Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar: inderdaad maar 2 daagjes verschil wat NOD betreft...

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    haha dat is normaal natuurlijk hoort bij een zwangerschap :p vergeetachtig zijn. :$ zo dan is dat wel heel erg hehehe wil het wel eens mee maken, moest je er niet om lachen op het laatst toen je de vaatdoek gevonden had?? :D

Ja lekker goedkoop voor hem zeg echt sneaky van je baas. Inderdaad erover praten als je het er niet mee eens bent toch? want je kan het geld dadelijk heel goed gebruiken.

Oh zo ontzettend mooi lijkt me jullie babykamertje. En dat is nog het spannendste kleertjes wassen en alles klaar leggen!

Hier alles goed weer. Heb een leuk weekend gehad. Kindjes van m'n zus waren een weekend hier en zijn in badje geweest gisteren en vandaag naar het zwembad geweest met z'n allen. Het was heel erg gezellig ;)

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme
    Duim voor jullie he meid.

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Frou
    Meen je dat nou?? jammer we kunnen het ook niet achterhalen denk ik?? dat is dus even zwaar balen :( Nou zeg zou leuk zijn geweest als we deze maand samen zwanger zouden zijn. Allebei pendel in juni en NOD heel dicht op elkaar.

Ik hoop het ook zo dat het eitje goed kon groeien :)

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar...in de maand dat ik zwanger raakte kwam mijn ei ook later dus kan een goed teken zijn...ik duim voor een super vaderdag voor je vriend!

@Ghurabaa...wat fijn dat jullie lekker in je eigen huis zitten en de kinderkamer klinkt erg leuk.
    Nog 4 weken werken ....lekker zeg ben jaloers...en die ene dag scheelt idd behoorlijk in je zwangerschapsuitkering dus zou het niet zomaar toelaten vooral omdat het je werkgever niets kost want die krijgt het volledig van het UWV terug.
    Ik moet nog 10 weken werken en heb dan verlof...( neem een week vooraf vakantie)

@Femme ik duim voor een goede uitslag!!

@Frou...ik heb weleens gehoord dat er idd vrouwen zijn die ineens in een maand geen eisprong hebben gehad..maar geen idee waar dat aan kan liggen...gebruik je ovutesten?

@Noordbrabant...Ik heb me toen suf gebeld en gemaild om me af te melden voor de blije doos van de prenatal na mijn mk vorig jaar..maar het is toen wel gelukt..

Hoe is het met Elja en Justme?

Hier hebben we een heerlijk weekend gehad, veel vrienden langsgeweest en veel buiten gezeten.
    Vannacht hadden we behoorlijke onweer en regen maar na vanochtend hier weer bloedheet en nog geen regen of onweer in aantocht...
    Morgen weer een lange werkdag waar ik na mijn lange weekend geen zin in heb!

Fijne aaf meiden!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Ja wie weet wil het eitje dan wel beter rijpen als we een latere eisprong hebben (jij had natuurlijk) :p Je weet maar nooit met onze lichaam. Ik vraag me ook af of het goed gaat met @Elja en @Justme!

@Frou
    Merk je al iets meis? misschien heb je een late eisprong! Mijne is ook laat (voor mij doende) dit keer.

@Iedereen
    Hier nog wakker had echt geen idee van de tijd. Tot dat vriendlief na het douchen niet meer beneden kwam haha :$ zo laat alweer! Even een kopje thee drinken en dan naar bed. Welterusten meiden!

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Joy: Nee ik wou het er zeker niet bij laten zitten. Mijn leidinggevende zou het op mijn aandringen nog eens uitzoeken en me daar over bellen, maar ze heeft niks laten horen. Nu heb ik vanmorgen zelf gebeld en blijkt dat ik deze week gewoon voor 4 dagen sta ingeroosterd, alleen werk ik kortere dagen en hebben ze me zonder overleg aan het einde van de dag ingepland (iets wat ik niet wilde omdat ik daar niks aan heb met mijn klachten). Dus ben weer zooo boos! Echt ik weet het even niet meer.. Ze denken alleen maar aan hunzelf, bah!

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Getver wat een mensen heb je toch ook he? :(

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik heb al de hele dag harde buiken gewoon omdat ik me er zo druk over maak en me er zo over op kan winden.. :(

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    Nee niet doen! Ik zou ze echt meteen bellen morgen dan ben je er vanaf. Jij mag ook een mening hebben hoor! Laat je niet gek maken. *Knuff*

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik ga morgen ook zeggen dat ik die late diensten echt niet wil draaien, want het is gewoon te zwaar voor me. Als ze daar dan geen gehoor aan geven dan wil ik een gesprek met een arboarts en die moet mij haast wel gelijk geven. Maar t ergste vind ik gewoon nog dat ik mijn grenzen heel duidelijk heb aangegeven en dat er nu na een week al geen gehoor meer aan wordt gegeven.. Zonder daar met mij over in gesprek te gaan, krijg ik dat even mede gedeeld via een briefje.. :(

12. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Ghurabaa: wat een gedoe! Daar zit je helemaal niet op te wachten nu. Gewoon aan de bel trekken en voor jezelf opkomen hoor, en zolang je geen ander contract tekent en niks toezegt kunnen ze volgens mij niks! Sterkte en succes ermee meid.

@Sugar: nee, merk niks qua afscheiding e.d. Wel al de hele dag een zeurend gevoel links in mijn buik. Ben bang dat ik deze maand helemaal geen ei gehad heb. We zullen wel weer zien...

13. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ghurabaa wat een gedoe op je werk zeg. Wat een rotstreek zo in je laatste weken voor je verlof. En het laagste is wel dat ze nu niet eens meer rechtstreeks met je communiceren. Denk dat het inderdaad goed is contact met de arboarts op te nemen. Probeer je niet al te druk te maken, dat is helemaal niet goed voor jou en je kleine meid. Insha'Allah komt alles goed.
    Wel fijn dat jullie nu lekker in je eigen huisje zitten. Is je man al begonnen met de babykamer? Hoop dat dit een beetje voor afleiding zorgt.

Frou misschien heb je wel gewoon je eisprong gehad zonder hier iets van gemerkt te hebben. Ik heb ook rondes gehad waar ik niks merkte aan mijn lichaam, maar door de ovulatiestesten wel wist wanneer mijn eisprong was. Zou voor de zekerheid nog doorgaan met klussen.

Femme vandaag krijgen jullie de uitslag. Ben al volop voor je aan het duimen!

Sugar spannend weer op het wachtbankje. Ga weer volop voor je duimen! Zou geweldig zijn als de pendels van jou en Frou uitkomen!

Noordbrabant wat fijn dat je hier weer bent. Wat een gedoe met je HCG, maar gelukkig staat het nu feitelijk op nul. Hoop dat dit zo blijft en je in november mag stoppen met de pil. Het is heel logisch dat wisselende stemmingen hebt. Het is allemaal niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Het vervelende is dat je het nog niet echt kunt afsluiten. En dan ook nog het verdrietige nieuws van je zus :( Hoe is haar controle afgelopen?

Joy moeilijk he zo'n eerste werkdag na een lang weekend. Ik had echt moeite met inkomen. Gelukkig ben ik vrijdag vrij, dus weer 4 dagen weekend in het vooruitzicht. Hoe gaat het verder met je zwangerschap?

Hier een lekker gezellig weekend achter de rug. Ben een dagje met mijn schoonzussen en 2 nichtjes naar Brussel geweest en ben ook nog wezen winkelen met mijn man in Rotterdam. Verder nog bij een vriendin langsgeweest en wat in huis gerommeld.

Maandag moest ik terugkomen bij de vk, omdat mijn bloeddruk vorige keer wat verhoogd was. Mijn onderdruk zit nog steeds op 90. Moet nu weer over 2 weken terugkomen en we hebben ook al een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt.

14. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa....Niet over je heen laten lopen hoor.
    Ik zou idd een gesprek aanvragen met de arboarts want je gezondheid staat voorop.

@Femme... En hoe was de uitslag? Heb de hele dag voor je geduimd.

@Flowers...Met mijn zwangerschap gaat het goed..
    Heb alleen een blaasontsteking en daardoor steeds harder buiken maar heb al antibiotica dus hopen dat het snel helpt.
    Ik heb verweekte bekken en zou het eigenlijk wat rustiger aan moeten doen maar dat zit niet in mij met het gevolg dat ik elke avond als een oud wijf van de bank afkom.
    Wanneer heb je de 20 weken echo?
    Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor een 3d echo op 7 juli..ben erg benieuwd of we alles goed kunnen zien.
    Hoe voel jij je verder??

@Sugar...ik duim voor je nu je weer op het bankje zit...wanneer is je NOD?

15. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joy wat toevallig... wij hebben namelijk op 7 juli onze 20 weken echo :) Ben inmiddels wel benieuwd naar het geslacht van ons kleintje. De weddenschappen zijn inmiddels al losgebarsten ;) Ik zelf heb eigenlijk geen idee, mijn gevoel wisselt iedere keer. Het belangrijkste is dat de kleine gezond is!

Wat vervelend dat je een blaasontsteking hebt. Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad en hoop dat dit zo blijft ;) Hoop voor je dat het snel overgaat! Wel een beetje luisteren naar je lichaam hè ;), ik herken het wel hoor.. ben ook niet iemand die stil kan zitten.

Met mij gaat alles goed. Merk verder niks van die verhoogde bloeddruk, hoop maar dat ie niet verder gaat stijgen..

Femme hoe was het gisteren bij de gyn?

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Frou81
    moeten het inderdaad maar even afwachten meis ;)

17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar: voel je je al anders? Ik niet echt, op buikpijn en rugpijn na dan. Maar aangezien ik mijn eisprong niet opgemerkt heb, verwacht ik ook niks.

18. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar en Frou....Ik duim voor jullie...zal helemaal super zijn als jullie pendels uikwamen..

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Meiden ik ga er morgen weer even voor zitten. Zit namelijk met een knallende keelpijn dus keelontsteking bobbeltjes bij m'n amandelen en dat witte erbij :( eten gaat moeilijk, praten, slikken, lachen moeilijk etc. en gauw pijn in m'n nek als ik te lang achter de computer zit. Reageer zo snel mogelijk op jullie. Ga mijn bedje in. Slaaplekker lieverds!

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Beterschap Sugar!
    Keelontsteking is altijd vervelend!

Deel Deze Pagina