Vanmorgen weer controle gehad bij de verloskundige, alles was goed met de beeb. Haar hartje klopte even mooi als altijd, en volgende de vk is ze niet te groot en niet te klein: precies goed dus. Ze is ook al ingedaald, nog een klein stukje en ze ligt vast! De kans dat ze nu nog zou draaien in een stuitligging is echt heel klein, dus daar ben ik zeker blij om! En het is bijna weekend dames! Moet eerlijk bekennen dat elke dag weekend voelt nu ik met verlof ben! Haha, wat een luizenleventje zo zeg. Zal straks wel veranderen als ons meisje er is! Dus nog maar even genieten.. Mijn man heeft vanavond mensen uitgenodigd, dus ik ga zo lekker hapjes maken..
@Ghurabaa..ik had ook niet verwacht dat het zo goed zichtbaar was op een 3D echo omdat ik ook een hoop onduidelijke echo's gezien heb van anderen maar deze was heel erg duidelijk.. Zal vanaaf eens via de laptop kijken of ik een foto kan plaatsen. Bij het ongeluk in het stadion is tot nu toe 1 dode gevallen en 16 gewonden waarvan er nog 1 heel kritiek in het ziekenhuis ligt. We moeten ons maandag melden en dan horen we hoe verder en of we het pand weer inmogen. @Flowers...hoe was jullie echo??
@Joy: wat leuk dat de 3d-echo zo goed was! Lijkt me echt leuk om alvast even te kunnen spieken hoe de kleine eruit ziet. @Ghurabaa: Super dat alles goed is bij jullie! Nu dus echt maar afwachten tot ze zin heeft om te komen. Wat voor wiegje heb je?
Hierbij een echo foto van ons knulletje.... Hij lijkt heel erg op mijn vriend.( en heeft niets van mij)
@Joy: leuke 3D foto's, het is inderdaad best wel duidelijk te zien. Super bijzonder lijkt me dat. Vreselijk nieuws ja, van de Grolsch Veste. Arme bouwvakkers, die voor hun leven moesten rennen... @Ghurabaa: goed nieuws van je controle! Wat fijn dat je lekker van je verlof kunt genieten. Doe het nog maar rustig aan, straks krijg je het druk genoeg! Lekkere hapjes gemaakt voor jullie bezoek? @frou: dat is wel echt een bijzonder huwelijksaanzoek, op een berg zo zonder andere toeristen, gaaf! Bij mij begint het langzamerhand een klein beetje door te dringen dat ik zwanger ben. Vandaag heb ik na werktijd een digitale test gekocht en meteen uitgeprobeerd natuurlijk, haha. Binnen 20 seconden stond er al 'zwanger' in beeld! We zijn allebei superblij.
@Elja: jullie hebben er ook lang genoeg op gewacht, he! Geniet ervan meid! @Joy: wat leuk, die foto's!
@Elja81 Als eerst gefeliciteerd!!! Na een lange tijd toch raak bij jullie. Nu hopen dat de echo goed is @Flowers Hihihi je nicht betrapt nog wel, echt grappig! Ik hoop het ook. Nee hebben wij nog helemaal niet gehad. Denk dat ze puur hebben gekeken naar de oorzaken van mijn vroege miskramen. @bluedress welkom hier! @Ghurabaa Wat fijn dat alles goed is met de echo van jullie kindje! @Frou81 She's back en verloofd nog wel gefeliciteerd! Echt prachtig wowie ik wacht nog steeds op zo'n moment mijn vriend en ik hebben nu in september alweer 9 jaar. Ben ook op vakantie geweest toen jij in Cuba zat. Ben één volle week met m'n vriend naar Kroatie geweest bij kennissen. @Joy2111 Dankjewel en een mooie echo foto zie ik
Ja ik ook, dus Flowers: ik hoop dat je gauw reageert en natuurlijk goed nieuws hebt! @ Frou: Het is een houten wiegje, wel 100 jaar oud. Hij was donkerbruin maar mijn vader heeft hem helemaal geschuurd en gelakt en nu is hij mooi wit! En er hangt een mooi hemeltje boven. Nu nog een mooi wiegenlakentje kopen.. Hij staat al op onze slaapkamer, zo heerlijk om wakker te worden en dat als eerste te zien.. @ Elja: Nou ik heb voor niks in de keuken gestaan! 2 uur bezig geweest met een gerecht, toen kreeg ik van mijn man (*ja sorry kon niet eerder bellen*) te horen dat de visite niet meer kwam. Dus was niet zo blij!! Maar ik heb van de vulling die ik gemaakt had allemaal loempia's gemaakt en in de vriezer gedaan, dus gelukkig niets weg hoeven gooien. Maar had behoorlijk pijn in mijn rug en had er heel erg om moeten stressen om het op tijd af te krijgen.. @ Joy: Mooie foto's! Goh toch wel leuk om die te hebben van je kindje. Wie weet zie je hem straks en lijkt hij ook vast wel op jou!! Hoewel ik het wel leuk zal vinden als ze veel op haar vader lijkt hoor, beter dan dat ze op geen van beide lijkt! haha Net naar het tuincentrum geweest, wel anderhalf uur rondgelopen. Wilde mooie decoratie kopen voor in onze woonkamer, want nu staan alle meubels er. Ben goed geslaagd, alleen voor iets meer geld dan de bedoeling was.. En het is eigenlijk maar 1 ding, hihi. Dus manlief stond niet echt te springen toen ik vertelde hoeveel het was, maar ach.. Nu staan we weer quitte (schrijf je dat zo?) voor gisteren!!
Hey meiden, Sorry dat ik niet eerder reageerde Donderdagavond hadden we dus de 20 weken echo en alles was gelukkig goed! Duidelijk werd wel dat de kleine al echt een eigen willetje heeft, want het is niet gelukt het rugje op te meten. Ze heeft het wel in plakjes kunnen bekijken zij ze, maar het niet in het geheel kunnen opmeten. Ik had ook nog een afspraak bij de vk, dus spraken we af dat ik na die afspraak weer langs de echokamer zou komen om te kijken of de kleine inmiddels gedraaid was. Bij de vk was alles goed, ze heeft m'n bloeddruk gemeten en die was 125/75. De medicatie doet dus goed z'n werk Daarna dus weer terug naar de echokamer, maar de kleine lag nog steeds hetzelfde. Ze heeft de 3D functie nog even aangezet en heel wat echofotootjes voor ons gemaakt. Nu moet ik maandag nog terugkomen voor het opmeten van het ruggetje. Heb mijn moeder gevraagd of ze met me meegaat, zodat ze haar kleinkind ook eens kan zien We weten nu ook het geslacht En it's a........BOY Het kleertjes shoppen kan gaan beginnen. Wat grappig is, is dat mijn moeder van het begin af aan het gevoel had dat ik een jongen zou krijgen en mijn zusje een meisje. En haar gevoel heeft haar niet in de steek gelaten, want mijn zusje krijgt een meisje Mijn collega daarentegen was er heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn en heeft zelfs gezegd dat hij voor mij en mijn kamergenootje maandag een ijsje zou kopen als het niet zo was Ik ga er nu snel vandoor, want ga zo met mijn schoonzussen shoppen in Roermond. Moet zo al de deur uit en heb nog geen idee wat ik ga aantrekken Fijne dag meiden!
@ Flowers: Nou gelukkig was alles goed hmdl!! Was al even bang dat er misschien iets mis was omdat we nog niets hadden gehoord hihi.. En wat leuk een jongen!! Nu kun je echt leuke kleertjes gaan komen, je hebt zulke schattige schoentjes voor jongetjes!! Leuk hoor.. En, nu kun je ook over een naam gaan nadenken.. Heb je al wat in gedachten??
@Flowers....Wat fijn dat alles in orde was...begon me al zorgen te maken...En wat leuk een jongen!! Hopen dat hij maandag wel wil meewerken en zijn ruggetje op wil laten meten. Shop ze!! Nu kun je los gaan. @Ghurabaa....Wat leuk een wieg vooral omdat de wieg al zo oud is dan is het helemaal mooi dat jullie meisje er in komt te liggen. Mijn moeder is voor mij bezig om de schommelstoel van mijn overleden oom te verven en nieuwe kussentjes in te doen en die komt dan op de babykamer.. Net even bij mijn schoonouders geweest met de fotos van de echo en mijn schoonmoeder schoot helemaal vol omdat ons knulletje ontzettend op mijn vriend lijkt. ( de kids van mijn vriend zijn beide geadopteerd dus dit is zijn 1ste waar hij iets van zich zelf in terug ziet) Nu languit op de bank met een boek en vandaag lekker niets meer doen. Morgen weer aan het werk want we mogen na het ongeluk in het stadion weer het gebouw is maar dan een deel met politiebegeleiding.
Ghurabaa en Joy wat lief dat jullie zo ongerust waren, gelukkig was het nergens voor nodig. Joy wat een mooie foto's. Ze zijn echt heel duidelijk! Hoe was het om vandaag weer aan het werk te gaan. Hoorde dat er 2 mannen door het ongeluk zijn overleden, echt erg. Was jij aan het werk toen het gebeurde? Ghurabaa dat is idd leuk wakker worden, laat staan over een paar weken als je kleine meid in de wieg ligt. Mijn moeder gaat binnenkort ook beginnen met het pimpen van onze familiewieg. Die van ons is ook al heel oud, dus vind het echt heel bijzonder dat ons zoontje er straks ook in komt te liggen. We gaan volgende week even naar de lapjesmarkt om stof uit te zoeken. Frou zie dat vandaag je NOD is. We zijn volop aan het duimen! Was gesloopt toen ik gisteren thuiskwam, maar mijn eerste jongenskleertjes zijn binnen En kreeg gisteren ook nog een pakje cadeau van mijn schoonzus. Om 15.30 uur heb ik weer een echo, eens kijken of de kleine nu wel meewerkt
@ Joy en Flowers: Wat leuk dat jullie ook 'antiek' () in jullie babykamer hebben straks. Het is zeker heel speciaal..!! @ Sugar: Is vandaag je NOD?? Heb je al een test gedaan? We duimen voor je!! @ Elja: Hoe voel je je nu? Ben je al lekker misselijk en moe ? Ik heb vanmiddag koekjes gebakken en versierd, vast wat uitgeprobeerd voor de kraamkoekjes die ik graag wil maken.. Vond ze zelf wel leuk geworden Bekijk bijlage 166162
Dit waren nog proef koekjes, uiteindelijk wil ik gewoon vanillekoekjes maken (dit waren chocoladekoekjes) en worden ze natuurlijk roze En met haar naam erop.. Bekijk bijlage 166164
Superleuk die koekjes! Prachtig hoor, jammer dat je ze niet door de computer heen kunt opeten, anders had ik ze allemaal al op Ik heb eigenlijk nog geen klachten: niet moe, niet misselijk... Af en toe vraag ik me daardoor af of het allemaal wel goed is. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker dat ik me zo goed voel. Het enige dat anders is dan normaal is m'n stoelgang... Frou: spannend meis, heb je al getest? Flowers: wat leuk dat je een jongen krijgt!
@Ghurabaa....Ik krijg al trek als ik je lekkere koekjes zie... Zijn zo mooi dat ik het zonde vind om ze op te eten.. Ik vind het ook wel heel speciaal om iets met emotionele waarde op de babykamer te hebben.. @Frou...Ik duim voor je meid...heb je al getest? @Flowers...Wou jullie knulletje vandaag wel meewerken? Vandaag weer gewerkt...de eerste dag na het ongeluk in het Stadion..was erg vreemd. Er liep veel politie en er was maatschappelijk werk voor de mensen die er over wouden praten. Ik zelf was gelukkig vrij afgelopen donderdag dus heb het alleen meegekregen van mijn collegas maar het heeft heel veel indruk gemaakt op iedereen dus vandaag bestond voornamelijk uit veel praten.