@Frou...En toch vind ik het knap...haha Ik duim voor je meid! Laat je het ons gelijk ff weten..... @Femme....heel begrijpelijk meid! En dat is niet zeuren maar dat is heel normaal! Ga je deze maand ovutesten gebruiken? Je had deze x een redelijke cyclus...ze worden elke keer korter!
@Joy2111 @Frou81 ja was erg mooi gisteren. Gisteravond moeilijk in slaap kunnen komen omdat het zo'n impact heeft gehad. @Frou81 Knap dat je het volhoud spanneeenndddd!!
@Joy2111 Klinkt als een gezellig weekend nu lekker uitpuffen hihi @Femme Ik snap je helemaal.. leef met je mee knuffel! @Iedereen Vanmorgen naar het dorp geweest even wat spulletjes/kleding en een nieuwe bikini (was nodig) gekocht voor aankomende vrijdag want dan gaan wij een lang weekend naar Duinrell met een paar familieleden. Ga zo al alles klaar leggen even aan wat anders denken want dat van mijn opa komt nog vaak naar boven dus is deze aleiding is wel goed
Frou spannend meid! We duimen weer voor je. Ik blijf de site in de gaten houden.. Sugar hoop dat het mooie afscheid je helpt het een plaatsje te geven. Hoop dat je kunt genieten van je weekendje weg. Even je gedachten verzetten en lekker zwemmen. Ik heb trouwens een zwangerschapstankini gekocht. Alvast voor de vakantie en ik zag dat er bij mij in de buurt zwangerschapszwemmen wordt gegeven.. Femme jouw gedachtes klinken helemaal niet gek! Ze komen me juist heel bekend voor. Die ovutesten is een goed idee. Dan heb je een beter beeld van je cyclus. Joy hoe bevalt je eerste werkdagje na je drukke weekend? Dat wordt straks zeker lekker relaxen op de bank Ik heb vandaag mijn collega's verteld dat ik zwanger ben en iedereen reageerde heel enthousiast
Hey meiden, Net een test gedaan en helaas weer negatief... Gaan maar weer naar de volgende ronde. Nog 2 rondes voor ik naar de HA ga... Nu eerst wachten tot ik ongi word...
@Frou....Jee balen meid..Ik had goede hoop.. Maar geen bloed geeft moed he.. Sommige meiden testen na NOD pas positief. Welke test heb je gebruikt dan? Zijn inmiddels de duivels al gekomen?
@Joy: vanmorgen werd ik wakker: hartstikke ongi... Voor het eerst liet mijn mannetje gisteren zien dat hij ook echt baalde en wel kon huilen. Voorheen troostte hij vooral mij, maar hij had het gisteren ook moeilijk... We hebben daarom ook afgesproken dat ik na onze vakantie naar de huisarts ga als het nog niets is dan. Ik weet wel, zo vreselijk lang zijn we ook nog niet bezig, maar ik word er behoorlijk moedeloos van.
@Flowers Wat leuk dat je collega's enthousiast waren! Spannend om te vertellen he? Dankje voor je lieve woorden Wat gaaf een zwangerschapstankini. Heb je meer een jurkje of een zwempak daarvan gekocht? vind die jurkjes ook wel schattig altijd. Wij gaan ook lekker zwemmen. In iedergeval morgenavond met z'n allen. Mijn nichtje die net 1 is geworden is verleden keer voor het eerst in het zwembad geweest.. ben benieuwd hoe ze het vind morgenavond
@Frou81 Jeetje die zag ik toch echt niet aankomen. Want je kan ook later positief testen vandaar.. vind het zo sneu voor jullie! Als het jullie hoop en rust geeft zou ik zeker ook naar de huisarts gaan. Beter vroeg dan laat toch? Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou Knuffeltjes aan Frou
Frou wat ontzettend balen meid! Jullie willen het allebei zo graag en dan komt de klap iedere maand des te harder aan. Goed dat jullie hebben afgesproken na jullie vakantie de stap naar de huisarts te zetten. Dikke knuffel! Sugar you're welcome Mijn tankini lijkt meer op een badpak. Alvast veel plezier komend weekend. Geniet er lekker van!
@frou: oh wat balen weer... ik herken het helemaal, want ik ben ook weer door naar de volgende ronde... helaas...
He meis, Hier nog steeds geen zwangerschap boehoe. Probeer er wat minder mee bezig te zijn, ook omdat ik gewoon een 'gevoel' heb dat ik niet nog eens zwanger raak. Ofzo. Heel gek, kan het niet uitleggen. Dus probeer zoveel mogelijk te genieten van mn kleine mannetje en wie weet mag mijn wens toch nog uitkomen.. Iig wel in juni of juli sperma laten onderzoeken....... misschien dat dat voor mij meer zekerheid geeft en ik weer wat hoop krijg (of juist niet natuurlijk!) Ik lees af en toe wel mee, heb alleen niet altijd tijd om even ervoor te gaan zitten Liefs
Jammer zeg meis. Je krijg er wel wat meer zekerheid door ik zag er trouwens wel tegenop op de sperma onderzoek van mijn vriend bah wat een zenuwen vooraf. Maar ga hard voor jullie duimen! Dat herken ik maar al te goed. Ik zeg dat ook telkens dat ik alleen maar droom om zwanger te worden i.p.v het 'echt' te worden. Leef met je mee *dikke knuffel meid*