@Femme: goed dat je geholpen wordt nu! Hoop zo voor je dat het snel raak is (in ieder geval binnen een jaar). Ja, hoe eng en spannend ik het ook vind om straks die MMM in te stappen, het geeft ook rust. Hoewel vriendlief ervan overtuigd is dat ons kind op Cuba wordt verwekt straks... Haha, en dan maar hopen dat het geen jongetje wordt, want dan heet ie straks Fidel of zo, hahaha... Ook van mij een dikke knuffel, omdat we die zo op zijn tijd nodig hebben!
Spannend Mlien. Hoop voor je dat de weeën doorzetten. You go girl Femme dat heb je ook weer achter de rug. Ga voor je duimen dat de uitslagen van het bloed en zaadonderzoek goed zijn. En natuurlijk dat de medicatie aanslaat en je straks een positieve test in je handen hebt. Dikke knuffel. Frou haha Fidel. Het zou dan wel een vakantie worden om nooit meer te vergeten Wie weet wat de zon, zee en ontspanning met zich meebrengt. Straks komen jullie niet meer van die hotelkamer af We gaan iig voor je duimen! Hier gaat alles z'n gangetje. Ben donderdag bij de vk geweest. M'n bloeddruk was iets verhoogd (denk dat ik iets te veel drop heb gegeten ). Moet nu over 2 weken terugkomen..
Veranderd hier helaas nog niks... het is afwachten wanneer ze vaker gaan komen... Pff, ben helemaal kapot!
Ik kan wel janken van blijdschap, verloskundige is hier nu en had 7 cm ontsluiting!!!! Vliezen zijn gebroken en we zijn het bad nu op temperatuur aan het maken... *weeën doen best pijn*
Mlien wat ben jij een bikkel! Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt Hopelijk is alles achter de rug en zijn jullie aan het genieten van jullie wondertje.
@Mlien Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik vind die naam Kian zo leuk! & ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is... @Flowers Oops.. niet teveel drop eten jij! ^.^ @Iedereen Hier weinig nieuws. Heb een heel licht roze ovulatiestreepje op de test en zijn al vroeg aan de klus geslagen deze ronde. Ben ook bezig met afvallen omdat ik 3 kilo ben aangekomen na al die vreetbuien die ik toen had gekregen tijdens de hormonen door vroege miskramen, had toen alleen maar honger honger en nog eens honger. Moet zeggen gaat goed en ben al meer dan 1 kilo afgevallen.
Mlien, you did it girl Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Kian! Hoop dat alles goed gegaan is..
@Mlien...Gefeliciteerd meid!! Geniet van je zoon! Hoop dat alles goed gegaan is!! @Femme..Wat fijn dat je nu medicijnen hebt gekregen hopen dat het nu binnen een jaar raak is. @Frou...Wordt jullie kindje dan met een sigaar geboren als het op cuba verwekt wordt? @Sugar...Jullie zitten weer in de klusweek? Have fun en denk aan de handstand tegen de keukenkastjes he.. Hier nog 1 dag werken en dan heb ik weekend.. Gaan jullie nog iets leuks doen met Hemelvaart? Hier gaan we met de gezinnen van mijn schoonzussen bowlen en s'avonds BBQen.. Verder heb ik weinig te klagen...moet morgen weer naar de VK en voorheen was ik nog niets aangekomen maar nu denk ik wel...ik heb de hele dag honger en blijf eten..ik zal het morgen wel zien.
@Joy2111 ja hahahaha inderdaad!! Wij weten nog niet wat we gaan doen. Willen zeker weten wel wat gaan doen.. igg veel klussen hebben nu mooi meer tijd ook vrijdag middag is mijn vriend vrij! Heel veel plezier volgende week. Bowlen is ook zo gezellig altijd met z'n allen. Moet?? je trouwens ook wegen bij de verloskundige als je telkens op controle moet komen?? ben ik eigenlijk altijd benieuwd naar.
@Joy: hahahahaha, als het kindje op zijn of haar vader lijkt wel, vrees ik! Morgen verwacht ik mijn eisprong, dus vanavond en morgen nog maar eens aan de klus...
Klopt!! Maar mijn test was nog niet positief ik gok nog zo'n 3 dagen zeker maar je weet maar nooit ^.^ gewoon morgen weer testen geblazen hier.
Ik doe het zonder testjes. Heb zo'n regelmatige cyclus dat ik precies weet wanneer, tenminste, de laatste maanden. En ik wil die spanning niet meer eigenlijk...
@Frou81 Precies je moet doen wat het beste is voor jullie dat is ook beter voor het zwanger worden. Alles rustig aan en je hart volgen (;
@Frou Heel verstandig....als je alleen maar spanning van die ovutesten krijgt snap ik heel goed dat je ze niet gebruikt.. Heb jij ook eipijn? Die voelde ik wel elke maand en de ovutest bevestigde bij mij eigenlijk elke maand al wat ik wist.. Have fun met klussen!! @Sugar..Ik ga wel elke keer op de weegschaal bij de Vk. Of het echt MOET weet ik eigenlijk niet. Ik wil voor mezelf mijn gewicht wel in de gaten houden want bij mijn zoon ben ik 25 kg aangekomen en dat wil ik niet meer. Ik ben in het begin van deze zwangerschap ong 4 kg kwijt geraakt door het overgeven en bij de laatste controle zat ik weer op mijn begin gewicht maar ik denk dat ik er nu wel behoorlijk over heen kom....mijn buik is al behoorlijk en ook mijn billen worden ronder..( lees dikker..) Sugar en Frou..Ik duim voor jullie meiden!! Volgens de pendel zou Sugar deze maand een posi test moeten vasthouden...