Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wat leuk dat het eindelijk jullie eigen stekje wordt! Fijn dat het goed gaat verder en met de baby in je buik :D begint het al te kriebelen? de 40 weken komen steeds dichterbij!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow prachtig mooi nieuws. GEFELICITEERD!! Zo schattig gewoon ^_^ hebben jullie al namen voor de kleintjes?

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    #2903 Sugarblossom, 5 mei 2011
    Laatst bewerkt: 5 mei 2011
    @Iedereen
    Ik moest even flink terug lezen jullie hebben lekker gebabbeld. Ik mis het wel hier hoor! Maar het gaat zo slecht. Sommige vroegen er al naar... mijn opa. Hij ligt nu compleet op sterven. Dit hoorde ik afgelopen zondag van mijn pap en de vloer vloog onder me vandaan. Hij ligt alleen naar het plafond te staren of slaapt of gilt van de pijn en krijgt waarschijnlijk dit weekend ander morfine en meer waardoor die wat minder pijn voelt (als het goed is) maar dan ook waarschijnlijk langzaam overlijd. Ik heb het al afgesloten want ik durfte niet meer langs te komen omdat hij er zo slecht aan toe is. Ik kan het niet aan om hem zo te zien en wil hem zo herinneren dat ie me nog kende en wat dingen vroeg en daarna heb ik het afgesloten en is ie voor altijd in mijn hart (van ons allemaal natuurlijk in de familie). Als hij er nog bij was geweest en ons nog herkende en me had willen zien was ik uiteraard nog gegaan maar dat was een ander verhaal geweest. Het ergste is dat ie zo'n pijn heeft en heb flink wat slapenlozen nachten er aan over gehouden omdat ik steeds flitsen ziet over de tijd die ik met mijn (al overleden oma 6 jr geleden) en opa heb doorgebracht, mooie herinneringen dus en veel huilbuien gehad maar dat is normaal en lucht het weer op. Laatst zei mijn oom nog dat ie gezegd heeft dat ik niet naar huis wilde en bij opa wilde blijven dat was echt zo liefff dat ben ik niet meer vergeten.

Omtrent zwanger worden ben ik er niet gek veel meer mee bezig geweest maar we zijn natuurlijk nog steeds bezig voor een kleine wonder. Ik vind het zo jammer dat mijn opa mijn kindje nooit meer kan zien / meemaken dat raakt me ook wel een beetje.

Bedankt voor jullie luisterende oor!!!! *Einde ego bericht*

Ik duik mijn bedje in.. ik lag er al in maar ben weer opgestaan want heb al de hele dag geslapen omdat ik een buikgriep heb gekregen vanmorgen. Ik ga weer wat proberen te slapen. Welterusten allemaal!

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @frou81...gefeliciteerd met jullie nestje...schattig he die kittens...

@Sugar...wat naar dat het zo slecht gaat met je opa.
    Beterschap met je buikgriep!

@Ghurabaa....wat leuk dat het opknappen ( klussen kan ik idd niet meer zeggen:D) van jullie paleis zo goed gaat!
    Hoop dat jullie snel over kunnen!
    Leuk he z'onm drukke meid in je buik..
    Ons knulletje is ook al aardig aan het bewegen en dat voelt heerlijk en geeft me vertrouwen dat het allemaal goed gaat!

@All....wat een heerlijk weer he!
    Ik stond om half 10 alweer op het voetbal veld en het was er heerlijk!
    Straks nog even naar de markt om bloemen voor mijn schoonmoeder te kopen voor moederdag.
    Wij gaan daar straks vast langs voor moederdag en dan kunnen we lekker aanschuiven met het eten...
    Morgen wordt ook een gezellige dag want dan gaan we metde hele familie bij mijn zus BBQen en dan natuurlijk de Bekerfinale kijken want ons Clubbie doet mee.
    Mijn vriend gaat morgen al heel vroeg weg want die gaat met een heleboel vrienden naar de wedstrijd in Rotterdam dus ik krijg al heel vroeg ontbijt op bed voor Moederdag!
    Mijn zoon heeft weer wat leuks op school gemaakt en dat zijn altijd de leukste kadootjes waar ik ook altijd heel blij en trots op ben!

Woensdag de 20 weken echo en daar zie ik best tegenop want een vriendin van mijn zus had een hele slechte 20 weken echo 3 weken geleden met het gevolg dat ze vorige week hun dochtertje met 21.5 wkn geboren hebben laten worden want het meisje miste een hartkamer en zou geen overleveingskans hebben als ze al de geboorte zou overleven.
    Dit blijft door mijn hoofd spoken vooral omdat zij vorige jaar net als ik in aug een MK heeft gehad en nu weer zwanger was en dan 4 weken verder dan ik...
    Maar ik blijf positief en ga er van uit dat alles goed is met ons knulletje!

Fijn weekend allemaal!

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy211
    bedankt! Heel veel plezier met de BBQ lekker hoor. Hebben wij verleden week nog gedaan. Snap wel wat je bedoeld het gaat goed komen we duimen in ieder geval met je mee woensdag!

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..

Jaaa de tijd gaat zooo snel! Echt ongelooflijk, vandaag alweer 26 weken zwanger. Het begint steeds spannender te worden, en ook steeds zwaarder.. :) Heb vorige week vrij gehad en toen ben ik eigenlijk echt een beetje ingestort.. Nu pas realiseer ik me dat ik probeer door te gaan met alles (m.n. werk) alsof ik helemaal niet zwanger ben, maar ik ben al 6 maanden en heb daarnaast bekkenpijn dus moet echt naar mezelf gaan luisteren! (en naar de fysio want die had al eerder gezegd dat het zo niet ging).
    Gesprek op me werk gehad en ga per direct 3 uur per dag korter werken, ben ik toch wel erg blij om! Hopelijk kan ik het zo nog die 8 weken die ik tot mijn verlof te gaan heb volhouden.. :)

Vandaag is het laminaat op de bovenverdieping gelegd! Joeppiiii :D De kamer van ons meisje is nu zo goed als klaar dus hoop binnenkort de meubels in elkaar te kunnen zetten, daar kijk ik zoooooo naar uit! Maandag over een week komt de kinderwagen (incl. maxicosi, campingbedje en wipstoeltje) daar kan ik ook niet op wachten! Komt allemaal heel dichtbij inderdaad..

Maar wat naar zeg van je opa :( Wat een moeilijke en verdrietige situatie. Hopelijk kan hij de laatste tijd van zijn leven met zo min mogelijk pijn doorstaan.. :( Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte meid, en je familie uiteraard ook.. *knuffel*

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh wat naar zeg :( Ja dat is echt je ergste nachtmerrie.. Kan me goed voorstellen dat je het spannend vind, ik denk dat iedereen het spannend vond. Hoewel ik er voorafgaand heel relaxt onder was, kreeg ik het 30 minuten voor de echo ineens enorm op mijn heupen. Ineens realiseerde ik me wat het wel niet zou betekenen als ik over een half uur te horen zou krijgen dat er iets mis met mijn kleine meisje is.. :( Dat zou heel veel verdriet hebben gedaan..

Desondanks heb we er helaas zelf niets over te zeggen, probeer het los te laten en het over je heen te laten komen. Je kunt slechts afwachten en het beste hopen.. :)
    Hoop voor jullie dat de tijd tot de echo vlot voorbij gaat en dat je een prachtecho hebt zodat je weer helemaal gerustgesteld bent!

8. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Voor de moeders onder ons: fijne moederdag!

Dames, dat we volgend jaar allemaal maar een geweldige moederdag mogen hebben!

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Lekker van het weer aan het genieten allemaal?

Deze keer duurt het wachtbankje niet zo heel lang voor me, ben er nog steeds heel relaxed onder deze maand. Erg fijn, en natuurlijk genieten we nu volop van de kittens. Wat zijn die schattig, en hoe mooi is de natuur! Verbazingwekkend hoe onze poes die verzorging vanaf het eerste moment doet. Ze gaat nu ook eventjes door het huis wandelen en de hond kroelen als de kittens slapen. Zodra ze wakker zijn gaat ze er weer bij liggen...

Verder zijn we lekker al aan het aftellen tot onze Cuba-reis! Over 6 weekjes zitten we er al namelijk!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    Ja dat geloof ik wel dat het spannender begint te worden hihi zou ik ook hebben hoor ik weet het wel zeker. :D

Maar inderdaad ook zwaarder ja. Ben je veel aangekomen of valt het wel mee? Dat moet ook he meid goed naar jezelf luisteren en nu lekker wat minder uurtjes gaan werken. Klopt de Fysio helpt echt. Ik ben er nu helemaal vanaf sinds een goede week! Waarschijnlijk door de vroege miskramen en stress heeft er iets bij mij niet goed gezeten. Nu ben ik al een paar rondes gewoon ongesteld geworden en merk ook gelijk dat ik geen onder rugpijn meer heb gekregen echt een hele opluchting.

Gezellig klinkt het al je huisje en de babykamer echt super spannend!!!!

& *bedankt voor je knuffel* :)

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ah wat lief jij ook natuurlijk!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wat lief jij ook natuurlijk & ik hoop het zoooo!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Mijn opa is overleden krijg net een telefoontje :(

14. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meid, gecondoleerd met dit enorme verlies. Heel veel sterkte voor jouw en je familie. Neem de tijd om dit alles een plaatsje te geven. Dikke knuffel!

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar: ah meisje, heel veel sterkte in deze moeilijke dagen. Hele dikke knuffel van mij!

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Meiden ik lees hier af en toe nog wel eens mee, maar wilde hier even meedelen dat de eerste baby heel snel geboren gaat worden! Dit is een berichtje van Enjoyllive in een ander topic, ze is nu 35 weken en 4 dagen zwanger:

Ff snel bericht van mij. Vanmorge vlieze gebroke en 1 cm ontsluiting.
    Vk komt zo weer langs om te kijke dus het zal geen dagen meer duren hier
    Heb weeen om de 5 min!
    Xxx donna

@Sugarblossom; veel sterkte...

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers @Frou @Mlien
    Dankje. Maandag ochtend crematie. Zit er heel erg tegen op.

@Mlien
    Waaah echt spannend nu. Ben zo benieuwd!!!!! Succes met de bevalling ook natuurlijk!

@Iedereen
    Had vandaag mijn eisprong moeten hebben als het goed is maar eergisteren voelde ik al wat denk dat mijn ovulatie toen al is geweest. Met klussen zijn we gelukkig op tijd begonnen maar veel / actief geklust hebben we niet. Had ook geen ovulatietesten dit keer, had ze besteld maar is niet goed gegaan heb ik het zonder moeten doen. We zullen het weer zien over 14 dagen. ;)

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nee, ik niet... Enjoyllive!! Mijn guppekoppie blijft nog even zitten ;)

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    :p Oh las het helemaal verkeerd. Weet jij al meer??

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nope, we wachten vol spanning, zodra ik iets weet zal ik het hier ook posten!

Deel Deze Pagina