even in bed gelegen. Voel me weer zo moe als verleden keer rond deze tijd. Gister gelukkig wel lekker rustig aan gedaan en ga zo kerstkaarten scrappen!
hoi meiden hoe gaat het met jullie? ik heb een paar pagina's terug zitten lezen, maar zijn er inmiddels al een aantal nieuwe zwangeren in het juli clubje?? ik duim voor jullie hoor! met mij gaat het prima. volgende week de eerste echo dus dat wordt een spannend moment!
Dag dames! Ik ben misschien een beetje (te) laat, had dit topic nog niet eerder gevonden! Hoop dat er nog een plekkie vrij is voor me Ook ik ben in juli gestopt met de pil, en wij gaan voor een tweede. Mijn vriend en ik schelen nogal qua leeftijd, hij is 46 en ik 25. Hij heeft al een zoon van (schrik niet) 20 (ja ja, ik weet het, die zit meer in de richting van mijn leeftijd, lol) en die woont bij ons in. We hebben samen ook al een zoon van 16 maanden. Ik wil heeeeeel graag nog een tweede kindje, en hij stemt er godzijdank mee in. Maar.........hij wil wel een soort limiet aanhouden. Hij heeft zoiets van, 'als het in december 2011 nog niet raak is, dan moeten we het misschien maar niet meer doen' ivm zijn leeftijd. Persoonlijk maakt mij dat ene jaar meer of minder niet uit, maar goed. Misschien valt het allemaal mee en ben ik gewoon in een jaartje tijd fijn zwanger van de tweede, en tevens laatste. Ik zie dat er al een aantal zwanger zijn, wat fijn zeg! En zo snel al! Super. Ik hoop maar dat iedereen gauw zwanger mag raken! Liefs
@lastbelly, welkom hier! klets lekker mee zou ik zo zeggen! je bent al ervaringsdeskundige, dus je kan wat vragen van de dames hier verwachten ik ga zelf voor mijn 1e kindje, dus zit nog vol onzekerheden enzo
@lastbelly...leuk dat je hier ook komt babbelen.. Mijn vriend en ik schelen ook wel wat in leeftijd. Ik ben 29 en hij is 41. Hij wil ook niet meer te lang wachten en dat is niet omdat hij zich 41 voelt maar omdat hij naar de toekomst kijkt en als hij met pensioen is de kids ook allemaal wel uit huis zijn hihi @sugarblossom...De verjaardag was erg gezellig en mijn zoon is weer enorm verwend Het is nu idd akelig stil in huis dus werk hele dagen tot mijn zoon weer thuis is... De ene keer zegt mijn gevoel dat het raak is ( vooral omdat mijn darmen vastlopen voor mijn gevoel en als ik druk op de wc ik het gevoel heb dat ik mijn baarmoeder eruit druk) en de andere x denk ik van neee heb geen zere boobs of blauwe aders lopen. We wachten maar af. Voel jij al iets?