@Ghurabaa: Wat knap zeg, die koekjes! Wow! @Iedereen: morgen mijn NOD, ben benieuwd. Heb nog geen hoofdpijn (normaal krijg ik dat zo'n 2 dagen voordat ik ongesteld word). Sinds gisterenavond met vlagen behoorlijk misselijk. Ben met een teiltje naar bed gegaan gisterenavond, en met het teiltje ook weer opgestaan helaas. De rest van de dag ging het wel moet ik zeggen. En gisteren ontdekte ik op mijn linkerborst een blauwe ader die over mijn hele borst naar mijn tepel loopt. Heb ik nog nooit gehad. Kortom: weer spannend dus! We wachten maar weer af. Heb voorlopig nog geen testdrang, dus dat stellen we nog maar eventjes uit... In de tussentijd: DUIMEN DRAAIEN...
@ Frou: Wat spannend!! Het klinkt wel goed, die misselijkheid (ja begrijp me niet verkeerd hoor haha) en die aders. Ik heb nu ook van die hele onsierlijke blauwe aders over m'n hele borst, geen gezicht haha.. Spannend zeg!!
@Frou Hier ook van die mooie aders over mijn borsten dus ik duim me suf voor je want heb goede hoop voor je.. Vooral misselijkheid erbij klinkt positief! Diep respect dat je nog niet getest hebt! IK DUIM VROLIJK DOOR VOOR JE!
Frou ook ik ben volop voor je aan het duimen! Het klinkt allemaal heel positief... hoop het zo voor jullie! Ghurabaa je koekjes zien er super uit! Heb je ze versierd met icing? Ik heb laatst geboorte cupcakes gemaakt voor een geboortefeestje, ook leuk om te doen en ze vielen erg in de smaak Elja heel herkenbaar. Enige waar ik last van had waren zere boobies. Ook ik werd er onzeker van, terwijl iedereen om me heen me voor gek verklaarde en zei dat ik juist blij moest zijn. De kleine heeft gisteren goed meegewerkt, hij lag er namelijk gelijk al goed voor. Ze heeft gelijk het ruggetje gemeten en toen nog even verder gekeken. Mijn moeder was mee en heeft haar kleinzoon ook uitgebreid kunnen bewonderen. Na 20 minuten stonden we weer buiten met weer een paar echootjes voor de collectie.
@Flowers Wat leuk een jongen! Leuk zeg dan was je zo'n 6 km van mij vandaan Roermond woon ik vlak naast! @Frou81 Oeh klinkt onwijs spannend! We zitten gelijk heb ook één van deze dagen mijn NOD. Was vanmiddag voor het eerst misselijk maar geloof niet dat het deze maand wat wordt omdat ik mijn eisprong niet weet en het klussen is waarschijnlijk wat daagjes daarvoor geweest. Blauwe aders zie je bij mij altijd op mijn borsten ik kan dan nooit zien of het van een zwangerschap is haha wel jammer! @Ghurabaa Wat leuk van dat wiegje! NOD weet ik niet precies whahaha (zie tekst boven) denk zelf vrijdag maar ga niet testen denk toch niet dat er een streep komt Wat een mooie koekjes! Ik heb voor het eerst cupcakes gebakken afgelopen zondag: http://www.sugarblossom.nl/wp-content/uploads/2011/07/Hazelnoot-amandel-cupcake-mams.png en http://www.sugarblossom.nl/wp-content/uploads/2011/07/Hazelnoot-amandel-cupcake.png @Elja81 kan ook hoor meid dat je niks voelt. M'n moeder had ook helemaal nergens last tot 2x toe van (mijn zus en ik zijn toch op de wereld gekomen) @Iedereen Heb het thuis onwijs druk hou het hier ook allemaal niet zo goed bij. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Heb de parkieten van mijn ouders nu hier sinds vandaag omdat zij op vakantie gaan. Zus is ook op vakantie is vandaag in Spanje aangekomen, gaat erg stil worden hier nu hahaha behalve dat de vogeltjes lekker fluiten is relaxed geluid! Ben ik nog iemand vergeten?
@flowers: fijn dat ze het ruggetje nu ook konden opmeten en bekijken. Dat eigenwijze boefje van jou werkte nu dus gelukkig wel mee, hihi. Leuk dat je moeder dit ook heeft gezien allemaal. Wat vond ze er van? @frou: oh meis, wat een spannende periode, hoop het zo voor je!
Dames, Weer niet helaas... Kreeg vanmiddag zware hoofdpijn en nu flink bruinverlies. Ga morgen de dokter bellen om voor volgende week woensdag (is mijn vrije dag) een afspraak te maken. Op naar de MMM...
He getver wat balen meid Op dit bericht had ik niet gehoopt.. Enerzijds naar dat je nu de MMM in zal gaan, anderzijds wordt er dan misschien een oorzaak gevonden en ben je zo hartstikke zwanger! Daar duimen we nog steeds voor..
@ Flowers: Fijn dat je mannetje er nu wel goed voor lag! En leuk dat je moeder hem nu ook heeft kunnen zien.. Mijn moeder was vandaag met ons mee naar de 35-weken echo, maar das dus niet zo veel bijzonders! haha.. Ze is nu zo groot dat ze niet meer in haar geheel in beeld te zien is (zoals je wel bij de 20-weken echo ziet). Dus daardoor kwamen er een hoop beelden voorbij waarvan ik geen idee had waar we naar keken Maar gelukkig was alles goed, ze groeit perfect en ligt al met haar hoofdje diep in mijn bekken, dus draaien gaat ze niet meer.. De verloskundige heeft nog wel haar best gedaan wat leuke plaatjes in beeld te krijgen, dus zo hebben we toch even haar gezichtje (neusje en lipjes) kunnen zien, en haar handjes en voetjes. En gelukkig: Ze is nog steeds een meisje!!
Lieve Frou, ook ik had het jullie zo gegund. Goed van je dat je de stap naar de MMM gaat zetten. Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt en natuurlijk snel een positieve test in handen hebt. En natuurlijk blijven we doorduimen. Dikke knuffel! Sugar ook voor jou weer spannende dagen. Hoop zo op roze. Met die drukte thuis zijn voor je het weet je ouders en zus weer terug van vakantie. Elja hebben jullie al aan iemand verteld dat je zwanger bent? Ghurabaa wat goed dat jullie kleine meid al goed is ingedaald. Met 20 weken krijgen ze je baby al niet meer mooi in z'n geheel op de foto, laat staan met 35 weken Leuk dat je moeder mee was. Hoe is het met haar gezondheid? Ja gelukkig werkte onze kleine druktemaker dit keer wel mee. Mijn moeder vond het helemaal geweldig. Ze vertelde al eerder dat toen zij destijds zwanger was, ze veel minder echo's en echofoto's heeft gehad. En ook dat de kwaliteit nu veel beter is. Dus toen ik hoorde dat ik nog een keertje terug moest komen, dacht ik gelijk aan haar. Zit nu op m'n werk en heb een middagdipje. Neem me dan nu ook voor om vanavond op tijd naar bed te gaan, helaas komt dat er in werkelijkheid meestal niet van
@ Flowers: Ik dacht: 'huh? Werk je in het weekend?', maar het is vandaag woensdag hahaha.. Omdat ik nu met verlof ben vergeet ik gewoon op welke dag we leven! haha.. Met mijn moeder gaat het gelukkig goed. De eerste controle na de chemo was goed.. En qua energie gaat het ook weer de goede kant op. Ze heeft redelijk haar oude ritme op kunnen pakken. En ze kijkt er super naar uit om oma te worden! Ze heeft nu ook vriendinnen die net oma zijn geworden (of gaan worden) dus helemaal leuk voor d'r!
@Flowers: dankjewel lieverd! Ik ben zo blij met jullie! Vanmorgen meteen de huisarts gebeld, en ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. Ik vroeg of ik iets mee moest nemen, maar de assistente zei dat de dokter alleen wat vragen zal stellen en me dan zal doorverwijzen. Ben benieuwd... Net ook gehoord dat vriendlief per 1 september voor minimaal 8 weken naar het buitenland moet voor zijn werk. In die periode mag hij NIET naar huis komen. Bleeeeeeggggghhhhhhhh....
@Frou Wat balen zeg....ik dacht het dat het deze ronde raak was! Goed dat je gelijk een afspraak hebt gemaakt bij de dokter... En je vriend 8 weken naar het buitenland...Jee zeg das wel heel erg lang! Dikke knuffel!
@Flowers Wat fijn dat jullie knul nu wel wou meewerken en dat alles goed is! Leuk dat je moeder mee was! Wij hebben bij de 3D echo mijn tweelingzus meegenomen en die vond het ook helemaal super dat ze mee mocht en dat ze haar neefje eindelijk kon zien. @Elja De klachten komen vanzelf wel.....( denk ik) Bij mij kwamen ze ook pas in week 7. @Ghurabaa. Wat fijn dat het beter gaat met je moeder! Vooral tijdens een zwangerschap is het wel fijn dat je bij haar terecht kan.( vind ik) Hoe is het eigenlijk met Justme?? @Sugar. Ik duim weer voor je!!! Hier morgen een lekker dagje vrij en mijn vriend heeft ook vrij genomen want er komt morgen iemand voor een intake gesprek langs van de kraamzorg. Bij jullie nog overlast geweest van de regen van afgelopen nacht? Hier helemaal niets....
oh nee, frou, wat onwijs balen... En dan ook nog het nieuws dat je vriend vanaf september 8 weken weg is... Wat een rotdag. @flowers: ik heb het aan 1 vriendin verteld, moest het gewoon met haar delen. Verder weet nog niemand het. Wel weten een aantal mensen dat we graag een kindje willen, dus weet nog niet goed wat ik ga zeggen als het weer ter sprake komt. Als iemand het rechtstreeks aan me vraagt, vind ik het moeilijk om te 'liegen', net of je dan je kind ontkent of zo. @joy: wie weet komen bij mij ook rond 7 weken de klachten tevoorschijn. Ik probeer er maar van te genieten dat ik nu nog nergens last van heb, al maakt het me ook wel een beetje onzeker. Geniet van je vrije dag morgen!
@ Frou: Oh das wel balen zeg! Naar welk land moet hij? Als hij bv naar Belgie moet kan je hem misschien zelf nog daar opzoeken.. Maar t blijft rot, 8 weken is ook wel vrij lang.. @ Elja: Nou die klachten komen vanzelf wel, en zo niet zou ik er alleen maar blij mee zijn. Had graag willen ruilen