Hahaha die maansverduistering was gisteren.. Je bent niet de enige hoor Ghurabaa, heb het ook compleet gemist. Zag het vanochtend op het journaal. Wat fijn trouwens dat je gesprek met de bedrijfsarts zo goed gegaan is. En leuk dat de babykamer af is. Ben benieuwd naar het eindresultaat Wij hebben zaterdag de babykamer, box en kinderwagen besteld. Deze worden begin september geleverd. Heb ook 2 positiebroeken gekocht. Leggings gaan nog wel, maar mijn andere broeken beginnen toch echt te klein te worden.
Frou wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden Nu eerst lekker genieten in Cuba. Hoop zo dat jullie een mooi souvenirtje mee terug mogen nemen. Dikke knuffel! Sugar voor jou zijn ook weer spannende dagen aangebroken.. Mijn duimen draaien overuren. Je gezondheid klinkt niet best allemaal. Heel veel beterschap! Ook ik heb de eerst afleveringen van Babyboom gezien. Moet die van gisteren nog even terugkijken. Heb ook een paar keer moeten slikken. Vooral bij die 2 stellen waarbij het na 20 weken zwangerschap fout ging. Dat zet je dan wel weer aan het denken. Denk dat er heel wat tranen vloeien, van zowel blijdschap als verdriet.
@ Flowers: Gelukkig, ben dus niet de enige aan wie de maanverduistering voorbij is gegaan haha.. Ja ik vond het ook heel heftig om te horen dat het bij het laatste trimester soms dus nog steeds fout gaat (niet dat ik dat niet wist, maar als je zo de verhalen hoort besef je pas hoe heftig dat wel niet is.) Wat een verdriet moeten die mensen hebben zeg..
Dames: allemaal een hele dikke knuffel voor jullie, want dit is voorlopig mijn laatste berichtje. Vanmiddag vertrekken we al naar A'dam en morgen naar CUBA!!! Dus zwangeren onder ons: zet 'm op en degene die dat nog niet zijn: zet 'm op! Hopelijk komen wij met z'n 3tjes terug en ondertussen genieten we daar lekker van de cocktails (en van elkaar!). Doeidoei lieverds!
daar ben ik ook weer eens... ik heb jullie wel een beetje verwaarloosd, sorry. Balen frou dat je ongi bent geworden, hopelijk ga je lekker genieten op cuba, veel plezier! Ik zit inmiddels ook weer in een nieuwe ronde...
@Frou...Ontzettend veel plezier op Cuba! Drink namens ons ook een cocktail en met zijn 3en terug komen klinkt goed!! @Flowers....wat leuk dat jullie ook al bezig zijn met de spullen inslaan...waar heb je positiebroeken gekocht want ik vind het een ellende om elke x weer iets leuks te vinden ipv dat truttige spul @Sugar...spannende dagen voor jou zeg..ik duim voor je En doe het lekker rustig aan je zit wel echt in de lappenmand he met je gezondheid. @Ghurabaa..wat lekker nog 3 weekjes en dan zit het er op voor jou... Ik kijk niet naar babyboom omdat ik dan elke nacht zou gaan dromen dat er ook iets mis is met ons knulletje en ik wil genieten en niet stressen. Ik heb geen blaasontsteking meer... Ik moet wel veel zuur drinken omdat ik er erg gevoelig voor ben en ik moet het rustiger aandoen ivm de harde buiken.. Zou alleen nog niet weten hoe behalve wat vaker op de bank te blijven zitten en vriendlief wat vaker in de benen te laten komen. Ik wist wel van de maansverduistering maar heb er niets van gezien. En ik heb weekend..... maaar ja wegens een storing van Ziggo heb ik geen tv en radio dus wordt een lange dag. Zo maar even de boodschappen doen en dan lekker niks meer vandaag!
Frou een hele fijne vakantie gewenst! Geniet lekker van jullie tijd in Cuba en hoop zo dat jullie met z'n 3tjes terugkomen! Elja hoe gaat het met je meid? Zie dat jullie klusperiode weer is aangebroken... Zet 'm op en we duimen voor je! Joy ik heb mijn broeken bij Prenatal gekocht. Het zijn 2 spijkerbroeken, 1 van Mama Licious en die andere hing in het sale rekje. Ik vind het ook moeilijk om broeken te vinden. Ben namelijk 1.78 m waardoor veel broeken te kort zijn Geniet lekker van je weekend! En probeer rustig aan te doen... Hoe is het met de Ziggo storing? Ook ik moet het rustiger aan gaan doen.. Heb vanochtend de vk gebeld omdat ik sinds gisteren hoofdpijn heb en even wou laten checken of dit met mijn bloeddruk te maken heeft. Gelukkig kon ik gelijk langskomen. Helaas was mijn vermoeden juist, m'n bloeddruk is namelijk weer iets gestegen. Na telefonisch overleg met de gyn, mocht ik weer in de wachtkamer plaatsnemen waar de gyn me later kwam ophalen. Ze heeft m'n bloeddruk nog een keer gemeten en voor de zekerheid mijn urine laten checken. Urine was gelukkig schoon. Ook heeft ze nog een echo gemaakt en die zag er gelukkig ook goed uit. De kleine was druk aan het bewegen en zwaaien Wel heeft ze me nu medicatie voorgeschreven voor m'n bloeddruk en moet ik maandag weer bij haar terugkomen.
@Flowers....ik ken het lengte probleem met fijne broeken want ik ben 1.80. Maar vervelend dat je bloeddruk zo hoog is zeg...rustig aan doen! De Ziggo storing was eerder verholpen dan gedacht..om 12.00 deed alles het weer en ze dachten dat het pas vanavond verholpen zou zijn. Ik kon vanmiddag mijn zoon ziek van school halen met hoge koorts (40.1) Hij heeft steeds last van buikpijn en is erg bleek. Hij zou dit weekend naar zijn vader gaan maar dat wou hij niet dus hij is lekker thuis bij mij. Vind het ook niets als hij zo ziek is en dan bij zijn vader moet zijn.
@Sugar...hoe is het aan die kant? Zie dat je NOD vandaag is...... Al klachten/symptomen? Duim voor je meid!
@Flowers Hihi ga je wel merken he? met je broeken dat die kleine maar lekker gaat groeien in je buik en ben blij dat je echo toch goed was. Ik ben ook zo bang voor als ik zwanger ben straks dat ik ook een hoge bloeddruk krijgt. Heb hier 3jr geleden ook voor bij de dokter gezeten toen ik niet eens zwanger was @Frou Heerlijk je zal nu wel daar zijn? Fijne vakantie lieverd en laat je daar maar helemaal gaan ^_^ @Elja81 Jammer zeg zie wel dat je bijna je eisprong krijgt.. zet hem op! @Joy2111 Precies meis laat je vriend je maar af en toe verwennen als je denkt dat het niet gaat. Hoe is het met je zoontje? echt zielig 40.1 koorts is echt veel!! Mijn NOD is morgen eigenlijk. Die banner rekent mijn korte Lutale Fase haha en morgen is precies 2 weken geleden mijn eisprong geweest. Maar verder geen symptomen af en toe misselijk maar dat was het
@Sugar..Met mijn zoontje gaat het iets beter. Hij eet veel beschuit en drinkt cola want hij heeft een fllnke buikgriep. Hij is normaal zeker geen pieperd maar zit steeds met de tranen over de wangen op de wc van de krampen. Vriendlief helpt me heel goed met het huishouden en houdt goed in de gaten dat ik het rustig aan doe. Misselijk lijkt me wel een goed teken hoor....ik duim voor je!
@ Frou: Hele fijne vakantie!! Volgens mij gaat dat wel goed komen. En het zou fantastisch zijn als jullie met z'n drie'tjes terug komen! Daar gaan we op hopen! @ Flowers: Wat naar dat je bloeddruk te hoog is. Bij de laatste controle bleek de mijne te laag te zijn (zat altijd al aan de ondergrens) maar voor de baby was dat juist goed zei ze. Wat voor medicatie heb je gekregen? @ Sugar: Spannendddd, morgen je NOD! Ga je morgen ook testen?? @ Joy: Beterschap voor je zoontje! Volgens mij is het als mama zo naar om je kind ziek te zien.. Hopelijk knapt hij gauw op! Had trouwens een vraagje (aan jou, want volgens mij ben je ons enige ervaren moeder?) Ik heb sinds 1,5 week ong. af en toe echt GIGANTISCHE PIJNLIJKE steken down under (if you now what I mean) Ik merk dat ik het vooral heb als ze wakker is en dus aan het bewegen is, maar de pijnscheuten voelen echt als messteken! Weet jij of dit normaal is en waar dit door komt? Heb sindsdien ook als ik moet plassen een soort drukkend en beurs gevoel daar beneden, een beetje zoals je soms kan hebben nadat je gemeenschap hebt gehad. Is dat ook normaal? Moet maandag naar de verloskundige dus zal het ook aan haar vragen, maar ben eigenlijk een beetje bang dat ze dadelijk zegt 'doe je broek maar naar beneden dan gaan we even kijken' hahaha.. Bloos bloos.. Verder weer erg moe, en veel harde buiken terwijl ik alleen wat boodschapjes heb gedaan vandaag. Balen dus, maar manlief is thee voor me aan het maken en ik ga straks gewoon lekker me bedje in Fijne avond nog meiden!
Hey meiden! Sorry dat ik zo lang niet hier geweest ben, maar er is hier van alles gebeurd! Mijn vriend heeft een bedrijfsongeluk gehad, waardoor hij nu niks meer kan en dus thuis zit. Waardoor ik dus alles moet doen, want hij kan werkelijk niks! Gyn had ook nog gebelt, het zaad van mijn vriend was oke, niet super goed, maar we kunnen er wel zwanger mee worden. Bij mij was alles goed, hij kon zo geen oorzaak vinden waardoor mijn menstuatie uitblijft. Nu heb ik 10 dagen Provera moeten slikken, had wel wat bijwerkingen zoals steken in mn onderbuik ed. Nu moet ik op de 3e cyclus dag (als mn cyclus weer begint) beginnen met Clomid en dat 5 dagen achtereen. Rond de 10e cyclusdag moet ik dan een echo laten maken om te kijken of er wat te zien is en vanuit daar gaan we weer verder. Hoe is het verder met jullie? Ik heb jammer genoeg niet veel tijd om alles terug te lezen! Nog goed nieuws ? Liefs, Femme
@Femme....Wat fijn dat de uitslagen goed zijn en dat je gelijk medicatie voorgeschreven hebt gekregen. Ik lees vaak op het forum dat het dan wel snel lukt om een goede eisprong te krijgen. Maar wat schrikken zeg van je vriend....Beterschap met hem! @Ghurabaa....Ik heb ook weleens van die enorme steken down under en volgens de VK was die omdat je bekken en alles er omheen dus ook je schaambeen en die botten verweken om het zacht te maken zodat de kleine erdoor kan. De steken komen bij mij ineens en zijn dan behoorlijk heftig en ineens weer weg. Je zou het altijd even kunnen navragen maar kan me niet voorstellen dat ze zegt...doe de broek maar even naar beneden ( tenzij ze zal denken dat de baarmoedermond verweekt is) @Sugar....En EN EN ?? Duivels of mogen we gaan dansen voor je?
Hey meiden even snel een berichtje van mij. Ben helaas ongesteld geworden vandaag. Had moed want heb dit keer geen bruinbloed vooraf gehad enzo allemaal en een hele mooie cyclus en alles om de 14 dagen. Maar had me er al op voorbereid anders kwam het zo hard aan. Dus helaas Ronde 14.
Femme gelukkig waren de uitslagen goed. Dat moet een hele geruststelling zijn. Mooi ook dat je medicatie hebt gekregen. Op naar je eisprong Wat schrikken zeg van je vriend. Hoop dat hij snel opknapt! Sugar wat balen weer meid! Hele dikke knuffel en hoop zo dat het snel raak is! Joy hoe is het met je zoontje? Jij hebt dus hetzelfde probleem met je lengte.. Heb je trouwens nog een buikfoto in de aanbieding Ghurabaa hoe was het vandaag bij de vk? Ik heb Methyldopa voor m'n bloeddruk gekregen. Ik moest vanochtend weer naar de gyn voor controle. Mijn schoonzus moest ook in het ziekenhuis zijn voor haar dochtertje, dus die kwam me nog opzoeken toen ik in de wachtkamer zat. Mijn bloeddruk is ietsie gedaald. Dus moet doorgaan met de medicijnen en over een week terugkomen. Hij heeft ook nog een echo gemaakt, dus mijn schoonzus heeft haar kleine neefje of nichtje ook mogen bewonderen
@Flowers... Ik heb maar een x de foto's van mijn buik op de laptop gezet dus hierbij een poging om mijn buik te plaatsen... Let niet op de kleding...das mijn huispak. De eerste is er 1 van 12 wkn
En deze is van vandaag... Heb jij ook al een buikfoto in de aanbieding? @All Sorry meiden als jullie het niet leuk vinden dat ik ze plaats...ik kan ze vast nog wel verwijderen dan
@ Sugar: Balen meid, het blijft elke keer weer een klap en een grote teleurstelling.. @ Flowers: Gelukkig is je bloeddruk wat gezakt! En fijn dat je weer een echo hebt gehad! Hebben ze niet gekeken naar het geslacht? Of wil je dat zelf niet weten?? @ Joy: Mooi buikje! Denk dat mijn buik even groot was toen ik 25 weekjes was.. Hier vandaag de hele dag voor nop thuis gebleven voor de box die geleverd zou worden.. Ze zijn dus helemaal niet geweest. Heb 'm bij babydump besteld en vond het al heel vervelend dat ze geen tijd indicatie konden geven, maar dat ik nou ook nog voor nix de hele dag thuis ben gebleven is helemaal zuur. Vanmiddag wel even naar de vk geweest voor controle. De baby ligt al met d'r hoofdje naar beneden, was de vorige controle ook al zo. Hopelijk blijft ze zo liggen. Vanmiddag kreeg ik heel erg buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden. Het kwam ineens opzetten, werd steeds erger en erger en trok daarna langzaam weer weg. Het gebeurde 3x in een kwartier maar daarna was het weer weg. Denk dat het voorweeen zijn ofzo.. Ben doodop, ga zo lekker douchen en een kopje thee drinken. Daarna vroeg me bed in!