Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    #3041 Sugarblossom, 12 jun 2011
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
    Ja inderdaad. Het is vanmorgen erger geworden heb nu ook flinke koorts en lig de hele ochtend al plat. De huisartsenpost gebeld die vond het belachelijk dat ik niet eerder gebeld had maar ja ik dacht heb gewoon een paar dagen keelpijn en dat gaat wel over. Moet om 3:00 uur vanmiddag naar de huisartsenpost en wordt ik even na gekeken. Heb het flink te pakken :(

@Iedereen
    bedankt en het zou inderdaad leuk zijn als het raak is samen met @Frou! Ik weet nu niet of ik wel zwanger kunt zijn deze maand?? heb flinke virus??

@Frou
    ja dit keer wel na eisprong maar misschien komt het door mijn griepje. Heb 5 DPO steken gehad onderin. We gaan het maar afwachten. Jij ook duim voor je he meis!

Edit: @Femme hoe is het geweest afgelopen week?

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar: hey liefie, hoe was het op de huisartsenpost? Voel je je al beter?

Sinds gisteren ENORME pijn in mijn borsten. Zo erg heb ik het nog nooit gehad, gaat echt door mijn hele borst heen vanuit mijn tepels lijkt wel. Maar sinds vanmiddag OOK knallende koppijn, dus verwacht de rode duivels morgen....

@Femme: hoe is het met jou, liefie?

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hey @Frou toevallig dat je net 2 minuten geleden hier ook was. Heb een kuur gekregen voor een weekje die ik moet afmaken en had weer koorts toen ik naar de huisartsenpost was geweest (gelukkig reed vriendlief) heb daarna veel geslapen en een klein beetje kunnen eten net. Klinkt goed denk dan toch dat je een eisprong gehad heb :D dat zou mooi zijn. *blijf duimen hier*

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik ook voor jou liefie! Zet maar lekker thee met honing (of beter nog: laat vriendlief dat doen) en dan lekker je bedje in of met een dekentje op de bank! Ik hou je op de hoogte!

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Heybmeiden, ik MOET even kwijt dat we vandaag de babykamer in elkaar hebben gezet en ik zooo blij ben! Manlief heeft voor mij ook net gelijk alle kleertjes en spulletjes hier heen gehaald (stonden nog bij zijn ouders) zodat ik het morgen allemaal kan uitpakken en netjes maken! Daar heb ik zo'n zin in!

( einde echobericht, sorry moest t ff kwijt hoop niet dat jullie t erg vinden)

@ sugar en frou, spannend meiden, ik heb er wel een goed gevoel bij! Ik had ook gigantisch pijnlijke borsten in t begin, alleen bij mij kwam t pas na nod. Sugar, beterschap hoop dat je gauw weer beter bent!

Hoe gaat het met de rest? Jullie houden geen nodlijst meer bij hè?

6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Ghurabaa: Lekker dagje gehad vandaag? Alles klaargezet en kleertjes gewassen en zo? Ben benieuwd naar jullie babykamertje!

@Iedereen: ik moet toegeven dat ik het nu wel weer spannend begin te vinden. Voel me raar, erg pijnlijke borsten en steekjes in mijn buik. Gisteren erge hoofdpijn, dus dacht vandaag ongesteld te worden, maar vooralsnog geen tekenen. MAAR: mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden, dus heb zojuist toch nog maar maandverband ingeslagen... We wachten maar weer af...

@ Sugar: hoe gaat ie nu met jou, lieverd? Voel je je al wat beter?

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Frou....Ik had ook zere boobs met steken en zere tepels.
    Ik had ook dikke blauw aders naar mijn tepels lopen..
    Ik duim voor je meid..Klopt je banner nog?

@Sugar...Hopen dat het kuurtje snel aanslaat..laat je lekker verwennen door je vriend.

@Ghurabaa..Wat leuk dat je het kamertje nu in elkaar hebt.
    Nu alles wassen en alles inrichten!
    Daar heb ik ook zin in vooral als ik alle kleertjes enzo zie, ik heb nu alles in een krat zitten en kan niet wachten tot alles geverfd is en ik ook mag gaan inrichten.

Hier 3 heerlijke dagen gehad.. veel gezelligheid en lekker in en rondom huis aangerommeld.
    Blaasontsteking is nog niet weg ondanks dat mijn kuurtje is afgelopen dus kan weer terug naar de ha.
    Donderdag nog bij de vk gezeten omdat ik bij het plassen bloed verloor door de blaasontsteking.
    Vk wilde per se dat ik langs kwam om te kijken of alles nog dicht zat want een blaasontsteking kan zorgen voor een vroeg geboorte...alles gelukkig nog potdicht!
    Morgen weer een nieuwe werkweek maar wel een lekker korte!

Meiden ik duim voor jullie!!
    Jullie mogen al snel testen!
    Frou ...benen bij elkaar houden he!!

8. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Joy: He, vervelend, dat die blaasontsteking nog niet over is! Dan zul je nog wel een kuurtje krijgen. Hoeveel dagen had je nu die kuur? 3 dagen? Daar starten ze meestal mee (da's mijn ervaring tenminste).

Ja, mijn banner klopt nog... Spannend nu hoor... Nog even afwachten. Ga in ieder geval niet testen voor woensdagavond...

Ondertussen duim ik lekker verder...

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Joy: Wat balen van je blaasontsteking, gelukkig was alles dicht. Heb je nu van de ha wee reen kuur gekregen?
    Ik heb inmiddels de kleertjes en spulletjes netjes in de commode en kledingkast gedaan (ga het denk ik morgen wassen). Al die tijd heeft het in tassen gezeten en had in mijn hoofd dat ik heel veel had, maar nu het zo hangt denk ik dat het veeelste weinig is!!
    Weet jij hoeveel rompertjes, truitjes, broekjes etc. je moet hebben? En in welke maten allemaal??

@ Frou: Neeee je moet gewoon morgenochtend een test doen!! Haha, ik denk echt dat het raak is hoor.. Daarom, je moet ons nieet zolang nog in de spanning houden ;)

10. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa...als het goed is heb je van het kraamburo een uitzet lijst gekregen..vind alleen zelf dat daar heel weinig aan kleertjes opstaat wat je nodig hebt.
    Ik heb 10 rompers in maat 50 en 10 in maat 56
    En van beide maten 7 setjes met kleren..inc sokken en slofjes
    En 5 mutsjes
    En een dik vestje voor als ik toch in het ziekenhuis moet bevallen...

Ik had een 5 daagse kuur en ze hebben mijn urine nu op kweek gezet en morgen hoor ik meer.

@Frou...Jee zeg wat hou je ons in spanning....
    Ik zou morgenvroeg al een testje doen met ochtendurine.
    Ik duim me suf voor je!!

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    hey lieverds,
    werd vanmorgen wakker: ongesteld! Alweer... moet eerlijk zeggen dat de teleurstelling meeviel bij mij (bij vriendlief was het wat erger). Ben in ieder geval blij dat ik ervan af ben voor mijn vakantie (we vertrekken zaterdag), en ach, zo kan ik tenminste genieten van de heerlijke cocktails in Cuba! (always look on the bright side of life...).

@Ghurabaa: volgens mij kun je ook zo'n lijst op de site van de prenatal downloaden... Weet zo ook niet wat je nodig hebt qua kleding.

@Joy: afwachten dan maar weer, gelukkig hoor je morgen meer.

@Sugar: ik duim nog steeds voor je hoor, meisje!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
    Hopen dat het in de vakantie raak is, en anders: op naar de HA!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    Waaah het kriebelt al merk ik :p leuk toch? Ik heb dit keer niet pijn in mijn borsten maar zachte tepels die bijna verdwenen zijn whahaha :D is een gek gezicht! Lief dat je mee duimt :)

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Frou81
    Vandaag gaat het al wat beter. Kon alweer wat doen maar ben af en toe nog eng op mijn maag en die keel is iets beter geworden al gelukkig! En heb nog aan je gedacht vandaag / duimen voor een zwangerschap maar nu lees ik dat je ongesteld bent geworden.. :( Nou dat is niet wat we wilde he? Meis jij gaat echt gauw naar de dokter na de vakantie want dan krijg je wat zekerheid. Je voelt je zo machteloos dan ook he? als je ongesteld wordt en het wéér niet raak is. Dikke knuffel van mij vind het echt rot voor je hoor. Maar je kunt je nu lekker gaan verwennen in Cuba lekkere cocktail erbij en genieten!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Beterschap! Blaasontsteking is niet leuk, lijkt me nog vervelender als je zwanger bent moet je vast telkens naar de wc?

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Frou: Wat balen zeg!! Jeetje wat kan het toch weer teleurstellend zijn elke maand he?! Zo jammer is dat.. Ik zou inderdaad na je vakantie eens langs de huisarts gaan, om te kijken of er een oorzaak voor is. Zou niet fijn zijn, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent.
    Nou, nu maar gewoon dubbel genieten van je vakantie!!:)

@ Sugar: Gelukkig gaat het alweer wat beter, zo'n keelontsteking kan zoooo naar zijn. Gelukkig ben ik inmiddels mijn keelamandelen kwijt :D

@ Joy: Jij hebt duidelijk al meer kleertjes in huis als ik! Haha.. Ik heb inderdaad een uitzetlijst gekregen, maar daar staat heel weinig op. Ik ga morgen eens een lijst maken van wat ik nou precies allemaal heb en dan ga ik gewoon nog even shoppen (vind ik heeel vervelend, maar niet heus :D)

Hier alles ok, vandaag naar de bedrijfsarts geweest, ga nog maar 4 uurtjes per dag werken. De bedrijfsarts zei ook dat ze mijn leidinggevende ging adviseren om boventallig te werken, omdat ik gewoon bijna niks meer kan. Heb heel veel last van de bekkeninstabiliteit en krijg de laatste week heel snel harde buiken, dus ben blij dat ze dat gelijk serieus nam.. Gelukkig hoef ik nog maar 3 weekjes, dus nog even doorzetten.. :)

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    Wat goed zeg dat hij je serieus nam.. tenminste hij zal wel moeten ;) je geeft het niet zomaar aan. Nu kun je naar die 3 weken toe leven meid dus nog even volhouden!

@Iedereen
    heb vanmiddag de HA moeten bellen. Werd gisternacht beroerd, misselijk en duizelig. Vanmorgen weer werd steeds erger met hartkloppingen maar die kwamen misschien van het druk maken en omdat ik zo misselijk was. Heb poeder gekregen voor de misselijkheid en nu gaat het weer een beetje. Terwijl mijn keel sinds vandaag juist over is!! Maar moet helaas de kuur afmaken weet niet of ik daarop zo reageer. Moest iig poeder innemen als ik weer zo'n golf van misselijkheid kreeg. Zakte bijna inelkaar vanmiddag. Mijn lieve mams heeft de poeder opgehaald en bij me gebracht wat erg lief is!! Ga nu zeker rustig aan doen en uitrusten.

17. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Sugar: Oh bah dat is schrikken. Waar komt de misselijkheid vandaan dan? Volgens mij moet je anti-biotica kuur altijd af maken ja.. Hopelijk ben je er gauw vanaf meid, beterschap!

Heb net het programma "Babyboom" zitten kijken, kijken jullie dat ook wel eens? Besef me weer even dat niet alle kindjes gezond worden geboren en dat maakt me zo bang voor mijn meisje :( Was dan ook gelijk weer in de tranen.. (mja, daar is op zich vrij weinig voor nodig laatste tijd haha).. Wel een mooi programma..

18. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Ghurabaa: ik kijk het inderdaad ook, babyboom. Vind het ook een mooi programma, maar ook wel confronterend (die MMM is natuurlijk vreselijk, maar zit er voor ons toch ook wel aan te komen ben ik bang)...

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    Ja was echt een rare dag vandaag. Weet niet misschien een reactie op die antibiotica maar weet het niet zeker en de AH ook al niet. Mijn hond is vandaag ook raar aan het doen. Kopjes geven en opeens schijnzwanger die loopt te piepen en te doen nu pff moet niet gekker worden vandaag! Ik kijk ook Babyboom. Erg indrukwekkend. Soms wil je die verhalen niet horen/zien he? kan me best voorstellen dat je bang bent hoor meid is ook normaal denk ik :)

Hebben jullie ook de maansverduistering gezien? heb m gezien toen die op de helft stond tot die klaar was. Was wel erg donker buiten en nu heel licht.

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Maanverduistering? Volgens mij heb ik niet onder de grond gezeten maar dat is toch echt aan mij voorbij gegaan.. haha. Wanneer was dat?

Deel Deze Pagina