Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoi meiden,

Ik reageer ook heel weinig sorry! Het gaat niet goed met me heb zoveel stress op dit moment. Met mijn opa gaat het hartstikke slecht en met mijn moeder (door weer iets anders) ook heb gister niet zo'n fijne dag gehad maar nu ook mijn vader is er doorheen omdat het zijn vader is (mijn opa dus). Ik ga opa zaterdag ochtend gelijk bezoeken. Ik hoop dat jullie het snappen dat ik niet echt actief hier ben geweest. IIG bedankt voor het duimen voor de uitslag die ik maandag krijg. Meiden toi toi met zwanger worden nogmaals sorry kan het even niet opbrengen om het te volgen hier.

P.S. Ghurabaa: mooie echo foto.

Liefs X

2. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL

Meisje toch. Alles komt tegelijk.. je eigen gezondheid, de gezondheid van je opa en moeder en een vader die zich heel veel zorgen maakt. Neem je tijd en doe rustig aan. We zien je hier wel weer als alles weer wat rustiger en beter bij je gaat. Dikke knuffel!

3. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ghurabaa wat leuk die echo's. Vooral die waar ze op haar duimpje zuigt :) Alleen wel jammer dat je nu zo'n last van je bekken en rug hebt. En weten jullie al iets meer over die woning? Wel spannend hoor, we duimen voor jullie!

Elja ook voor jou zijn het spannende dagen.
    Schokkend nieuws hè! Meisje van 12 jaar bevalt van dochtertje en dan lees je een paar dagen later dat de vader haar eigen vader :$ is, daar zijn toch gewoon geen woorden voor :( Heeft dan echt niemand in de omgeving dit doorgehad? En dan de hele mediahype eromheen, vreselijk!

Joy wat leuk dat je je oude functie weer terug hebt. Gelukkig is ook je relatie met de wcpot weer voorbij. Probeer wel rustig aan te doen, je hebt nog even te gaan ;)
    Hier gaat alles goed. Heb gelukkig nog niet geknuffeld met de wcpot en dat wil ik graag zo houden ;)

Ghurabaa en Joy ben trouwens wel benieuwd naar jullie buikjes :D

4. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @all; even update over mn werk; Mn "baas" durft mij dus niet meer recht in de ogen te kijken heb ik het idee.. telkens als er een vergadering is of wat, dan kan ze ineens niet of ze komt gewoon niet langs (als bv bij de buren overleg is geweest) :S Heeeel vreemd.. Maar goed.. Ik hoor het wel..

@Elja; Iets anders zoeken ben ik wel mee bezig maar op het moment is er vrij weinig.. Lekker naar de sauna! Veel plezier!

@Ghurabaa; Leuke foto's van jullie meisje! Gek he dat ze dat allemaal zo kunnen zien...

5. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey hey,
    even een kort berichtje van mij, en dan kruip ik lekker in mijn bedje, moet morgen namelijk werken (fijn, met dit mooie weer :().
    Heb al vanaf vanmiddag menstruatie-achtige krampen en steken in mijn buik, maar het is nog veel te vroeg, moet zeker nog een week wegblijven. Wat is dit nu weer? Soms word ik echt gek van mijn lijf hoor! :x

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Frou...het kan een innesteling zijn...ik duim voor je!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik begin per aankomende maandag weer in mijn oude functie...
    En ik heb er weer zin in!
    Vanochtend moest mijn zoon voetballen en hij heeft gewonnen met 8-0...hij was super goed en snel...wist niet wat ik zag!
    Het is hier heerlijk weer dus vanmiddag lekker de tuin in.
    Huishouden is weer aan kant.

@Sugar..meid doe rustig aan en neem je tijd!

@Flowers...Ik hoop idd dat je geen relatie met de wc pot krijgt...Ik ben ook blij dat het nu uit is tussen de pot en mij en ik voel me een stuk beter.
    Mijn buik kan ik niet meer verbergen en ik draag dan ook al positiebroeken maar ja dat doe ik alvanaf 10weken..
    Het groeit behoorlijk en ik kan er niet meer omheen.
    Ik zal mijn vriend eens vragen om er fotos's van te maken want dat heb ik nog steeds niet gedaan.

@Ghurabaa...Hoe staat het met jullie huisje?
    Is er al iets bekend?

Fijne zonnige dag meiden!

7. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Joy: dacht eigenlijk dat het nog veel te vroeg was voor een innesteling, maar heb net even gegoogled, en zag dat het wel de tijd was nu ja... Ik hoop er nu maar op dan!
    Nog eventjes, en dan weten jullie of je een jongetje of meisje krijgt. Heb je een voorgevoel?

8. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nee, ik hoop dat we aankomende week antwoord zullen krijgen van de woningbouwvereniging. Dus we wachten geduldig af.. ;)

Wat een heerlijk weertje is het zeg! Zit lekker met de laptop in de tuin van het zonnetje te genieten.. Strakjes als manlief weer thuis is gaan we samen een ijsje halen en lekker in het park wandelen.. Hmmm, was het maar elke dag zulk weer.. :D

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Frou
    Mijn gevoel zegt een meisje maar ja dat zei mijn gevoel ook bij mijn zoon dus daar vertrouw ik maar niet op...
    Mijn vriend zegt een jongen dus we zullen als de kleine meewerkt het volgende week weten.
    Ik duim voor je dat het een innesteling was!

@Ghurabaa
    Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen over het huis!

Vandaag heerlijk in de tuin bezig geweest..wat een weertje he!
    Nu lekker bankhangen en op tijd naar bed want morgen begint de nieuwe werkweek weer in mijn oude functie...

10. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Femme
    Wat kinderachtig van je baas zeg...zal vast doorhebben dat ze het niet goed heeft aangepakt!

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Joy: succes en veel plezier morgen! Maar volgens mij komt dat wel goed, want je hebt er erg veel zin in, merk ik!

Vanmiddag weer die buikpijn, niet constant, maar met vlagen... Hoe lang kun je een innesteling voelen? Hoop echt zo dat het dat is, maar durf er ook weer niet te veel op te hopen, eigenlijk.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Hoi meiden. Ik laat jullie even weten hoe het is afgelopen met opa & ziekenhuis. Ik ben echt geschrokken afgelopen zaterdag. Mijn ouders en zus zeiden dat ik me er op moest voorbereiden. Ik kwam en wist niet zeker meer of dat opa was maar het was hem wel. Wat ziet hij er slecht uit zeg, hij lag in bed en riep toch nog mijn naam ik was helemaal opgelucht dat ie me nog kende!! Heb het echt moeilijk gehad. Dit gaat denk ik niet lang meer duren met hem vind het zo moeilijk om te accepteren. Elke keer denk ik aan hem hoe die daar bij lag en hoe ik hem die laatste keer met carnaval zag zeg wat een verschil opeens hij is gewoon helemaal op! Voelde me daarna echt down en zijn we weer naar Limburg vertrokken en kon ik het thuis even verwerken.

Vanmorgen met m'n vriend naar naar de gynaecoloog geweest. Ik was echt nerveus want ze stelde het zo uit, ik had zo iets van "nouuu zeg eens!" Eerst mijn bloed onderzoek was goed van m'n baarmoeder. Ze keken of daar een ontsteking had gezeten maar dat was niet zo gelukkig. Het zaad onderzoek. De hoeveelheid (Volume noemen ze het) was veel want minimaal was zo'n 42 en mijn vriend had 98.9 of 99.9 (weet dus even niet meer) nou daar lag het dus helemaal niet aan. De Concentratie dus ook goed. Alleen de beweeglijkheid mocht wel iets meer maar het kon ermee door. Dus alles bij elkaar en al mijn onderzoeken zei ze dat ik op de natuurlijke manier binnen een half jaar wel zwanger zou moeten raken. De gynaecoloog was tevreden. Ben nu ook wel opgelucht na deze onderzoeken van 3 maanden. Zit nu te denken van zou die pil nog zitten werken bij mij.. je weet het toch niet he? :) dus nu mogen we afwachten en waarschijnlijk is het toch die keren 'gewoon fout gegaan' Ik moest wel gelijk het ziekenhuis bellen als ik overtijd zou zijn en moet ik bij de gynaecoloog gaan testen en dan kijken ze hoe en wat.

Mijn eisprong moet ook één van deze dagen komen. Wij gaan dus flink aan de klus :D

@Frou81

Hoe is het met je oma? Hopelijk is het een innesteling duimen draaien hoor. Zou fijn zijn als het een keer raak is he meis.

@Elja

Heeft die sauna wel goed gedaan? haha daar ga je volgens mij ook enorm zweten!

@Justme66

Ja ik hoop ook dat het bezoek bij de fysio helpt voor m'n rug. Jouw eisprong komt ook al zie ik, de mijne ook zit denk ik al op dag 10 ofzo ben het niet eens helemaal aan het uitrekenen maar zo in die richting moet het wel kloppen. Succes met klussen!!!!

@Joy2111
    Lekker he in de tuin nu met dit mooie weer. Wij hebben gister lavendel geplant enzo de tuin wordt weer wat vrolijker. Spannend gaat het worden bij jou, nog even en je weet wat het gaat worden!

@Femme
    Vind je het gek dat ie baas van jouw dat niet meer durft. Ben benieuwd verder... Heb jij al een teken van ongi gespot?

@Ghurabaa
    Echt fijn he dat weer, ik zit ook volop te genieten! Wou ook dat het elke dag zulk weer was.

Ben ik nog iemand vergeten??

13. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar: meisje, wat een goed nieuws! Ben echt zo blij voor je, hopelijk is het snel raak bij je!
    Wat erg van je opa... Je weet dat die mensjes van alledag zijn, maar toch is het moeilijk afscheid te moeten nemen.
    Bij mijn oma is het alsof Jomanda in eigen persoon is langsgeweest ofzo... Ze zit nu een week in een revalidatiecentrum, en ze loopt weer met haar rollater, krijgt therapie en biljart zelfs... Mijn moeder zei al: die wordt nog honderd! Dus dat is wel fijn...

@Iedereen: ik kreeg eind van de dag weer last van mijn buik en in mijn onderrug... Nog een paar daagjes wachtbankje en duimen draaien...

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Frou81
    Jeetje jij ook al last van je onderrug. Met mijn rug gaat het nog steeds slecht. Moet woensdag weer naar de fysio. Hopelijk gaat het met jouw rug gauw ook wat beter. Spannend zeg wanneer is je NOD? Duimen draaien hier ook! Wat fijn zeg dat het met je oma alweer wat beter gaat!

15. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar
    Fijn dat de uitslagen goed waren...dat geeft toch goede hoop en nu weer lekker aan de klus!
    Sterkte met je opa...hoe oud ze ook zijn..je kunt ze niet missen he!
    Ik begin het nu al spannned te vinden en hoop dat de kleine zaterdag mee wil werken en wil laten zien wat het wordt...
    We hebben de echo om 11.00 dus hoef niet de hele dag in spanning te zitten.

@Frou
    Ik heb goede hoop meid!
    Ik had ook al vroeg ongie klachten en Ghurabaa volgens mij ook dus ik blijf duimen!

Vandaag weer een lekker dagje gewerkt op mijn oude stekkie met mijn gezellige collega's en het is alsof ik nooit ben weg geweest!
    Morgen lekker een dagje vrij en mijn zus is dan ook vrij en dan gaan we samen wat leuks doen!
    Fijne aaf meiden!

16. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Frou...ga je testen na NOD of al eerder?

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Ja we gaan er gewoon weer voor! Het voelt nu niet zo dubbel als verleden keer heb nu wel een beetje een goede hoop precies wat je zegt! Dat klopt het blijft moeilijk zo iets. Heel veel plezier morgen!

Edit: heel veel succes met je aankomende echo!!!!!!!

@Flowers
    Wanneer is jouw NOD? Zal iig alvast gaan duimen ;)

18. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar...
    Flowers is zwanger...frou heeft symptomen...hihi

19. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik ga (denk ik) pas zondag testen... Als is het volhoud... Hoop dat het raak is, zoals het nu is heb ik het nog nooit gehad, dus wie weet?!

20. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Nog iets stoms: doe al 2 nachten bijna geen oog dicht, heel onrustig "slapen", steeds wakker. Terwijl ik normaal al slaap als ik mijn kussen raak...

Deel Deze Pagina