Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hoi hoi,
    Nou, de uitslag was GOED! Aan vriendlief ligt het niet, zeg maar. Eind deze maand is mijn eigen huisarts weer terug van vakantie, en dan moeten we even langskomen om het vervolgtraject te bespreken. En aangezien mijn mannetje dan voor zo'n 3 maanden weg gaat, moeten we even zien of ik dan al wel met wat onderzoeken aan de slag ga, of dat we daarmee wachten tot hij terug is. Heb geen idee wat nu de vervolgstappen zijn namelijk. Misschien eens op googlelen...

2. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh wat fijn Frou! Dat moet vast een hele geruststelling zijn!! Ik heb ook geen idee wat de vervolg stappen zullen zijn, maar dat kan je vast op internet wel vinden.. :)

3. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frou: wel een opluchting zeker? Maar ook wel spannend wat er nu verder gaat gebeuren. Wellicht dat er nu onderzoeken bij jou gaan plaatsvinden... Wel balen dat je vriend straks zo lang weg is...

@ghurabaa: hoe gaat het met vasten? Kun je het volhouden? En zijn er eigenlijk aparte regels als je zwanger bent?

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Frou..wat fijn dat deze uitslag goed is.
    Nu afwachten wat de vervolgstappen zijn

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Jaa gaat hartstikke goed, heb eigenlijk nergens last van.. :D Als je je niet goed voelt dan moet je je vasten verbreken, maar zolang je je goed voelt is er geen reden om niet te vasten (zoals in mijn geval)..
    Voel me helemaal niet anders als andere jaren. Ja, nu is het misschien zelfs nog wel iets makkelijker want ik hoef nu niet te werken dus blijf elke ochtend lekker wat langer liggen. :D

6. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hey meiden..!

Sorry dat ik zoooo lang hier niet ben geweest.. Maar op het moment allemaal erg druk, en veel verwarring, twijfel enz..
    Het zit namelijk zo; Op het moment ben ik bezig met Clomid, dit gaat tot dus ver allemaal goed.
    Op het werk gaat het iets minder goed en ben dus opzoek naar iets anders. nu is het zo dat ik bij een grote nederlandse bank aan de slag kan, hier krijg ik een opleiding en alles voor. Het nadeel is wel dat ik maar een half jaar contract krijg en ik en zo bang dat als ik vertel dat ik zwanger zou zijn, dat ik er dan weer net zo hard uit vlieg. Nou is het dus zo dat ik die baan heel erg graag wil..
    Maar het stomme is; ik zit nu net EINDELIJK in het traject om zwanger te worden met Clomid, en in het ziekenhuis geven ze me nog 4 cyclussen en dan gaan ze over op iets anders..
    En nu twijfel ik over wat ik wil.. ik wil zooo graag een kindje krijgen, maar ik wil ook zoo graag blijven werken.
    Nou zegt mijn vriend er niet zo heel veel over, en die weet ook niet zo goed wat we er mee aan moeten.. Pfff...
    Ik was niet van plan om dit traject op te gaan geven, anders kan ik weer lang wachten voordat ik eindelijk een keer aan de beurt ben..

@elja; Zwanger zie ik :D?? Gefeliciteerd!

@all; hoe gaat het met jullie allemaal? Probeer nu wat vaker weer hier te zijn, al gaan wij 23 aug. lekker naar Egypte voor 2 weken, heerlijk even uitrusten, duiken en genieten!!!

Liefs,
    Femme

7. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @femme: thanks meid. Wat een verhaal van jou, jeetje. Ik kan me goed voorstellen dat dit een hoop onzekerheid met zich meebrengt. Ik kan je ook geen advies geven hierin, helaas is dit iets waar je zelf (en samen) een beslissing over moet nemen. Veel succes, enne, je kunt natuurlijk altijd je verhaal hier kwijt hoor. Fijn dat je er ook weer bent op het forum!

8. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ femme: gelukkig gaat alles goed met je! Lastige keuze om te maken kan ik me voorstellen.. Je moet je denk ik goed afvragen waar je je gelukkiger bij zou voelen:

Zwanger zijn en (misschien) zonder die goede baan..

Of die goede baan maar niet zwanger zijn?

Ik stond voor dezelfde keuze als jij, en als ik mijn kinderwens moest afwegen tegen een baan wist ik toch heel duidelijk dat mijn wens voor een kindje veel groter was ( en uiteindelijk ook nog gewoon de baan behouden:))
    Hopelijk heb jij ook snel de duidelijkheid voor jezelf :)

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Femme: jeetje meis, wat een lastige situatie! En als je nu eens open kaart speelt bij die nieuwe baan? Gewoon eerlijk zeggen in welk traject jullie zitten. Hoeveel zin je in de baan hebt, maar je angsten kenbaar maakt? Weet je meteen hoe ze erover denken. Ben jij de onzekerheid kwijt, en wie weet waarderen ze je eerlijkheid wel! Ik weet dat het een gedurfd "idee" is, hoor!
    Verder denk ik dat niemand, behalve jij, die beslissing kan maken...

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Sorry dat ik ook al tijd niet meer heb gereageerd op jullie heb het onwijs druk gehad maar ook erg druk ook met de voorbereidingen van mijn webshop aangezien ik nog een extra webshop gaat openen eind van het jaar. Denk dat mijn eerste waar ik mee bezig was (al een geruime tijd) rond September misschien wel open gaat! :D Verder gaat alles goed hier. Heb gisteravond felle steken gehad, rommelende buik weet niet wat er allemaal gebeurde maar heb er slecht van geslapen vannacht, raar gevoel die nu nog wat aan houd. Zit nu op 9 DPO ben zo benieuwd deze maand anders weer naar de gynaecoloog ;) Hoe gaat het verder met jullie?

@Ghurabaa
    Ik zie dat je nog maar even te gaan heb spannende dagen voor jullie... ik wil je alvast succes wensen met bevallen! Voordat ik te laat ben hihi :)

@Joy2111
    Bij jou schiet het ook al aardig op :D

@Flowers
    Ik wens jullie een ontzettende fijne vakantie toe!

@Frou81
    Meis! Ben blij dat het zaad goed was van je vriend. Wat een opluchting moet dat geweest zijn voor jullie. Ben benieuwd wat dat vervolgtraject inhoud ^_^ We zitten trouwens weer dicht bijelkaar met onze NOD.. ik duim nog steeds voor je he mop en voor @femme.

@Femme
    Haaaaaj daar is ze weer! Fijn dat je zo onder controle bent en dat ze je willen helpen daar in het ziekenhuis. Ben je wat gerustgesteld. Moeilijke situatie voor jullie maar je hart volgen is het beste he meid. Ik had het wel geweten ik zou voor zwanger worden gaan.. maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. Wat @Frou zegt vind ik ook wel een hele goede tip! Oeh jij ook al op vakantie. Alvast een hele mooie vakantie toegewenst!

... ben ik nog iemand vergeten? Liefs!

11. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Femme....kan me jou probleem goed voorstellen.
    Ik zou ook niet weten wat ik zou doen maar als ik net als jij in de mmm zou zitten zou ik dat denk ik wel mee laten wegen in mijn besluit.
    Succes met het maken van een moeilijke keus

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar
    Spannend een nieuwe webshop...laat je ons wel weten wanneer die open gaat en wanneer we kunnen neuzen in je shop?

@Ghurabaa
    En is je tasje dan nu al klaar?
    Heb je al een besluit gemaakt waar je wil bevallen..
    Spannend nog een paar dagen en dan hebben jullie je meisje vast.
    Kaartje al uitgezocht?

@All
    Mijn vakantie is begonnen en die gaat hierna over in mijn verlof
    Vanavond is mijn zoon weer thuisgekomen en ik ben weer helemaal compleet.
    Vandaag zijn de gordijnen genaaid voor de babykamer en opgehangen en nu is die bijna klaar
    Ik zal van de week ff fotos maken om de kamer hier te showen.
    Alleen de schommelstoel moet er nog in maar die is mijn moeder nog aan het verven.
    Kan nu de weken wel vooruit kijken tot onze knul geboren is..

13. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Jaa ik heb alle spullen die ik nodig heb in huis :D Alleen heb ik helemaal geen geschikte kleding om borstvoeding in te geven, maar weet ook niet zo goed wat ik daarvoor nodig heb. Heb gehoord dat shirtjes met knoopjes handig zijn, dus zocht zo'n pyjama maar ben die nog niet tegen gekomen.. Maar het belangrijkste is in huis..

Weet nog niet waar ik wil bevallen, denk dat ik dat pas weet als het eenmaal begonnen is. Het is ook maar afwachten, je hebt niet altijd een keus dus ik pin me nergens op vast.. :)

EN jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vandaag ben ik eindelijk uit het kaartje! (zoals jullie wel door hebben ben ik iemand van het laatste moment :D)
    Ik heb honderden kaartjes bekeken en bij geen een had ik echt een overtuigd gevoel. Uiteindelijk 1 uitgekozen en proefdruk van gekregen, maar vond m niet zo veel aan. Maar mijn moeder vond hem juist heel mooi dus dat had me over gehaald. Maar toen ik ze wilde bestellen bleek die site (www.geboortekaartjes.nl) 70 euro drukkosten te rekenen, dus voor 35 kaartjes werd het dan 130 euro, dat vond ik in vergelijking met andere sites wel erg duur! (zou dan €3,77 per kaart worden excl. postzegel)

Toen bedacht ik me dat er ook islamitische/arabische geboortekaartjes waren die ik geweldig vond maar toen te prijzig vond (€2,50 per stuk). Maar voor 30 kaarten wordt het dan 75 euro en dat vond ik ineens zo duur niet meer haha, dus die word het! :D Helemaal blij want het past echt bij ons en het voldoet aan mijn eisen dat het niet kinderachtig is maar wel meisjesachtig en sierlijk.. :D

(zal wel ff kijken of ik een plaatje kan plaatsen)

@ Joy: Heerlijk lekker genieten van je verlof meid! Hopelijk voor jou wordt het weer ook nog wat beter..

14. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Dit is het kaartje, bovenste gedeelte is de voor- en achterkant. En het onderste gedeelte is de binnenkant van de kaart..

Bekijk bijlage 172717

(overigens niet onze namen en niet onze tekst hoor, dit is 't voorbeeld van de site :D)

15. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa...wat fijn dat je er uit bent met het kaartje!
    Wat een mooi kaartje hoor!
    Stoer maar ook meisjesachtig!
    Ik heb geen idee wat je nodig hebt aan kleding voor borstvoeding..ik weet wel dat er speciale tops voor zijn vaak met een V hals en die verkopen ze bij H&M en de C&A.
    Vind trouwens de naam op het kaartje wel heel mooi..

16. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Jee wat een weer...
    Ik heb vakantie en het komt hier met bakken uit de lucht..
    Het is hier donker en grijs en het lijkt wel herfst.
    Ik moet mijn hele planning omgooien want had mijn zoon beloofd een stuk te gaan fietsen..

Buienradar maar goed in de gaten houden om te zien wanneer we ff een paar boodschappen kunnen doen aangezien we alles met de fiets moeten doen.

Fijne dag meiden!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Zal ik doen moppie. Wat leuk dat jullie babykamertje bijna af is! Hier is het redelijk in Limburg. Warm 20 graden zon en heel af en toe donkere wolken maar het meeste blauwe lucht.
    @Ghurabaa
    toch leuk idee in jullie stijl zo'n geboorte kaart, klinkt echt heel leuk.

@Iedereen
    lieve meiden. Vanmorgen voelde ik al wat en dacht natuurlijk gelijk aan ongesteldheid. Zit 3 dagen voor NOD en al bruinbloedverlies. Vanmorgen tranen natuurlijk zit er echt eventjes helemaal doorheen. Ik moet nu langs komen bij de gynaecoloog op 22 augustus om 10:30 uur. Ik ga samen met mijn zus die dit hele traject een paar jaar geleden heeft doorstaan en mij misschien wel een beetje gerust kan stellen maar ook kan helpen vind ik wel fijn :) Mocht het bruine stoppen dan kan ik altijd nog afbellen maar aangezien ook weer niet want als ik overtijd zou zijn moest ik daar testen. Heb vanmiddag van mijn oma echt heel LIEF... een geluk boeddha gekregen ^_^ staat nu mooi hier op de kast.

18. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ghurabaa: mooi kaartje!

@sugar: balen meis...

19. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar: oh, moppie toch! Ik zit ook te wachten tot ik ongi word. Morgen is mijn NOD, hoop dat als ik deze maand ongesteld word, dat het ook morgen gebeurt. Niet weer wat hoop krijgen, om vervolgens weer keihard met beide benen op de grond te komen.

@Elja: Hoe voel jij je? Wanneer hebben jullie een echo? Spannende tijd nog, tot de 3 maanden grens...

Dus jullie gaan ook de MMM (weer) in? Ik moet zeggen dat ik het erg spannend en eng vind. Als je een PB-tje wil sturen, moet je dat doen he?! Dikke knuffel!

@Ghurabaa: super mooi, je kaartje! En je koffertje ingepakt, laat die kleine maar komen hoor, haha!

@Joy: is het bij jullie ook nog een beetje opgeknapt, qua weer? Ben erg benieuwd naar het kamertje, trouwens!

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar.
    Balen meid.... wel fijn dat je alweer zo snel bij het ziekenhuis terecht kan.
    Wat lief dat je zus meegaat..!
    Dikke Knuff meid!

@Frou.
    Ik duim nog voor je...zonder bloed kan het alle kanten op!
    Het weer is een beetje opgeknapt...vanmiddag 2 uur droog gehad en daarna begon het opnieuw..
    Ik had om 17.30 de lampen al aan in huis omdat het zo donker en grauw was buiten..

Deel Deze Pagina