Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ja dat is ook nog een idee !! Succes Frou hopelijk werkt het zo wel. ;)

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Dankjewel meis! Hoe gaat het met je zwangerschap en je eventuele kwaaltjes?

@Justme66
    Nou daar gaan weer weer en nu samen zie ik! Heb weer een korte cyclus.

@Iedereen

Hier slecht nieuws. Mijn rug is zo pijnlijk heb een verwijzing van de HA gekregen. Vrijdag om 13:30 naar de fysio. De hele dag voel ik mes teken in mijn rug. Bah bah! Vandaag zaad van m'n vriend ingeleverd dus die hebben ze vast vandaag na gekeken. Ik ben benieuwd naar de uitslag 11 april. Duimen jullie mee?

Fijne avond! X

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Sugar; Sterkte met je rug en hoop dat t zaad goed is!!

@all; Zo, vandaag even een dik vet kei groot compliment gekregen van een ouder;)! ik vertelde haar dat ik w.s weg ga (n.a.v haar kindje, erg zorgbehoevend ed, en ik ben de enige die weet hoe alles werkt,andere collega's zijn er heel onzeker mee).. Ze was kei boos en ging gelijk de manager bellen :D hihi..!Ze wil niet dat ik weg ga want haar kindje heeft t altijd over mij :) Kei lief!

4. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Frou you go girl ;) Zo is het maar net, elke ronde word je wijzer :) En nu gezellig met Elja op het wachtbankje.

Sugar rugpijn is zo vervelend. Had toen ik overtijd was ook 3 dagen pijn in mijn onderrug. Je weet gewoon niet meer hoe je moet zitten, lopen of liggen. Gelukkig ben je doorverwezen naar de fysio en hopelijk ben je dan snel van je klachten af.
    Wat goed dat het zaad is ingeleverd. Natuurlijk duimen wij met je mee!

Femme wat leuk dat je zo'n positieve reacties van die moeder hebt gehad. Altijd leuk om te horen en goed voor je zelfvertrouwen. Ben benieuwd hoe je manager straks gaat reageren.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben vandaag 7 weken zwanger. Heb eigenlijk weinig kwaaltjes. Heb alleen last van zere boobies, val regelmatig op de bank in slaap en de bekende steken/krampen in mijn buik. We zijn al hard aan het aftellen tot onze eeste afspraak bij de vk op 29 april.

5. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    had net een brief in de bus van de huisarts voor het maken van een uitstrijkje. meteen een afspraak gemaakt voor volgende week woensdagochtend. heb wel even gezegd dat we proberen zwanger te worden en dat ik dan dus in de laatste week van mijn cyclus zit, maar dat geeft niks zei ze...

6. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frou: oh joh, een uitstrijkje, daar zal ik binnenkort ook wel een oproep voor krijgen... Wel fijn dat je zo snel terecht kunt. Laat je even weten hoe het was? Dan kan ik me vast voorbereiden, haha.

@flowers: alweer 7 weken, dat gaat snel!

@sugar: sterkte met je rug en natuurlijk duim ik voor goed zaad. Houd je ons op de hoogte?

@femme: fijn zo'n compliment! Daar kun je wat mee. Wel echt balen hoe het verder op je werk gaat. Denk je dat het lukt om iets anders te vinden?

@ghurabaa: hoe is het met jou? hebben jullie al eigen woonruimte eigenlijk? Ik meen me te herinneren dat jullie bij je schoonouders wonen?

@joy: hoe gaat het met jou?

@riniti en jaydus: zwaai!

@justme: balen van je ongi...

Met mij gaat het goed. Nog geen kwaaltjes, krampjes of wat dan ook. Ik laat het maar gewoon over me heenkomen deze ronde. Vanochtend lekker wezen spinnen, wat een uitputtende les! Maar wel een heerlijk begin van de dag. In de kleedkamer kwam ik erachter dat ik m'n handdoek niet bij me had, maar ik wilde wel heel graag daar douchen. Ik zweet me namelijk kapot na zo'n les... Dus uiteindelijk heb ik me maar met m'n trainingsbroek af staan drogen, lekker handig haha. Vrijdagavond ga ik naar de sauna, superveel zin in!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @suger, vervelend van je rug zeg, hopelijk helpt de fysio je een beetje.

@frou, zolang je niet zwanger bent kan een uitstrijkje prima. nooit leuk maar wel nuttig he.

hier de ongi al weer voorbij en nu op weg naar mijn ei!

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Noordbrabant... Ik snap heel goed dat je hier minder of niet meer komt want je moet het nu voor een tijd loslaten en omdat het niet je eigen keus is het helemaal moeilijk.
    Ik wens je heel veel succes en sterkte om het een plekje te geven.
    Dikke knuff meid!

@Sugar...Balen meid.....op naar de nieuwe ronde!

@Justme...Jee wat ging de maand snel zeg...wist helemaal niet dat je Nod alweer in de buurt was!
    Voor jou ook een dikke knuff en schrap al je zin weer bij elkaar en op naar de ronde!

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Elja: Hier gaat alles goed hoor. Mijn buik begint echt hard te groeien, iedereen kan het nu zien (wat ik stiekem eigenlijk heel leuk vind haha:D)
    Heb wel erg last van mijn bekken/onderrug :( Ben doorverwezen naar de fysio en hoop dat het zal helpen. Omdat ik nu al 24/7 rugpijn heb verwacht de vk dat het alleen nog maar meer wordt, aangezien mijn buik steeds meer groeit en steeds meer aan mijn onderrug gaat trekken..
    Maar ik mag niet klagen! We hebben vorige week de 20-weken echo gehad en alles was goed met ons meisje :) Ze schopt enorm veel, wat ik heerlijk vind al blijft het zo een mega wonder dat ik nog steeds niet kan bevatten dat er echt een kindje in mijn buik zit. Het is zo groots..

Het klopt dat we bij mijn schoonouders wonen. We wilden de babykamer gaan inrichten maar we hebben nu misschien een eigen woning (wachten nog op bericht van de woningbouwvereniging). Tot we meer duidelijkheid hebben of we wel of niet gaan verhuizen wachten we nog maar even met de babykamer :)

Thx for asking :) Hoe is het met jou? En met de rest van de meiden? Ik volg jullie nog steeds elke dag:D

10. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Frou...Ik zei ook niets tegen mijn vriend over wanneer ik vruchtbaar was want hij wou het toch spontaan houden..
    Voor ons werkte dit ....hopen dat de laatste x klussen nog iets gedaan heeft...wij hebben in de maand dat ik zwanger raakte zelfs na de posi ovutest doorgeklust,weet niet of het geholpen heeft maar baat het niet dan schaadt het niet he..

@Femme...Jee zeg wat een nare werkgever..weet duidelijk niet hoe hij met personeel moet omgaan!
    Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt bij een leuke werkgever.

@Flowers...Hoe voel jij je?
    Ben je al een affaire met de wc pot?

11. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Femme..wat leuk z'on compliment zeg!

@Sugar...Ik duim voor de uitslag.

@Ghurabaa...Vervelend is dat he die rugpijn en bekkenpijn he..
    Ik heb ook een verwijzing voor een bekkentherapeut omdat ik verweekte bekken heb maar ik ben er nog niet geweest omdat ik eerst moet leren om een andere houding aan te nemen en alles rustiger aan te doen.
    Leuk he een buikje...bij mij kun je er ook niet meer omheen maar ja het is dan ook niet mijn 1ste zwangerschap.
    Ik hoop dat jullie huis doorgaat...zou wel lekker zijn om dan je eigen gezinnetje te hebben in je eigen huis.

@All...ik heb vanaf maandag mijn oude functie weer terug!!!!!
    Ik was in dec boventallig verklaard en ben een functie lager aan de slag gegaan maar ze komen nu toch mensen tekort dus ben ik gevraagd om mijn oude functie weer op te pakken!

12. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Joy: precies, wij hebben het nu ook nog na de positieve test gedaan, baadt het niet dan schaadt het niet inderdaad. Eerder vertelde ik het ook niet, maar omdat ie er nu om vroeg dus wel. Denk dat hij ook wel spijt had dat ie erom gevraagd had (en anders ik wel, haha), want nu moest hij ineens "presteren", en normaal heeft ie dat idee niet zo. (alsof ze dan niet doorhebben dat wij vrouwen ineens vaker willen, of zullen ze zo'n bord voor hun kop hebben?)

13. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Joy: wat goed! Gefeliciteerd!

14. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Joy: Wat fijn dat je je oude baan weer terug hebt! Hoop dat je zonder "hard-feelings" weer aan de slag kan?
    En fijn dat je inmiddels de eerste 3 maanden voorbij bent he?! Kun je nu een beetje genieten van je zwangerschap? En ben je een beetje goed door de eerste 13 weken gekomen wat misselijkheid/spugen/moeheid betreft?

Hier trouwens twee foto'tjes van ons meisje (voor wie het leuk vind om te zien :)) Op de onderste zat ze op haar duimpje te zuigen.. :D

View attachment 142462

View attachment 142465

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
  16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Ghurabaa: super meid! Gefeliciteerd hoor!

17. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa...Ohhh wat lief om te zien zeg.
    Nee ik heb totaal geen hard feelings want liep nog dagelijks bij mijn oud collega's op kantoor rond en achteraf blijkt mijn manager vanaf het begin zich al hard gemaakt te hebben voor mij maar ze kreeg geen toestemming van de directie ivm reorganisatie.
    Ik heb eigenlijk geen last meer van moeheid en misselijkheid maar meer van mijn verweekte bekken dus ik doe alles wat rustiger aan zodat ik minder last van mijn onderrug, stuitje en billen heb.
    Ik ben niet iemand die veel rust in zich heeft dus het is wel erg wennen dus ik zit met regelmaat s'avonds als een oud wijf op de bank maar dan laat mijn lichaam wel voelen dat ik weer te fanatiek ben geweest...
    Ik denk maar zo... het hoort erbij en het went vanzelf.

@Frou...dat snapte ik nou ook nooit...mannen kunnen toch ook nadenken dat als hun vriendin ineens om de dag sex wil dat ze nog wel eens vruchtbaar kon zijn...:)
    Andere weken deden we het echt niet om de dag of elke dag...maar volgens mij is het bij hun struisvogelpolitiek...;)
    Gewoon doen alsof ze van niets weten en de mannen zijn weer een week blij dat ze zo vaak mogen...:D

18. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ghurabaa: wat een mooie echofoto's! Leuk om te zien hoor dat ze al zo groot aan het worden is. Spannend of jullie dat huis krijgen, zou leuk zijn. Wanneer hoor je meer? Vervelend dat je continu rugpijn hebt, hopelijk kan de fysio je helpen om de pijn iets te verlichten.

@joy: fijn dat je je oude functie terug krijgt. Is dat per direct? Succes met rustig aan doen, dat valt niet mee lijkt me als je altijd gewend bent om veel te doen!

@frou: spannend dat we allebei weer op het wachtbankje zitten, hopelijk voor ons goed nieuws deze ronde.

Wat vinden jullie trouwens van dat 12-jarige meisje dat bevallen is vorige week? Ik wist niet wat ik hoorde! En nu haar vader waarschijnlijk ook de vader van dat kindje is... wat een narigheid.

19. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ elja: Ja mooie foto's he? Het blijft iets onwerkelijks hoor. Ook al voel ik haar heel hard schoppen, mijn verstand kan er gewoon niet bij dat er echt een klein mini-mensje in mijn buik aan het leven en groeien is.. Het is zo'n wonder. Merk ook dat de moeder-gevoelens beginnen te groeien en dat het steeds meer en meer 'mijn meisje' wordt.. :)

Maar wat verschrikkelijk he, dat meisje van 12 die bevallen is. Of ze echt niet wist dat ze zwanger is vraag ik me wel af, het kan ook de schaamte zijn geweest waardoor ze nooit iets heeft durven zeggen.. Dat je misbruikt wordt door je vader is al vreselijk, en dan ook nog zwanger van hem.. :(
    --> NOS Nieuws - Vader 12-jarig meisje bekent incest

Afschuwelijk. En tevens jammer dat zo'n kerel dan een paar jaar in een luxe gevangenis mag vertoeven om vervolgens weer gewoon op straat te wandelen.. :(

20. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Dames: hoorde vanmorgen een supernummer bij Giel Beelen op de radio over dat 12-jarige meisje: "meisjes van 12" van Speelman en Speelman. KIPPENVEL!!!! In ieder geval te beluisteren op de site van Giel Beelen...

Share This Page