Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar,....hoe is het daar? Zijn de rode duivels doorgebroken of kan ik blijven duimen voor je?

Hier weinig nieuws...heerlijk weekend voor de boeg want we hebben helemaal geen afspraken staan behalve dat we vooral geen wekker zetten!
    Jullie nog leuke plannen?

2. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hebben jullie gisteren ook zo genoten van het zonnetje? Helaas was het maar van korte duur, want het regent hier inmiddels weer.. Gisteren lekker een dagje vrij genomen van mijn werk. Heb eigenlijk heel weinig gedaan. Alleen het huis schoongemaakt en even koffie wezen drinken bij een vriendin.

Dit weekend moet ik van mezelf met de zolder aan de slag. Onze zolder is in de loop der jaren steeds voller komen te staan en omdat we daar laminaat willen gaan leggen, is dit het ideale moment om die zooi eens uit te zoeken. Gelukkig heb ik het ergste al gehad ;) Daarna kan manlief het laminaat leggen en kan het logeerbed en een kast die op de toekomstige babykamer staan naar zolder. En dan is het volgende project: de babykamer :D

Sugar en en en? We zijn nog volop voor je aan het duimen!

3. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Flowers: spannend, aan de babykamer beginnen. Dan wordt het helemaal echt, he?!

@Sugar: meisje, je houd het wel spannend voor ons! Duimen draaien overuren!

@Ghurabaa: vriendlief moet heel ver weg, naar Qatar. Dus even op en neer komen zit er niet in, helaas... En de kans is groot dat het eerder 3 maanden wordt dan 8 weken. Maar gelukkig mag hij na die 8 weken wel naar huis voor eventjes...

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Joy: Heerlijk een weekend zonder plannen! Wou dat ik ook de wekker niet had hoeven zetten, maar me vader is vanmorgen vroeg al gekomen om hier te klussen. Dus helaas kon niet uitslapen..:(

@ Flowers: Heb je al een idee hoe je de babykamer strakjes wil gaan doen? En trouwens, ga jij mee doen aan de Ramadan?

@ Frou: Nee Qatar is veelste ver weg, balen zeg. Hopelijk gaat de tijd een beetje vlug voorbij. Het zou trouwens mooi zijn als je op de valreep voor z'n vertrek zwanger raakt :D:D

5. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Ghurabaa: inderdaad, dat zou erg mooi zijn! Woensdag eerst maar eens naar de dokter gaan. Zie steeds meer vriendinnen van vroeger zwanger zijn, toch wel een beetje pijnlijk...

EN jij op 36 weken nu! Super, het aftellen is nu echt begonnen! Voel je je goed?

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja voel me prima eigenlijk. volgens mij heeft ze het ook nog hartstikke naar dr zin in mijn buik en duurt het nog wel even voor ze gaat komen..:D

7. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Frou, zit je vriend in het leger? Qatar is inderdaad niet echt om de hoek.. Hebben jullie al enig idee wanneer hij er naar toe gaat?

Ghurabaa i.v.m. mijn bloeddruk en medicatie doe ik dit jaar niet mee aan de Ramadan. Ga jij het wel proberen?
    Heb al een idee hoe de babykamer ongeveer moet worden. Nu de uitvoering nog ;)

Sugar we duimen nog steeds, hoop zo op roze...

Sinds zaterdag doet ons internet het niet. Met als gevolg 3 x veels te lang met KPN aan de lijn gehangen. Natuurlijk een 0900-nummer :x Nu komt er vanmiddag een monteur langs. Heb om 13.30 uur ook nog een afspraak bij de vk. Dus werk vandaag maar een half dagje.

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    hee allemaal, sorry dat ik niet meer gereageerd heb kwam er niks meer van en heb net alles even snel doorgelezen van jullie kletskoppen :D Ik ben helaas afgelopen vrijdag ongesteld geworden (bedankt voor het duimen meiden) zoals ik al dacht, had 3 dagen van te voren ook weer bruinbloed dus ik wist weer genoeg. Ik zou naar de dokter gaan deze ronde maar omdat mijn ouders en zus op vakantie zijn vind ik het niet fijn als ze niet in de buurt zijn en kan ze nu moeilijk bereiken als ik ze nodig heb dus wachten we nog 1 ronde. Wij hebben afgelopen week PRE~SEED besteld en baad het niet dan schaad het niet toch? ;) Mijn ovulatietesten zijn ook weer binnen.

@Flowers
    Vervelend van je internet is het alweer opgelost met KPN? leuk een babykamer echt spannend allemaal!

@Ghurabaa
    Wat fijn dat de controle goed was met je moeder. Ik weet niet wanneer de mijne weer moet terug komen voor controle.

@Frou81
    Fijn dat jullie terecht kunnen bij de gynaecoloog. Je zult eerst een afspraak hebben bij de dokter vervolgens bij de gynaecoloog na jullie gesprek zal hij/zij kijken wat ze kunnen doen voor jullie een goed begin dus. Maar niet leuk dat je vriend per September 8 weken weg is... echt lang :$ dan maar hopen dat het gauw raak is!

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @flowers: nee, niet in het leger, maar in de petrochemie.

Waarschijnlijk wordt het 3 maanden ipv 2, maar na die 8 weken mag hij dan wel even naar huis. Hij vertrekt rond 1 september al...

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Sugar: He wat balen meid, bah.. Hopelijk bied verder onderzoek meer perspectief! Wat is Pre seed eigenlijk? Of stel ik nu een domme vraag..:)

@ Flowers: Ben wel benieuwd hoe je het kamertje wil gaan maken?? :D Ik wou eigenlijk helemaal geen (overdreven) roze kamertje, maar omdat ik zulke leuke roze bloemen-muurstickers had gezien, paste daarna eigenlijk alleen nog maar roze in de kamer haha.. Dus is het alsnog een hartstikke roze kamertje! haha..
    En met je bloeddruk is het heel belangrijk dat je de medicatie neemt inderdaad, dus dan gaat vasten niet. Vind je vast wel jammer of niet?
    Ik hoop wel mee te kunnen doen. Ik voel me goed en wil het dus gewoon gaan proberen, mocht het niet gaan dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Maar zou het zo jammer vinden als ik deze maand niet mee kan vasten :( Want de hele Ramadan vasten zit er (ivm mijn uitgerekende datum) toch al niet in!

@ Frou: Gelukkig dat je hem na 8 weken in ieder geval even kan zien, maar het blijf balen.. Mijn man is vlak nadat we getrouwd waren naar Kuweit gegaan voor 3 maanden, vond het vreselijk! haha.. We misten elkaar zo erg.. Gelukkig is hij niet zo'n held en is ie na 3 weken voor mij terug gekomen :D haha.. Mja, je man gaat voor zijn werk dus dan heeft hij niet zo veel keus denk ik..

Hier gaat verder alles goed, slaap alleen zo slecht laatste dagen! Ik blijf maar draaien en draaien, en met mijn benen schoppen want die liggen steeds niet lekker! haha :) Lag op een gegeven moment echt BIJNA te slapen, kreeg ik me toch ineens een karate trap!! Echt vanuit het niks hahah, en zo erg heb ik er nog nooit een gehad! Ik vloog letterlijk van me bed af:D haha.. Dus toen was ik weer klaar wakker.. ;)

Ga vandaag poging 2 doen om macarons te maken, kennen jullie die? Ik weet dat ze de eerste paar keer mislukken maar daar kan ik dus ECHT NIET tegen! haha.. Dus nadat ik gister de eerste lading kon weg kieperen ga ik nu maar eens beginnen aan de volgende poging..:p

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dat is wel fijn als hij intussen tijd wel eventjes naar huis mag meis!

12. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    He gatver meiden ik moet de keuken nog opruimen, heb zo geen zin!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    Ik had niet verwacht dat mijn cupcakes zouden gaan lukken maar toch wel! :$ jee wat raar ook van die macarons... nou ja je hebt iig lekker gesmuld ondanks ze eruit zagen als oorlog :D haha en ik denk dat die kleine eruit wilt! Succes met de keuken vandaag. Ik ga zo een stapel handdoeken opvouwen.

14. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Frou 3 maanden is inderdaad wel lang. Hopelijk wordt het niet nog langer.. Wel fijn dat hij na 8 weken even naar huis mag.

Sugar wat balen meid dat je ongi bent geworden. Had trouwens ook nog nooit gehoord van Pre seed. Het is inderdaad het proberen waard. We gaan weer volop voor je duimen deze ronde.

Ghurabaa jammer dat de macarons nog niet helemaal goed zijn gelukt. Heb je ze in het roze gemaakt? Heel herkenbaar die chaos na afloop in je keuken. Ik heb voor de ramadan en suikerfeest ook heel wat recepten die ik wil uitproberen, dus ook mijn keuken staat heel wat te wachten :D Vind het ook jammer dat ik dit jaar niet meevast. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, insha'Allah gaat het je lukken en kun je zoveel mogelijk dagen meedoen.
    We willen graag 1 muur gaan behangen in de babykamer en de andere muren blijven wit. Verder wil ik de kleuren blauw, grijs en zilver gaan gebruiken. Als het straks klaar is, zal ik wel een foto plaatsen.. Ben nu natuurlijk wel heel benieuwd naar jullie kamertje ;):D

Als het goed is, hebben we vandaag weer internet...;) Gisteren is de monteur geweest en hij wist al heel snel wat het probleem was. Onze IP gegevens etc waren gewist en dit moeten ze op kantoor herstellen. Helaas dachten ze daar op kantoor anders over, want ze lieten hem steeds maar weer andere dingen uitproberen. Een uur later gingen ze zijn verzoek dan eindelijk in gang zetten, maar dit kon wel 24 uur :$ duren :x. Dus hier gaan we werk van maken. Inmiddels zitten we 4 dagen zonder internet en heb ik 20 euro aan telefoonkosten richting hun gemaakt.

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Dankje, lief! :) Zo jeetje.. ik zou die €20,- terug boeken want je hebt helemaal niet van internet gebruik kunnen maken. Nu maar hopen dat jullie vandaag weer gauw worden aangesloten.

16. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Manlief belde net en we hebben gelukkig weer internet!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Gelukkig maar! :D

18. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar.
    Dikke knuffel en hopen dat het met preseed wel wil lukken.
    Ik ken het...althans ik heb er eerder van gehoord maar
    heb geen idee of het helpt.

@Flowers.
    Leuk dat je ook met het kamertje bent begonnen.
    Ik ben er inmiddels ook druk mee en ga vanavond weer verder met schilderen.
    Wij hebben 2 witte muren en dan 2 blauwe muren.
    De meubels zijn allemaal wit.
    Hoop dat ik het volgende week allemaal klaar heb want dan kan ik eindelijk alles eens gaan wassen en opbergen want heb nu kratten vol kleren en luiers en beddengoed staan.

@Ghurabaa..
    Alles klinkt even lekker...ben je er verder al helemaal klaar voor?
    Wanneer begint de Ramadan dan dit jaar..

@Frou.
    Das wel heel lang dat je man vriend weg moet zeg.
    Ik hoop voor jullie dat de weken omvliegen.
    Goed dat jullie de stap hebben gemaakt om te kijken of ze een oorzaak kunnen vinden.

Hier verder weinig nieuws.. we hebben donderdag de 30 weken echo en ben erg benieuwd of ons knulletje op lengte is.
    Ik krijg van iedereen te horen na een behoorlijke groeispurt dat ze denken dat ik al bijna op het einde zit ipv nog 10 weken moet..dus hoop dat de kleine niet TE groot is..( hij moet er ook nog uit he)
    Vanavond weer verven en volgende week met mijn moeder gordijnen uitzoeken en stof voor de kussentje voor in de schommelstoel.
    Ik ga over 3 weken met verlof en wil dan wel graag dat het kamertje helemaal klaar is.

19. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Joy: De Ramadan begint ongeveer 1 augustus, dus al bijna! :)

@ Flowers: Nou gelukkig heb je weer internet, gedoe ook altijd..

Ik zal wat foto's plaatsen van ons kamertje :D

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    nou t lukt niet :S probeer t vnvd nog wel..

Deel Deze Pagina